In elk geval de potentiėle neppers vervangen. Echte tetten.quote:
Mwa had liever gezien dat ik zoveel te doen had dat ik hier niets te zoeken hadquote:Op maandag 28 februari 2022 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws niet
En wel. En ook niet
Fijn dat jij er ook nog steeds bent iig
Tieten zijn tietenquote:
Is dat echt snoep geweest?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mierentietjes![]()
Die snoepjes wil ik nog wel eens eten.
Alle tieten zijn de moeite.quote:
Die dingen zijn toch niet daarom weg?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Toen NL nog niet woke was en er nog gelachen om dingen mocht worden.
Wat nou weer?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Toen NL nog niet woke was en er nog gelachen om dingen mocht worden.
Nou ja, mierentieten zijn wel redelijk seksistisch natuurlijk, dat kan echt niet meerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet daarom weg?
Gewoon tegen een huisdier pratenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Merk wel dat ik het moeilijk vind dat ik niemand meer heb om mijn gevoel rondom de Oekraļne Rusland situatie aan kwijt te kunnen gedurende de dag. Ik volg het wat ik eigenlijk ook niet zou moeten doen maar kan het toch niet vermijden.
Sja, als er iets is waar FOK! voor is, is dat het juist voor mij. Ik ga overdag IRL geen mensen lastig vallen met lastige politieke vraagstukken, maar in NWS. POL en OOR kan ik "los".quote:Op maandag 28 februari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Merk wel dat ik het moeilijk vind dat ik niemand meer heb om mijn gevoel rondom de Oekraļne Rusland situatie aan kwijt te kunnen gedurende de dag. Ik volg het wat ik eigenlijk ook niet zou moeten doen maar kan het toch niet vermijden.
O ja leuk was dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mierentietjes![]()
Die snoepjes wil ik nog wel eens eten.
Ik kom momenteel ook niet in de kroeg. Ik ga morgen voor t eerst sinds lang geleden naar kantoor. De mensenmassa durf ik toch nog niet echt op te zoeken nu.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er iets is waar FOK! voor is, is dat het juist voor mij. Ik ga overdag IRL geen mensen lastig vallen met lastige politieke vraagstukken, maar in NWS. POL en OOR kan ik "los".
Van het weekend in de kroeg heb je het er even over en daarna probeer je weer gewoon gezellig te doen, niemand zit te wachten op doemsverhalen als je ff lekker komt bieren.
Ah ok, ik kan niet in je hoofd kijken uiteraard. Ik ben niet gestopt met kroegen, behalve toen ze dicht waren uiteraardquote:Op maandag 28 februari 2022 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom momenteel ook niet in de kroeg. Ik ga morgen voor t eerst sinds lang geleden naar kantoor. De mensenmassa durf ik toch nog niet echt op te zoeken nu.
Zit ik dan in de metro, na een avond zuipen met 50 mensen om me heen die dansen en schreeuwen, zoenen en zingen, met mijn mondkap op, want dat is veiligquote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook al een half jaar moed aan het verzamelen om met de trein te gaan
Heb je ook een doel waar je dan naartoe wil?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook al een half jaar moed aan het verzamelen om met de trein te gaan
Assen en Den Bosch en Utrecht.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ook een doel waar je dan naartoe wil?
Op 1 dag lijkt me inderdaad niet zo handig.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Assen en Den Bosch en Utrecht.
Niet op 1 dag.
Ik heb ze net gezien. Ik ga een echtscheiding aanvragen....quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iets met bepaalde foto's en iemand die gaat huilen.
Ik heb het in het echte begin "gehad". huisgenote van tandarts was op wintersport in Italie tijdens die uitbraak, kwam ziekig terug in het weekend dat ik er ook was, dag erna iedereen ziek. Ik had alleen een snotneusje zoals altijd als mensen dood neervallen door griep etc om me heenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was ook voorzichtig en toch kreeg ik corona en nu interesseert 't me echt allemaal niks meer. Over 2,5 week naar Londen en concertjes
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze net gezien. Ik ga een echtscheiding aanvragen....
Museum.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op 1 dag lijkt me inderdaad niet zo handig.
Maar wat is er Assen?
Hoeren en sloeren met Cl ladies and gentlemenquote:
Same, dus ik geloof 't allemaal welquote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het in het echte begin "gehad". huisgenote van tandarts was op wintersport in Italie tijdens die uitbraak, kwam ziekig terug in het weekend dat ik er ook was, dag erna iedereen ziek. Ik had alleen een snotneusje zoals altijd als mensen dood neervallen door griep etc om me heen.
Klaar, opgelost.
Ik ook hoor. Ben blij dat Putin corona genezen heeft, je hoort er niemand meer overquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Same, dus ik geloof 't allemaal wel
Ik ben gewoon verfijndquote:Op maandag 28 februari 2022 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeren en sloeren met Cl ladies and gentlemen.
Oh ja, zo sta je hier bekend, dat was ik even vergetenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, zo sta je hier bekend, dat was ik even vergeten.
Braaf wel, maar verfijnd?quote:
Het is nog niet te laat om te veranderen, kijk naar mijquote:
Jij bent verfijnd nu?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om te veranderen, kijk naar mij.
Goed, morgen moeten de biedingen binnen zijn, en voor het nieuwe huis is de hypotheek rondquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hi!![]()
Hoe gaat het met je huis?
Ja heb ik gedaan. Mn leidinggevende werkte vanuit thuis en er was niemand van HR aanwezig, dus dat was nog even uitzoeken hoe of wat. Maar kon uiteindelijk ook mn brief per mail sturen. Dus dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je nou gister ontslag genomen?
Hoe ging het? en wanneer is je laatste vrije dag?
Lekker! Goede ontwikkelingenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed, morgen moeten de biedingen binnen zijn, en voor het nieuwe huis is de hypotheek rond
Had jij niet een shitload aan vrije dagen nog? Gewoon opnemenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Mn leidinggevende werkte vanuit thuis en er was niemand van HR aanwezig, dus dat was nog even uitzoeken hoe of wat. Maar kon uiteindelijk ook mn brief per mail sturen. Dus dat maar gedaan.
Laatste werkdag hebben we het nog niet over gehad. Leidinggevende is er vandaag wel, dus loop er wel een keertje binnen.
Liefste zou ik nu al stoppen
Ja kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had jij niet een shitload aan vrije dagen nog? Gewoon opnemen
Ja begrijpelijk! maar heb je nog vakantiedagen? Misschien mag je daarmee wel eerder wegquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Mn leidinggevende werkte vanuit thuis en er was niemand van HR aanwezig, dus dat was nog even uitzoeken hoe of wat. Maar kon uiteindelijk ook mn brief per mail sturen. Dus dat maar gedaan.
Laatste werkdag hebben we het nog niet over gehad. Leidinggevende is er vandaag wel, dus loop er wel een keertje binnen.
Liefste zou ik nu al stoppen
Wel altijd even kijken hoeveel er daarvan vervallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had jij niet een shitload aan vrije dagen nog? Gewoon opnemen
Als het goed is 29 maart al, maar dat zijn we allemaal nog aan het regelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Goede ontwikkelingen![]()
Wanneer krijg je de sleutel van je nieuwe huis?
Ik heb er volgens mij nog 29 van vorige jaren. Dus gok dat dat wel goed zitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel altijd even kijken hoeveel er daarvan vervallen.
Je krijgt aan het begin van het jaar al je verlofdagen, maar dat is uitgaande van dat je het hele jaar werkt..
Ik moet even vragen wat er kan en even bedenken hoe ik dat moet brengen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk! maar heb je nog vakantiedagen? Misschien mag je daarmee wel eerder weg
Oh, lekkere timingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik ga idd wel vragen wat er mogelijk is.
Beetje jammer wel dat collega nu thuis zit met corona.... sinds gisteren
Dat zou wel lekker zijn! En je ging nog flink klussen in het nieuwe huis toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het goed is 29 maart al, maar dat zijn we allemaal nog aan het regelen.
We hebben nu nog 29 april staan.
Acht zou gewoon sturen op minimaal 2 weken vrij nog eind van de maand.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog 29 van vorige jaren. Dus gok dat dat wel goed zit
[..]
Ik moet even vragen wat er kan en even bedenken hoe ik dat moet brengen.
Aan de andere kant, alles uit laten betalen levert ook weer wat extra geld op.
Ja dus komende 3 jaar ben ik chagrijnigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn! En je ging nog flink klussen in het nieuwe huis toch?
Haha, en dan zien we jullie terug in 'Help, mijn man is klusser'?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dus komende 3 jaar ben ik chagrijnig
Oh, dat moeten er wel genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog 29 van vorige jaren. Dus gok dat dat wel goed zit
[..]
Ik moet even vragen wat er kan en even bedenken hoe ik dat moet brengen.
Aan de andere kant, alles uit laten betalen levert ook weer wat extra geld op.
Lijkt mij ookquote:
Ow ja dat klinkt idd wel goed. Die laatste week wilde ik sowieso al pakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Acht zou gewoon sturen op minimaal 2 weken vrij nog eind van de maand.
Lekker even chillen voor je overschakelt naar je nieuwe baan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dus komende 3 jaar ben ik chagrijnig
Is schimmel in mijn huis ongezond? Wat zeg je me nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, en dan zien we jullie terug in 'Help, mijn man is klusser'?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is schimmel in mijn huis ongezond? Wat zeg je me nu?
* verbaasde pikachu *
Goed om te weten. We hadden nog een vacature sinds Barb een baan heeft waar hij het wél naar zijn zin heeft.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. We hadden nog een vacature sinds Barb een baan heeft waar hij het wél naar zijn zin heeft.
Iemand moet het doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. We hadden nog een vacature sinds Barb een baan heeft waar hij het wél naar zijn zin heeft.
badumtssjjj.gifquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Game tester. Etalagepop in een beddenzaak. Professioneel bierproever. Om maar eens wat dingen te noemen.quote:
Ik kan nog wel even klagen over collega's als het moet (of liever gezegd, managersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de reactie 'nee' is, dan kun je aangeven dat het een mededeling was, en niet een verzoek.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:01 schreef TaMieke het volgende:
Gevraagd of ik de laatste 2 weken vakantie kan opnemen.... Ze komt erop terug![]()
Doe het.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even klagen over collega's als het moet (of liever gezegd, managers)
Ik kom gewoon niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de reactie 'nee' is, dan kun je aangeven dat het een mededeling was, en niet een verzoek.
Dat is een goed voorbeeld van een niet-geldige reden om je verlof af te keuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom gewoon niet meer![]()
ik kan er ook niets aan doen dat mn back-up niet geweldig is
Wat is volgens jou wel een geldige reden dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een goed voorbeeld van een niet-geldige reden om je verlof af te keuren.
Mijn standpunt doet er niet toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:14 schreef TaMieke het volgende:
Wat is volgens jou wel een geldige reden dan?
Is dat ook bij uit dienst dan? Mij staat bij dat de regels dan anders zijn, ook omdat je werkgever wel ruimte moet krijgen voor overdracht van werkzaamheden enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn standpunt doet er niet toe.Daar is gewoon jurisprudentie over. Zwaarwegende redenen kunnen zijn: verwachte extreme drukte in gevraagde periode, ernstige verstoring van de bedrijfsvoering van de organisatie. Etc. Compensatie voor een niet-optimaal functionerende collega telt dus niet als zwaarwegend.
Scheelt per functie. Onder meer hoe cruciaal een functie is. Overdracht kan je ook op papier uitwerken icm den gesprek. Dat kost geen twee weken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat ook bij uit dienst dan? Mij staat bij dat de regels dan anders zijn, ook omdat je werkgever wel ruimte moet krijgen voor overdracht van werkzaamheden enzo.
OK chill, dan power aan Tamieke! hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt per functie. Onder meer hoe cruciaal een functie is. Overdracht kan je ook op papier uitwerken icm den gesprek. Dat kost geen twee weken.
Precies. Want wat willen ze doen dan, je ontslaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet meer![]()
ik kan er ook niets aan doen dat mn back-up niet geweldig is
Gister clusterfuck van een overleg gehad over herverdeling van werk van een paar collega's. Collega en ik moeten dat mede gaan coordineren. We kwamen met meer vragen uit dat overleg dan dat we erin gingen. Werd duidelijk dat de betrokken teamleiders van een paar mensen geen idee hebben wat ze nou precies doenquote:
Volgens mij staat dat in de functiebeschrijving van teamleiders bij de overheid, bij competenties:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister clusterfuck van een overleg gehad over herverdeling van werk van een paar collega's. Collega en ik moeten dat mede gaan coordineren. We kwamen met meer vragen uit dat overleg dan dat we erin gingen. Werd duidelijk dat de betrokken teamleiders van een paar mensen geen idee hebben wat ze nou precies doen
Zolang ze maar piketpaaltjes kunnen slaan, schotten tussen afdelingen kunnen laten zakken en bilaatjes in kunnen plannen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat in de functiebeschrijving van teamleiders bij de overheid, bij competenties:
- Geen idee hebben wat je nou precies doet
Positief om te constateren is dat ze actief werken aan eigenaarschap en zelfsturing in de teams.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Zolang ze maar piketpaaltjes kunnen slaan, schotten tussen afdelingen kunnen laten zakken en bilaatjes in kunnen plannen.
Mensen worden onmeunig in hun kracht gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Positief om te constateren is dat ze actief werken aan eigenaarschap en zelfsturing in de teams.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang ze maar piketpaaltjes kunnen slaan, schotten tussen afdelingen kunnen laten zakken en bilaatjes in kunnen plannen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Positief om te constateren is dat ze actief werken aan eigenaarschap en zelfsturing in de teams.
Mum I'm scared come pick me up.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen worden onmeunig in hun kracht gezet.
Ik had er nog niet bij stil gestaan maar; duh ja?! Los van de looks, macht én enorme 'ballen'quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef Senn88 het volgende:
Tevens waar is Tegan, ben benieuwd of zij de president van Oekraļne ook hot vind
quote:
Dat ben ik heb uit een beetje obscure bron begreep ik.quote:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij Qorona heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit je alweer een paar dagen in de week op Qantoor?
... Of krijgt hij eerder een Russich Qernwapen op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij Qorona heeft.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
... Of krijgt hij eerder een Russich Qernwapen op zijn hoofd?
8 dagen per week!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je alweer een paar dagen in de week op Qantoor?
Geef het een dagje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo lang nog? Zoveel vertrouwen in je eigen immuniteitssysteem.quote:
Immuniteitssysteem? Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo lang nog? Zoveel vertrouwen in je eigen immuniteitssysteem.
Duurt lang.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Immuniteitssysteem? Is dat nieuw?
Virus is niet zo snel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo lang nog? Zoveel vertrouwen in je eigen immuniteitssysteem.
Past zich aan aan de gebruiker zeker?quote:
Ow ik zou me laten doen door die vent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had er nog niet bij stil gestaan maar; duh ja?! Los van de looks, macht én enorme 'ballen'. Maar ik ben dagelijks eigenlijk meer bezig met of hij nog wel leeft.
Tagliatelle met beenhamreepjes, zelfgemaakte roomsaus, champigons, ui en daarnaast eikenbladsla en cherrytomaatjes voor eroverheen. Ik heb nog overquote:
Klinkt uitstekendquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tagliatelle met beenhamreepjes, zelfgemaakte roomsaus, champigons, ui en daarnaast eikenbladsla en cherrytomaatjes voor eroverheen. Ik heb nog over
Hij is echt fijntjes geworden. En hard m'n best op gedaan natuurlijk ook.quote:
komt ze nu meequote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tagliatelle met beenhamreepjes, zelfgemaakte roomsaus, champigons, ui en daarnaast eikenbladsla en cherrytomaatjes voor eroverheen. Ik heb nog over
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is echt fijntjes geworden. En hard m'n best op gedaan natuurlijk ook.
Also, HALLO LOKJEEEEEE
Jaquote:
Zo heurt dat dan ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb kaneel voor me laten koken vandaag, was te moe
Ik kom er nu aanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot over... Een week? Hoe lang doe je erover?quote:
Is 2 1/2 uurtjes vliegen joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot over... Een week? Hoe lang doe je erover?
OOOOHHHH ok, dan hoef ik dus geen nieuwe te makenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
OOOOHHHH ok, dan hoef ik dus geen nieuwe te maken
Nou ja, afhankelijk van hoeveel je wegtikt.quote:
Ik ben geen enorm grote eterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, afhankelijk van hoeveel je wegtikt.
Hier de buik iig tot knallens toe vol
Zolang je iig maar genoeg eet, beste Barbquote:
Heb je daar pillen voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
Tevens enorm de lente in m'n kop. Heel heftig allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
Tevens enorm de lente in m'n kop. Heel heftig allemaal
[ afbeelding ]
Komt goedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang je iig maar genoeg eet, beste Barb
Betaald worden om katten te knuffelen klinkt wel wat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Game tester. Etalagepop in een beddenzaak. Professioneel bierproever. Om maar eens wat dingen te noemen.
Dit is onze standaard taakverdeling op het moment.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb kaneel voor me laten koken vandaag, was te moe
Moet betalen, 110quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:55 schreef gcjoel het volgende:
Wij waren druk met de belastingaangifte en aten dus net pas.![]()
Geld terug
Ik vond het maar weinig dit keer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:55 schreef gcjoel het volgende:
Wij waren druk met de belastingaangifte en aten dus net pas.![]()
Geld terug
Ik heb afgelopen jaar een pensioen rekening geopend dus heb vanaf nu sowieso ieder jaar een leuke aftrek post.quote:
Daar moet ik misschien ook eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar een pensioen rekening geopend dus heb vanaf nu sowieso ieder jaar een leuke aftrek post.
Ja die bonus hebben wij volgend jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar moet ik misschien ook eens in verdiepen.
Vorig jaar was wel een leuke teruggave, maar ik had natuurlijk 2020 huis gekocht
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:02 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dit is onze standaard taakverdeling op het moment.
Is wel lekker om terug te krijgen. Verhuizen is meestal duur zat:Yquote:
Ahh dat is wel balen ja. Ik heb niet altijd overal trek in, maar het lukt gelukkig wel nog steeds om de volledige maaltijd te eten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Het is wel ondankbaar werk voor hem want ik lust bijna niks
Mijn plan voor vrijdag.quote:
Hoe is het om terug te zijn op je fleQswerkplek? Helemaal overwoekerd door de Qantoortuin zeker?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:17 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar kun je via het bedrijf zelftesten krijgen, maar alleen als je een speciaal geval bent.
aka of je leidinggevende je mag ja of nee.
Ik ga er dadelijk zelf wel halen
Ja Barb, we weten dat je dit een toffe film vindt.quote:
Is dit bij je oude of nieuwe werkquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:17 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar kun je via het bedrijf zelftesten krijgen, maar alleen als je een speciaal geval bent.
aka of je leidinggevende je mag ja of nee.
Ik ga er dadelijk zelf wel halen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja Barb, we weten dat je dit een toffe film vindt.
Dan snap ik wel dat het je lg. niet meer interesseert. Voor hem/haar komt het wel goed uit als je niet test en dus geen corona hebtquote:
Kans bestaat ja. Collega zit ook al ziet thuis, dus als ik ook ziek zou worden, hebben ze een probleem.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat het je lg. niet meer interesseert. Voor hem/haar komt het wel goed uit als je niet test en dus geen corona hebt.
Oprechte interesse dat ik dit soort dingen onthoud.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Als je nu nog niet da 'rona hebt gehad ben je de afgelopen 2 jaar wel echt certified full on zolderkamerautist Fok!kertm gegaan hoor
Een titel die ik met trots draagquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Als je nu nog niet da 'rona hebt gehad ben je de afgelopen 2 jaar wel echt certified full on zolderkamerautist Fok!kertm gegaan hoor
Net als jij die het 2 weken (plus minus) terug hadquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Nou dat valt dus echt reuze mee! Ik ga ook al maanden met de trein naar kantoor, nog steeds niks aan de hand. *klopt af*quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen aansteller, ik heb gewoon weerstandquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Je komt nooit buiten bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben geen aansteller, ik heb gewoon weerstand[/sjerrie]
En ik had 0 symptomenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net als jij die het 2 weken (plus minus) terug had
het is wel de bedoeling van een relatie dat je elkaar steunt hequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oprechte interesse dat ik dit soort dingen onthoud.
Oooooooooooquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling van een relatie dat je elkaar steunt he
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik, mezelfquote:
Ow dat ook nog? Jeetje, wel veeleisend jijquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat ook nog? Jeetje, wel veeleisend jij
Heb je je als goedmaker al wel aangemeld voor het Oekraļnse vreemdelingenlegioen?quote:
Ik sneuvel binnen twee minuten. Ik haal Oekraļne niet eens.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je je als goedmaker al wel aangemeld voor het Oekraļnse vreemdelingenlegioen?
"verder"quote:
quote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sneuvel binnen twee minuten. Ik haal Oekraļne niet eens.
Nee dankje. Hij heeft als een huis en een Volvo. Das burgerlijk genoeg.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgend jaar een huis, kind, Ford Focus en een hond
Je zal niet de eerste zijn hier die dit beweert en doodleuk met een hond en/of kind komt aanzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:06 schreef TaMieke het volgende:
Sorry!!!!
[..]
Nee dankje. Hij heeft als een huis en een Volvo. Das burgerlijk genoeg.
Kind en hond hoef ik niet.
Die hond zou dan nog t meest voor de handliggend zijn. Maar allergisch enzo, ‘s morgens in de kou uitlaten enzoquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn hier die dit beweert en doodleuk met een hond en/of kind komt aanzetten.
Beetje jaloers welquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:14 schreef ArTiC het volgende:
Binnenkort elektrisch rijden, over burgerlijk gesproken
Ik compenseer t dan wel met mn Ram…quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:14 schreef ArTiC het volgende:
Binnenkort elektrisch rijden, over burgerlijk gesproken
Zie je, binnen een paar minuten kom je er al op terug.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die hond zou dan nog t meest voor de handliggend zijn. Maar allergisch enzo, ‘s morgens in de kou uitlaten enzo
Is goed wijsneus. Als t niet zo is, wat krijg ik van je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je, binnen een paar minuten kom je er al op terug.
Eeuwige roem.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is goed wijsneus. Als t niet zo is, wat krijg ik van je?
genereusquote:
Wat doe je in hemelsnaam op FOK! als je zon kleine piemel hebt dat je zo'n auto nodig hebt ter compensatie?quote:
TaMieke wil zo'n auto, ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je in hemelsnaam op FOK! als je zon kleine piemel hebt dat je zo'n auto nodig hebt ter compensatie?
Wel genoeg plek voor een hond in zo'n auto.
Ik heb geen piemel dus enige compensatie is wel nodig jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je in hemelsnaam op FOK! als je zon kleine piemel hebt dat je zo'n auto nodig hebt ter compensatie?
Zet hem gewoon naast die andere in je straatquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
TaMieke wil zo'n auto, ik niet.
Parkeren moet ze dus ook zelf doen dan
Hopelijk is haar smaak in mannen beter dan in auto's.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
TaMieke wil zo'n auto, ik niet.
Parkeren moet ze dus ook zelf doen dan
Mijn pik is ook klein ik wil die auto.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wist ik alquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn pik is ook klein ik wil die auto.
Omdat 'ie zo klein is. Niet waar te nemen.quote:
Mensen gaan toch wel aan de kant voor zo’n dingquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel ff vrachtwagenrijbewijs halen dan
quote:
Als je uit Kentucky komt en knielen voor de vlag als landverraad ziet misschien.quote:
Achterhoek praktisch hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je uit Kentucky komt en knielen voor de vlag als landverraad ziet misschien.
Neequote:
Je hebt een hekel aan kinderen en wil ze zo efficient mogelijk doodrijden? Snap ik wel.quote:
Dan kun je beter eentje kopen die wat lager bij de grond is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan kinderen en wil ze zo efficient mogelijk doodrijden? Snap ik wel.
Derde wereldoorlog breekt uit, maar ze hebben weer een poefquote:
Een poef is zo lastig knuffelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Derde wereldoorlog breekt uit, maar ze hebben weer een poef
https://sostrenegrene.com(...)teddystof-p-d854f98d
Dat is wel een dingetje iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Kleine auto's passen zo fijn in de kleine parkeerplekjes die mensen met grote auto's altijd overslaan
Achteruit kan ik op zich wel. Fileparkeren heb ik te weinig gedaan dus zal wel niet meer lekker gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:27 schreef TaMieke het volgende:
In dat opzicht ben ik wel een wijf. File parkeren of achteruit inparkeren kan ik niet.
Ook het geduld niet voor.
Zo is dat ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van achteruit inparkeren. Zoveel makkelijker, vooral met wegrijden ook weer
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van achteruit inparkeren. Zoveel makkelijker, vooral met wegrijden ook weer
Ja, bij de supermarkt is de enige uitzondering inderdaad. Maar verder parkeer ik altijd achteruit inquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat altijd erg onhandig want de boodschappen(tassen)liggen altijd achterin dus dan kan je daar bijna niet meer bij.
#huisvrouwenmodus
Minpunten voor STING dat hij de boodschappen gewoon niet ff voor je uit de auto haalt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat altijd erg onhandig want de boodschappen(tassen)liggen altijd achterin dus dan kan je daar bijna niet meer bij.
#huisvrouwenmodus
Nog beter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:20 schreef Tegan het volgende:
Boodschappen online doen en je betaalt iemand om het voor je uit de auto te tillen.
Dit is ook mijn plan over een maand. 1x pm alles laten brengen. En dan alleen nog zelf groente fruit en zuivel kopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:20 schreef Tegan het volgende:
Boodschappen online doen en je betaalt iemand om het voor je uit de auto te tillen.
6 euro hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:20 schreef Tegan het volgende:
Ik doe dat nu twee keer per maand en is echt ideaal. Qua minimumbedrag en bezorgkosten vind ik wekelijks niet fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn plan over een maand. 1x pm alles laten brengen. En dan alleen nog zelf groente fruit en zuivel kopen
Ik ben meestal tussen de 2,50 en 5 euro kwijt en vind dat het geld dubbel waard qua tijdswinst en niet hoeven tillen van alles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:35 schreef aloa het volgende:
[..]
6 euro hier.
Ik haal ze meestal bij pick up.
Het is wel ideaal idd. Doelgericht boodschappen doen en je koopt er ook niet nog even wat bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben meestal tussen de 2,50 en 5 euro kwijt en vind dat het geld dubbel waard qua tijdswinst en niet hoeven tillen van alles.
wanneer ga je uitgebreid koken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:13 schreef Tegan het volgende:
En stel dat ik een keer flink wat dagverse dingen nodig hebben om uitgebreid te koken pas ik mijn bezorgdag gewoon daarop aan. Zo erg is een bezorging vervroegen daarvoor niet.
Bij Picknick is weleens wat mis gegaan. Zo was er eens een storing en konden er geen verse dingen worden bezorgd. Kreeg ik dus alleen wc-papier en koekjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik word altijd blij van een tripje naar de supermarkt. En zou het geen fijn idee vinden dat zij dan niet goed op de datum letten of ze dan iets verkeerd bezorgen of een alternatief brengen ofzo. Al is daar volgens mij ook wel groot verschil per bedrijf.
Ze lezen mee, denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gelukkig niet hoeven dreigen om mn vakantiedagen te krijgen.
18 maart laatste dag. Dat is al bijna![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze lezen mee, denk ik.Good for you. Lekker nog vrij voor je nieuwe baan begint.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gelukkig niet hoeven dreigen om mn vakantiedagen te krijgen.
18 maart laatste dag. Dat is al bijna![]()
Wilde dit net zeggen, kan je toch nog je spontane weekend wegquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat zou wat zijn.
Hopelijk kunnen we nog een paar dagen weg.
wat zijn de specialiteiten van Chez Tegan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb nog geen plannen. Sta open voor suggesties.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wilde dit net zeggen, kan je toch nog je spontane weekend weg
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Picknick is weleens wat mis gegaan. Zo was er eens een storing en konden er geen verse dingen worden bezorgd. Kreeg ik dus alleen wc-papier en koekjes.
wel lekkere koekjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren niet genoeg koekjes
Nooit genoeg koekjes.
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn ook naar weinig niet lekkere koekjes
ja, maar er zijn heel veel "best oke" koekjes, maar dan zijn er ook nog echt lekkere koekjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn ook naar weinig niet lekkere koekjes
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn heel veel "best oke" koekjes, maar dan zijn er ook nog echt lekkere koekjes
Er is ook geen probleem, ik vroeg alleen of het lekkere koekjes warenquote:
Dat heb ik ook met drop. En chips. En bittergarnituur. En chocola. Met alles dat ongezond is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:03 schreef DrMarten het volgende:
De pest mer veel koekjes is dat ik niey 1 of 2 koekjes kan eten maar direct een pak vol wegsnaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |