Sorry je hebt gelijk, ik deed een beetje gek. Ministers hadden tot die functie geen werkervaring en zijn ook maar uit de bijstand, van de straat of strand gepluktquote:
Maakt niet uit. Komt door het lekkere weer waarschijnlijk..quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:23 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk, ik deed een beetje gek. Ministers hadden tot die functie geen werkervaring en zijn ook maar uit de bijstand, van de straat of strand geplukt
Sorry nee, die had gewoon compleet incompetente blaaskaakjes in zijn partij zitten die die coalitie hebben laten klappen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
De LPF had natuurlijk ook kort daarvoor diens lijstaanvoerder verloren, dat lijkt mij een verzachtende omstandigheid.
Dat zeg je nou wel, maar wij hebben in Eindhoven nog steeds een soort last man standing: Rudy Reker die elk jaar met 1 zetel voor de LPF weer de raad in wordt gekozenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
LPF is 20 jaar geleden en bestaat niet meer. Beetje achterhaald om dat er bij te halen..
En dat werd de grootste partij, alleen omdat Pim Fortyuin was vermoord.
En daarbij, toen speelden nog niet de grote problemen die ik eerder heb aangekaart..
En die hun partijgenootjes van de CDA bevooroordeelden. Was dit de reden dat HdJ zo lang die WOB-verzoeken wilde tegenhouden?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:36 schreef Nober het volgende:
Gaan ze ook nog ministers vervolgen die zaken deden met deze stichting?
Zijn er ministers vervolgd voor toeslagen affairequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:36 schreef Nober het volgende:
Gaan ze ook nog ministers vervolgen die zaken deden met deze stichting?
LPF werd de tweede partij. CDA werd de grooste.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
LPF is 20 jaar geleden en bestaat niet meer. Beetje achterhaald om dat er bij te halen..
En dat werd de grootste partij, alleen omdat Pim Fortyuin was vermoord.
En daarbij, toen speelden nog niet de grote problemen die ik eerder heb aangekaart..
Ik wil Fortuyn toch wel wat meer krediet geven dan Liane de Haan. Fortuyn was hoogleraar geweest en had de OV-studentenkaart ingevoerd. Die kon heus wel wat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien Fortuyn een CV aan ruzies en goed had vergelijkbaar met Liane den Haan, denk ik niet veel beter.
Nee LPF Eindhoven is om en om qua zetels. Steeds 1-2-1-2-1.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar wij hebben in Eindhoven nog steeds een soort last man standing: Rudy Reker die elk jaar met 1 zetel voor de LPF weer de raad in wordt gekozen
https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~afc46f2f/
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil Fortuyn toch wel wat meer krediet geven dan Liane de Haan. Fortuyn was hoogleraar geweest en had de OV-studentenkaart ingevoerd. Die kon heus wel wat.
Die partij draaide dan ook om één man, waarvan de naam in de partij lag besloten. Toen deze vlak voor de verkiezingen werd doodgeschoten, een politieke liquidatie me dunkt, lijkt de rest van de partij niet toekomstbestendig; de opportunisten komen dan immers bovendrijven. In grote organisaties, die nog pril zijn in opbouw, gebeurt meestal hetzelfde als de topman plotseling wegvalt: de sturing en visie vallen dan weg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry nee, die had gewoon compleet incompetente blaaskaakjes in zijn partij zitten die die coalitie hebben laten klappen.
Firma List&Bedrog.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:33 schreef Red_85 het volgende:
hugo: 'ík heb niet gelogen'
Dat is weer een leugen.
Dit is een pertinent onjuiste vergelijking op heel veel vlakken. Sigrid Kaag kan je toch ook niet vergelijken met Ad Melkert?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien Fortuyn een CV aan ruzies en goed had vergelijkbaar met Liane den Haan, denk ik niet veel beter.
Srs?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar wij hebben in Eindhoven nog steeds een soort last man standing: Rudy Reker die elk jaar met 1 zetel voor de LPF weer de raad in wordt gekozen
https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~afc46f2f/
Ik heb ooit één boek van Fortuyn gelezen (De puinhopen van acht jaar paars), maar ik kan me niet voorstellen dat de aanbevelingen die daar werden gedaan Nederland vooruit hadden geholpen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat is een understatement.
Dr. Fortuyn heeft een hele serie boeken geschreven met goede analyses en aanbevelingen voor behoud van de Nederlandse welvaartstaat, in alle opzichten. Waren de aanbevelingen gevolgd, dan zou Nederland er nu veel beter hebben voorgestaan.
De meeste mensen met kritiek op Fortuyn (toen en nu) hebben zijn boeken helemaal niet gelezen. Dan zouden ze bijvoorbeeld weten dat hij helemaal niet rechts was, maar eerder links.
Alleen schopte hij ook tegen een aantal heilige huisjes. Zoals het kennelijk immer maar voort moeten laten duren van onbeperkte immigratie. En de softe houding ten opzichte van de islam.
Om die reden vormde hij een bedreiging en moest hij uit de weg worden geruimd.
Wanneer komt Rutte eens voor een tribunaal vanwege alles wat hij in dit land heeft afgebroken.quote:
De briljante tegenhanger "De puinhopen van Fortuyn" werd helaas uit de handel genomen toen hij vermoord werd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik heb ooit één boek van Fortuyn gelezen (De puinhopen van acht jaar paars), maar ik kan me niet voorstellen dat de aanbevelingen die daar werden gedaan Nederland vooruit hadden geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |