En nu is hij blij , dat hij alle standen weet van de camera,s..hij zoekt ze uit, en weet precies het neppe toneelstukje met Grace uit te voeren..van sportman naar acteur.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is zo'n groot sportman (vind hij zelf) Was zo teleurgesteld dat hij als sportman niet goed mee kon doen bij de laatste challenge....
Je bedoelt met julie en het fietsen....nee leek er niet eens op.....ze hadden beelden en moesten beslissingen nemen maar daar mogen ze niet over praten . Tenminste dat begreep ik erop uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Dus niet zoals met Jill toen.
Flauw weer
Eigenlijk is alleen de COS nog leuk, uitzendingen kijk ik ook niet meer, streams zet ik al snel weer uit, dat gezever van Julio wordt ik gewoon beroerd van en het ge blablabla van Grace. En bij de SL elke keer die Belg met zijn verhaaltje over BBBquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar mee
Uitzendingen kijk ik al niet meer
Heb hier gelezen, dat er 2 niet door gingen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt met julie en het fietsen....nee leek er niet eens op.....ze hadden beelden en moesten beslissingen nemen maar daar mogen ze niet over praten . Tenminste dat begreep ik erop uit.
Er word hier vaak geroepen dat Nawel geen vinger uitsteekt daar en maar steeds in bed ligt. Ze liggen daar allemaal misschien niet in bed maar dan op de bank of buiten. Zie toch vaker dat Nawel aan het stofzuigen is of koken of afwassen. Dit zijn dingen die ik Nouch en Salar bijna tot nooit zie doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:45 schreef zodeju het volgende:
Salar zegt weer hardop dat Nouchine de dans ontspringt door gelijk van tafel te stappen.....ongelofelijk vindt hij het.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb hier gelezen, dat er 2 niet door gingen?
Wat wilde hij dan hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
Daar begint de gierigaard weer, Ik heb me het snot voor de ogen gefiets, en heb niks gekregen...hij wil het toch wel allemaal hebben..
Salar heeft producten gekozen voor de dames ..en niks voor hem..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat wilde hij dan hebben?
Moest hij alleen fietsen?
Jezus die knul is nog kinderachtiger dan mijn kleinkinderen met zijn brrr ik heb niets gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
Daar begint de gierigaard weer, Ik heb me het snot voor de ogen gefiets, en heb niks gekregen...hij wil het toch wel allemaal hebben..
wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
0 komma 0 kreeg diequote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus die knul is nog kinderachtiger dan mijn kleinkinderen met zijn brrr ik heb niets gehad
Ik snap er niks meer van.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Salar heeft producten gekozen voor de dames ..en niks voor hem..
Moet je maar eens opletten, als de ander een broodje of een plakje kaas te veel pakt, dan flipt hij al, werd al gek, toen de popcorn niet verdeeld was, en de snoepjes, is ook de 1ste die snel komt kijken in de keuken als er iets verdeeld gaat worden..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus die knul is nog kinderachtiger dan mijn kleinkinderen met zijn brrr ik heb niets gehad
wie,wie,wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten, als de ander een broodje of een plakje kaas te veel pakt, dan flipt hij al, werd al gek, toen de popcorn niet verdeeld was, en de snoepjes, is ook de 1ste die snel komt kijken in de keuken als er iets verdeeld gaat worden..
Salar is LB..en heeft mogen kiezen in de minimall..en heeft schijnt niks voor hem gekozen, hij heeft daar hard voor gefiets zegt de sul..quote:
Hij ging het water aanzetten. Het duurde nogal voor de dames er eindelijk onder stonden. Intussen had Kristof zijn plek alweer ingepikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
To en Goe gingen afwassen. Ondertussen is To weer kinderachtig met Grace aan het klieren en staat Kristof af te drogen.
Dat van Salar snap ik. Alleen dat fietsen niet. Waarom koppelt Tobias dat fietsen aan het iets kiezen in de mall door Salar?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Salar is LB..en heeft mogen kiezen in de minimall..en heeft schijnt niks voor hem gekozen, hij heeft daar hard voor gefiets zegt de sul..
Kristof zijn plek ingepikt ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij ging het water aanzetten. Het duurde nogal voor de dames er eindelijk onder stonden. Intussen had Kristof zijn plek alweer ingepikt.
Die box was afgesproken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen besteden. Hij heeft een mystery box gekocht, en dat bleek een pin te zijn (of persoonlijke items, maar hij koos de pin).
Nu is Tobi beuzig.
Fietsen was voor de boodschappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen besteden. Hij heeft een mystery box [quote]Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van Salar snap ik. Alleen dat fietsen niet. Waarom koppelt Tobias dat fietsen aan het iets kiezen in de mall door Salar?
Het een heeft toch niks te maken met het ander.?
omdat er eten genoeg is, weliswaar elke keer hetzelfde, maar hij heeft gekozen voor wat leuke dingen, lekkere dingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die box was afgesproken.
Hij heeft verder niks voor de groep gekocht. Verzorgingsproducten die ze niet echt nodig hebben. M&M's en roze suiker.
Begrijp die keuze ook niet echt.
Waarom niet iets voor het eten?
Hij ging het water aanzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben gefietst voor boodschappenbudget. Salar heeft als LB dat mogen [quote]Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Kristof zijn plek ingepikt ?
Tobi is er zelf niet op blijven wachten, en wat afdrogen betreft kun je niet spreken van plek inpikken
Ja dat snap ik nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Fietsen was voor de boodschappen.
tja....ik vind dat Salar best wel voor de groep heeft gekozen, lekkere verzoringsproducten en wat luchtigheid zoals snoepjes en roze suikerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nu.
Tobias vindt waarschijnlijk dat de boodschappen gedaan moeten worden in het belang van de groep en niet persoonlijk.
Dat was een sessie van 1 minuut, zo kort dat we er niets voor bereken, gratis dusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij post volwassener als dat Grace lult
Ik denk niet dat jij dat probleem hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |