Met of zonder slagroomquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:53 schreef Benny het volgende:
En de bewoners lijken momenteel wel op gare puddingen
Niet op Salar hoor, Tobias was boos dat er weinig te kiezen was, bijvoorbeeld geen koffiequote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen besteden. Hij heeft een mystery box gekocht, en dat bleek een pin te zijn (of persoonlijke items, maar hij koos de pin).
Nu is Tobi beuzig.
What Else is newquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik ga thee maken, want ik ben moe....
Hij had het over zwarte aardappels, tja zou ook niet weten of dat wat is. Had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die box was afgesproken.
Hij heeft verder niks voor de groep gekocht. Verzorgingsproducten die ze niet echt nodig hebben. M&M's en roze suiker.
Begrijp die keuze ook niet echt.
Waarom niet iets voor het eten?
Truffels??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had het over zwarte aardappels, tja zou ook niet weten of dat wat is. Had er ook nog nooit van gehoord.
Ja, Kristof zei ook al lijkt wel of ze het expres doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Niet op Salar hoor, Tobias was boos dat er weinig te kiezen was, bijvoorbeeld geen koffie
Snoepjes zijn voor Nouchine..en denk dat die al lang aan het verteren zijn. FF daarna verdwenen Nouchine en Nawel met snoep naar hun bed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
tja....ik vind dat Salar best wel voor de groep heeft gekozen, lekkere verzoringsproducten en wat luchtigheid zoals snoepjes en roze suiker
Ja, niemand op de slaapkamer had daar ooit over gehoord, Maar Salar zei er stond echt bij zwarte aardappelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Truffels??
Zwarte aardappels bestaat dat überhaupt ???
Is ook niet te doenquote:
Jaaa, dat dacht ik al.quote:
Hoe weet Tobias dit, is Julio hem aan het bespelen geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi : We kunnen Kristof niet helemaal vertrouwen, speltechnisch. Hij is Salar en Nouch aan het bewerken.
Tobias : Kristof is niet helemaal te vertrouwen, maar blijft wel mijn maatje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook niet te doen
En geen zendercheck
En wie is er dan de verrader??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa, dat dacht ik al.
Tobias, Grace en Julio tegen Salar, Nouchine en Kristof.
En Nawel?
Die pakt het een en gaat er mee heen.
oh en dat beslist tobias wat een galbak is dat toch aan het worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tobias : Kristof is niet helemaal te vertrouwen, maar blijft wel mijn maatje.
Tobias : Julio, Tobias en Grace zijn de enige die hun eigen spel echt spelen
Julio is echt te vertrouwen.
Nouche is makkelijk te beinvloeden.
Bizar weer dit lekker sturen van BBquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Met koptelefoon op z'n hardst kan je het nog niet horen. Ik durf dat niet langer te doen want als BB dan roept zendercheck ben ik doof.
Ze fluisteren heel erg zacht. En BB zet volgens mij ook hun geluid zacht.
Dat was ze al van planquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Grace wil nu dus op kristof gaan stemmen begrijp ik
Tobi lekker gemanipuleerd naar Grace.. zij stemt dan op Kristof en kan hij zijn handjes schoon houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Grace wil nu dus op kristof gaan stemmen begrijp ik. De politiek correcte Tobias is nu heel duidelijk grace aan het beinvloeden om te stemmen zoals het hem uitkomt
zeker weten maar doe je dan niet beter als de paus voor zoals tobias de afgelopen tijd heeft gedaan. Die probeert zich als de meest betrouwbare neer te zetten maar valt steeds meer door de mand.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niemand.
Ze zitten daar allemaal voor zichzelf.
Er wordt gezegd dat tobi zo heilig isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niemand.
Ze zitten daar allemaal voor zichzelf.
Hoop dan dat kristof erin blijft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:18 schreef ledn81 het volgende:
Tobias dacht erover om Kristof te nomineren, maar vind ie ook een dickmove en kan ie eigenlijk niet.
Grace zegt dat ie het moet doen als ie daarmee zijn eigen ass kan saven
Maar dat mag alleen met toestemming van tobiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
Dat is het spel he? Om je eigen ass te redden, moet je wel samenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |