SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
iedereen daar hoor. ze willen allemaal winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias zou iedereen voor de bus gooien om zichzelf te redden
Meneer politiek correct is eigenlijk meneer ik doe alles om mijzelf te profileren.
Wegens verkeerde info flightplan met Jodi foster en zoon is dochter hahaquote:
En nu gaat hij Kris uithorenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
heerlijk nu al stemmen op dinsdag. Tobias nu tegen kristof oh we hebben nog helemaal niets besproken he.
Mag allemaal hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
Nu zegt tobias ik heb mensen in mijn hoofd maar dat is niet eens een optie. Die gozer kan echt liegen he, hij wil julio erin houden. Nu zegt tobias tegen kristof al je top 4 hetzelfde is weet je wat je te doen staat. Net tegen grace zei hij toch iets anders.
doet hij elke keer, Kris uithoren en dan zelf niets zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nu gaat hij Kris uithoren![]()
Stel je voor dat Kris wat anders stemt
Ik ben ook klaar met die manquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
doet hij elke keer, Kris uithoren en dan zelf niets zeggen.
bah, mister politiek correct
Hij weet echt wel dat salar populairder isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu zegt tobias dat salar als 1e van de vier nederlanders af zou vallen.
kris is toch al een keer genomineerd geweest? of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:31 schreef Magean het volgende:
Ik hoop nu dat kristof en tobias genomineerd worden. Dan weten ze ook eens hoe dat is en dan wie eruit gaat boeit me dan niet van die twee
Dat heeft hij mis.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu zegt tobias dat salar als 1e van de vier nederlanders af zou vallen.
Kristof was week 1 al genomineerdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:31 schreef Magean het volgende:
Ik hoop nu dat kristof en tobias genomineerd worden. Dan weten ze ook eens hoe dat is en dan wie eruit gaat boeit me dan niet van die twee
Klopt, week 1 tegen Sercan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
kris is toch al een keer genomineerd geweest? of vergis ik me nu?
Dat is toch logisch na de vorige keer waardoor Hanne weg moest....Kris zou het ene doen en heeft het andere gedaan in de dagboek kamer....verkeerde berekening gaf hij als excuus.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi : We kunnen Kristof niet helemaal vertrouwen, speltechnisch. Hij is Salar en Nouch aan het bewerken.
Helemaal klaar met hem. Kijk hem nu zitten en maar doorpraten met zijn kiezen op elkaar. Ik vind het net een rattensnuit worden. En zijn "knapheid" zie ik ook niet meer, het is echt een dertien in een dozijn manneke.quote:
Ik nog steeds, van mij mag hij winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:32 schreef Benny het volgende:
Tobias zag ik als winnaar. Maar de laatste weken is het inderdaad een stuk minder
Ik denk dat Kristof er op staatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Julio en nawel denk genomineerd en dan pakt een van de twee geld uit de pot. Hoop dan julio want die gun ik het dan weer meer dan nawel
De anderen zaten in de badkamer.. maar daar komt salar nu binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:34 schreef Magean het volgende:
Mijn god dat gemiespel en gefluister steeds.
Ik zet mijn zakgeld op Salarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog steeds, van mij mag hij winnen
Die kan ook lekker praten en andere de stress in laten schieten.....hij en Nouchine zijn vrij......quote:
Ik zie hem helemaal niet in de stress schieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
salar zegt dat er op 3 gestemd moet worden. Tobias gelijk in de stress
Daar houden ze wel rekening mee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:37 schreef Magean het volgende:
Ik hoop echt dat Nawel er een keer niet op staat. Zou even binnenkomen bij de anderen
Is hij altijd.....praat halve zinnen en denkt dat hij heleboel vertelt maar in feite niks zegt.quote:
Ik zie dat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is hij altijd.....praat halve zinnen en denkt dat hij heleboel vertelt maar in feite niks zegt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:39 schreef Ireth het volgende:
Vandaag nomineren, morgen 1 er uit, morgen nomineren, donderdag 1 er uit, donderdag nomineren, vrijdag 2 er uit, zaterdag finale en deuren dicht.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:41 schreef Magean het volgende:
Drie stemmen dan ga ik voor Kristoff, Tobias en Grace (gewoon omdat het kan)
Wat heeft hij dan gezegd??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
Eerst een hele verhaling tegen grace
En nu zeggen ik kan het niet
Ik moet bij mijn eigen gevoel blijven
Dat Kristof niet meer te vertrouwen is en dat ze op Kris zou kunnen stemmenquote:
en tegen kristof laat hij doorschemeren dat hij op julio en nawel gaat. maar als ze er inderdaad 3 moesten stemmen staat kristof er ook opquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Kristof niet meer te vertrouwen is en dat ze op Kris zou kunnen stemmen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toop en grees hebben pinnichie
Never mind was vorige week![]()
Dat was ze toch al van plan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Kristof niet meer te vertrouwen is en dat ze op Kris zou kunnen stemmen
Dat weet tobi nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was ze toch al van plan?
Dat hadden de dames al besproken toen Tobi met Julio in het hok waren. Dat hele verhaal heb ik hier al eerder neergezet.
of heeft het hem allang verteld tijdens een van de fluistersessies, maar komt er nu niet op terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet tobi niet
Want dat verteld ze niet
Nee, maar hij weet wel dat Grace hem nooit vertrouwt heeft. Nu is hijzelf aan het twijfelen gegaan door de vorige nominatie....hij was echt geschokt dat Hanne moest vertrekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet tobi niet
Want dat verteld ze niet
Hij verwijt Kristof dat hij met anderen nominaties bespreektquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel dat Grace hem nooit vertrouwt heeft. Nu is hijzelf aan het twijfelen gegaan door de vorige nominatie....hij was echt geschokt dat Hanne moest vertrekken.
Wij weten ook totaal niet wat hun in dat hok gezien hebben.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij verwijt Kristof dat hij met anderen nominaties bespreekt
Maar Grace doet exact hetzelfde
Maar de FEBO laat dat niet zien
Denk dat Tobias geen idee heeft wat de dames hebben afgesproken samen met Julio.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij verwijt Kristof dat hij met anderen nominaties bespreekt
Maar Grace doet exact hetzelfde
Maar de FEBO laat dat niet zien
Ja en van die 7 hebben er twee vrijstelling, dus moeten ze drie van de vijf noemenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
7 personen moeten drie namen noemen. Dat is best pittig.
Tobias en Grace hebben een probleem als ze drie namen moeten noemen.
Ze willen niet op elkaar en niet op Julio. Op Nouchine en Salar kunnen ze niet stemmen.
Dan blijven er twee over: Kristoff en Nawel.
Wie wordt dan de 3e?
rijden veel bussen tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat Tobias en Julio gisteren livestream hebben gekeken?
Dat hij alle gesprekken van Kristof heeft gezien?
Hoe hij Nouch bewerkte en later Salar?
Is het gek dat hij iets doet met de informatie die hij heeft gekregen?
Hij heeft Kristof geholpen door op Peter te stemmen. Nu wil Kris hem onder de bus gooien.
Kris hem onder de bus gooienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij heeft Kristof geholpen door op Peter te stemmen. Nu wil Kris hem onder de bus gooien.
Salar vertelt aan Nouchine dat haar pin goud waard is......ze mag de groep wel eens bedanken want het heeft Salar niks gekost maar de groep.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van die 7 hebben er twee vrijstelling, dus moeten ze drie van de vijf noemen
Geloof je dat nou serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb ff het script van vandaag doorgenomen maar naast 21x een streamlock staat er niets over nominaties bekend maken...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef Sofia35 het volgende:
Krijgen we Vandaag de genomineerde te horen?
Een heleboel is niet allesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs gezegd dat hij een heleboel gezien heeft.
Saaiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ff het script van vandaag doorgenomen maar naast 21x een streamlock staat er niets over nominaties bekend maken...
Dat weet je toch helemaal niet dat ze livestreams hebben gekeken. Ze kunnen zoiets gezegd hebben, maar zeker weten doe je dat natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kristoff komt sws op de bank met 4 stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:01 schreef ledn81 het volgende:
Grace heeft toch iets gedaan waar ze niet helemaal achter staat. Op advies van BB misschien toch maar op Julio gestemd ?
Julio en Nawel uiteindelijk op de bank ?
Dat dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet dat ze livestreams hebben gekeken. Ze kunnen zoiets gezegd hebben, maar zeker weten doe je dat natuurlijk helemaal niet.
En "bewerken" weer zo'n zwaar woord,
Noush heeft pin..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:02 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kristoff komt sws op de bank met 4 stemmen.
Nawel
Nouchine
Grace
Julio
ja en? Grootspraak misschien, of bangmakerij?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs gezegd dat hij een heleboel gezien heeft.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ff het script van vandaag doorgenomen maar naast 21x een streamlock staat er niets over nominaties bekend maken...
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmenquote:
Je gaat wel lekker vandaagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmen
Salar was dit keer nog geen optie....dus waarschijnlijk wel weer op Nawel, nu hij niet op Nouchine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat hij ook salar zou moeten nomineren omdat er te veel nederlanders zijn. Dat snap ik dan wel weer omdat hij met grace doorwil
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
Tobi mag Julio ook ineens graag, ook alleen maar omdat ie weet dat Julio toch niet wint
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Tobi is niet echt, zo fake als de pest
Kris en Salar zijn echte mensen
Dat kan ie wel inschattenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.
De grote vraag bij iedereen is..is iets met iemand bespreken gelijk bewerken???quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias verwijt salar en kristof dat ze mensen bewerken wat is hij dan nu aan het doen bij grace.
Die smoezen voor de bewoners, wij kunnen ze nog horen.quote:
Dan draag ik duidelijk een andere bril...zeker wat salar betreftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Tobi is niet echt, zo fake als de pest
Kris en Salar zijn echte mensen
Dat kan niet Salar is LB.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Waarom op Julio die hij zo graag mag? Ga dan op Salar
salar heeft een pinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Liever vandaag dan morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef just me het volgende:
Wanneer kunnen we Grace en/of Tobias uitzwaaien ?
En maar blijven zeggen dat hij zich er niet goed bij voeltquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:14 schreef Jockari het volgende:
Tobias komt nu ook wel sneaky over in zijn gesprek met Grace.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Kristof, Nawel, Grace, en Julio zijn genomineerd.
Salar gaat Kristof van de bank halen.
Grace, Nawel en Julio op de bank!
Ik stem Julio blijven.
Hij is ook nog little brother, dus kan niet genomineerd worden toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Vanmiddag wordt die pin weer afgenomen omdat Salar 'n game verliest
die zijn al 2 uur tactisch aan het lullenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Die verplichte tactische gesprekjes in de tuin is zo vooraf bedacht.
Maar BB is de baas, die maakt of breekt de spelregelsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is ook nog little brother, dus kan niet genomineerd worden toch?
P.s: Wat een verademing om in deze tijd naar de foto van jouw avatar te kijken, prachtig, beeldschoon, lief,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Vanmiddag wordt die pin weer afgenomen omdat Salar 'n game verliest
Grace en eerlijk in 1 zin gaat niet hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Kom Grace
wees eens eerlijk en zeg dat jij ook aan anderen dingen verteld
zo eerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias wil met nawel of julio een front gaan vormen tegen salar begreep ik
Ik krijg het vermoeden dat Toop de strijd aan het verliezen is. Kris en Salar zijn meer naar elkaar toe gegroeid, Ik geloof dat Grace ook niet meer zo goed ligt bij Nawel en nouch, dus eigenlijk staan ze nu alleen, als setje, maar niet meer met veel invloed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn al 2 uur tactisch aan het lullen
Kristof en Salar hebben eigenlijk weinig onder banken gestoken als hun daarom gevraagd werd. Dus vind ik de beste "open" spelers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
Kijk, Tobias weet dat Kristof kleine dingetjes over hem tegen Salar aan het vertellen was.
Grace is nog wel goed met Nous en Nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat Toop de strijd aan het verliezen is. Kris en Salar zijn meer naar elkaar toe gegroeid, Ik geloof dat Grace ook niet meer zo goed ligt bij Nawel en nouch, dus eigenlijk staan ze nu alleen, als setje, maar niet meer met veel invloed.
Is toch ook gewoon zielig, wil hij model worden, is hij 1 centimeter te kort, wil hij een challenge spelen, heeft hij een zielig enkeltje....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het Calimero syndroom
zo bang dat hij buiten de boot valt
deze vrouwquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij vertrouwt ineens Julio wel na die ene dag samen![]()
Of zou ie weten dat Julio niet zo populair is en dus makkelijk hem kan gebruiken en er in houden omdat ie toch wel van julio zal winnen
oh nee want hij is niet zo uitgekookt, toch ?
Heb net gebeld met de psycholoog van BB, we kunnen een gesprek met hem inplannen, hij gaat dan na ons gesprek met Tobi om de tafel, om hem met de neus op de feiten te duwen. Hij gaf wel aan dat het een moeilijk geval was, en niet zoveel tijd had, want ze hadden het erg druk met de Na gesprekken van Leroy, die had het nog steeds erg moeilijk met het Schaar papier steen voorval.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
Tobi vertrouwt kris niet in het spel
en geeft nu zelf aan dat hij niet helemaal open is tegen kris en Salar![]()
![]()
zou hij het dan zelf niet eens doorhebben
@:Rinardo wanneer pakken we hem aan
Maar niet meer zo als een paar weken geleden. Nawel en Nouch zijn veel samen en als Grace weer eens een bouquetreeks aan het vertellen is, dan zie je ook de verveling bij nawel en nouchquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace is nog wel goed met Nous en Nawel
jammer genoeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb net gebeld met de psycholoog van BB, we kunnen een gesprek met hem inplannen, hij gaat dan na ons gesprek met Tobi om de tafel, om hem met de neus op de feiten te duwen. Hij gaf wel aan dat het een moeilijk geval was, en niet zoveel tijd had, want ze hadden het erg druk met de Na gesprekken van Leroy, die had het nog steeds erg moeilijk met het Schaar papier steen voorval.
Ja daar moeten we dus ook een paar sessies aan wijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het Calimero syndroom
zo bang dat hij buiten de boot valt
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Kom Grace
wees eens eerlijk en zeg dat jij ook aan anderen dingen verteld
Snapteuh ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Nous kan ook gewoon zeggen
Nee Nawel je hebt gelijk
het is ook niet leuk
maar nee
er lekker tegen in gaan
ze hebben bijna allemaal een spiegel nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruiken
Ligt nu wel op de trap in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:23 schreef Jockari het volgende:
Krijgt gisteren te horen dat ze teveel in bed ligt. Ligt nu wederom te klagen tegen Nos.
[ afbeelding ]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaat
die troost Nawel
misschien moet Nawel daar eens bij nadenken
Ben jij toevallig teleurgesteld in die twee personen met een verstandsvermogen van 12-jarigen? Ik wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
Als ik daar had gezeten, had ik Nawel met bed en al over het hek gesmeten. Misschien Nous er ook nog bijsteken in dat bed.
ik snap uquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan dat 'snapte' niet meer horen ...
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we ter voorbereiding Tobi een Calimero filmpje laten zien
en vragen zijn gevoelens hierbij op te laten schrijven
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhh
Nawel heeft het Jank syndroom, onderzoek heeft gesteld dat hier niets of weinig aan te doen isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ik had verwacht dat Nawel na haar "ontpiercing" beter Nederlands zou spreken, maar wordt erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
Die halve zinnen van de Belgen word ik strontzat van. Zowel Nawel als Kristof doet dat erg.....
en er zijn er toch meer die haar genomineerd hadden. Alleen met die ene stem van Kristoff komt ze niet op de bankquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Nawel is boos dat Kris er maar 1 keer op heeft gestaan
joehoeeee
Nawellleke doe die oogjes eens open
je vriendinnetjes staan er nooit op en jij wel![]()
![]()
Ze heeft toch tot nu toe een eerlijke strijd gehad. Ze is zelf al een keer vrijgesteld door nouchinequote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Wie gaat hij redden? Kristof? Laat eens het bord beslissen, ik wil eens een eerlijke strijd hebben, sorry dat ik u hier mee opzadel?
Nouchine: Nee,
Nawel: Ik wil het ook vandaag al weten.
Nouchine: Misschien kunt u het eens vragen aan Grace.
Nawel: ik wil het weten.
oogkleppen op en boos zijn op 1 iemand die je niet leuk vindt is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
en er zijn er toch meer die haar genomineerd hadden. Alleen met die ene stem van Kristoff komt ze niet op de bank
hier reserveren we de spiegelkamer even voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
toch typisch voor alle RLS-en
dat mensen die vaak genomineerd worden hun woede richten op de verkeerde
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier reserveren we de spiegelkamer even voor
Ja klopt!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft toch tot nu toe een eerlijke strijd gehad. Ze is zelf al een keer vrijgesteld door nouchine
als het haar maar goed zitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier reserveren we de spiegelkamer even voor
De haat is erg groot tegen Kristof.....vandaar dat geronsel wat haar waarschijnlijk weer gelukt is.....Grace die al twijfelde over Kristof Nouchine Julio en zijzelf is toch al vier stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
Nawel is boos dat Kris er maar 1 keer op heeft gestaan
joehoeeee
Nawellleke doe die oogjes eens open
je vriendinnetjes staan er nooit op en jij wel![]()
![]()
Wat ik nog vreemder vindt is dat ze nooit de schuld bij zichzelf zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
toch typisch voor alle RLS-en
dat mensen die vaak genomineerd worden hun woede richten op de verkeerde
Hij kan nu helaas niet op Nouche stemmen die heeft pinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias kiest liever voor nawel om te blijven dan nouchine omdat nawel laatste staat en nouchine hoog. En hij bij nawel misschien wel op 1 staat en bij nouchine op
ik vind het bizar dat je iemand zo kan hatenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
De haat is erg groot tegen Kristof.....vandaar dat geronsel wat haar waarschijnlijk weer gelukt is.....Grace die al twijfelde over Kristof Nouchine Julio en zijzelf is toch al vier stemmen.
en haar volgers horen dit natuurlijk ook, wat dat betreft is Kristoff gedoemd om te verliezen als hij met Nawel op het bord komtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
De haat is erg groot tegen Kristof.....vandaar dat geronsel wat haar waarschijnlijk weer gelukt is.....Grace die al twijfelde over Kristof Nouchine Julio en zijzelf is toch al vier stemmen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en haar volgers horen dit natuurlijk ook, wat dat betreft is Kristoff gedoemd om te verliezen als hij met Nawel op het bord komt
Kan niet die heeft vrijstelling deze weekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Jammer, hij als Belg had van mij in de finale mogen staan....maar sorry belgen vindt Nouchine en Nawel een aanfluiting.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en haar volgers horen dit natuurlijk ook, wat dat betreft is Kristoff gedoemd om te verliezen als hij met Nawel op het bord komt
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
als kristof erop staat is hij weg door die idote aanhang van nawel
Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik zelf ook een pot switsal creme in de badkamer heb staan (ruikt zoooo lekker)quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef rinardo het volgende:
Nawel Baby switsal syndroom, de problemen liggen dieper dan ik dacht
Ik vind Kristof de max. Zou graag Nawel en Nouch zien vertrekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer, hij als Belg had van mij in de finale mogen staan....maar sorry belgen vindt Nouchine en Nawel een aanfluiting.
Denk het ook. Al vraag ik me af of ze (BB) weer een Belg wegsturen, dan zijn Nouch en Nawel de laatste 2 Belgen en dus nu al zeker van een finaleplekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Toch blijft het raar dat er verplicht 2 belgen en 2 nederlanders uit moeten. Nu zou er dan weer een nederlander weg moeten uit dat huis. Anders is het 4 tegen 2 en dan is het helemaal voorspelbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Nawel weet goed dat als kristof eruit is zij met Nouch in de finale staat. Natuurlijk wil ze hem zo snel mogelijk weg hebben.
Als de hele belgisch arabische wereld een stem geeft voor Nawel, zijn we gezjost.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dat roepen ze zelf al een hele week.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook. Al vraag ik me af of ze (BB) weer een Belg wegsturen, dan zijn Nouch en Nawel de laatste 2 Belgen en dus nu al zeker van een finaleplek
Stemmen heeft geen zin gezien de persoon die het huis moet verlaten reeds bekend is vooraleer je kan stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat er verplicht 2 belgen en 2 nederlanders uit moeten. Nu zou er dan weer een nederlander weg moeten uit dat huis. Anders is het 4 tegen 2 en dan is het helemaal voorspelbaar.
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik stem Julio blijven.
Ja belachelijk, als alle Nederlanders bijvoorbeeld idioten zijn , krijgen we niet eens een finale met 4 Belgenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat er verplicht 2 belgen en 2 nederlanders uit moeten. Nu zou er dan weer een nederlander weg moeten uit dat huis. Anders is het 4 tegen 2 en dan is het helemaal voorspelbaar.
Leuk, maar je weet Nawel krijg je niet weg. Misschien dat het Grace lukt maar ben bang van niet.quote:
En dan te bedenken dat we Natalie al erg vonden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan dat 'snapte' niet meer horen ...
Je moet daar geen sorry voor zeggen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer, hij als Belg had van mij in de finale mogen staan....maar sorry belgen vindt Nouchine en Nawel een aanfluiting.
Ik ben het volkomen met je eens maar gezien deze productie betaald is door 2 landen zijn daar allicht afspraken gemaakt. Wie zal winnen is daar een onderdeel van. Dit is puur commercieel!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja belachelijk, als alle Nederlanders bijvoorbeeld idioten zijn , krijgen we niet eens een finale met 4 Belgen![]()
Slaat nergens op
Maar je zal maar net fan zijn van hun.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:48 schreef jooba het volgende:
[..]
Je moet daar geen sorry voor zeggen hoor
(en ik ben Belg)
als het Julio is die eruit gaat, dan heeft deze zich gisteren al versproken en weten ze het ook allemaal al.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin gezien de persoon die het huis moet verlaten reeds bekend is vooraleer je kan stemmen.
En met die ene stem van "insert willekeurige andere bewoner" had ze er ook niet op gestaanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
en er zijn er toch meer die haar genomineerd hadden. Alleen met die ene stem van Kristoff komt ze niet op de bank
ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik zelf ook een pot switsal creme in de badkamer heb staan (ruikt zoooo lekker)
Niet gewonnen en toch de hoofdprijsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:52 schreef Daana316 het volgende:
Even tussendoor, leuk filmpje Veta en Dimi.
ze had 1 stem weggegooid zei zequote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef zodeju het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd waar Nouchine op gestemd heeft.....meestal draalt ze vaak de hele tijd om diegene heen zoals bij Hanne....en Vera.
daar heeft hij niks over gezegdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof was dus blijkbaar Nouchine en Salar aan het bewerken vond Tobi. Op wie wou Kristof dat ze zouden stemmen?
Tobi is de grootste faal van deze BB. Ik ben inmiddels op het punt dat ik nog liever wil dat Nawel wint dan Tobias.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft hij niks over gezegd
maar alleen Tobi mag met anderen overleggen he
Ze zei ook ik wil ook wel eens geholpen worden en worden vrijgesteld, zou die nou denken dat ze die pin nog kan krijgen van Noush?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nawel heeft het Jank syndroom, onderzoek heeft gesteld dat hier niets of weinig aan te doen is
Dat zal dan wel een sl wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef ammartje het volgende:
Nog 6 minuten dan ben ik vrij, kom maar op met die spannende streams
Nutteloos, zou ze toch Julio genoemd hebben....of Tobias. Denkend dat het toch maar 1 stem is.quote:
Grace en tobias kan je voorspellenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nutteloos, zou ze toch Julio genoemd hebben....of Tobias. Denkend dat het toch maar 1 stem is.
Haha jij ook al, wat kan het omslaan hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tobi is de grootste faal van deze BB. Ik ben inmiddels op het punt dat ik nog liever wil dat Nawel wint dan Tobias.
Met zo weinig kandidaten om op te kunnen stemmen en er 3 moeten noemen is geen enkele stem weggegooid volgens mijquote:
Dacht Tobias, dat hij een beetje vreemd kon reageren.....en eigenlijk was dat onnodig want iedereen had dat al meegemaakt....dus hij was zaadjes aan het planten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof was dus blijkbaar Nouchine en Salar aan het bewerken vond Tobi. Op wie wou Kristof dat ze zouden stemmen?
Dus weer geen nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Er gaat zaterdag echt geen Belg uit, zou de finaleplekken voor de Belgen al vast staan
Ik gok dat Julio gaat vertrekken
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Er gaat zaterdag echt geen Belg uit, zou de finaleplekken voor de Belgen al vast staan
Het gaat om Nouchine die gezegd had dat ze een stem eigenlijk heeft weg gegooid.... Gaat niet op haar ploegje, blijven Julio en Tobias over.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Grace en tobias kan je voorspellen
Ze moeten er 3 nouche en salar kunnen niet
En tobias gaat niet op grace en grace niet op tobias
Dus die 2 kunnen echt alleen nawel kristoff en julio gestemd hebben
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Volgens mij inzicht is ze ook niet zo goed met kristoffquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat om Nouchine die gezegd had dat ze een stem eigenlijk heeft weg gegooid.... Gaat niet op haar ploegje, blijven Julio en Tobias over.
als iedereen dat al had meegemaakt, is hij toch geen zaadjes aan het planten, maar zegt gewoon wat hij van hem vindt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht Tobias, dat hij een beetje vreemd kon reageren.....en eigenlijk was dat onnodig want iedereen had dat al meegemaakt....dus hij was zaadjes aan het planten.
Het is een co-productie, dus wordt waarschijnlijk door beide landen betaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zitten
Staat in de contracten van de deelnemers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zitten
Dat is al bekent dat ze op Kristof gaan stemmen de drie dames en Julio. Dus volgens mij heeft die al 4stemmen, maar ze heeft 3namen moeten noemen. Nawel wil dit als revange en heeft weer een groepje rond haar verzamelt. Beetje creapy want of ze gooit Julio voor de bus terwijl hij de dames helpt of Grace die dat niet in dank afneemt dat ze op Tobias stemt...Volgende week heeft ze geen vrijstelling....en dan is ze aan de beurt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij inzicht is ze ook niet zo goed met kristoff
Ze denk dat 1 stem weggegooit is dat als grace op de bank komt deze toch niet gaat
Ja, toevallig....helpen herinneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als iedereen dat al had meegemaakt, is hij toch geen zaadjes aan het planten, maar zegt gewoon wat hij van hem vindt.
Nee, had ze al gezegd, kon ze niet maken voor al haar fans die haar erin wil houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel begint mentaal af te brokkelen![]()
Bied haar nu maar het geld bedrag voor een vrijwillige exit
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, had ze al gezegd, kon ze niet maken voor al haar fans die haar erin wil houden.
Ze moesten maar 2 namen noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is al bekent dat ze op Kristof gaan stemmen de drie dames en Julio. Dus volgens mij heeft die al 4stemmen, maar ze heeft 3namen moeten noemen. Nawel wil dit als revange en heeft weer een groepje rond haar verzamelt. Beetje creapy want of ze gooit Julio voor de bus terwijl hij de dames helpt of Grace die dat niet in dank afneemt dat ze op Tobias stemt...Volgende week heeft ze geen vrijstelling....en dan is ze aan de beurt.
Ah, dat scheelt alweer.....dacht dat ze zeiden 3namen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ze moesten maar 2 namen noemen.
Tobias heeft tegen Grace gezegd dat hij deze week nog niet op Kristof is gegaan. Gezegd nadat hij van de dagboekkamer kwam. Omdat hij bang was dat Kristof ging tellen en dan te weten kwam dat hij op Kristof is gegaan en hij dan volgende keer aan de beurt is als hij mag blijven.
Als je dan gaat tellen, er zijn 5 personen waarop je kan stemmen, min hemzelf en Grace en Kristof, dan blijven enkel Julio en Nawel over.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik stem Julio blijven.
Dit denk ik ook en ik doe ook mee
Zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:30 schreef zodeju het volgende:
Zouden Tobias en Julio misschien hebben moeten beslissen wat voor bedrag er maximaal uit de pot mag voor een bewoner die opstapt.
Vooral omdat BB tegen zowel Salar als Nouchine heeft gezegd dat de pin een invloed kan hebben op wat de twee bewoners beslissen...quote:
Tuurlijk komt hij aan de beurt...er zijn nu nog zo weinig over.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:43 schreef wolffie het volgende:
Ik hoop dat Tobias een keer genomineerd wordt
Is er nu al gestemd?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:46 schreef zodeju het volgende:
Kristof is nu als een kat in het nauw terwijl er al gestemd is.....heeft geen zin meer.
Ja, ze zijn allemaal opgeroepen.....Het is pas dinsdag en hun waren eigenlijk ook een beetje overdonderd.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tobi is de grootste faal van deze BB. Ik ben inmiddels op het punt dat ik nog liever wil dat Nawel wint dan Tobias.
he zit nu weer te zeuren over vorige week met de secret missionsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:01 schreef Flow3r het volgende:
Tobi vertrouwt Kris niet en zou verder wel met hem praten maar het oppervlakkig houden
Denk eerder dat hij het ook nooit maar iets van door had....twee van zijn beste vrienden....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:59 schreef JDB94 het volgende:
Tobias was vorige week nog hoogstens verbaasd dat mensen in z'n gezicht konden liegen, en nu gaat 'ie het zelf doen bij KristoffOverige bewoners vinden er op dit moment ook geen flikker aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |