quote:Op maandag 28 februari 2022 01:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar achterlijk reageren vannacht, ja?
Jij kijkt vast niet naar de streams van Stevequote:
nee, miljoenen normale stervelingen welquote:Op maandag 28 februari 2022 01:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald in Rubels?![]()
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, miljoenen normale stervelingen wel
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:33 schreef Poem_ het volgende:
Nu ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk wel een briljante vergelijking.
hahahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Goed idee om te voorkomen dus.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
Het is zijn ding om'' breaking news'' te roepen bij elke nieuwe nieuwsbericht maar nee ben zelf niet blij met het berichtquote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, 100+ miljoen normale stervelingen wel
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
bring in the bitcornquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke dondruiper op de foksquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.
Maar ik gok zo maar dat hij daar totaal schijt aan heeft.
Net zoveel schijt aan die pubers die hij zonder eten en benzine in een hopeloze oorlog stort voor z'n eigen hersenscheten.
Top. Trusten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/rusland-verkiezingen-2quote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
onlyfans ook niet meer voor de meiden uit Rusland en bellarushquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
ja op hem stemmen of naar de strafkampen ...... de keuze word dan niet moeilijkquote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.quote:
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Regelmatig ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op zoek naar de acute reden van Putins acties, wie weet er wat de Amerikanen in Roemenië hebben staan aan anti-nucleair wapentuig?
Dat is ie al 2 jaar niet meer, kijk de beelden eens terug. Van een strijdvaardig man daarvoor naar een gelaten man. Alsof ie dingen moet doen die ie niet wil..quote:Op maandag 28 februari 2022 01:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?quote:
And so it beginsquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zo nu.nl
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putinquote:Op maandag 28 februari 2022 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?
Lees ik niks over.. heb jij link?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zie nu.nl
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uitquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemenië raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekraïne) zou een nog snellere interceptie betekenen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maaktquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Las het ja. Ik schrok er wel van eigenlijk. Het is nog geen NAVO maar dat komt ook dichterbij zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putin
wat een gozer
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Tja, als jij Poetin gelooft...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemenië raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekraïne) zou een nog snellere interceptie betekenen.
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.
Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Ach als het alleen de EU is op handel dan kan het toch niet veel verziekt worden ,hoog uit dat we elk jaar weer een paar miljoen die kant uit moeten sturenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uit
nooit gekozen, maar toch alle macht...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
moeilijk concept, onbedoelde gevolgenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bericht voor vanavond
Dag allemaal![]()
[ twitter ]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken dat Putin een tactische nuke op Ukraine gaat gooien. Wat gaat de NAVO dan doen? is nog geen MAD dan maar kun je ook niet laten gaan.
Was voor rijke welvarende landen, da eu. Egks.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.
Doe even normaal, joh.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te worden
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekraïne daadwerkelijk in de EU mag.
Dat is wel heel vrij geïnterpreteerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nooit gekozen, maar toch alle macht...
Denkt ze.
Riiiiight.
quote:
Begin anders zelfquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Ach we zullen zien ,ze zal best meer weten dan wij ,en met al dat wapens leveren is het al bijna een vorm van EU samen werken ,dit laatste stukje komt er ook wel ,en dan maar te bedenken dat ik jaren geleden tegen heb gestemd ,,,,,,maar goed we zijn nu wat ouderquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekraïne daadwerkelijk in de EU mag.
Ik las dat ze op een man moest zitten en ik trok al een vies gezicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:07 schreef Za het volgende:
Poetin dreigt met nucleaire wapens, maandag onderhandelingen. bron Nu.nl
Echter:
Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov. Als voorbeeld van een van de provocaties noemde de deskundige het incident in de Zee van Okhotsk met een Amerikaanse onderzeeër die de verboden zone binnenreed. De situatie was echter snel opgelost dankzij de waakzaamheid van de Russische marine, concludeerde Leonkov.
https://www.rbc.ru/politics/27/02/2022/621b77959a79477dcca4c36f
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
dat is gewoon een bekend concept?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.
Indirect dus. Geen werkelijke stem aan te pas gekomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
Ze legt niets op, doe toch eens normaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?
Nee dit is een gedrocht wat burgers door de strot gedouwd wordt.
Joh, laat 'm.quote:
Dat lijkt me een formaliteit en is met een coalition of the willing achtig iets wel te passeren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niet ingegrepen wordt dan. Maar ja met welke gevolgen? Want dan is het hek van de damquote:Op maandag 28 februari 2022 02:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.
Het EU Parlement is direct gekozen door de kiezers in de EU.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Indirect dus. Geen werkelijke stem aan te pas gekomen.
Zoals altijd bij de eu. Altijd schimmig.
Beetje een Europese Putin dusquote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?
Ik heb nog maar zelden een interview met Putin gezien zonder dat hij het heeft over het nucleaire evenwicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is gewoon een bekend concept?
dat is de hele basis van hoe de wereldorde (tot voor kort) omging met de aanwezigheid van kernwapens
zelf genoeg hebben zodat niemand je aan wil vallen
Het is wel een hele relevante formaliteit en sowieso moeten alle NAVO leden instemmen met militaire acties, de NAVO beslist overigens niet over de inzet van nucleaire wapens, dat is voorbehouden aan de staten met een nucleair arsenaal vziw.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat lijkt me een formaliteit en is met een coalition of the willing achtig iets wel te passeren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niet ingegrepen wordt dan. Maar ja met welke gevolgen? Want dan is het hek van de dam
Gelukkig nog niet aan de orde, maar godver wat een kutsituatie
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze legt niets op, doe toch eens normaal.
Toetreding kan alleen met volledige instemming van alle lidstaten en met een stemming is in het parlement in alle lidstaten.
Zij is voorzitter, geen president. Ze heeft veel minder te zeggen dan jij suggereert.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, dat kan ze niet. Je verzint dit gewoon ter plekke.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.
En ze hebben gewonnen. Nederland is nog maar een provincie.
allebei 0 wapens is ook een evenwichtquote:Op maandag 28 februari 2022 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zelden een interview met Putin gezien zonder dat hij het heeft over het nucleaire evenwicht.
Je overschat haar macht een beetje.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.
Dat zou het beste evenwicht zijn maar daar zijn we heel ver vandaan, proliferatie van nucleaire wapens is nog nooit zo groot geweest als heden ten dage.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allebei 0 wapens is ook een evenwicht
Nederland werd veertig jaar geleden al een klein schoothondje met de acceptatie van Amerikaanse kruisraketten.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oke, veel plezier in je veilige bubbel...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat kan ze niet. Je verzint dit gewoon ter plekke.
ik zit bijna in het kamp voor een 2e kernmacht binnen de EU, nu de Britten vertrokken zijn. Maar dat zal wel lastig gaan met al die verdragenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou het beste evenwicht zijn maar daar zijn we heel ver vandaan, proliferatie van nucleaire wapens is nog nooit zo groot geweest als heden ten dage.
Nope. Ze kan zich daar over uitspreken, maar voordat dat daadwerkelijk zover is zijn er nogal wat procedures die in gang gezet moeten worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan.
Ja mijn idee maar dan is er altijd weer een naakte aap die om de verkeerde reden een steen in de handen pakt.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allebei 0 wapens is ook een evenwicht
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanallesquote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekraïne. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nope. Ze kan zich daar over uitspreken, maar voordat dat daadwerkelijk zover is zijn er nogal wat procedures die in gang gezet moeten worden.
Dat slaat ook helemaal nergens op. De kruisraketten en Pershing II waren een tegenwicht voor de Russische SS20's, of het nodig was of wenselijk is een ander verhaal maar er was wel degelijk een strategisch oogmerk en dat had verdomd weinig met tanks te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland werd veertig jaar geleden al een klein schoothondje met de acceptatie van Amerikaanse kruisraketten.
Wel lekker goedkoop, hoefden we niet 7000 tanks aan te schaffen en konden wel lekker drie keer per jaar op vakantie, obese worden en twee auto's rijden.
Het is ook mijlenver van het onderwerp af gedrevenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanalles
Link?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:12 schreef Fugazi_ het volgende:
Bommenwerpers onderweg naar Kiev vanuit de Krim…
Bron: nu.nl
Ehhhh...Frankrijk is een grotere kernmacht, met afstand, dan de Britten wiens kernwapesn onder de controle van de VS staan.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ik zit bijna in het kamp voor een 2e kernmacht binnen de EU, nu de Britten vertrokken zijn. Maar dat zal wel lastig gaan met al die verdragen
En over paar jaar denk je "fuck die ene post op fok was toch waar"quote:Op maandag 28 februari 2022 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |