Met die gast met z'n dreadlocks en zijn loco vriendin die met iedereen ruzie haddenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
ER is ook eens met 100 onbekenden begonnen, complete chaos. Legendarisch seizoen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Hier melden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
ER is ook eens met 100 onbekenden begonnen, complete chaos. Legendarisch seizoen.
In ieder geval een duur programma, maar John de M heeft het format al aan de Amerikanen verkocht, dus dat is al een grote meevaller..quote:Op zondag 6 maart 2022 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
Weet niet wat ik van dit programma vind nog.
Ik was al aan het zoeken maar even geduld nog dus.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef Karina het volgende:
Vanaf één uur na uitzending is Million Dollar Island ook beschikbaar op Prime Video.
Een programma met 100 egoïsten.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
bananen uit de boom kappen als ze nog groen en klein zijn
SBS6 onwaardigquote:
Heb nu even geen zin in dat gegil van hemquote:Op zondag 6 maart 2022 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Bradley, heb je je rijbewijs al ingeleverd jongen
Ik ben blij dat er geen verkeer van rechts kan komen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb nu even geen zin in dat gegil van hem
Hij heeft het liefst verkeer van achterquote:Op zondag 6 maart 2022 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen verkeer van rechts kan komen.
Hij is tijdens deze opname van dit kleine stukje al 5 kilo afgevallenquote:
3quote:Op zondag 6 maart 2022 22:26 schreef Dutch_view het volgende:
Ik voel me vertrouwd bij haar vanaf dag 1
Eeehm... hoeveel dagen zit je daar
Eens. Maar ergens diep van binnen vind ik het toch zonde dat weeral zo'n stukje natuur door de mensheid vernielt wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:36 schreef Kreator het volgende:
Mooi programma wel, die chaos krijg je automatisch als er geen regels zijn. Een stuk interessanter dan expeditie R.
Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden in kleinere groepjes als de honger echt begint en mensen gaan afvallen.
Zit wel potentie in. Gelukkig slechts een minuutje Dennis vd geest. De tropische penguin heeft het wel.slim bekeken.
Kijk je toch lekker nier meerquote:Op zondag 6 maart 2022 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Pfff vijf minuten gekeken maar wat een groep degenerates bij elkaar.
Ja doe ik toch ook niet naaktslak.quote:
ksssstt wegwezen danquote:Op zondag 6 maart 2022 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja doe ik toch ook niet naaktslak.
Marktaandeel is belangrijker en dat is gewoon goed voor dat tijdstip. Had het eerder om 20.30 uur van start laten gaan. Wie van de Drie wat er voor zit nu is natuurlijk ook geen hoogvlieger dus je hebt geen goede lead-in nu.quote:
Het mag denk ik niet op KIJK omdat het op Amazon Prime Video komt te staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:43 schreef freaky40 het volgende:
Oja, kan het programma niet op Kijk.nl vinden? Daar is het toch normaal gesproken terug te kijken? Moest het via de gids (KPN) met reclame dus terug kijken. Niet handig!
Merkwaardig, want bij Prime zie je het zonder commercials, dan kunnen ze het op Kijk toch wel met commercials laten zien?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:28 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Het mag denk ik niet op KIJK omdat het op Amazon Prime Video komt te staan.
Daar is ook de napraatshow Million Dollar More met Giel de Winter te zien.
https://www.primevideo.co(...)SHJ2NT16IJEGNGDLOFWT
https://vlaamskijken.nl/2(...)d-deelnemers-kijken/
Ik vond die behoorlijk vooroordeel bevestigend, an aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:55 schreef mangalie het volgende:
Leuk programma. Ben nu al voor die blauwe teletubbie mumima.
Nee hoor, dit is precies wat ik had verwacht als je honderd onbekenden zonder regels op een eiland neerzet. Dan is het ieder voor zichquote:Op maandag 7 maart 2022 10:35 schreef Vansschoen het volgende:
Ik had eigenlijk gezegd niet verwacht dat iedereen alles zou plunderen, het is toch veel logischer om al het eten en gereedschap op 1 plek te houden, het te pakken als je het nodig hebt en daarn weer te retourneren.
Net als het eten, dat is voor 3 weken, er zitten producten bij die zsm op moeten (eieren) en lang houdbare producten, dan ga je dat toch tactisch verdelen. Als ze zo gaan doen is over 2 weken het eten op 😀 zorgt wss wel voor leuke tv.
Die onrijpe bananen plukken vind ik echt achterlijk, gooi je even 100 potentiële bananen weg puur en alleen omdat je ze zelf wil hebben.
Het lijkt me een leuke serie om te kijken, maar ergens heb ik ook moeite hoe respectloos sommige mensen met de natuur omgaan, en vind ik het zonde van het eiland.
Helaas kon ik niet live kijken maar als ik het commentaar hier lees dan ga ik vanavond ZEKER terugkijken, lijkt een topshow te zijn.quote:
Eens jaquote:Op maandag 7 maart 2022 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vond die behoorlijk vooroordeel bevestigend, an aan mij liggen hoor.
Die gedachte had ik net zoquote:Op maandag 7 maart 2022 13:42 schreef superniger het volgende:
Doet me denken aan Get The Fuck Out of My House.
Dat was ook heerlijke tokkie tv.
Moet je abbo voor hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:52 schreef BeriBeri het volgende:
Op NLZiet is het gewoon terug te kijken
https://app.nlziet.nl/vod/3g_YYZCl60qybyx9uB-5wg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |