Misschien zit iedereen nog in de vorige?quote:
Niet dat daar heel veel minder gebeurtquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen nog in het vorige?
Hoeveel cijfers heeft de koffer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Een soort Miljoenenjacht maar dan thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Ja hoi ik sluit aan voor de slaapproblemenIk word de hele tijd om 5 uur wakker
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heeft de koffer?
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wel, afhankelijk van het soort koffer/slot zijn er vast wel filmpjes op youtube te vinden hoe je het ding binnen no time open hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Ja hoi ik sluit aan voor de slaapproblemenIk word de hele tijd om 5 uur wakker
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.
Misschien zit @Yesse in een soort timeloop.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Misschien is haar klok stuk en staat ie op vijf uur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De wekker staat om 7 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.
Ik werd vanmorgen wakker om half 7, maar ik vond het nog zo stil verder dat ik ging twijfelen of ik de tijd wel goed gezien had.
Oja. Ik word elke ochtend wakker om 5 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?
Ja idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.
Was te proberen, dan maar alle andere combinaties proberen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |