quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ff het script van vandaag doorgenomen maar naast 21x een streamlock staat er niets over nominaties bekend maken...
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmenquote:
Je gaat wel lekker vandaagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmen
Salar was dit keer nog geen optie....dus waarschijnlijk wel weer op Nawel, nu hij niet op Nouchine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat hij ook salar zou moeten nomineren omdat er te veel nederlanders zijn. Dat snap ik dan wel weer omdat hij met grace doorwil
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
Tobi mag Julio ook ineens graag, ook alleen maar omdat ie weet dat Julio toch niet wint
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Tobi is niet echt, zo fake als de pest
Kris en Salar zijn echte mensen
Dat kan ie wel inschattenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.
De grote vraag bij iedereen is..is iets met iemand bespreken gelijk bewerken???quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias verwijt salar en kristof dat ze mensen bewerken wat is hij dan nu aan het doen bij grace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |