abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203890620

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203890622
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Wacht.. dit vind jij wel een treffende beeldspraak? Belachelijk en compleet losgeslagen van elke historie. Maar ok ... Sta mij toe om dan een flinke correctie te doen

Rusland en Oekraine waren tot 1990 getrouwd. Zijn toen gescheiden. Het is voorbij... move on.. Maar Rusland merkte dat zijn vrouw na 25 jaar single te zijn probeerde te daten met de EU en met NATO. Dat was genoeg reden om in 2014 de achtertuin in beslag te nemen. En nu blijkbaar genoeg reden om in te breken en HONDERDEN MANNEN VROUWEN EN KINDEREN BRUUT TE VERMOORDEN

Mafklapper. Doe normaal. Echt.
Ook dat klopt niet helemaal.

Met de beeldspraak van de man en de vrouw kom je er niet uit. De vrouw toonde op een gegeven moment toch wel weer interesse in de man. Daarna ontstond er kortsluiting, waarbij een deel van de vrouw met de nieuwe man verder wilde en 'n deel van de vrouw met de ex-man.

En die twee delen kregen dan ruzie met elkaar en gingen elkaar etteren. Toen hebben ze afspraken met elkaar gemaakt. Daarin is van alles afgesproken. Deel van de vrouw mag blijven daten, ander deel van de vrouw doet z'n eigen ding, maar laat het andere deel wel daten. En verder laten ze elkaar zoveel mogelijk met rust. Ook wordt de vrouw de facto blijkbaar opgesplitst, waarbij 'n deel in het huis gaat wonen en het andere deel 'n kamertje krijgt. Of voor mij part de schuur.

Die afspraken komen ze beiden niet helemaal na. Ze blijven elkaar etteren en klieren. Daarop roept 'n deel van de vrouw de ex-man of nodigt de ex-man zichzelf uit. Waarna die niet rustig op het eigen kamertje met "zijn deel" van de vrouw aan de slag gaat, maar zwaar bewapend het hele huis kort en klein slaat.

De nieuwe vriend van het andere deel van de man bemoeit zich niet met die fysieke ruzie, maar stopt "zijn deel" van de vrouw wel wat honkbalknuppels, tasers en messen toe.
pi_203890625
twitter
pi_203890626
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:49 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat is mijn punt, dat bepalen wij niet.
Dat klopt. Dat bepalen de feiten.
pi_203890627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ze ervaren 0,0 dreiging. Ze geilen op expansie.
De NAVO bedoel je?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:51:48 #6
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_203890636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Die tweet verwijst juist naar die pagina waar de aanvullende info staat. :P
[ twitter ]
Ohja, ze moeten natuurlijk wel door de poortjes kunnen. Daarvoor is een ticket nodig. :)
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:51:54 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203890639
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:51 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
De NAVO bedoel je?
Nee.
  Redactie Sport dinsdag 1 maart 2022 @ 11:51:57 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203890643
quote:

[..]
De NAVO bedoel je?
Die streven een wereld met zo min mogelijk spanningen na ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203890644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:51 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Dat klopt. Dat bepalen de feiten.
En wat zijn 'de feiten'?
[..]
pi_203890645
quote:

[..]
De NAVO bedoel je?
De NAVO geilt niet op expansie.

Het staat eenieder vrij om wel of niet deel te nemen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:52:26 #11
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zo werkt het in Wit-Rusland en Rusland. De kieslijsten staan vol met vriendjes van de zittende despoot.

In Wit-Rusland had je Tichanovskaja, de huisvrouw van een geweigerde vlogger, die in plaats van haar man mee wilde doen. De kiescommissie maakte toen de fout om deze huisvrouw wél toe te laten, waarna ze opeens hartstikke populair werd.

Nadat Loekasjenko stelde dat hij de verkiezingen met 80% gewonnen had, braken er massaal rellen uit. De rellen werden echter de kop ingedrukt en Tichanovskaja vluchtte het land uit...
Een gangbare theorie hierover is dat ze de stemmen gewisseld hebben. Dus 'Tichanovskaja <-> Loekasjenko'. Tichanovsaja zelf kreeg 6% van de stemmen oid. Maar misschien kan een Baudet ons vertellen waarom Loekasjenko gewoon 'gekozen' is, die is nooit te beroerd om met open ogen achter propaganda aan te lopen.
pi_203890647
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die streven een wereld met zo min mogelijk spanningen na ja.
Daar merk ik weinig van. :P
[..]
pi_203890649
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:44 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Je zult uiteindelijk toch een akkoord moeten sluiten met de Russen inderdaad.

Erkenning van de Krim en de belofte om Oekraïne niet lid te maken van de Navo is een compromis wat je wellicht moet overwegen. En voor de Donbass en Loegansk regio zouden de Minsk akkoorden weer opgepakt moeten worden.

Oekraïne zou op economisch gebied wel vrij moeten zijn om relaties aan te gaan met de EU.
Eens. Maar dat gaat dus niet gebeuren omdat er teveel emotie bij komt kijken momenteel; en elk land wil zo hard mogelijk overkomen. Ik snap dat landen niet het idee willen geven dat ze over zichzelf heen laten lopen, maar daarin kan je ook te ver gaan. Je zorgt er dan alleen maar voor dat een derde wereldoorlog steeds waarschijnlijker wordt. Met veel meer onschuldige slachtoffers en schade.
pi_203890650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen heeft zo te zien grote plannen:

What missiles do Reaper drones use?
The Reaper has an endurance of 14 hours when fully loaded with munitions. The MQ-9 carries a variety of weapons including the GBU-12 Paveway II laser-guided bomb, the AGM-114 Hellfire II air-to-ground missiles, the AIM-9 Sidewinder, and the GBU-38 Joint Direct Attack Munition (JDAM).

[ twitter ]
Vanwaar de urgent requirement?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203890653
Rusland zit nepprofielen te creëeren op facebook van Oekraïeners die in Kiev wonen en die tegen de regering zou zijn. Geen wonder dat Russen denken dat Oekraïene door Nazis bestuurd wordt.
twitter
pi_203890654
quote:

[..]
En wat zijn 'de feiten'?
Dat de NAVO een defensief bondgenootschap is en dat er daarvandaan nog nooit een militaire dreiging naar Rusland toe is geweest.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:53:20 #17
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203890659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met de beeldspraak van de man en de vrouw kom je er niet uit. De vrouw toonde op een gegeven moment toch wel weer interesse in de man. Daarna ontstond er kortsluiting, waarbij een deel van de vrouw met de nieuwe man verder wilde en 'n deel van de vrouw met de ex-man.

En die twee delen kregen dan ruzie met elkaar en gingen elkaar etteren. Toen hebben ze afspraken met elkaar gemaakt. Daarin is van alles afgesproken. Deel van de vrouw mag blijven daten, ander deel van de vrouw doet z'n eigen ding, maar laat het andere deel wel daten. En verder laten ze elkaar zoveel mogelijk met rust. Ook wordt de vrouw de facto blijkbaar opgesplitst, waarbij 'n deel in het huis gaat wonen en het andere deel 'n kamertje krijgt. Of voor mij part de schuur.

Die afspraken komen ze beiden niet helemaal na. Ze blijven elkaar etteren en klieren. Daarop roept 'n deel van de vrouw de ex-man of nodigt de ex-man zichzelf uit. Waarna die niet rustig op het eigen kamertje met "zijn deel" van de vrouw aan de slag gaat, maar zwaar bewapend het hele huis kort en klein slaat.

De nieuwe vriend van het andere deel van de man bemoeit zich niet met die fysieke ruzie, maar stopt "zijn deel" van de vrouw wel wat honkbalknuppels, tasers en messen toe.
Jezus man, wat is dit voor kleuterklas?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:53:46 #18
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203890663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, de druk opvoeren in eigen land. Let maar op, al die rijke russen en sporters zijn op dit moment niet blij met Putin. Laat ze eerst maar eens stappen nemen tot een democratie, ipv dictatuur. Ze werden juist met rust gelaten en bij het binnenvallen van een soeverein land is het krediet gewoon verspeeld.
Ja, we kunnen nu de focus leggen op de Russische bevolking maar het zijn juist zij die al meer dan 2 decennia gegijzeld zijn door die man. Massaal verdwijnen ze in het goelag, worden vermoord/vermist etc. Volgens mij is het juist het westen wat hem de miljarden heeft betaald voor die oorlogskas en propaganda in de vorm van een wk voetbal en Olympische spelen. Nee, hij was onze vriend. Bezuinigen op die Krijgsmacht.
Dit, dus.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:54:35 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203890669
quote:

[..]
De NAVO bedoel je?
Welke navoland heeft een soeverein land aangevallen? Want dat is expansie van grondgebied.
Dit, dus.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:55:03 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_203890673
De enige reden waarom Rusland niet wil dat Oekraïne bij de NAVO hoort, is zodat ze het later nog een keer kunnen proberen. Dat lijkt me dus onbespreekbaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203890674
Er is nu trouwens een enorm konvooi van 60 kilometer onderweg naar Oekraïne. Zo'n groot konvooi is ook enorm kwetsbaar:

"Defensie-experts verbazen zich over de route die Rusland met dit konvooi neemt", zegt Groot Koerkamp. "Veel van de wegen die vanuit de richting van Belarus komen gaan door bebost gebied. Dat zijn smalle wegen. Zo'n konvooi is daar ongelooflijk kwetsbaar."

Pieter Cobelens noemt zo'n lang konvooi "vanuit militair perspectief niet al te verstandig". Hij is generaal buiten dienst en oud directeur van de Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD). "Tenzij je 100 procent zeker weet dat je tegenstander je daar niet al te veel dwars kan zitten." Rusland zou er dan van overtuigd moeten zijn dat het dominant is in de lucht.

https://nos.nl/index.php/(...)ok-kwetsbaar-doelwit

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 01-03-2022 12:02:27 ]
pi_203890676
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:52 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
De NAVO geilt niet op expansie.

Het staat eenieder vrij om wel of niet deel te nemen.
Hoe zou Amerika reageren als Rusland militaire basissen zou oprichten rondom het grondgebied van Amerika? Zover zou het niet eens komen natuurlijk.
[..]
  Redactie Sport dinsdag 1 maart 2022 @ 11:55:29 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203890678
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zij hebben de diplomatieke weg bewandeld en geen tank voor offensieve doeleinden gestuurd. Ook diplomatie kan natuurlijk spanningen opleveren, dat klopt op zichzelf natuurlijk wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:55:45 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203890683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, we kunnen nu de focus leggen op de Russische bevolking maar het zijn juist zij die al meer dan 2 decennia gegijzeld zijn door die man. Massaal verdwijnen ze in het goelag, worden vermoord/vermist etc. Volgens mij is het juist het westen wat hem de miljarden heeft betaald voor die oorlogskas en propaganda in de vorm van een wk voetbal en Olympische spelen. Nee, hij was onze vriend. Bezuinigen op die Krijgsmacht.
Ja helaas wel een beetje waar en zo gaat het vaak. Saudi Arabie slacht mensen af in Jemen maar ze zijn nog steeds onze grote vriend. En spekken hun kas natuurlijk dik.

Saudi Arabie is ook zogenaamd bezig met het uitschakelen van rebellen en terroristen in Jemen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203890685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Het beste wat ze kunnen doen is onderhandelen. Geef Rusland desnoods een stuk van Oekraïne. Nee, dat willen we allemaal niet en je wil Rusland niet belonen, maar Oekraïne gaat dit sowieso niet winnen gok ik zo. Nu is het nog maar een conflict tussen voornamelijk twee landen (+Belarus). NATO moet niks geks gaan doen. We moeten ons focussen op onderhandelingen; voordat veel meer landen de sjaak worden en je echt alle poppen aan het dansen hebt. Ik geloof namelijk oprecht niet dat Putin de behoefte voelt om uit zichzelf een NATO land aan te vallen als we ons iets minder fel opstellen. Als hij eenmaal een stuk van Oekraïne heeft verwacht ik dat hij daarna wel rustig blijft. Maar ik zie hem er wel voor aan om het westen te laten schrikken met een atoombom als we ons zo fel op blijven stellen (een houding die ik begrijp hoor, daar niet van; het is gewoon niet verstandig alleen).
Mwah, het enige dat er voor Oekraïne te winnen valt is het voorkomen van veel schade en slachtoffers. Maar een eindoverwinning op de lange termijn hebben ze sowieso in de pocket om de doodsimpele reden dat Rusland niet genoeg middelen en mankracht heeft om Oekraïne onder controle te houden. Een militair historicus heeft op CNN eens een vergelijking gemaakt met bezettingen die uiteindelijk succesvol bleken en gekeken hoe veel troepen er uiteindelijk nodig waren om het gebied bezet te houden. Dat varieerde van 9,8 per 1.000 inwoners in Oost-Timor tot 89,3 per 1000 inwoners in Nazi-Duitsland. Rusland heeft als ze de volle legermacht die ze gevechtsklaar hebben gebracht net 3,4 soldaten per 1000 inwoners, dat zouden ze moeten opschalen tot niveau's die voor Rusland met de weinige bondgenoten die ze hebben (alleen Wit-Rusland lijkt er ook manschappen ter beschikking voor te willen stellen) onhaalbaar zijn.
pi_203890690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

:')

Verdedig maar weer het onverenigbare...
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:56:15 #27
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890691
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ah, omdat je niet oplet?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:56:16 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203890692
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En er is geen enkele ruimte voor het perspectief van Rusland? De constante dreiging die zij ervaren als de NAVO hun grenzen richtig het oosten blijven opschuiven?
Rusland is ontiegelijk goed in het verzamelen van intelligence op alle landen en weet dus ook prima wat er aan de hand is in de wereld.

En ik weet 100% zeker dat Putin WEET dat NATO nooit zomaar Rusland gaat binnen vallen of gaat bestoken met nucleaire wapens aangezien de meeste NATO landen democratieën zijn met oorlog-hatende, nucleaire winter-vrezende burgers. Dat weet Putin allemaal. Als jij denkt dat Putin en de Russische elite zich dat niet zich dondersgoed beseffen dan zeg je eigenlijk dat ze te incompetent zijn om die simpele conclusie te trekken.

Dus het gaat totaal niet over "zich onveilig voelen met nog een NATO land op de grens" wat dit is is een machtsspelletje wat gaat over gezichtsverlies. Een excuus om iets terug te pakken wat nooit echt van hun was.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203890693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Dat de NAVO een defensief bondgenootschap is en dat er daarvandaan nog nooit een militaire dreiging naar Rusland toe is geweest.
Dus de NAVO-basissen rondom Rusland zijn eigenlijk pretparken?
[..]
pi_203890694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen heeft zo te zien grote plannen. Productiecapaciteit van de Turkse TB2 zal wel aan hun max zitten dus ff snel wat (veel duurdere) Amerikaanse drones inslaan. Israelische zouden veel beter zijn maar die moeten helaas Rusland te vriend houden dus dat is geen mogelijkheid.

Als de drones opstrijgen vanaf Poolse vliegvelden en zogenaamd bestuurd worden door het Ukrainse leger dan kunnen ze nog steeds ontkennen dat NAVO meevecht :P

[ twitter ]

The Reaper has an endurance of 14 hours when fully loaded with munitions. The MQ-9 carries a variety of weapons including the GBU-12 Paveway II laser-guided bomb, the AGM-114 Hellfire II air-to-ground missiles, the AIM-9 Sidewinder, and the GBU-38 Joint Direct Attack Munition (JDAM).
Polen heeft ook TB2's besteld.

Reaper MQ9 zit in een andere categorie dan de TB2. De MQ9 is veel groter en kan veel zwaardere bommen dragen.
pi_203890696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Jezus man, wat is dit voor kleuterklas?
Die beeldspraak even ontleed naar hoe het is gegaan. En dan kom je er al snel achter dat die beeldspraak niet opgaat.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:56:51 #32
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_203890702
quote:
Belarussische militairen zouden Oekraïne zijn ingetrokken
Het Oekraïense parlement meldt op Twitter dat Belarussische militairen de regio van Chernihiv zijn ingetrokken. De Russen proberen de stad ten noorden van Kiev al dagenlang tevergeefs in te nemen.

De informatie is nog niet bevestigd door een onafhankelijke derde partij. Het Oekraïense parlement baseert zich op lokale militairen in het noorden. De Belarussische leider Alexander Lukashenko vertelde eerder op de dag nog dat zijn land geen plannen had om de invasie van Rusland actief te ondersteunen.
pi_203890703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zij hebben de diplomatieke weg bewandeld en geen tank voor offensieve doeleinden gestuurd. Ook diplomatie kan natuurlijk spanningen opleveren, dat klopt op zichzelf natuurlijk wel.
De constante war mongering waar ook Oekranie zelf niet op zat te wachten bedoel je? Klopt helemaal.
[..]
pi_203890704
Dat door Poetinaanhangers verzonnen argument dat het wel logisch is dat Poetin geen Navoland aan de Russische grens wilt, begrijp ik niet echt. Waarom zou je dan niet-NAVO-land Oekraïne innemen? Dan grens je opeens aan NAVO-landen Roemenië, Hongarije, Slowakije en Polen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Kortom: het is gewoon ordinair inpikken van een land omdat Rusland vindt dat dat bij Rusland hoort. Eigenlijk heeft Poetin zelf dat ook wel toegegeven.
pi_203890705
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
verdediging bondgenootschap.

Misschien gaat er nu een belletje bij je rinkelen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:57:40 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203890706
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef luxerobots het volgende:
Er is nu trouwens een enorm konvooi van 60 kilometer onderweg naar Rusland.
Wat gaan ze in Rusland doen :?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:57:53 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203890710
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe zou Amerika reageren als Rusland militaire basissen zou oprichten rondom het grondgebied van Amerika? Zover zou het niet eens komen natuurlijk.
Wanneer is de VS voor het laatst een buurland binnen gevallen?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:58:05 #38
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890713
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
De constante war mongering waar ook Oekranie zelf niet op zat te wachten bedoel je? Klopt helemaal.
Je glijdt steeds verder af :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2022 @ 11:58:21 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203890714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef 297534 het volgende:
Dat door Poetinaanhangers verzonnen argument dat het wel logisch is dat Poetin geen Navoland aan de Russische grens wilt, begrijp ik niet echt. Waarom zou je dan niet-NAVO-land Oekraïne innemen? Dan grens je opeens aan NAVO-landen Roemenië, Hongarije, Slowakije en Polen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Kortom: het is gewoon ordinair inpikken van een land omdat Rusland vindt dat dat bij Rusland hoort. Eigenlijk heeft Poetin zelf dat ook wel toegegeven.
Het punt is natuurlijk dat hij (onterecht) bang was dat Oekraïne lid zou worden van de NAVO. Maar ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203890716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:42 schreef Aurelius het volgende:
Hij wil weer serieus genomen worden als leider en als grootmacht, en dan heeft hij zeker bereikt.
Of hij dat bereikt heeft is nog te vroeg of te beoordelen.
pi_203890717
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik kan me nog wel een crisis van 60 jaar geleden 'herinneren' :D
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:58:56 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203890720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:58 schreef Hefre het volgende:

[..]
Ik kan me nog wel een crisis van 60 jaar geleden 'herinneren' :D
Dat ging niet over een militaire basis. Dat waren nukes.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:59:02 #43
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890721
quote:
En er liggen NAVO-landen aan de Russische grens. Vanaf Estland kun je Sint-Petersburg bijna zien liggen. Het is zo'n ongelooflijk kulargument.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 11:59:31 #44
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203890728
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen heeft zo te zien grote plannen. Productiecapaciteit van de Turkse TB2 zal wel aan hun max zitten dus ff snel wat (veel duurdere) Amerikaanse drones inslaan. Israelische zouden veel beter zijn maar die moeten helaas Rusland te vriend houden dus dat is geen mogelijkheid.

Als de drones opstrijgen vanaf Poolse vliegvelden en zogenaamd bestuurd worden door het Ukrainse leger dan kunnen ze nog steeds ontkennen dat NAVO meevecht

[ twitter ]
[ twitter ]
Interessant. De grenzen worden steeds verder opgerekt dus. Wat is er hierna dan op tegen om Oekraïnse piloten vanaf NAVO grondgebied op te laten stijgen in een F35? Of B2 van mij part (even afgezien van de ontbrekende training)
pi_203890729
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:48 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Vreemd
Zeker omdat beide landen lid zijn van de NAVO. :D ;)
pi_203890730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
verdediging bondgenootschap.

Misschien gaat er nu een belletje bij je rinkelen.
Dus stel ik omsingel je huis omdat ik dreiging ervaar van jou aanwezigheid.

Hoe zou dat voelen?

Zou het anders voelen als ik zeg dat ik ben puur en alleen ter verdediging van mijzelf? Nee he. :D
[..]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:00 #47
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203890732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als Pietje boos op je is, da's een.

Als ook Mo, Han en Pablo boos op je zijn, ga je misschien inzien dat je misschien ook aan jou zelf kan liggen.
als die net zo blind is als mijn werkgever dus niet

daar zijn ook 10.000 klachten tegen over ongewenst gedrag.
Maar hun zetten het weg als geen probleem , het is in de mensen hun hoofd waar het fout zit en niet bij ons ...
Ze hebben mij zelfs naar een psycholoog gestuurd omdat ze in hun ogen niets fout deden en dus de problemen bij mij lagen:

Uitslag psycholoog: getraumatiseerd door 25 jaar conflicten met de werkgever
Antwoord van het bedrijf , je bent gefrustreerd en daar kunnen wij niets aan doen .. en klaar probleem opgelost
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:09 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203890735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
1914, gok ik? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:48 #49
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890742
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Hoe zou dat voelen?

Zou het anders voelen als ik zeg dat ik ben puur en alleen ter verdediging van mijzelf? Nee he. :D
Rusland wordt niet omsingeld, Rusland ligt op de wereld en daaromheen liggen gewoon andere landen. Je maakt jezelf volkomen belachelijk met deze bespottelijke goedpraterij.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:54 #50
8781 crew  Frutsel
pi_203890745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
April 1961 Cuba?
pi_203890749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Mwah, het enige dat er voor Oekraïne te winnen valt is het voorkomen van veel schade en slachtoffers. Maar een eindoverwinning op de lange termijn hebben ze sowieso in de pocket om de doodsimpele reden dat Rusland niet genoeg middelen en mankracht heeft om Oekraïne onder controle te houden. Een militair historicus heeft op CNN eens een vergelijking gemaakt met bezettingen die uiteindelijk succesvol bleken en gekeken hoe veel troepen er uiteindelijk nodig waren om het gebied bezet te houden. Dat varieerde van 9,8 per 1.000 inwoners in Oost-Timor tot 89,3 per 1000 inwoners in Nazi-Duitsland. Rusland heeft als ze de volle legermacht die ze gevechtsklaar hebben gebracht net 3,4 soldaten per 1000 inwoners, dat zouden ze moeten opschalen tot niveau's die voor Rusland met de weinige bondgenoten die ze hebben (alleen Wit-Rusland lijkt er ook manschappen ter beschikking voor te willen stellen) onhaalbaar zijn.
Ik denk dat er aardig wat militairen nodig zijn om Oekraïne onder controle te houden. Maar goed, laten we een gunstig scenario pakken. Dan heb je 10 soldaten per 1000 inwoners nodig. Wat gewoon 1% is.

Dan heb je bij 40 miljoen Oekraïners (er zijn er 44 miljoen, maar veel mensen zullen wegvluchten), 400.000 militairen nodig. Behoorlijk duur grapje dus voor Rusland (wat er economisch zwaar voorstaat) om zoveel mensen langdurig in Oekraïne te houden.

En dan hebben we het alleen over de kosten. Niet wat er gebeurt met het thuisfront als er continu slachtoffers blijven vallen.
pi_203890751
quote:
Dichter bij Moskou dan grens met Oekraïne ga je niet komen. Dat buffertje hebben ze liever groter dan kleiner. Mee eens of niet, er valt wel iets voor te zeggen.
pi_203890753
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:13 #54
236264 crew  capricia
pi_203890756
quote:

[..]

Hoe zou dat voelen?

Heb je een afbeelding van hoe Rusland omsingeld is door al die Nato-landen?
Want volgens mij valt dat wel mee.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:41 #55
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203890761
De users die stellig beweren dat Oekraïne zomaar een lap grond aan Rusland gunnen, hebben de geschiedenisboeken niet gelezen: als je dictators geeft wat zij willen dan willen zij het volgende. Dan weten ze immers dat ze maar hoeven te dreigen, het Westen geeft toch wel toe. Poetin heeft wel vaker hardop gefantaseerd over de wederopbouw van het Sovjet Rijk. Weten deze users welke voormalige kolonies van de USSR hierbij toebehoorde?

Deze dictator geeft niet op totdat hij verslagen is. Geen centimeter grond moet je hem dan ook niet gunnen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203890763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Rusland wordt niet omsingeld, Rusland ligt op de wereld en daaromheen liggen gewoon andere landen. Je maakt jezelf volkomen belachelijk met deze bespottelijke goedpraterij.
Ik geef broodnodig perspectief, je mag me later bedanken.
[..]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:50 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203890764
quote:

[..]

Hoe zou dat voelen?

Grenzen aan is iets anders dan omsingelen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:51 #58
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890766
twitter

Beelden van in goede staat achtergelaten voertuigen. Opmerkelijk.
pi_203890769
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Wat gaan ze in Rusland doen :?
Vanuit Rusland bedoel ik.
pi_203890778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat er aardig wat militairen nodig zijn om Oekraïne te besturen. Maar goed, laten we een gunstig scenario pakken. Dan heb je 10 soldaten per 1000 inwoners nodig. Wat gewoon 1% is.

Dan heb je bij 40 miljoen Oekraïners (er zijn er 44 miljoen, maar veel mensen zullen wegvluchten), 400.000 militairen nodig. Behoorlijk duur grapje dus voor Rusland (wat er economisch zwaar voorstaat) om zoveel mensen langdurig in Oekraïne te houden.

En dan hebben we het alleen over de kosten. Niet wat er gebeurt met het thuisfront als er continu slachtoffers blijven vallen.
Je moet die ook constant aan blijven vullen. Daarnaast zit de Oekraïne, minus wellicht de Krim en de Donbass, ook niet te wachten op Russisch bestuur. Dus van een gunstig scenario kun je niet uitgaan.

Rusland heeft niet de mogelijkheden om heel Oekraïne langdurig te bezetten.
pi_203890779
De laatste expansie van de NAVO aan de grens met Rusland dateert van 18 jaar geleden, er is nog nooit een aanvraag geweest van Oekraine voor toetreding. Dat zijn de feiten.
pi_203890782
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je een afbeelding van hoe Rusland omsingeld is door al die Nato-landen?
Want volgens mij valt dat wel mee.
Als jij een afbeelding hebt van de militaire basissen van Rusland rondom de VS.

Ik ga wel even lunchen want je zult wat tijd nodig hebben. :D
[..]
pi_203890785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat er aardig wat militairen nodig zijn om Oekraïne te besturen. Maar goed, laten we een gunstig scenario pakken. Dan heb je 10 soldaten per 1000 inwoners nodig. Wat gewoon 1% is.

Juist, het is onbetaalbaar voor Rusland om Oekraïne langdurig te bezetten, laat staan dat het moreel van zo'n troepenmacht op peil gehouden kan worden.
pi_203890788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:01 schreef Hefre het volgende:

[..]
Dichter bij Moskou dan grens met Oekraïne ga je niet komen. Dat buffertje hebben ze liever groter dan kleiner. Mee eens of niet, er valt wel iets voor te zeggen.
Nou als de Navo opeens het plan opvat om Moskou te veroveren of te vernietigen, dan hebben ze echt niet per se Oekraïne nodig. Dat ik vind eigenlijk niet dat er iets voor te zeggen valt.
pi_203890794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Zijn er eigenlijk al sancties genomen tegen Belarus?
Kan zijn dat me dit ontgaan is, maar wel opmerkelijk.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:04:46 #66
236264 crew  capricia
pi_203890795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
De laatste expansie van de NAVO aan de grens met Rusland dateert van 18 jaar geleden, er is nog nooit een aanvraag geweest van Oekraine voor toetreding. Dat zijn de feiten.
Het is ook gewoon een gezocht argument van Putin. Niet perse conform de werkelijkheid.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203890796
De Russen hebben niet veel te willen. Als Oekraïne zijnde zou ik alleen maar de garantie afgeven geen lid te worden van de NAVO. De Krim terug naar de Oekraïne en geef de Russen de garantie dat ze hun vloot daar kunnen blijven behouden. Want de Krim is wel als je door de bril van de Russen kijkt een strategisch punt. De vloot en haven gaan ze nooit afgeven natuurlijk. Dat zou de VS en of NAVO ook nooit accepteren.

Als het de Russen alleen zou gaan om de uitbreiding van de NAVO zouden ze daar al heel tevreden mee moeten zijn. Maar ik ben bang zoals zo velen hier zeggen dat het louter gaat om de USSR in ere te herstellen. En dat moeten wij doodeenvoudig niet toestaan.
pi_203890803
quote:

[..]

Hoe zou dat voelen?

Zie je zelf niet hoe debiel jouw argument is? Draai hem eens om.

Wat jij benoemd is een klassiek prisonersdilemma. Die loopt doorgaans maar op 1 manier af, helaas.

Terug naar de feiten:

- Het staat eenieder vrij om wel of niet tot de NAVO toe te treden.
- De NAVO is een defensief militair bondgenootschap
- Er is nog nooit een aanvallende dreiging vanuit de NAVO naar Rusland geweest.

Observatie:
Geen van bovenstaande kun je tot mu toe tegenspreken met onderbouwde argumenten.

Met andere woorden: Kom zelf ook met feiten of lul niet zo dom.
pi_203890808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Dat ging niet over een militaire basis. Dat waren nukes.
Dat was het hoogtepunt ja. Maar de VS waren niet bepaald blij met de groeiende liefde tussen Cuba en de Sovjetunie. Van meet af aan niet.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:05:45 #70
236264 crew  capricia
pi_203890810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
Het is ook gewoon een gezocht argument van Putin. Niet perse conform de werkelijkheid.
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:04 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Als jij een afbeelding hebt van de militaire basissen van Rusland rondom de VS.

Ik ga wel even lunchen want je zult wat tijd nodig hebben. :D
Jij stelt dat Rusland omsingeld is door Nato. Ik wacht wel even.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:05:45 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203890811
Ik ben echt niet de grootste kenner van (Sovjet/NAVO) historie maar wat hier af en toe toch voor onzin voorbij komt, man man man.
pi_203890813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
De NAVO is een defensief militair bondgenootschap
Ze vielen Servië aan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203890817
Als je niet in staat bent te beseffen dat Rusland de NAVO als dreiging ziet zijn we ook wel snel klaar ja. :')
[..]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:06:30 #74
262211 hhh38
pi_203890818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Hefre het volgende:

[..]
Dat was het hoogtepunt ja. Maar de VS waren niet bepaald blij met de groeiende liefde tussen Cuba en de Sovjetunie. Van meet af aan niet.
Toch is het regime nooit afgezet of het land ingenomen. Zou Rusland eens van moeten leren
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:07:05 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203890825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben echt niet de grootste kenner van (Sovjet/NAVO) historie maar wat hier af en toe toch voor onzin voorbij komt, man man man.
Het lijkt soms net COR :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203890827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:04 schreef 297534 het volgende:

[..]
Nou als de Navo opeens het plan opvat om Moskou te veroveren of te vernietigen, dan hebben ze echt niet per se Oekraïne nodig. Dat ik vind eigenlijk niet dat er iets voor te zeggen valt.
Het gaat ook wel om invloedssferen in de buurt. Als iemand met wie ik ruzie heb me af wil maken, dan kan die dat ook wel zonder de grond naast mijn voortuin. Toch zou ik het wel benauwend vinden als 'ie op die grond de hele dag loopt te paraderen.
pi_203890832
Turkije werk zichzelf in de nesten :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:08:00 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203890837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Hefre het volgende:

[..]
We vragen ook niet van Rusland om blij te zijn met een verwesterd Oekraine. We hoeven geen hallmark kaartje en bloemen.

Maar wat voor kleinschalige militaire incursies de VS heeft geprobeerd te flikken bij Cuba door de jaren heen vallen in het niets bij deze inval in Oekraine.
pi_203890838
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Toch is het regime nooit afgezet of het land ingenomen. Zou Rusland eens van moeten leren
De Amerikanen zetten inderdaad nooit regimes af.
pi_203890843
Meer kapotgeschoten Russische voertuigen. Er staan ook wat huizen in brand helaas.

twitter
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:08:15 #81
8781 crew  Frutsel
pi_203890845
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dappere zet :)
pi_203890846
quote:

[ twitter ]
Dit zou wel enige invloed kunnen hebben inderdaad...
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:08:35 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203890850
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:08:47 #84
262211 hhh38
pi_203890852
quote:

[ twitter ]
Dus ook voor Bulgaarse, Roemeense, Oekraïense en Georgische schepen?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:08:54 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203890853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:42 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hij wil weer serieus genomen worden als leider en als grootmacht, en dan heeft hij zeker bereikt.
Wtf?

Enige wat duidelijk is geworden is dat we met een gek te maken hebben. Een ECHTE dictator, en eentje die volledig van het padje is.
Krekker is de bom!
pi_203890855
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Ze vielen Servië aan.
Had niet gemoeten, maar is dat Rusland?
pi_203890856
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als je niet in staat bent te beseffen dat Rusland de NAVO als dreiging ziet zijn we ook wel snel klaar ja. :')
Rusland?
Alleen Putin bedoel je.

Die Russen worden zelf hele dagen in elkaar geslagen omdat ze protesteren dat hun kinderen geofferd worden in een oorlog die ze zelf helemaal niet willen...
pi_203890857
Russische helikopter uit de lucht geknald. Waarschijnlijk met een stinger (Nederlands?)

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:09:28 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203890861
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wtf?

Enige wat duidelijk is geworden is dat we met een gek te maken hebben. Een ECHTE dictator, en eentje die volledig van het padje is.
Yup. Hiermee verliest hij ontzettend veel van zijn invloed.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:09:33 #90
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203890862
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef polderturk het volgende:
Russische helikopter uit de lucht geknald. Waarschijnlijk met een stinger (Nederlands?)

[ twitter ]
Oude beelden voor zover ik weet.

(sowieso is het super lastig om te weten of beelden oud of niet zijn)
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:09:45 #91
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203890864
quote:

[ twitter ]
Hoezo? Op de lange termijn is dit hun enige manier om te overleven, gezien de geografische ligging.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:09:53 #92
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203890867
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Gunner het volgende:

[..]
Oude beelden voor zover ik weet.
Klopt
pi_203890869
Feit is dat er nooit dreiging is geweest van de NAVO om Rusland aan te vallen en de NAVO nooit landen met geweld lid heeft laten worden. Wat je hier ziet is puur de gekrenkt trots en ego van Poetin.
Цой жив
pi_203890871
quote:

[ twitter ]
YESH YES!! DWA.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:10:40 #95
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203890877
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het slot op mijn deur is eigenlijk een etalage.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:10:43 #96
262211 hhh38
pi_203890879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
De Amerikanen zetten inderdaad nooit regimes af.
Dat zeg ik niet, maar een buurland wat ze niet aan staat hebben ze blijkbaar geen interesse in. De War on Terror is inderdaad een vreselijke mislukking en een inschattingsfout geweest.
pi_203890885
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:10 schreef Zwoerd het volgende:
Feit is dat er nooit dreiging is geweest van de NAVO om Rusland aan te vallen en de NAVO nooit landen met geweld lid heeft laten worden. Wat je hier ziet is puur de gekrenkt trots en ego van Poetin.
ja en met zoveel consequenties ook :{
pi_203890887
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Had niet gemoeten, maar is dat Rusland?
Jij zegt dat de NAVO een defensieve organisatie is maar ze vielen Servië aan een dat was een offensief.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:11:20 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203890888
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En er is geen enkele ruimte voor het perspectief van Rusland? De constante dreiging die zij ervaren als de NAVO hun grenzen richtig het oosten blijven opschuiven?
Ze zijn vrij om te proberen hun buren over te halen zich bij hen aan te sluiten hoor. Maar niet door het land binnen te vallen. En blijkbaar willen anderen niet 'bij Rusland horen'. Tsja, waar zal dat nou door komen?
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:11:56 #100
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203890893
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als jij niet in staat bent om je te beseffen dat dat 100% een fake argument is om eventuele militaire acties te vergoeilijken dan zijn we echt heel snel klaar.
pi_203890894
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, maar een buurland wat ze niet aan staat hebben ze blijkbaar geen interesse in. De War on Terror is inderdaad een vreselijke mislukking en een inschattingsfout geweest.
Directe buurlanden misschien niet. Landen in de buurt in het verleden wel. Ze zijn in hun eigen achtertuin ook wel wat landen binnen gevallen om regimes, die ze niet aanstaan, af te zetten.
pi_203890896
quote:

[ twitter ]
Zijn het er, gezien wat hij op het einde van het filmpje schreeuwt, niet twee die ze getroffen hebben?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:12:34 #103
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890898
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Ze vielen Servië aan.
Die arme Serven die net zo lekker bezig waren om Bosniërs te genocideren. Ja, wat ongelooflijk agressief van de NAVO.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:12:44 #104
8781 crew  Frutsel
pi_203890899
quote:

[ twitter ]
Nog 297 te gaan!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:12:57 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203890905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:55 schreef luxerobots het volgende:
Er is nu trouwens een enorm konvooi van 60 kilometer onderweg naar Oekraïne. Zo'n groot konvooi is ook enorm kwetsbaar:

"Defensie-experts verbazen zich over de route die Rusland met dit konvooi neemt", zegt Groot Koerkamp. "Veel van de wegen die vanuit de richting van Belarus komen gaan door bebost gebied. Dat zijn smalle wegen. Zo'n konvooi is daar ongelooflijk kwetsbaar."

Pieter Cobelens noemt zo'n lang konvooi "vanuit militair perspectief niet al te verstandig". Hij is generaal buiten dienst en oud directeur van de Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD). "Tenzij je 100 procent zeker weet dat je tegenstander je daar niet al te veel dwars kan zitten." Rusland zou er dan van overtuigd moeten zijn dat het dominant is in de lucht.

https://nos.nl/index.php/(...)ok-kwetsbaar-doelwit
Ik krijg soms een beetje het idee dat Putin eerst van die onervaren mensen stuurt, zodat hij de beelden van verslagen Russen kan laten zien om te kunnen stellen dat Oek nazi's zijn.

Maar misschien had hij ook wel verwacht dat het Westen sneller zou bijspringen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:13:20 #106
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203890909
quote:

[ twitter ]
Wat is er mis met deze actie?
pi_203890910
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:11 schreef HSG het volgende:

[..]
Jij zegt dat de NAVO een defensieve organisatie is maar ze vielen Servië aan een dat was een offensief.
Had niet mogen gebeuren, maar dat maakt ze niet direct een offensieve alliantie. Even afgezien van de complexiteit van die oorlog destijds.

Bovendien niet naar Rusland

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2022 12:13:49 ]
pi_203890911
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Die arme Serven die net zo lekker bezig waren om Bosniërs te genocideren. Ja, wat ongelooflijk agressief van de NAVO.
Kosovaren toch? Dacht dat er ten tijde van de Bosnische burgeroorlog geen doelen in Servië of Montenegro zijn bestookt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:14:03 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203890913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Zijn het er, gezien wat hij op het einde van het filmpje schreeuwt, niet twee die ze getroffen hebben?
Yep. Je ziet ook dat er een 2e is geraakt volgens mij. Hij raakt bijna het water maar weet hem toch onder controle te krijgen en weer door te vliegen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:15:52 #110
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_203890927
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Yep. Je ziet ook dat er een 2e is geraakt volgens mij. Hij raakt bijna het water maar weet hem toch onder controle te krijgen en weer door te vliegen.
Lijkt mij gewoon wat flares en een uitwijkmanoeuvre.
pi_203890930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Gewoon niet mee bemoeien.

Trouwens...de Bosniërs hebben tijdens de tweede wereldoorlog ook duizenden Serviërs afgeslacht.
pi_203890942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja goed. Ik ben geen fan van Putin of wat er momenteel door hen uitgespookt wordt. Daarentegen kan ik een aantal beweegredenen wel degelijk begrijpen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:17:17 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203890943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:15 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Lijkt mij gewoon wat flares en een uitwijkmanoeuvre.
Van wat ik las in de tweets was de 1e al voor het filmen neergegaan, en dan de 2e in het filmpje. En 1 die dus lijkt neer te gaan maar niet zo is.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:17:52 #114
236264 crew  capricia
pi_203890949
Ben wel benieuwd naar de reactie van Rusland als Finland idd NATO-lidmaatschap aan gaat vragen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203890957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef hangtime het volgende:

[..]
Rusland?
Alleen Putin bedoel je.

Die Russen worden zelf hele dagen in elkaar geslagen omdat ze protesteren dat hun kinderen geofferd worden in een oorlog die ze zelf helemaal niet willen...
Of belanden 20 jaar in de gevangenis.
pi_203890964
twitter
pi_203890965
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Trouwens...de Bosniërs hebben tijdens de tweede wereldoorlog ook duizenden Serviërs afgeslacht.
Oh OK. Waar was de NAVO toen. :'(
Цой жив
pi_203890970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:17 schreef Hefre het volgende:

[..]
Ja goed. Ik ben geen fan van Putin of wat er momenteel door hen uitgespookt wordt. Daarentegen kan ik een aantal beweegredenen wel degelijk begrijpen.
Op de Krim na vanwege hun vloot en haven kan ik het niet begrijpen. Het NAVO argument is natuurlijk onzin.
pi_203890975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:52 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Vanwaar de urgent requirement?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk opschalen eigen defensie. Ik verwacht niet dat de VS deze gaat verkopen aan Polen zodat Polen ze door kan verkopen of vanaf Poolse grond / met Poolse crew kan laten gebruiken tegen Rusland, VS is meestal vrij restrictief rondom wapenverkopen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:19:53 #120
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203890977
https://www.reddit.com/r/(...)long_russian_convoy/

Ook een enorme rij russische voertuigen richting Kharkov...
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:20:06 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203890978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:02 schreef Grishenko_ het volgende:
De users die stellig beweren dat Oekraïne zomaar een lap grond aan Rusland gunnen, hebben de geschiedenisboeken niet gelezen: als je dictators geeft wat zij willen dan willen zij het volgende. Dan weten ze immers dat ze maar hoeven te dreigen, het Westen geeft toch wel toe. Poetin heeft wel vaker hardop gefantaseerd over de wederopbouw van het Sovjet Rijk. Weten deze users welke voormalige kolonies van de USSR hierbij toebehoorde?

Deze dictator geeft niet op totdat hij verslagen is. Geen centimeter grond moet je hem dan ook niet gunnen.
Stiekem genieten die al jaren van 'sterke leiders' als Putin, Trump en die dictator die het woord 'corona' heeft geschrapt zodat er geen gevallen van corona meer geconstateerd werden. En dan in een ander topic stellen dat Rutte een dictator is en dat onze rechten worden geschonden.

Het is de uitkomst van vele jaren fake news uit PRECIES dat land wat ze nu verdedigen. Maar mensen die hun eigen land aanvallen (6 jan USA), die waren dan weer geweldig.

Dit soort figuren:

Van die figuren die staan te juichen als bondgenoten geschoffeerd worden en dictators opgehemeld.
pi_203890983
Nederland gaat mogelijk Patriotraketten aan de grens zetten. Daarmee kan de Oekraïense lucht tot 150 km vanaf de grens beschermd worden.

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:20:52 #123
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203890989
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
NAVO is pas opgezet NA de WW2
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203890991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik krijg soms een beetje het idee dat Putin eerst van die onervaren mensen stuurt, zodat hij de beelden van verslagen Russen kan laten zien om te kunnen stellen dat Oek nazi's zijn.

Maar misschien had hij ook wel verwacht dat het Westen sneller zou bijspringen.
Dat eerste lijkt me niet.
pi_203891002
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Bestond nog niet. De Servische wraak wel.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:22:04 #126
8781 crew  Frutsel
pi_203891004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef RAVW het volgende:

[..]
:') ja dat weet hij ook wel :')
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:22:31 #127
8781 crew  Frutsel
pi_203891009
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Mooi doelwit...

wie o wie...
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:22:36 #128
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891011
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Dit soort redeneringen :')
pi_203891014
quote:

[..]
I know. Maar het is gewoon dom gehuil. Wat is in godsnaam het punt er van wat Bosnieres in de tweede wereldoorlog hebben gedaan?
Цой жив
pi_203891016
quote:

[..]
En ze hadden, met alle respect voor de Balkan en de daar levende volkeren, ook wel wat beters te doen in die tijd.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:22:59 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891021
twitter
pi_203891034
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Bestond nog niet. De Servische wraak wel.
En wat is je punt? Misschien moet Israël Berlijn maar gaan bombarderen?
Цой жив
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:24:34 #133
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203891040
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
I know. Maar het is gewoon dom gehuil. Wat is in godsnaam het punt er van wat Bosnieres in de tweede wereldoorlog hebben gedaan?
Omdat men blijkbaar er alles aan doet om Rusland te verdedigen. FvD-adepten zijn echt bijzonder rare mensen.
pi_203891041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef polderturk het volgende:
Nederland gaat mogelijk Patriotraketten aan de grens zetten. Daarmee kan de Oekraïense lucht tot 150 km vanaf de grens beschermd worden.

[ twitter ]
Snap dat ze niet toegeven dat er in Volkel wat zou kunnen liggen, maar voelt op een of andere manier toch een beetje als een doofpot dit.
pi_203891042
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Kosovaren toch? Dacht dat er ten tijde van de Bosnische burgeroorlog geen doelen in Servië of Montenegro zijn bestookt.
NAVO is twee keer daar in de buurt bezig geweest. Zowel in 1995 als in 1999. Met name de tweede (Kosovo-oorlog) was discutabel.

Prachtige gelijkenissen met wat er vandaag de dag speelt overigens. Alleen zijn de rollen nu omgedraaid.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:24:56 #136
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203891045
Na deze oorlog heeft Rusland geen leger meer over, alle voertuigen zijn straks kapot geschoten. _O_
pi_203891047
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Een bevolking oordelen op iets wat een vorige generatie heeft gedaan slaat inderdaad helemaal nergens op. :')
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:25:06 #138
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_203891052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 11:52 schreef polderturk het volgende:
Rusland zit nepprofielen te creëeren op facebook van Oekraïeners die in Kiev wonen en die tegen de regering zou zijn. Geen wonder dat Russen denken dat Oekraïene door Nazis bestuurd wordt.
[ twitter ]
Is Emmanuel Goldstein ook al gesignaleerd?
Non possumus non loqui
pi_203891067
Totaal idioot Baudet is trouwens zo bij Ongekend Nieuws!

Als we ons nog gezamenlijk aan iets willen ergeren...
pi_203891070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef Hefre het volgende:

[..]

Prachtige gelijkenissen met wat er vandaag de dag speelt overigens. Alleen zijn de rollen nu omgedraaid.
Leg uit
Цой жив
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:26:54 #141
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203891074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef BMW1993 het volgende:
Na deze oorlog heeft Rusland geen leger meer over, alle voertuigen zijn straks kapot geschoten. _O_
Onzin. Ze zetten momenteel niet hun hele leger in.
Krekker is de bom!
pi_203891078
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef Aurelius het volgende:

Ongehoord Nieuws. :')
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:27:08 #143
262211 hhh38
pi_203891080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef BMW1993 het volgende:
Tijd om Koningsberg te bevrijden van de neonazi's en terug te geven aan de rechtmatige eigenaar _O_
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:27:23 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203891084
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Een bevolking oordelen op iets wat een vorige generatie heeft gedaan slaat inderdaad helemaal nergens op. :')
Ik proef hier enig sarcasme, leg uit...
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:27:36 #145
262211 hhh38
pi_203891087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Snap dat ze niet toegeven dat er in Volkel wat zou kunnen liggen, maar voelt op een of andere manier toch een beetje als een doofpot dit.
Zoiets heet publiek geheim :P
pi_203891089
Even kijken wat Ongehoord Nederland gaat zeggen over de kwestie :)
pi_203891094
quote:

Al wel minimaal drie dagen oud dat filmpje.
tiktok
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:28:43 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203891098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Al wel minimaal drie dagen oud dat filmpje.
[ tiktok ]
Ah top. Grote kans dat het al kapot is dan? :P
pi_203891099
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ik proef hier enig sarcasme, leg uit...
Nee zonder sarcasme, dat slaat echt helemaal nergens op. :P

Maar ik zie HSG ook nog wel zeggen dat Duitsland geen kritiek op deze inval mag hebben om zo'n reden
pi_203891114
quote:

Ja, lachen.
Karstens ergerde zich aan de msm die nooit doorvraagt, en ondertussen kunnen Baudet etc honderduit praten bij ON zonder dat er op wordt doorgevraagd...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:30:01 #151
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203891118
Aha er zijn weer nieuwe "usefull idiots" opgedoken die de "ja maar de VS deugt ook niet" en "ja maar NATO omsingelt Rusland" onzin proberen te verkopen?

- Tja, de VS deugt ook niet. Fijn dat je dat weet, wat is de relevantie met betrekking tot Oekraïne?
- Vertel, welke landen zijn gedwongen om lid van NATO (of EU) te worden? Hey verrassend, dat wilden ze zelf!

Ik begrijp dus dat onze usefull idiots het idee van autonome landen met eigen beslissingsbevoegdheid niet begrijpen of niet erkennen. Ze vinden het helemaal prima dat grote landen mensen in kleinere landen vermoorden, verkrachten, uitbuiten en platbombarderen simpelweg omdat ze groter zijn.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:30:20 #152
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203891122
Let maar op, al die zogenaamde redenen om Rusland met rust te laten die je net hier gelezen hebt, komen zo nog eens voorbij bij Ongehoord Nederland, er zal ophef volgen en Rutte zal nog eens een keer als dictator worden neergezet waarbij er tribunalen moeten volgen. Maar he, Putin met rust laten. Geef em anders een stuk Oekraïne, het is toch niet van ons.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:31:41 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891139
quote:

Ergeren?

Parlementariërs die door Rusland betaald worden op de NOS. Maar verder is de oorlog érg ver weg.
Dit, dus.
pi_203891148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Nee zonder sarcasme, dat slaat echt helemaal nergens op. :P

Maar ik zie HSG ook nog wel zeggen dat Duitsland geen kritiek op deze inval mag hebben om zo'n reden
Duitsland heeft haar gedrag wel significant aangepast na WO2.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:33:07 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203891156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha er zijn weer nieuwe "usefull idiots" opgedoken die de "ja maar de VS deugt ook niet" en "ja maar NATO omsingelt Rusland" onzin proberen te verkopen?

- Tja, de VS deugt ook niet. Fijn dat je dat weet, wat is de relevantie met betrekking tot Oekraïne?
- Vertel, welke landen zijn gedwongen om lid van NATO (of EU) te worden? Hey verrassend, dat wilden ze zelf!

Ik begrijp dus dat onze usefull idiots het idee van autonome landen met eigen beslissingsbevoegdheid niet begrijpen of niet erkennen. Ze vinden het helemaal prima dat grote landen mensen in kleinere landen vermoorden, verkrachten, uitbuiten en platbombarderen simpelweg omdat ze groter zijn.
Inderdaad ja maar Vietnam.... En Noord-Korea dit en Hiroshima... Echt allemaal prima wat Rusland doet...

:r
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:33:38 #156
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203891165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Precies, dus de bal ligt nu bij Rusland.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:33:45 #157
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203891166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
ja ja zo als mijn Opa altijd zei:pas op het blijven Moffen , niiet te vertrouwen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:08 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203891169
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Inderdaad ja maar Vietnam.... En Noord-Korea dit en Hiroshima... Echt allemaal prima wat Rusland doet...

:r
Vergeet de kruistochten niet! En de kruisiging!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:21 #159
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891175
Waarom ben ik niet verbaasd dat iemand aanspreken op het goedpraten van volkerenmoord op basis van de desbetreffende bevolkingsgroep, wordt weggemodereerd? Het moet wel gezellig blijven!
pi_203891178
Dat Ongehoord Nieuws.

De voorspelling van Baudet is uitgekomen, Nederland stuurt wapens naar Oekraïne.

Duh, omdat Rusland het land probeert te veroveren. :')
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:47 #161
8781 crew  Frutsel
pi_203891181
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja ja zo als mijn Opa altijd zei:pas op het blijven Moffen , niiet te vertrouwen.
Ja dat gaat ook op voor Russen, Amerikanen, Ambtenaren en moderatoren op Fok en nog 100 anderen
pi_203891184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, dus de bal ligt nu bij Rusland.
En de VS zou zich ook minder moeten bemoeien met dingen buiten de VS. Er slapen in de VS genoeg mensen in een kartonnen doos of een in een afgetrapt trailer park. Laat ze daar wat aan doen. Of aan hun staatsschuld.
pi_203891188
quote:

[..]
Hehe, ik vertrouw ze ook niet, maar voor nu hebben ze hun gedrag wel aangepast.
pi_203891189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef RAVW het volgende:

[..]
ik zit meer met zuid American dames .. O+
Dom rep , chili, antilles , brasil en ga zo maar even door
Iraanse meiden zonder plastic surgery. O+
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203891190
quote:

Ik weet niet of we ze als usefull idiots moeten aanmerken. Dat suggereert een beetje alsof het gewone domme mensen zijn die zich gratis laten misbruiken door de Russische propaganda.

Ik denk dat het meer sinister is. Een landverrader en een spion die betaalt wordt door de vijand. Dat is Baudet.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:35:26 #166
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891192
twitter

Marioepol zal wel snel vallen dan. Kon niet uitblijven natuurlijk.
pi_203891196
quote:

[..]
Duitsland heeft stiekem jarenlang Putin gefinancieerd zodat met deze inval de Duitsers zonder veroordeling hun leger weer kunnen opbouwen. :Y
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:35:59 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203891199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
En de VS zou zich ook minder moeten bemoeien met dingen buiten de VS. Er slapen in de VS genoeg mensen in een kartonnen doos of een in een afgetrapt trailer park. Laat ze daar wat aan doen. Of aan hun staatsschuld.
Oja, mooie dooddoener. Die heeft elk land, dus niemand mag ook maar iets zeggen. Je wringt je door allerlei bochten om Rusland maar te verdedigen. NATO bad, mmmkay.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:36:13 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203891207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef luxerobots het volgende:
Dat Ongehoord Nieuws.

De voorspelling van Baudet is uitgekomen, Nederland stuurt wapens naar Oekraïne.

Flikker dat ON van de NPO aub. Kremlinpropagandakanalen horen hier niet thuis
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203891209
quote:
De situatie in Oekraïne heeft álles met de VS en haar politiek jegens Rusland te maken. Als men dat op dit punt nog steeds niet doorheeft, is er geen redden meer aan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203891213
Baudetgod op tv
pi_203891217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Oja, mooie dooddoener. Die heeft elk land, dus niemand mag ook maar iets zeggen. Je wringt je door allerlei bochten om Rusland maar te verdedigen. NATO bad, mmmkay.
Die heeft elk land wel ja, maar de VS heeft er voor 'n 1e wereld land wel heel veel. Al kun je je afvragen of de VS op sommige vlakken 'n 1e wereld land is.

Genoeg werk aan de winkel intern in de VS in elk geval.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:37:14 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203891220
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:36 schreef incel2.0 het volgende:
Baudetgod op tv
Baudet is een landverrader
pi_203891224
quote:

Filmpje is van 3 dagen terug.
pi_203891225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:36 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De situatie in Oekraïne heeft álles met de VS en haar politiek jegens Rusland te maken. Als men dat op dit punt nog steeds niet doorheeft, is er geen redden meer aan.
Volgens mij zijn de VS niet erg met Rusland bezig, meer met China.
pi_203891228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef EinarBoe het volgende:
Waarom ben ik niet verbaasd dat iemand aanspreken op het goedpraten van volkerenmoord op basis van de desbetreffende bevolkingsgroep, wordt weggemodereerd? Het moet wel gezellig blijven!
Ze halen de orginele post en de reacties daarop weg.
Цой жив
pi_203891230
quote:

[..]
Op de een of andere manier slaan velen de paaltje waar het begint op 24 februari 2022 de grond in.
pi_203891233
Zou mooi zijn als onze Patriots wat Russische ballistische- en kruisraketten uit de lucht schieten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:38:04 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891237
Al dit alles is zo nutteloos, zelfs als Rusland heel Oekraine zou pakken dan laten de Oekrainers die nog wonen in het land zich echt niet laten reageren door een paar Putin puppets. Als je ziet hoe dapper de bevolking nu al is. Grote overeenkomst misschien met nazi Duitsland ooit in Nederland. Jammer dat Hitler nu ook beschikt over nucleaire wapens.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:38:13 #180
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203891240
Is er de laatste 8 uur nog iets belangrijks gemeld?
are we infinite or am I alone
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:38:18 #181
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Op de een of andere manier slaan velen de paaltje waar het begint op 24 februari 2022 de grond in.
Leuk, een stroman!
pi_203891250
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef 297534 het volgende:
Volgens mij zijn de VS niet erg met Rusland bezig, meer met China.
De aandacht van de VS zal uiteindelijk volledig op China gericht worden. Daarom is het des te belangrijker dat we het hier zelf goed geregeld hebben met de Russen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 maart 2022 @ 12:39:11 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203891255
quote:

[..]
De politiek van het Westen heeft alles te maken met het beleid van de Slager van Moskou.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203891258
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Leuk, een stroman!
Nee, een constatering.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:39:33 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891263
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Neuh, verder terug... dagen van Holodomor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891267
Ik trek Baudet echt niet langer dan 30 seconden...dat arrogante, verongelijkte... :r :r :r
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:40:08 #187
403588 mcmlxiv
pi_203891275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:35 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ik weet niet of we ze als usefull idiots moeten aanmerken. Dat suggereert een beetje alsof het gewone domme mensen zijn die zich gratis laten misbruiken door de Russische propaganda.

Ik denk dat het meer sinister is. Een landverrader en een spion die betaalt wordt door de vijand. Dat is Baudet.
Baudet is inderdaad veel erger dan een usefull idiot. Die komt gevaarlijk dicht in de buurt van landverraad zo langzamerhand. Zeker wanneer er geldstromen vanuit Rusland richting FvD bestaan. Ik bedoelde nu meer de elkaar afwisselende figuren die ieder voor zich steeds hetzelfde riedeltje afsteken over VS/NATO/EU.

Het hele idee dat Rusland op wat voor manier ook hier een slachtoffer is van Oekraïne is ridicuul. Rusland, het Russische volk, is slachtoffer van de eigen lafheid/domheid om steeds weer zich te laten mangelen door dictators en tirannen.
pi_203891279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef crystal_meth het volgende:
Belarus heeft besloten naast het hosten van de vredesonderhandelingen ook maar mee te gaan vechten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203891285
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:40 schreef Aether het volgende:

[..]
Belarus heeft besloten naast het hosten van de vredesonderhandelingen ook maar mee te gaan vechten.
Bron?
pi_203891287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef Momo het volgende:
Al dit alles is zo nutteloos, zelfs als Rusland heel Oekraine zou pakken dan laten de Oekrainers die nog wonen in het land zich echt niet laten reageren door een paar Putin puppets. Als je ziet hoe dapper de bevolking nu al is. Grote overeenkomst misschien met nazi Duitsland ooit in Nederland. Jammer dat Hitler nu ook beschikt over nucleaire wapens.
Klopt daarom heeft de VS voor de invasie al zoveel Javlins geleverd en ander klein maar goed materiaal voor een ondergrondse oorlog.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:40:53 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891288
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:39 schreef Aurelius het volgende:
Ik trek Baudet echt niet langer dan 30 seconden...dat arrogante, verongelijkte... :r :r :r
En hij heeft ook nog duizenden die hard cult fans in Nederland, zorgwekkend en eng.
pi_203891294
Ik denk dat zelfs Putin niet zo gek is om zijn geld te verspillen aan Baudet. Die is gewoon van zichzelf helemaal wappie. :')
pi_203891297
Dat landen veilig, vrij, en welvarend willen zijn is inderdaad de schuld van Amerika

Hoe durven ze! :(
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:41:47 #194
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_203891299
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef crystal_meth het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ngekomen-in-oekraine
Ajacied.
pi_203891309
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:41 schreef Aurelius het volgende:
Ik denk dat zelfs Putin niet zo gek is om mijn geld te verspillen aan Baudet. Die is gewoon van zichzelf helemaal wappie. :')
Je kunt niks uitsluiten. Er zijn wel meer buitenlandse mensen met belangen die geld steken in Nederland.
pi_203891311
Baudet is het wel echt helemaal kwijt he.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:25 #197
403588 mcmlxiv
pi_203891312
quote:

[..]
Dat jij niet doorhebt dat het probleem voor 100% bij de figuur Putin en zijn trawanten ligt geeft inderdaad duidelijk weer dat er voor jou geen redden meer aan is.
pi_203891313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:40 schreef Momo het volgende:
En hij heeft ook nog duizenden die hard cult fans in Nederland, zorgwekkend en eng.
Hopelijk worden die goed in de gaten gehouden door de veiligheidsdiensten...mijn hemel. :{
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:27 #199
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, een constatering.
Een stroman, niets meer niets minder. Iets onjuist constateren en je daar dan tegen afzetten, erg intelligent.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:37 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891319
quote:

[..]
Naast dat het vooral incels en complotdenkers zijn, zijn het libertariërs, dus die vechten elkaar uiteindelijk toch wel tent uit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:46 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891322
quote:
Ik denk dat zelfs Putin niet zo gek is om mijn geld te verspillen aan Baudet. Die is gewoon van zichzelf helemaal wappie. :')
Gek zijn is zijn verdienmodel
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:50 #202
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891324
Is Thierry op de hoogte van de stand van de Roebel? Hij is nu ontzettend hard vrijwilligerswerk aan het doen.
Dit, dus.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:54 #203
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203891326
quote:
ik ben best makkelijk al zeg ik het zelf .... en heb best wel snel iets door
Maar die gast had ik al voor 30 sec , van man wat lul je .. waar heb je het over
Je lijkt net een vrouw , ook eerste 4 uur onzin verkopen voor de eindelijk eens gaan beginnen waar het echt om draait ... dat werkt vermoeiend
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:06 #204
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203891329
Wat hij nu zegt is echter wel een prima analyse van het echte gevaar. Samenwerking tussen eurazië en West-Europa is noodzakelijk om een blok jegens China te vormen.

Waar ik het pertinent oneens in ben is dat hij denkt dat je met dit Rusland kunt onderhandelen op dat vlak.
pi_203891333
quote:
Dat is inderdaad afzien.
Net even stukje debat gekeken, maar moest hem toch wegklikken.

Snap ook niet dat zoveel mensen in hem de Messias zien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203891341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:13 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Had niet mogen gebeuren, maar dat maakt ze niet direct een offensieve alliantie. Even afgezien van de complexiteit van die oorlog destijds.

Bovendien niet naar Rusland
Het is een Russisch narratief, want alleen rusland was tegen de interventie, en is gedaan op verzoek van de vn, aangezien blauw helmen niet werkte. En is een interventie geweest, onder usa en niet onder een navo artikel 5. Als laatst ze zijn servie niet binnen gevallen ofte bezetten. maar juist om ernstiger te voorkomen. Die waren bezig met een genocide van bosniers. Maar ratio is niet echt besteed aan de fvD aanhang. die hopen dat Rusland domineert en wij hier ook een dictator krijgen.
pi_203891343
Vooral bijzonder dat de russische propaganda ons bijna niet lijkt te bereiken, voorafgaand aan het conflict werden we hier overspoeld met "bijzondere users" en nu liggen de trollenfabrieken stil ofzo?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:39 #208
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203891344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef XSbig het volgende:
Baudet is het wel echt helemaal kwijt he.
Zelfs bij ongehoord nieuws denken ze 'huh Poetin mild? En Georgië, Tsjetsjenië en Oekraïne 2014 dan?'
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_203891346
'Rusland had geen andere keus'

'Putin is het toonbeeld van mildheid geweest'

Thierry Baudet.
pi_203891347
quote:
Hoeft ook geen miljoenen te zijn hè, als hij (Poetin) toch al een grootschalige desinformatiecampagne op heeft gezet is een paar tienduizend links of rechts zo gegeven.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:50 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203891348
quote:

[..]
Valt me op dat die discussie inmiddels naar LinkedIn is verplaatst terwijl dat vroeger zich beperkte tot Facebook.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:53 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Naast dat het vooral incels en complotdenkers zijn, zijn het libertariërs, dus die vechten elkaar uiteindelijk toch wel tent uit.
Denk dat hij ook volgers gaat verliezen hiermee. Ik zag een aantal van die hippie antivax yogamoeders nu walgen over Poetin en Rusland.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:44:00 #213
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891350
quote:
In die Zembla-uitzending werd dat opgemerkt toch, als hij er niet voor betaald wordt is het een ontstellend naïeve man. Zoiets was de quote.
pi_203891359
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Zelfs bij ongehoord nieuws denken ze 'huh Poetin mild? En Georgië, Tsjetsjenië en Oekraïne 2014 dan?'
Hij wordt nu ook gewoon afgekapt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:45:06 #215
403588 mcmlxiv
pi_203891361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Hoeft ook geen miljoenen te zijn hè, als hij (Poetin) toch al een grootschalige desinformatiecampagne op heeft gezet is een paar tienduizend links of rechts zo gegeven.
Laten we ook vooral niet vergeten hoe Baudet in de politiek terecht is gekomen. Overal mislukt en uitgekotst en toen uit armoede maar een politieke partij begonnen.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:45:11 #216
8781 crew  Frutsel
pi_203891363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hopelijk worden die goed in de gaten gehouden door de veiligheidsdiensten...mijn hemel. :{
Daarnaast ook maar eens beginnen met al die gasten met een 2e (Russische) paspoort.
Inleveren (en dus opgeven) of terugsturen ;)
pi_203891365
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:45:47 #218
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_203891376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef archito het volgende:
'Rusland had geen andere keus'

'Putin is het toonbeeld van mildheid geweest'

Thierry Baudet.
Van mij mogen ze Baudet vervolgen.
pi_203891379
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef byah het volgende:
Vooral bijzonder dat de russische propaganda ons bijna niet lijkt te bereiken, voorafgaand aan het conflict werden we hier overspoeld met "bijzondere users" en nu liggen de trollenfabrieken stil ofzo?
Dat viel mij ook op. Ook op Nu.nl.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:46:09 #220
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203891381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:44 schreef XSbig het volgende:

[..]
Hij wordt nu ook gewoon afgekapt.
Je zag hem zelf ook vastlopen in zijn redenatie. Hij improviseert veel en zijn mildheid opmerking kon hij gewoon niet staven.
pi_203891385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:45 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Van mij mogen ze Baudet vervolgen.
Voor wat precies, Putin?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:46:23 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891386
twitter

Dat zou morgen zijn.... maar de kans op vrede lijkt mij heel klein....
pi_203891392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef byah het volgende:
Ik zie genoeg Russische propaganda, de trollen hebben hun werk gedaan, het zijn nu de useful idiots die het overnemen.
Цой жив
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:46:57 #224
182233 thedeedster
pi_203891393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef luxerobots het volgende:
Dat Ongehoord Nieuws.

Mijn voorspelling; vandaag is het dinsdag, morgen is het woensdag.

Echt, de man lult maar wat.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203891395
Waar staat FvD op qua zetels momenteel?
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:47:15 #226
8781 crew  Frutsel
pi_203891401
quote:
Wellicht dat alleen een Oekraïense bron niet betrouwbaar genoeg is maar het krijgt er alle jeuk van
pi_203891404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat hij ook volgers gaat verliezen hiermee. Ik zag een aantal van die hippie antivax yogamoeders nu walgen over Poetin en Rusland.
Ach, ik schat dan zo'n 5% van de bevolking enorm vreemde standpunten heeft. Over ufo's, antivax, pro-Poetin etc.

En zolang Baudet één zeteltje houdt, is het voor hem wel mooi.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:47:56 #228
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203891411
quote:

[..]
Wat Covid betreft wel, maar blijven die fans ook hangen als ze al die burgerdoden zien? Dat is toch op geen enkele manier recht te lullen?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:13 #229
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:46 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op. Ook op Nu.nl.
Op twitter heeft iedereen het gewoon nog over het Azov-bataljon, hoe fout Zelenski wel niet is, over het verdrijven van Janoekovitsj in 2014, etcetera.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:17 #230
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203891422
Kan Baudet niet uit het parlement worden gezet? :{
pi_203891424
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef Aurelius het volgende:
Waar staat FvD op qua zetels momenteel?
3-6
https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:26 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:46 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Voor wat precies, Putin?
Als hard kan worden gemaakt dat ie Russisch geld ontvangt is ie de lul.
Dit, dus.
pi_203891426
We moeten de wet aanpassen zodat we Thierry kunnen executeren ( niet mijn woorden en dit is geen oproep tot geweld , voordat ik weer een ban krijg hierzo :') )

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:43 #234
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203891431
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ach, ik schat dan zo'n 5% van de bevolking enorm vreemde standpunten heeft. Over ufo's, antivax, pro-Poetin etc.

Geloof het of niet maar een Surinaamse vriendin stemde op hem omdat ie er goed uit zag.

Sindsdien niet meer echt met haar gesproken trouwens.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:46 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203891432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wat Covid betreft wel, maar blijven die fans ook hangen als ze al die burgerdoden zien? Dat is toch op geen enkele manier recht te lullen?
Het gros denkt dat het nepnieuws is, die mensjes zitten al veel te diep in het rabbithole.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:48:54 #236
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203891435
Maar goed, weer veel te veel aandacht voor de proxy Rus. Forum is alleen maar uit op ophef, inhoud doet er niet toe aldus Baudet zelf. Dus laten we hem lekker negeren, ophef is er al genoeg.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:15 #238
8781 crew  Frutsel
pi_203891448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Is Thierry op de hoogte van de stand van de Roebel? Hij is nu ontzettend hard vrijwilligerswerk aan het doen.
https://speld.nl/2022/03/(...)sche-schoen-in-mond/
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:16 #239
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
We moeten de wet aanpassen zodat we Thierry kunnen executeren ( niet mijn woorden en dit is geen oproep tot geweld , voordat ik weer een ban krijg hierzo :') )

[ twitter ]
Wel jouw woorden, want dat zegt ie niet.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:24 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203891451
quote:

[ twitter ]
Dat waren ook niet de woorden van de inlichtingenman, om dat even duidelijk te maken. Want dat suggereer je nu.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:25 #241
262211 hhh38
pi_203891452
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat hij nu zegt is echter wel een prima analyse van het echte gevaar. Samenwerking tussen eurazië en West-Europa is noodzakelijk om een blok jegens China te vormen.

Waar ik het pertinent oneens in ben is dat hij denkt dat je met dit Rusland kunt onderhandelen op dat vlak.
Rusland met nieuw leiderschap naar de kant van het Westen krijgen zou een enorme winst zijn inderdaad. Maar de Russen hebben helemaal geen democratische traditie, dus ik heb er een hard hoofd in.
pi_203891458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:48 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Op twitter heeft iedereen het gewoon nog over het Azov-bataljon, hoe fout Zelenski wel niet is, over het verdrijven van Janoekovitsj in 2014, etcetera.
Oh daar zit ik niet op, dus dat had ik niet gezien.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:56 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb ze gezien op twitter, zal geen accounts plaatsen hier. Rusland is een dappere natie die tegen het WEF durft te vechten. Ja dat WEF waar Putin ook lid van is.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:50:19 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203891464
Wat is dat toch met vervolgen en straffen van hem :') Je moet die kerel gewoon negeren. Hem vervolgen (zonder bewijs) is alleen maar goed voor zijn status.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:50:33 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891469
quote:

[ twitter ]
Ook totaal niet wat die man zegt.
Dit, dus.
pi_203891473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat waren ook niet de woorden van de inlichtingenman, om dat even duidelijk te maken. Want dat suggereer je nu.
Dat suggereert die wel tussen neus en lippen door
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:51:02 #247
Niet te kritisch
pi_203891475
Ik heb mezelf politiek toch altijd 'rechts van het midden' gepositioneerd, maar ik merk dat ik door zuig televisie als ON en verschillende users hier toch langzaam aan het verplaatsen ben naar 'links van het midden'.

Ik wil gewoon echt niet meer geassocieerd worden met randdebielen als Baudet, of andere complotwappies. Het is echt te zot voor woorden wat er in dit land gebeurd op televisie en in ons parlement.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:51:31 #248
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891481
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb ze gezien op twitter, zal geen accounts plaatsen hier. Rusland is een dappere natie die tegen het WEF durft te vechten. Ja dat WEF waar Putin ook lid van is.
'lid'. Iedereen die ooit in Zwitserland is gaan skiën is daar al 'lid' van. De geheime organisatie die al zijn leden op een publieke website met naam, toenaam en functie bijhoudt _O_
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:51:42 #249
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203891483
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Niet, jij suggereert dat. En dat is heel smerig.
pi_203891487
quote:

[ twitter ]
Goed dat het woord verraad ook op televisie eens valt. Ik vind dat politici eromheen draaien door te praten over nepnieuws, propaganda en extreem-rechts. Ook politici kunnen voor de vijand werken. Ook als ze gekozen zijn.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:52:02 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891494
quote:

[..]
Gaat 'ie een tribunaal oprichten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:52:09 #252
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891495
quote:

[..]
Hij zegt het niet, je verzint het er zelf bij. Erg kwalijk.
pi_203891497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze zelfstandig denken. Nee die denken, na 1 week he Baudet heeft toch een punt, want Oekraïne is helemaal geen natiestaat, dus het is een interne Russische aangelegenheid.
pi_203891518
De NPO krijgt nu ook een nepnieuws-commissie die tot het besluit kan komen om een omroep te verbieden. Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen? Want dan kan Gerrit Hiemstra nieuw werk zoeken.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:53:21 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203891520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb mezelf politiek toch altijd 'rechts van het midden' gepositioneerd, maar ik merk dat ik door zuig televisie als ON en verschillende users hier toch langzaam aan het verplaatsen ben naar 'links van het midden'.

Ik wil gewoon echt niet meer geassocieerd worden met randdebielen als Baudet, of andere complotwappies. Het is echt te zot voor woorden wat er in dit land gebeurd op televisie en in ons parlement.
Zolang jij hier post zijn al je posts altijd al aan de linkerkant van het spectrum geweest.
The End Times are wild
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:53:31 #256
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203891522
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee oké, dat je van die die-hards hebt begrijp ik wel, maar het gros van dat volk zijn gewoon meelopers
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:53:42 #257
Niet te kritisch
pi_203891525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Rusland met nieuw leiderschap naar de kant van het Westen krijgen zou een enorme winst zijn inderdaad. Maar de Russen hebben helemaal geen democratische traditie, dus ik heb er een hard hoofd in.
Ik zie dat ook niet snel gebeuren. Ik hoop, maar dat doe ik al jaren, dat als meer jongeren vanuit Rusland de wereld over trekken en via VPN's zien dat het ook anders kan in de wereld er vanzelf een beweging op gang komt waarin ook oligarchen en leiders in het land langzaamaan van dat patriottische jaren 80 navelstaar gelul af gaan.

Helaas werken dit soort oorlogen daarin alleen maar tegen, omdat de gewone burger getroffen wordt en er altijd een deel zal zijn dat vindt dat dat door het westen komt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:53:44 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891526

Kijk Putin de grote redder tegen de Deep State in, die mensen kunnen niet wachten tot grote held ook Nederland komt binnenvallen...
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:54:02 #259
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze zelfstandig denken. Nee die denken, na 1 week he Baudet heeft toch een punt, want Oekraïne is helemaal geen natiestaat, dus het is een interne Russische aangelegenheid.
Nee, ze denken: ik snap er geen kut van, maar die man gebruikt zo veel moeilijke woorden dat het wel waar moet zijn.
Dit, dus.
pi_203891535
Tips van Turken op social media aan de Oekraïense ambassade worden overgenomen.

Een van de twitteraars heeft als tip gevangenen mee te laten vechten.

Een andere twitteraar had als tip commerciele drones in beslag te nemen en hierop molotofs en granaten te hangen en als kamikaze drones te gebruiken. Deze tip is ook overgenomen. Er worden nu overal drones gedoneerd.

Een ander had als tip spijkers op wegen te zetten om banden te laten klappen.
Nu worden ook grote hoeveelheden spijkers gedoneerd.

😂😂😂😂😂😂😂

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:54:15 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zolang jij hier post zijn al je posts altijd al aan de linkerkant van het spectrum geweest.
Voor een rechtsextremist is alles al heel gauw linkerkant. Zie ook de putin fanboys hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dat zou morgen zijn.... maar de kans op vrede lijkt mij heel klein....
Wel echt benieuwd hoe dit zich ontwikkelt. Oekraine gaat niet toegeven, maar Putin gaat ook geen verlies accepteren. Het westen zal Oekraine ook niet motiveren om een deal aan te nemen; we zijn te druk bezig om ons fel op te stellen. Dit veranderd denk ik vanzelf in een derde wereldoorlog helaas.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:54:43 #263
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203891545
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Putin de grote redder tegen de Deep State in, die mensen kunnen niet wachten tot grote held ook Nederland komt binnenvallen...
Heerst een soort diepe zelfhaat en haat voor dit land bij die mensen. Waarschijnlijk om hun eigen falen te verhullen oid.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:54:47 #264
Niet te kritisch
pi_203891546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat zegt dan meer over jouw positie dan over die van mij.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:54:50 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891547
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, is het nu Putin? Ik dacht dat Trump de redder was?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891548
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is dat toch met vervolgen en straffen van hem :') Je moet die kerel gewoon negeren. Hem vervolgen (zonder bewijs) is alleen maar goed voor zijn status.
Die kerel wordt door zn stemmers niet genegeerd.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:56:17 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203891561
quote:

[ twitter ]
Kamerleden ophangen omdat ze niet mee gaan in de algehele lijn van woordvoering...
The End Times are wild
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:56:33 #268
182233 thedeedster
pi_203891564
Wie is die blonde vrouw met de rode jas links van Baudet? Lijkt op een oud-collega. :{
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:56:50 #269
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kamerleden ophangen omdat ze niet mee gaan in de algehele lijn van woordvoering...
Schei toch uit man. Je hoort toch letterlijk wat hij zegt.
Dit, dus.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:56:54 #270
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891570
quote:

[..]
Ach, anderen roepen al op tot tribunalen vanwege een prikje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891575
De Jonge en Rutte lezen nooit boeken.

Thierry wel, als grote intellectueel. :')
pi_203891577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, is het nu Putin? Ik dacht dat Trump de redder was?
Die zijn toch één en hetzelfde volgens de complottheoristen?

Dat Thierry überhaupt heil zag in figuren als Trump, Boris of Putin kan overigens alleen maar door anti-complotdenken.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:57:23 #273
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203891578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef thedeedster het volgende:
Wie is die blonde vrouw met de rode jas links van Baudet? Lijkt op een oud-collega. :{
Kameradski van de PVV
Dit, dus.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:57:30 #274
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891579
Schitterend hoe dat volk continu presteert datgene wat het zelf doet anderen in de schoenen te schuiven.

Goed gedaan, Baudeteska
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef luxerobots het volgende:
De Jonge en Rutte lezen nooit boeken.

Thierry wel, als grote intellectueel. :')
Kan thierry lezen? Dat weet ie goed te verbergen
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:57:39 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891584

Ah kijk er is overal antwoord op
pi_203891591
quote:

[..]
Alleen op deze manier kunnen we onze democratie nog redden
pi_203891593
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schitterend hoe dat volk continu presteert datgene wat het zelf doet anderen in de schoenen te schuiven.

Goed gedaan, Baudeteska
Baudetski.

Baudetov

Baudetin
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:58:25 #279
262211 hhh38
pi_203891598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zie dat ook niet snel gebeuren. Ik hoop, maar dat doe ik al jaren, dat als meer jongeren vanuit Rusland de wereld over trekken en via VPN's zien dat het ook anders kan in de wereld er vanzelf een beweging op gang komt waarin ook oligarchen en leiders in het land langzaamaan van dat patriottische jaren 80 navelstaar gelul af gaan.

Helaas werken dit soort oorlogen daarin alleen maar tegen, omdat de gewone burger getroffen wordt en er altijd een deel zal zijn dat vindt dat dat door het westen komt.
Ja, als je mensen spreekt uit Servië, Irak of Afghanistan is de wrok tegen het Westen erg groot. Dat is het lastige aan die heftige sancties, je kan ook een hele bevolking tegen je in het harnas jagen. Maar Rusland z'n gang laten gaan hier is ook geen optie.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:58:41 #280
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891602
Het probleem van Baudet/FvD, is dat ze alles zien als een soort grap, een spelletje. Dat je heus wel met wollige taal iets kunt beargumenteren over hoe rechtvaardig de Russische inval wel niet is, dat een zelfverzonnen organisatie van het kwaad, als ware het een hele slechte thriller, letterlijk alle politici/rechters/journalisten aanstuurt (want daar komt dat WEF-geneuzel feitelijk op neer).

En dan begin je een eigen omroep die volledig functioneert als spreekbuis van je eigen partij, vol met die leugens die je elkaar de hele tijd verteld, en dat moet iedereen dan maar accepteren. En iedereen moet ook maar accepteren dat er wordt gedreigd met tribunalen, dat er wordt opgeroepen om kamerleden te intimideren - het moet allemaal maar kunnen. Nu moet er maar gewoon geaccepteerd worden dat als wij straks in een staat van oorlog zouden zijn, de Rusland-loyalisten gewoon doodleuk aan het werk kunnen blijven en alles kunnen blijven ondermijnen.

Zo werkt het niet. Zelfs in Harry Potter besloten ze op een gegeven moment de leerlingen van Zwadderich een tijdje op te sluiten. Baudet is niet onaanraakbaar en het hele idee dat hij dat zou zijn is een miskenning van de realiteit. Nederland zit er niet bepaald op te wachten om van binnenuit kapot gemaakt te worden door een cokesnuivende totaalmalloot, er zijn gewoon grenzen aan wat toelaatbaar is en die grenzen worden door hem steeds vaker opgezocht en overschreden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:58:46 #281
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203891603
twitter
are we infinite or am I alone
pi_203891604
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Putain!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:58:57 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Die zijn toch één en hetzelfde volgens de complottheoristen?

Dat Thierry überhaupt heil zag in figuren als Trump, Boris of Putin kan overigens alleen maar door anti-complotdenken.
Volgens complotwappies zijn lieden als Trump en Putin inderdaad eender: KRACHTIGE ALPHA MANNEN die hetzij lekker politiek incorrect hetzij met militair geweld hun wil opleggen aan het klootjesvolk. Hadden we dat hier ook maar in verwijfd genderneutraal en cultureel verdund Nederland. Een beetje landverraad is dan een heldendaad, toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:59:13 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203891617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef Momo het volgende:
Nederland heeft zich in werkelijkheid juist enorm geschikt naar de Duitse bezetter. Maar dat zijn feiten.
The End Times are wild
pi_203891620
Kunnen we Thierry niet naar Rusland uitzetten ofzo?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:59:31 #286
182233 thedeedster
pi_203891624
quote:
[ afbeelding ]

De échte Poetin heeft voor een carrière gekozen in de filmindustrie.

SPOILER
pi_203891630
quote:

[..]
Hij geeft hiermee alleen aan wat eigenlijk de ernst is van landverraad. Dat we dat niet zo makkelijk moeten weglachen.
Цой жив
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:00:00 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203891637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef thedeedster het volgende:
Ex kamerlid van de PVV.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:00:12 #289
Niet te kritisch
pi_203891640
quote:

[ twitter ]
Dat zijn ook niet zijn woorden. Je verspreidt nepnieuws.

En dat is verraad.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:00:32 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891645
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:01:01 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203891653
quote:
[ afbeelding ]

Schopje BNW :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:01:34 #292
182233 thedeedster
pi_203891659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Volgens complotwappies zijn lieden als Trump en Putin inderdaad eender: KRACHTIGE ALPHA MANNEN die hetzij lekker politiek incorrect hetzij met militair geweld hun wil opleggen aan het klootjesvolk. Hadden we dat hier ook maar in verwijfd genderneutraal en cultureel verdund Nederland. Een beetje landverraad is dan een heldendaad, toch?
Je kunt van alles over Baudet zeggen...

Maar niet dat het een echt alpha mannetje is. :D
pi_203891664
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens complotwappies zijn lieden als Trump en Putin inderdaad eender: KRACHTIGE ALPHA MANNEN die hetzij lekker politiek incorrect hetzij met militair geweld hun wil opleggen aan het klootjesvolk. Hadden we dat hier ook maar in verwijfd genderneutraal en cultureel verdund Nederland.
Misschien is dat dan het verschil tussen complotwappies en de oudere garde van complotdenkers.
pi_203891668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik altijd wel een onderbelicht aspect. Het zou kunnen dat Baudet alles gelooft wat hij zegt, maar het zou ook best kunnen dat hij dit soort dingen zegt omdat hij weet dat een deel van de kiezers dit wilt horen en hij daardoor gegarandeerd blijft van een kamerzetel. Het is voor hem toch een prima baan. Sommige kamerleden werken hard, maar of dat voor hem geldt betwijfel ik. En het is ook niet zo dat hij in de RvB van een bedrijf kan gaan zitten. Ze zitten echt niet of deze proleet te wachten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:02:17 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203891669
twitter
pi_203891670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En dat is verraad.
Op straffe van...?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:02:25 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203891673
quote:

[ twitter ]
We zijn niet in oorlog dus Thierry heeft mazzel
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 13:03:24 #298
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203891684
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je kunt van alles over Baudet zeggen...

Maar niet dat het een echt alpha mannetje is. :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')