quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb ff het script van vandaag doorgenomen maar naast 21x een streamlock staat er niets over nominaties bekend maken...
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmenquote:
Je gaat wel lekker vandaagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik las hem verkeerd,ik las kris op de bank met 4 anderen ipv 4 stemmen
Salar was dit keer nog geen optie....dus waarschijnlijk wel weer op Nawel, nu hij niet op Nouchine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat hij ook salar zou moeten nomineren omdat er te veel nederlanders zijn. Dat snap ik dan wel weer omdat hij met grace doorwil
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:07 schreef Flow3r het volgende:
Tobi mag Julio ook ineens graag, ook alleen maar omdat ie weet dat Julio toch niet wint
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Tobi is niet echt, zo fake als de pest
Kris en Salar zijn echte mensen
Dat kan ie wel inschattenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat??? De jongens en meiden mogen hem heel erg graag daar.
De grote vraag bij iedereen is..is iets met iemand bespreken gelijk bewerken???quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias verwijt salar en kristof dat ze mensen bewerken wat is hij dan nu aan het doen bij grace.
Die smoezen voor de bewoners, wij kunnen ze nog horen.quote:
Dan draag ik duidelijk een andere bril...zeker wat salar betreftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Tobi is niet echt, zo fake als de pest
Kris en Salar zijn echte mensen
Dat kan niet Salar is LB.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Waarom op Julio die hij zo graag mag? Ga dan op Salar
salar heeft een pinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef Flow3r het volgende:
Waarom op Julio die hij zo graag mag? Ga dan op Salar
Liever vandaag dan morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:12 schreef just me het volgende:
Wanneer kunnen we Grace en/of Tobias uitzwaaien ?
En maar blijven zeggen dat hij zich er niet goed bij voeltquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:14 schreef Jockari het volgende:
Tobias komt nu ook wel sneaky over in zijn gesprek met Grace.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Kristof, Nawel, Grace, en Julio zijn genomineerd.
Salar gaat Kristof van de bank halen.
Grace, Nawel en Julio op de bank!
Ik stem Julio blijven.
Hij is ook nog little brother, dus kan niet genomineerd worden toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Vanmiddag wordt die pin weer afgenomen omdat Salar 'n game verliest
die zijn al 2 uur tactisch aan het lullenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Die verplichte tactische gesprekjes in de tuin is zo vooraf bedacht.
Maar BB is de baas, die maakt of breekt de spelregelsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is ook nog little brother, dus kan niet genomineerd worden toch?
P.s: Wat een verademing om in deze tijd naar de foto van jouw avatar te kijken, prachtig, beeldschoon, lief,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en? Vanmiddag wordt die pin weer afgenomen omdat Salar 'n game verliest
Grace en eerlijk in 1 zin gaat niet hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Kom Grace
wees eens eerlijk en zeg dat jij ook aan anderen dingen verteld
zo eerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias wil met nawel of julio een front gaan vormen tegen salar begreep ik
Ik krijg het vermoeden dat Toop de strijd aan het verliezen is. Kris en Salar zijn meer naar elkaar toe gegroeid, Ik geloof dat Grace ook niet meer zo goed ligt bij Nawel en nouch, dus eigenlijk staan ze nu alleen, als setje, maar niet meer met veel invloed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn al 2 uur tactisch aan het lullen
Kristof en Salar hebben eigenlijk weinig onder banken gestoken als hun daarom gevraagd werd. Dus vind ik de beste "open" spelers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
Kijk, Tobias weet dat Kristof kleine dingetjes over hem tegen Salar aan het vertellen was.
Grace is nog wel goed met Nous en Nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat Toop de strijd aan het verliezen is. Kris en Salar zijn meer naar elkaar toe gegroeid, Ik geloof dat Grace ook niet meer zo goed ligt bij Nawel en nouch, dus eigenlijk staan ze nu alleen, als setje, maar niet meer met veel invloed.
Is toch ook gewoon zielig, wil hij model worden, is hij 1 centimeter te kort, wil hij een challenge spelen, heeft hij een zielig enkeltje....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het Calimero syndroom
zo bang dat hij buiten de boot valt
deze vrouwquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij vertrouwt ineens Julio wel na die ene dag samen![]()
Of zou ie weten dat Julio niet zo populair is en dus makkelijk hem kan gebruiken en er in houden omdat ie toch wel van julio zal winnen
oh nee want hij is niet zo uitgekookt, toch ?
Heb net gebeld met de psycholoog van BB, we kunnen een gesprek met hem inplannen, hij gaat dan na ons gesprek met Tobi om de tafel, om hem met de neus op de feiten te duwen. Hij gaf wel aan dat het een moeilijk geval was, en niet zoveel tijd had, want ze hadden het erg druk met de Na gesprekken van Leroy, die had het nog steeds erg moeilijk met het Schaar papier steen voorval.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
Tobi vertrouwt kris niet in het spel
en geeft nu zelf aan dat hij niet helemaal open is tegen kris en Salar![]()
![]()
zou hij het dan zelf niet eens doorhebben
@:Rinardo wanneer pakken we hem aan
Maar niet meer zo als een paar weken geleden. Nawel en Nouch zijn veel samen en als Grace weer eens een bouquetreeks aan het vertellen is, dan zie je ook de verveling bij nawel en nouchquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace is nog wel goed met Nous en Nawel
jammer genoeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb net gebeld met de psycholoog van BB, we kunnen een gesprek met hem inplannen, hij gaat dan na ons gesprek met Tobi om de tafel, om hem met de neus op de feiten te duwen. Hij gaf wel aan dat het een moeilijk geval was, en niet zoveel tijd had, want ze hadden het erg druk met de Na gesprekken van Leroy, die had het nog steeds erg moeilijk met het Schaar papier steen voorval.
Ja daar moeten we dus ook een paar sessies aan wijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het Calimero syndroom
zo bang dat hij buiten de boot valt
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruikenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Kom Grace
wees eens eerlijk en zeg dat jij ook aan anderen dingen verteld
Snapteuh ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Nous kan ook gewoon zeggen
Nee Nawel je hebt gelijk
het is ook niet leuk
maar nee
er lekker tegen in gaan
ze hebben bijna allemaal een spiegel nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook deze vrouw kan wel een gespreks sessie gebruiken
Ligt nu wel op de trap in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:23 schreef Jockari het volgende:
Krijgt gisteren te horen dat ze teveel in bed ligt. Ligt nu wederom te klagen tegen Nos.
[ afbeelding ]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze zelf vrijgesteld is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die echt overal fluitend tussen door gaat
die troost Nawel
misschien moet Nawel daar eens bij nadenken
Ben jij toevallig teleurgesteld in die twee personen met een verstandsvermogen van 12-jarigen? Ik wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:26 schreef Jockari het volgende:
Als ik daar had gezeten, had ik Nawel met bed en al over het hek gesmeten. Misschien Nous er ook nog bijsteken in dat bed.
ik snap uquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan dat 'snapte' niet meer horen ...
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we ter voorbereiding Tobi een Calimero filmpje laten zien
en vragen zijn gevoelens hierbij op te laten schrijven
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
is goed, doen we er ook een oma , opa, 2 kindertjes, papa en mama poppetje bij, misschien zit het probleem dieper , en moeten we graven weet juhhh
Nawel heeft het Jank syndroom, onderzoek heeft gesteld dat hier niets of weinig aan te doen isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Nawel " Ben ik dramatisch? zweer het op alles?" *snif snif snotter snotter*
Ik had verwacht dat Nawel na haar "ontpiercing" beter Nederlands zou spreken, maar wordt erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
Die halve zinnen van de Belgen word ik strontzat van. Zowel Nawel als Kristof doet dat erg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |