Als Poetin oorlog wil met de NAVO dan verzint ie wel een manier. Dat hangt echt niet af van het al dan niet openlijk leveren van wapens. Alsof Rusland niet weet wat er gaande is als je het niet gewoon twittertquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Risico is wel levensgroot dat er een verschil in beeld is tussen ons en Putin wat betreft de definitie van open oorlog.
quote:
Zuid-korea moet je sowieso niet vergeten in het totaalplaatje van een grotere oorlog. Met verplicht 2 jaar training for elke jongen en NK als buur is dat een erg goed voorbereid leger. En met alleen een super arm land als NK als buffer staat rusland daar ook zo aan de grens.quote:
Dom niet maar ik heb wel het idee dat hij in zijn eigen fantasie wereld is gaan leven, de prestaties van het Russische leger zijn bepaald niet volgens plan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als die zou weten dat hij ging winnen zou hij het doen ja. Je moet toch wel behoorlijk dom zijn om nu te denken dat je een oorlog vs NAVO kan winnen. Denk niet dat Putin dom is.
Goed idee, die staat dan na een dag of vier wel opquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kan er geen GoFundme gestart worden?
Wanneer stoppen deze domme posts offtopic over homo's, vluchtelingen, moslims? Echt wat een triestheid weer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:53 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het besluit is dat we voortaan de juiste pronouns hanteren voor soldaten. Gendertransformatie voortaan betaald wordt door defensie als je in het leger gaat. En er slachtofferhulp beschikbaar is na verkeerd gebruikte pronouns en pangpang oefeningen in de Veluwe.
Misschien wel een goede wake-up call waardoor die zich een tijdje koest gaat houden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dom niet maar ik heb wel het idee dat hij in zijn eigen fantasie wereld is gaan leven, de prestaties van het Russische leger zijn bepaald niet volgens plan.
Ik heb de begrippen niet zelf bedacht. Je past ze gewoon niet correct toe. Je haalt politiek en diplomatie door elkaar bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat jij onder diplomatie alleen praten overleg verstaat, maar het is wel een stuk groter dan dat. Handel voor diplomatieke doeleinden zoals je zelf al aangeeft en vroeger huwelijken waren ook gewoon diplomatie.
Het Westen laat zich niet door die gekke Sovjets in een oorlog kletsen, dat was het punt.
Ja, maar op je rug gaan liggen dwingt geen respect af bij Poetin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Risico is wel levensgroot dat er een verschil in beeld is tussen ons en Putin wat betreft de definitie van open oorlog.
ik weet niet of Leopard al een Russische tank is tegengekomen eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan als je ziet hoe Leopards en Abrams met Russische tanks omgingen in de conflicten van de afgelopen jaren.
Mijn post gaat niet over homo's, vluchtelingen of moslims. Als je dan belerend wil doen probeer dan in elk geval te lezen waar je op reageert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer stoppen deze domme posts offtopic over homo's, vluchtelingen, moslims? Echt wat een triestheid weer.
van die tanklandingschepen misschienquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe de fak zijn de Russen 2 schepen kwijtgeraakt?
Ze bouwen nog steeds eigen tanks, ja, vooral voor export. Er zijn ook nieuwe modellen ontwikkeld maar men hikt tegen het prijskaartje aan en dus komen die maar heel mondjesmaat binnen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben de Russen eigenlijk wel fabrieken waar de tanks en ander oorlogstuig van de band rollen? Of denkt Putin genoeg te hebben aan deze oude Sovjet-rommel?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:57 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik heb de begrippen niet zelf bedacht. Je past ze gewoon niet correct toe. Je haalt politiek en diplomatie door elkaar bijvoorbeeld.
Toch blijf ik die retoriek van Putin wel echt vreemd vinden, met bergen militaire voertuigen een land binnen dringen. En dan glashard zeggen dat ukraine de agressor is...quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Lego tanksquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, klopt. NAVO is Duitsland, want de VS, Turkije, UK en Frankrijk hebben alleen lego tanks.
gigantisch, bijna 100%quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef damsco het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat Zelensky straks iets tweet in de trant van "rofllol just a prank bro; we never left the motherland!!!111!!" bijgevoegd met een foto of Zelensky al poepend op de EU vlag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |