Kuzu had vaak ook rake taal bij de corona debatten.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Eerste keer dat ik het met Kuzu eens ben. Rare tijden.
Ben benieuwd wat Sylvana gaat roepen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kuzu stijgt een beetje in mijn aanzien, al is het gewoon ook de Turkse agenda die hij vertegenwoordigd natuurlijk.
Goede inbreng.
Hopelijk gaat GL weer eens vol op kern-energie (en daarna kernfusie)quote:Op maandag 28 februari 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jesse Klaver zegt: we moeten stoppen met importeren van olie en gas van Rusland. (En kunstmest? of eten dat verbouwd wordt met Russisch kunstmest in andere landen bijvoorbeeld)
Maar komt in zijn relaas met 0 alternatieven. Welk windmolenpark gaat het een en ander opvangen?
Je kan gewoon versneld toe werken naar alternatieven.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jesse Klaver zegt: we moeten stoppen met importeren van olie en gas van Rusland. (En kunstmest? of eten dat verbouwd wordt met Russisch kunstmest in andere landen bijvoorbeeld)
Maar komt in zijn relaas met 0 alternatieven. Welk windmolenpark gaat het een en ander opvangen?
Kuzu is ook slim. Hij pleit voor een andere hirarchie binnen de VN.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kuzu stijgt een beetje in mijn aanzien, al is het gewoon ook de Turkse agenda die hij vertegenwoordigd natuurlijk.
Goede inbreng.
Tja, wellicht niet zo gek met die banden tussen Baudet en het Kremlin. Bovendien:quote:Op maandag 28 februari 2022 12:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
PVV en FvD moeten buitengesloten worden van bepaalde vertrouwelijke overleggen. Hij beschuldigt ze openlijk van het samenwerken met de Russen.
quote:Cluster munitions are available for use by every combat aircraft in the U.S. inventory, they are integral to every Army or Marine maneuver element and in some cases constitute up to 50 percent of tactical indirect fire support. U.S. forces simply cannot fight by design or by doctrine without holding out at least the possibility of using cluster munitions.
Misschien kan hij wel wat korting voor ons regelen bij Erdogan voor Turkse drones.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goede inbreng.
Klaver wil volgens mij ook onderzoek naar financiering van partijen. Dan komt die wel naar boven drijven.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Tenzij Klaver bewijs heeft voor zijn beschuldigen, vind ik het nogal goedkoop om zoiets maar te roepen.
Het is voor velen dan ook onmogelijk om het ook maar op 1 standpunt eens te zijn dat gemaakt is door een "tegenstander".quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kuzu had vaak ook rake taal bij de corona debatten.
Gezien twitter van die partij gaat ze het hebben over homo's, lesbisch en getinte mensenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sylvana gaat roepen.
Dat zou ik wel verfrissend vinden.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hopelijk gaat GL weer eens vol op kern-energie (en daarna kernfusie)
Eens. Klaver moet oppassen niet af te dalen naar hun niveau van populistische praat en modder gooien.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Tenzij Klaver bewijs heeft voor zijn beschuldigen, vind ik het nogal goedkoop om zoiets maar te roepen.
Zit hier ook instemmend te knikken bij de uitspraken van Klaver en Kuzu, en ben beslist geen fan van de partijen die ze vertegenwoordigen. Maar vooral de FvD bekend dezer dagen toch wel een lelijke kleur ...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Eerste keer dat ik het met Kuzu eens ben. Rare tijden.
Ik zie meer in korting op Turkse dnerquote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel wat korting voor ons regelen bij Erdogan voor Turkse drones.
Dit dus. Deze partijen zijn de sluimerende kanker in onze maatschappij.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, wellicht niet zo gek met die banden tussen Baudet en het Kremlin. Bovendien:
[ afbeelding ]
WAT MOGEN WIJ NIET WETEN?
En ik denk iets over geen vluchtelingen want wit, gevaar voor diversiteit in Nederland en toename racisme.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezien twitter van die partij gaat ze het hebben over homo's, lesbisch en getinte mensen
Klaver wil ook een boycot van Russische olie en gas.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Het schijnt dat ze in Polen mensen van Afrikaanse komaf uit Oekrane weigeren aan de grens. Dat lijkt me wel iets om aandacht voor te hebben jaquote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gezien twitter van die partij gaat ze het hebben over homo's, lesbisch en getinte mensen
Bij FvD vind ik dat wel te billijken.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaver beschuldigde PVV en FVD van het marchanderen met de vijand en wil ze uitsluiten van vertrouwelijke defensie overleggen. Dat is echt ferme taal.
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan ook even kijken naar de geldstromen van Soros naar GL, en van techmiljonairs naar D66.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Klaver wil volgens mij ook onderzoek naar financiering van partijen. Dan komt die wel naar boven drijven.
Heb je daar ook bewijs van?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in Polen mensen van Afrikaanse komaf uit Oekrane weigeren aan de grens. Dat lijkt me wel iets om aandacht voor te hebben ja
Stel je eens voor dat er niets komt bovendrijven? Dan staat Klaver echt voor lul.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klaver wil volgens mij ook onderzoek naar financiering van partijen. Dan komt die wel naar boven drijven.
Helemaal eens. ik vind Klaver een walgelijke vent. Maar hij durft dit wel te zeggen en daar heb ik heel veel waardering voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zit hier ook instemmend te knikken bij de uitspraken van Klaver en Kuzu, en ben beslist geen fan van de partijen die ze vertegenwoordigen. Maar vooral de FvD bekend dezer dagen toch wel een lelijke kleur ...
Slochteren helemaal leegzuigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tsja maarja sommige partijen bestaan gewoon om tegendraads te zijn. Is niet direct bewijs natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, wellicht niet zo gek met die banden tussen Baudet en het Kremlin. Bovendien:
[ afbeelding ]
Ik heb wat niet te verifiren filmpjes zonder context gezien. Dat is dus meer dan genoeg om stevig op de racisme trein te gaan zitten.quote:
Mevrouw Simons gaat eisen dat er 2.000 handtasjes met strijkijzers er in geleverd gaan worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Trump drong er bij de Europese landen constant op aan meer te investeren in defensie. Hij was erg boos op Duitsland die nauw samenwerkte met Rusland wat betreft die gasleiding maar als er problemen komen de Amerikanen het op mogen komen lossen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Donald "America First" Trump gaat zich mengen in een conflict ergens in Europa?
Laat maar zien waar we dat momenteel aan het doen zijn dan, als het zo goed en beter is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je kan gewoon versneld toe werken naar alternatieven.
Kern, wind en zonne-energie. Ja het is niet direct te regelen maar het is hopelijk nu wel duidelijk dat we van het Russisch gas afmoeten.
Tuurlijk gaat Putin die idioten van FvP niet financieren. Die doen het voor niks.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:16 schreef Grishenko_ het volgende:
Stel je eens voor dat er niets komt bovendrijven? Dan staat Klaver echt voor lul.
Hij moet daar dus wel zeker sterke aanwijzingen voor hebben om dit zo even te opperen.
Ik vind die plannen ook matig zonder alternatieven, maar onthoud wel dat de energieprijzen sowieso al uit de pannen zullen rijzen als Poetin de gaskraan dichtdraait. En je wil niet Rusland onnodig rijker maken dan nodig.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Klaver wil ook een boycot van Russische olie en gas.
Klinkt leuk, maar zou wel echt een serieus probleem zijn. Krijg je echt torenhoge energierekeningen en benzine op de bon.
Het is ook een gotspe dat alleen mannen niet de grens over mochten omdat ze terug moesten om te vechten. Waarom worden vrouwen niet teruggestuurd? Zijn die te zwak ofzo??quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
hij zegt alleen de makkelijke dingenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slochteren helemaal leegzuigen.
Welkom in de politiek, hypocriete bende dat het is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Prima. Maar dan ook even kijken naar de geldstromen van Soros naar GL, en van techmiljonairs naar D66.
Hij heeft zelf verdomd (veroordeelde) terroristen in zijn partij zitten. Stuk schijnheil dat hij is.
blablablabla racisme blabla bla bla lgbtwwqhsefhkasdod blablablaquote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sylvana gaat roepen.
Een boycot zou terecht zijn, en Rusland echt pijn doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik vind die plannen ook matig zonder alternatieven, maar onthoud wel dat de energieprijzen sowieso al uit de pannen zullen rijzen als Poetin de gaskraan dichtdraait. En je wil niet Rusland onnodig rijker maken dan nodig.
Natuurlijk, maar aan de financiering van de PVV en FvD hangen al langer dan vandaag vieze luchtjes. Daarnaast is bekend dat Baudet er schimmige, aan het Kremlin gelieerde, contacten op nahoudt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja maarja sommige partijen bestaan gewoon om tegendraads te zijn. Is niet direct bewijs natuurlijk.
Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie Baudet en Sylvana nog wel een stelletje wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
blablablabla racisme blabla bla bla lgbtwwqhsefhkasdod blablabla
witte man, bblabla whataboutblacks. blablabla mimimimimi
Hopelijk haalt ze een punt aan dat wij actief interventies steunen in allerlei zogenaamd soevereine statenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
blablablabla racisme blabla bla bla lgbtwwqhsefhkasdod blablabla
witte man, bblabla whataboutblacks. blablabla mimimimimi
Vertel dat d666/gl/pvda ook even welke jarenlang iedere ingediende motie van de pvv bij voorbaat geblokt hadden. Ongeacht de inhoud.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor velen dan ook onmogelijk om het ook maar op 1 standpunt eens te zijn dat gemaakt is door een "tegenstander".
Als je gelijk hebt heb je gelijk, van welke partij je ook bent.
Zelfs een Comedy sketch kan ze niet zoo slecht verzinnen. Verdommequote:
Die partij mag wat mij betreft per direct verboden worden; tweedekamerleden dienen tot beleid te komen waarmee een land bestuurd wordt, niet om met roebels gefinancierd de boel te saboteren, te trollen en te zuigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:14 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zit hier ook instemmend te knikken bij de uitspraken van Klaver en Kuzu, en ben beslist geen fan van de partijen die ze vertegenwoordigen. Maar vooral de FvD bekend dezer dagen toch wel een lelijke kleur ...
Er zijn in ieder geval wel vrij veel filmpjes die je zo kunt vinden.quote:
Het klopt niet past beter in dat wereldje.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die partij mag wat mij betreft per direct verboden worden; tweedekamerleden dienen tot beleid te komen waarmee een land bestuurd wordt, niet om met roebels gefinancierd de boel te saboteren, te trollen en te zuigen.
Doek de rest van de met buitenlands geld gefinancierde partijen overigens ook maar gewoon op.
Blijft er weinig overquote:Op maandag 28 februari 2022 12:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die partij mag wat mij betreft per direct verboden worden; tweedekamerleden dienen tot beleid te komen waarmee een land bestuurd wordt, niet om met roebels gefinancierd de boel te saboteren, te trollen en te zuigen.
Doek de rest van de met buitenlands geld gefinancierde partijen overigens ook maar gewoon op.
Ik neem toch wel aan dat de veiligheidsdiensten dit nauw in de gaten houden?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar aan de financiering van de PVV en FvD hangen al langer dan vandaag vieze luchtjes. Daarnaast is bekend dat Baudet er schimmige, aan het Kremlin gelieerde, contacten op nahoudt.
Al decennia lang is er buitenlandse invloed in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar aan de financiering van de PVV en FvD hangen al langer dan vandaag vieze luchtjes. Daarnaast is bekend dat Baudet er schimmige, aan het Kremlin gelieerde, contacten op nahoudt.
Baudet hoort thuis in een dwangbuis. Gek dat het is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:18 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Putin die idioten van FvP niet financieren. Die doen het voor niks.
Kwamen gisteren op Twitter vrij duidelijke video's voorbij.quote:
Ik zag heel veel mensen die niet met de trein mee konden. Niet alles is racisme.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kwamen gisteren op Twitter vrij duidelijke video's voorbij.
Ook mensen uit India werden met geweld terug gewerkt.
Geen idee wat erachter zit, dat zie je natuurlijk niet op dat soort video's, maar vond het wel kwalijk.
En de partijfinanciering van het CDA, D66, VVD en GroenLinks dan? Daar heb ik ook wat schandaaltjes over gehoord hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een debiele gedachtequote:Op maandag 28 februari 2022 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kerels moeten daar blijven om te vechten. Zo simpel is het.
Rutte onderweg naar Brussel zonder ook maar 1 enkel standpunt van andere partijen te overwegenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:24 schreef tjoptjop het volgende:
Kansloze toneelstukjes weer waarbij iedereen z'n eigen agenda er even inweeft
ik moet er hier naar kijken al had ik liever dat ze de DEBAT-topics in POL en OOR zouden gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:26 schreef Aurelius het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken. Teveel cringe. Ik volg het hier wel.
Misschien moet ze een ander vak doen. Dit is toch wel het minste wat je als politicus moet kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze heeft wat moeite met het voorlezen van haar tekst.
En de vrouwen, waarom mogen die niet de trein in?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kerels moeten daar blijven om te vechten. Zo simpel is het.
Die van D66 is niks mis mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
En de partijfinanciering van het CDA, D66, VVD en GroenLinks dan? Daar heb ik ook wat schandaaltjes over gehoord hoor.
Dit is wel een beetje geschiedvervalsing door het zo te framen. Trump was vooral boos dat Amerika alles betaald en de Europese landen niets. Niet omdat hij tegen Rusland is of omdat hij zich zorgen maakt over de veiligheid van Europa. Was puur een geldkwestie vanuit Trump. Hij bekeek het heel simplistisch als een zakenman.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Trump drong er bij de Europese landen constant op aan meer te investeren in defensie. Hij was erg boos op Duitsland die nauw samenwerkte met Rusland wat betreft die gasleiding maar als er problemen komen de Amerikanen het op mogen komen lossen.
Nog niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heeft Baudet het al over de Great Reset gehad?
Net als de Roon en Haga.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:27 schreef RichardHammond het volgende:
Dus omdat Rusland het niet wil moet Oekrane zich maar schikken en op de rug werpen, debiele gedachtegang. Baudet is gewoon een grote slapjanus zonder ruggengraat.
Context is alles in deze gevallen.quote:
Die heb ik ook gezien, maar bedoelde ik niet. Zal eens zoeken.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen die niet met de trein mee konden. Niet alles is racisme.
Tot nu toe soft reset.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Goeie context verzin je hier!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:29 schreef descon het volgende:
[..]
Context is alles in deze gevallen.
Ze zijn daar in het algemeen minder van het gesprek in die regios dan hier in het westen. Niet luisteren is een tik in je nek.
Ja!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nuquote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het beaudetcabaret.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar Baudet is weer cabaret?
Geen idee wat die vent nu allemaal aan het blaten is, maar ik denk zeker dat voor een oplossing Oekrane op een strategische manier wat water bij de wijn moet doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:27 schreef RichardHammond het volgende:
Dus omdat Rusland het niet wil moet Oekrane zich maar schikken en op de rug werpen, debiele gedachtegang. Baudet is gewoon een grote slapjanus zonder ruggengraat.
Daarom is het ook zo ontzettend vreemd dat nog altijd veel mensen hem wl serieus nemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Baudet, daar kan je als politicus toch niet meer serieus op ingaan. Kraamt enkel GGZ-taal uit.
Inderdaad, mooi tussen de regels door gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hij veroordeelt de inval dus niet. Hij vindt het verschrikkelijk, ook voor Rusland.
Volgens mij hebben de Amerikanen ook meermaals aangegeven dat ze een Europees leger op het internationaal toneel totaal niet zien zitten puur vanwege de machtsverhouding. Dan moeten ze naast de Chinezen nog iemand naast zich duiden. Dus graag meer geld naar defensie, maar liever niet in een Europees leger of in eigen militaire ontwikkelingen. Zal straks eens kijken of ik tussen de werkzaamheden door die artikelen nog op kan duikelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje geschiedvervalsing door het zo te framen. Trump was vooral boos dat Amerika alles betaald en de Europese landen niets. Niet omdat hij tegen Rusland is of omdat hij zich zorgen maakt over de veiligheid van Europa. Was puur een geldkwestie vanuit Trump. Hij bekeek het heel simplistisch als een zakenman.
Amerika betaalt die rekening graag omdat ze er zelf voordeel aan hebben dat de machtsverhoudingen zijn zoals ze zijn.
Precies. Gewoon laten wauwelen en niet op reageren.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ze kunnen voortaan gewoon beter reageren met 'ok Hans, dank je' en dan over tot de orde van de dag.
Het Corps weigerde hem.quote:
Ik weet niet hoeveel roebels hij in zijn tuk heeft..quote:
Anti allesquote:Op maandag 28 februari 2022 12:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Baudet spreekt hier echt vooral voor zijn achterban. Die eten het op.
Wat zegt ie? Bidet?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef butz0rs het volgende:
Die CDAer kan niet eens baudet goed uitspreken, dat is ook wel kinderachtig.
daar heb ik ook wel interesse inquote:Op maandag 28 februari 2022 12:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Amerikanen ook meermaals aangegeven dat ze een Europees leger op het internationaal toneel totaal niet zien zitten puur vanwege de machtsverhouding. Dan moeten ze naast de Chinezen nog iemand naast zich duiden. Dus graag meer geld naar defensie, maar liever niet in een Europees leger of in eigen militaire ontwikkelingen. Zal straks eens kijken of ik tussen de werkzaamheden door die artikelen nog op kan duikelen.
Ten diepste is Baudet gewoon een libertarir. Geen overheidsinvloeden en iedereen moet z'n eigen boontjes doppen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Baudet maar het buitenlandbeleid laten bepalen in de toekomst denk ik. Dan doen we niks meer als andere landen het niet willen, want risico.
Die zat vol. Ze staan vooraan voor de volgende.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En de vrouwen, waarom mogen die niet de trein in?
Zou opzich geen probleem zijn ware het niet dat het een soort cult aan het worden is met nare trekjes zoals GGD personeel aanvallen.quote:
Gewoon niet interupterenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef Perox het volgende:
Die interrupties geven hem alleen maar meer tijd om zijn vuile praat te houden.
Inderdaad. Iedereen weet dat je het uitspreekt als 'stronthoop'.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef butz0rs het volgende:
Die CDAer kan niet eens baudet goed uitspreken, dat is ook wel kinderachtig.
Zou het? Vraag me toch wel af hoe het in de peilingen gaat als ze hun dappere leider nog net niet de billetjes zien spreiden om het voor Poetin wat makkelijker te maken om het gaatje te vinden.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Baudet spreekt hier echt vooral voor zijn achterban. Die eten het op.
Compleet in lijn met de witte realiteit waar hij paar keer per dag zijn neus in steektquote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kolder staat z ver van de realiteit he
Poolse vriend vertelde eens over een Indiaanse uitwisselingsstudent in zijn groep op de universiteit in Polen, die kon savonds niet veilig over de straten in Warschau. Rascisme is daar nog zeker wel een groot issue.quote:
sorry hoor maar met deze post bewijs je dat die ongelofelijke debiel ook nog een puntje maaktquote:Op maandag 28 februari 2022 12:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 'de goede' en 'de slechte' niet uit elkaar te kunnen houden als het ene land het andere land invalt.
Polen heeft aangegeven Ukrainers binnen te laten, maar buitenlandse studenten die nu in Ukraine zitten, zijn dus geen Ukrainers, en daar is men voorzichtiger mee. Het lijkt me dat die hun Ukrainse visum zouden moeten kunnen laten zien om wel toegelaten te worden. Daarmee kunnen ze bewijzen dat ze niet doorstromende vluchtelingen vanuit Belarus zijn ofzo. Maar hoe gaan Poolse grenswachten Ukrainse visa verifieren? Op papier niet zo moeilijk misschien, maar een ambtenaar zal daar al heel snel heel veel problemen mee hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:29 schreef descon het volgende:
[..]
Context is alles in deze gevallen.
Ze zijn daar in het algemeen minder van het gesprek in die regios dan hier in het westen. Niet luisteren is een tik in je nek.
Overigens zie ik in die videos meer people of color dan ik ooit in al mijn bezoeken aan die regio heb gezien.
Je moet het dan ook heel luxe en uit de hoogte uitsprekenquote:
Die moet je even toelichten.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry hoor maar met deze post bewijs je dat die ongelofelijke debiel ook nog een puntje maakt
gefeliciteerd
Op verzoek van…quote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef Zwansen het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Rusland Oekrane is binnengevallen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef Zwansen het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Rusland Oekrane is binnengevallen.
Jaaa, maar pas nadat ze door Donetsk om hulp zijn gevraagd hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef luxerobots het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat het Russische leger Oekrane binnen is gevallen.
En die Minskakkoorden, waren een farce. Ze waren afgedwongen met Russisch geweld, en Rusland ontkende daarin gewoon zijn aanwezigheid in Oekrane.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef EinarBoe het volgende:
Minsk-akkoorden. Je valt als Rusland een land binnen en gaat vervolgens dingen eisen van dat andere land, Oekrane, en als die daar niet enthousiast van wordt dan ga je daar boos over doen. Dat is Baudet met zijn Minskakkoorden.
Precies. Ik volg het hier wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ondertussen is ie straks weer een kwartier aan het woord en de rest is allemaal allang vergeten.
Nu kun je Baudet het beste gewoon laten praten, hij is zelf z'n grootste vijand
Mensen op wat hogere posities, je kan knettergek zijn en niemand zegt wat. Een gewone burger wordt gelijk doorgestuurd naar een psychiater als hij/zij elke dag zulke verhalen uitkraamt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo ontzettend vreemd dat nog altijd veel mensen hem wl serieus nemen.
'bedankt thiery'.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ondertussen is ie straks weer een kwartier aan het woord en de rest is allemaal allang vergeten.
Nu kun je Baudet het beste gewoon laten praten, hij is zelf z'n grootste vijand
Het mag allemaal. Maar als we ooit daadwerkelijk in oorlog met Rusland zijn en Baudet neemt dezelfde houding aan; verdient die alle behandeling van elke verrader die met de vijand heult.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hij veroordeelt de inval dus niet. Hij vindt het verschrikkelijk, ook voor Rusland.
op tweequote:
Doet een beetje zoals Trump he. Hij zegt duizend dingen, een beetje warrig door elkaar. Zodat zijn achterban ergens wel precies horen wat ze willen horen.quote:
Benieuwd of de oost Europese landen nu ook tegen het herverdelen van vluchtelingen zijn, hun Slavische broeders wel met open armen ontvangen of wij als Nederland de volgende groep weer opvang gaan biedenquote:
stfu, ja!!!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:39 schreef Anton91 het volgende:
OOR / Debat over oorlog in Oekraine #2
[ afbeelding ]
In deze oorlog wordt echt weinig bevestigd. Constant op de radio ook als ze iets vertellen over een gebeurtenis.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bombardementen gemeld in meerdere Oekraense steden
Ondanks het verzoek van Oekrane aan Rusland om tijdens de onderhandelingen een staakt-het-vuren af te kondigen, worden in meerdere Oekraense steden bombardementen gemeld. In Charkov, Chernihiv en Okhtyrka zijn flinke rookpluimen te zien, mogelijk als gevolg van het inslaan van bommen en raketten. Deze berichten kunnen niet bevestigd worden.
nu.nl
Dit willen Afghanen, Syrirs en Irakezen ook wel. Benieuwd wanneer ze gaan protesterenquote:
Die zien hier een complot in. Dat The Great Reset een vervolg krijgt na corona enzo enzoquote:Op maandag 28 februari 2022 12:40 schreef Zwansen het volgende:
En het bijzondere is, de FVD-stemmers maakt het allemaal niet uit.
Nee, want het brood wordt 10 cent duurder en de Roverheid doet niks!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:40 schreef Zwansen het volgende:
En het bijzondere is, de FVD-stemmers maakt het allemaal niet uit.
Als een soort statement zouden alle kamerleden gewoon helemaal niets moeten vragen. Ok Tsjerrie, ben je klaar?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef Perox het volgende:
Die interrupties geven hem alleen maar meer tijd om zijn vuile praat te houden.
En hij zegt zoveel onzin (die overigens wel interessant klinkt), dat het ook lastig reageren is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doet een beetje zoals Trump he. Hij zegt duizend dingen, een beetje warrig door elkaar. Zodat zijn achterban ergens wel precies horen wat ze willen horen.
Idd, doen of er een vlieg bij je oor zit en het bestaan van Baudet ontkennen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als een soort statement zouden alle kamerleden gewoon helemaal niets moeten vragen. Ok Tsjerrie, ben je klaar?
Ze zijn nu bezig met onderhandelen.quote:
Precies, de tweede kamer blinkt al niet uit in gericht belangrijke zaken te bespreken dus ga dan verder geen tijd besteden aan dit geneuzelquote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als een soort statement zouden alle kamerleden gewoon helemaal niets moeten vragen. Ok Tsjerrie, ben je klaar?
Denk dat complete bunkers+inhoud zich daar wel mee bezig houden, FT.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:42 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle Russische kernbommen hacken dat op het moment dat ze gelanceerd worden direct naar ergens in Siberi gaat en daar tot ontploffing wordt gebracht?
Er wonen nogal wat Chinezen in Siberi… Hebben we daar straks weer mot mee 😬quote:Op maandag 28 februari 2022 12:42 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle Russische kernbommen hacken dat op het moment dat ze gelanceerd worden direct naar ergens in Siberi gaat en daar tot ontploffing wordt gebracht?
quote:
Je wilt dat het ijs daar nog sneller smelt?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:42 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hij moet naar een ontwenningskliniek.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwijgen we Baudet nou nog niet dood? Die man wil gewoon aandacht
Logisch. Putin is bezig met een invasie en een oorlog. Oekrane vraagt om een staakt het vuren. Blijkbaar heeft Putin daar met "Nah, geen zin in" op geantwoord.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bombardementen gemeld in meerdere Oekraense steden
Ondanks het verzoek van Oekrane aan Rusland om tijdens de onderhandelingen een staakt-het-vuren af te kondigen, worden in meerdere Oekraense steden bombardementen gemeld. In Charkov, Chernihiv en Okhtyrka zijn flinke rookpluimen te zien, mogelijk als gevolg van het inslaan van bommen en raketten. Deze berichten kunnen niet bevestigd worden.
nu.nl
Het probleem is dat hij dat al zijn hele leven doet. Het is echt zo'n vent die als kind wat zei en zijn ouders riepen stil zijn allemaal Thierry gaat wat zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
ben niet snel met hem eens maar nu heeft hij wel een puntquote:
Ze nemen hem blijkbaar nog serieus.quote:
Nee, ik heb niets met hem. Dit is zijn tweede goede optreden in zijn jaren in de politiek.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
ben niet snel met hem eens maar nu heeft hij wel een punt
Maja er is genoeg leeg natuur daar. Je kan vast een plekje vinden waar geen mensen zijn. Wel jammer voor de dieren daar.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wonen nogal wat Chinezen in Siberi… Hebben we daar straks weer mot mee 😬
Nee, helaas niet. Als je Baudet wil uitsluiten van commissie Stiekem op verdenking van Rusland banden, dan kan je ook alle partijen uitsluiten die Kamerleden hebben met een dubbel paspoort. Ook zij hebben de schijn van verdeelde belangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
ben niet snel met hem eens maar nu heeft hij wel een punt
Anounymous?quote:
Dat zou ook gewoon een hele handige zet zijn, want de VS heeft zowel zichzelf als de EU enorm afhankelijk gemaakt van Rusland door de verdere bouw van die pijpleiding te cancelen. Dit is geen of-of situatie, je kunt n zorgen niet afhankelijk te zijn van een Rusland n inzetten op duurzame energie.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel weer grappig om de Amerikaanse politiek hierover te volgen. Meerdere republikeinen gebruiken dit gebeuren om te ageren tegen duurzame energie. Want: dat is een langetermijn ding, en maakt de VS op dit moment te afhankelijk van Rusland.
Sommige roepen op om de Keystone-pijpleiding te herstellen en weer te gaan boren in Federal Lands. Zoveel belangen die er meespelen. Toch verbaast mij het telkens hoe smerig het allemaal wordt gespeeld.
Wat wil je daarmee exact zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:47 schreef thedeedster het volgende:
Het lijkt wel een Fokker; geen antwoord geven, doch direct in de tegenaanval met een of andere jij-bak.
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij dat al zijn hele leven doet. Het is echt zo'n vent die als kind wat zei en zijn ouders riepen stil zijn allemaal Thierry gaat wat zeggen.
Beide vind ik persoonlijk even eng... Moeten we kiezen?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee exact zeggen?
Dat beadet hier kan posten of dat wij naar de TK kunnen?
Die Chinezen komen ooit nog wel voor Siberi.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wonen nogal wat Chinezen in Siberi… Hebben we daar straks weer mot mee 😬
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide vind ik persoonlijk even eng... Moeten we kiezen?
Baudet heeft 100% een account op FOK!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Baudet is net zo'n debieltje die hier altijd 's avonds laat langs komen.
Hmm... @Danny is @baudet ?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Baudet heeft 100% een account op FOK!
Baudet beantwoord geen vragen, hij komt steeds met, vaak ongefundeerde voorbeelden, over andere situaties. Zwak.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:47 schreef Red_85 het volgende:
baudet had wel gelijk over die funds van gl![]()
Dat dan weer wel.
Ook zeer twijfelachtig, die milieufundies.
Nou, vind het niveau daar weinig hoger dan hier.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee exact zeggen?
Dat beadet hier kan posten of dat wij naar de TK kunnen?
Resultaat van dat bommentapijt dat (hier) eerder voorbijkwam? Hoe kan je zo'n wapen in een stad inzettenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef ipa84 het volgende:
https://twitter.com/christogrozev/status/1498262958287302658
Ik post hem even zo beelden van de grond waar de raket aanval is geweest. Waarschuwing geen smakelijke beelden.
Hij moet kleur bekennen. Is hij er voor Nederland of voor Rusland?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het uit wat Baudet er van vindt ?
Klopt, ook lekker tijdens de onderhandelingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Resultaat van dat bommentapijt dat (hier) eerder voorbijkwam? Hoe kan je zo'n wapen in een stad inzetten.
Waarom? Het is een idiote clown. Wat boeit het waar hij staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij moet kleur bekennen. Is hij er voor Nederland of voor Rusland?
In de Baltische Staten is die discriminatie nog erger.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind Baudet een clown. Maar we moeten ook oppassen dat wij doof worden voor het feit dat een kapotte klok ook wel eens goed tikt.
Oekrane is geen heilig land. Die discriminatie van Russische minderheden bestaat (of die ernstig is, ach kun je over discussiren).
Gesprekken aan de grens zijn voor de Russen gewoon om de overgave te regelenquote:
Baudet lijkt anders weinig onder de indruk, hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef RichardHammond het volgende:
Heerlijk hoe Baudet wordt aangepakt, stiekem toch wel genieten.
Klopt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
In de Baltische Staten is die discriminatie nog erger.
Dan sturen we wel een groep wokies op ze af als ze lid willen worden van de EU, geen tanks.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef theunderdog het volgende:
Oekrane is geen heilig land. Die discriminatie van Russische minderheden bestaat (of die ernstig is, ach kun je over discussiren).
Omdat hij in een positie van invloed is? Omdat hij mogelijk toegang heeft tot vertrouwelijke informatie? Hij staat niet op een plein te schreeuwen, hij zit in de Tweede Kamer.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Het is een idiote clown. Wat boeit het waar hij staat.
Tja, wereldvreemde narcist hequote:Op maandag 28 februari 2022 12:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Baudet lijkt anders weinig onder de indruk, hoor.
Hij is in ieder geval pro Isralquote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij moet kleur bekennen. Is hij er voor Nederland of voor Rusland?
Voor de Maidan-revolutie zat de Russische minderheid er zeer goed bij.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind Baudet een clown. Maar we moeten ook oppassen dat wij doof worden voor het feit dat een kapotte klok ook wel eens goed tikt.
... van de server...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... @:Danny is @:baudet ?
Ik ruik een Great Reset...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |