8 Jaar geleden lieverd. De tijd vliegt....quote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sommigen komen uit sevastopol, dat is de krim ,dat waren 3 jaar terug nog Oekrainers
Die heeft een boek gedrukt en is klaar.quote:
Want dat is verboden of zo?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelensky hengelt al een tijdje naar lidmaatschap van de NAVO hè...
Geen enkele reden voor de KNVB nu al een statement uit te brengen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Voorlopig niet maar het is meer om Polen, Zweden en Tsjechië te steunen en extra druk op de FIFA te zetten om de Russen voorlopig uit te sluiten.
Sport is natuurlijk wel gewoon heel relevant om een politiek statement mee te makenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie geeft een fok om fifa en voetbal nu
Ah, verrassend. Zou toch niet gebeuren? Wel super dat er dan een land met 44 miljoen inwoners bij komt, waardoor ze direct de vijfde plek qua zetels in het EP krijgen, net onder Spanje. Meer dan twee keer zoveel als Nederland. Mogen landen als Polen en Oekraïne lekker gaan beslissen over onze toekomst en uitgaven. Zin in!quote:
En dat mag hij. En dat mag Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt hier niet van twee walletjes eten..... daarom kies wat je democratisch wil kiezen en ga je kiezers geen worsten voorhouden dat al het er op aan komt ze toich wel worden geholpen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat wel willen. De Russen vertrouwen ze vast niet meer. Als je dan toch neutraal blijft, wil je wel enige zekerheid voor het geval dat je weer eens aan wordt gevallen.
Al besprokenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als een tweet ouder dan een uur is kan je er vanuit gaan dat het al gepost is. Tenzij het vrij obscuur is
Eens, maar je kan ook begrijpen dat niet iedereen 24/7 hier zit of 10 topics terug kan lezen. De topics gaan snel en "al besproken" voegt ook weinig toe. Je kan het gewoon negeren als het al besproken is, misschien dat iemand wel wil reageren of er nog over wil discusseren.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel een beetje irritant als er drie keer per kwartier dezelfde twitterberichten worden gepost van anderhalf uur geleden.
Vast, maar zolang die landverrader niet op een sanctielijst staat is het nog niet genoeg geweest.quote:
Misschien dat gewoon even afwachten in plaats van statements eisen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ze kunnen zich wel nog via de playoffs kwalificeren, en daarbij zitten ze in een bracket met allemaal landen die weigeren tegen Rusland te spel. Dat zou de FIFA dan weer met een reglementair verlies kunnen bestraffen en dan kunnen de Russen zonder ooit gespeeld te hebben de tickets naar Qatar boeken.
Zie hem dan eerst maar te vinden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef einzeinz het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Poetin uitschakelen?
Ze hebben wel een kwalificatiepoule gespeeld. Dus ze zouden dan niet naar het WK gaan zonder ooit ervoor gespeeld te hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ze kunnen zich wel nog via de playoffs kwalificeren, en daarbij zitten ze in een bracket met allemaal landen die weigeren tegen Rusland te spel. Dat zou de FIFA dan weer met een reglementair verlies kunnen bestraffen en dan kunnen de Russen zonder ooit gespeeld te hebben de tickets naar Qatar boeken.
Wie is 'ze'?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef einzeinz het volgende:
Denk aan 1973 Chili, zoek maar eens op.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien dat gewoon even afwachten in plaats van statements eisen.
Ja, de FIA doet dat wat makkelijker en sneller.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport is natuurlijk wel gewoon heel relevant om een politiek statement mee te maken
Vraag even waar en hoe laat het hem schikt…quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef einzeinz het volgende:
Nee, tuurlijk niet, weet je wat een lang proces dat wel niet is. Is gewoon een beetje lief doen tegen een land dat het zwaar heeft. Boodschap is dat ze wel welkom zijn wat betreft Ursulaquote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Zou toch niet gebeuren? Wel super dat er dan een land met 44 miljoen inwoners bij komt, waardoor ze direct de vijfde plek qua zetels in het EP krijgen, net onder Spanje. Meer dan twee keer zoveel als Nederland. Mogen landen als Polen en Oekraïne lekker gaan beslissen over onze toekomst en uitgaven. Zin in!
Als Tsjechië, Zweden en Polen weigeren te spelen doet Rusland mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou voorlopig doet Rusland niet eens mee dus ik weet niet wat je punt is.
Al besproken.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef einzeinz het volgende:
Leuk dat ze dat wil, maar ze gaat er niet over en Oekraïne voldoet niet aan talloze voorwaarden.quote:
Ik zou met Rusland naast me en Wit-Rusland boven me niet hengelen, maar smeken en eisen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, eerlijk gezegd, maar hoe dan ook hoeft de KNVB daar nu nog niets over te zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechië, Zweden en Polen weigeren te spelen doet Rusland mee.
Kan die Ursula-kut niet gewoon even stoppen met olie op het vuur gooien???quote:
Ik ben er niet tegen, maar als dit de lijn is, dan is in ieder het Oekraïnse volk binnenkort lid van de EU 🤓quote:
Opstaan tegen die communistische Stalinist is ruim voldoende...quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat wil, maar ze gaat er niet over en Oekraïne voldoet niet aan talloze voorwaarden.
Hehehe, dan zullen al die links-liberale figuren die nu zo graag Oekraïne bij de EU trekken nog kunnen lachen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Zou toch niet gebeuren? Wel super dat er dan een land met 44 miljoen inwoners bij komt, waardoor ze direct de vijfde plek qua zetels in het EP krijgen, net onder Spanje. Meer dan twee keer zoveel als Nederland. Mogen landen als Polen en Oekraïne lekker gaan beslissen over onze toekomst en uitgaven. Zin in!
Nouja, dan maakt de FIFA toch wel een impliciete keuze.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, eerlijk gezegd, maar hoe dan ook hoeft de KNVB daar nu nog niets over te zeggen.
Want ? Of zit je nu geluid te maken ? Kijk straks nog maar even terug wat en hoe ze dat zei.quote:
Wie heeft het over kiezers worsten voorhouden? Ik zeg gewoon dat Oekraïne garanties zal willen hebben. En niet van Rusland, want die vertrouwen ze vast niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je kunt hier niet van twee walletjes eten..... daarom kies wat je democratisch wil kiezen en ga je kiezers geen worsten voorhouden dat al het er op aan komt ze toich wel worden geholpen.
Dan blijft nog steeds dat de KNVB er nu nog niets van hoeft te vinden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan maakt de FIFA toch wel een impliciete keuze.
Ah, de Baudeteska is gearriveerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan die Ursula-kut niet gewoon even stoppen met olie op het vuur gooien???![]()
![]()
We zitten met nucleaire wapens op scherp en een oorlog in Europa. Die _elk_ moment volledig, maar dan ook compleet èn totaal uit de hand kan lopen. Voor iedereen in Europa.
Omdat Oekraïne zo nodig bij de EU wil/moet.
Tief op vuige steuk-heks
Beter twitter je iets de-escalerends.
Ik wil geen oorlog hier en al helemaal niet omdat jij zo nodig Oekraïne bij de EU wil hebben. Stuk verdriet
Jij snapt er weinig vanquote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
We zitten met nucleaire wapens op scherp en een oorlog in Europa. Die _elk_ moment volledig, maar dan ook compleet èn totaal uit de hand kan lopen. Voor iedereen in Europa.
Tief op vuige steuk-heks
Ik wil geen oorlog hier en al helemaal niet omdat jij zo nodig Oekraïne bij de EU wil hebben. Stuk verdriet
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Zou Putin oprecht de verwachting hebben gehad dat de Oekraïners zich, wellicht uit angst, al snel zouden overgeven?
Vertaling klopt van geen kant.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Russische jochies die er ingeluisd zijn.
Had je opa soms een zwart uniform aan?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Walgelijke man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Jij snapt er ook weinig vanquote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Man man man, twee maanden geleden moest iedereen op slot en grendel (grondrechten incluis) omdat we een paar bejaarden wat extra dagen wilden geven en nu willen we alles en iedereen en al hun moeders opofferen om Oekraïne bij de EU te krijgen.
Angsthaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Het is veel verstandiger om toe te geven als je bedreigd wordt he? Stuur meteen de sleutels van je huis naar het Kremlin dumbo.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Man man man, twee maanden geleden moest iedereen op slot en grendel (grondrechten incluis) omdat we een paar bejaarden wat extra dagen wilden geven en nu willen we alles en iedereen en al hun moeders opofferen om Oekraïne bij de EU te krijgen.
En hij heeft gelijk gehad. Getuige de huidige situatie.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat mag hij. En dat mag Oekraïne.
Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.quote:
Of hij geloofde gewoon in zijn eigen sprookje dat hij door de bevolking als een bevrijder gezien zou worden? Geen idee ....quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Zou Putin oprecht de verwachting hebben gehad dat de Oekraïners zich, wellicht uit angst, al snel zouden overgeven?
Is al besproken man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechië, Zweden en Polen weigeren te spelen doet Rusland mee.
Denk niet dat überhaupt een van de voorwaarden is, anders was Turkije decennia terug al toegelaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opstaan tegen die communistische Stalinist is ruim voldoende...
Dat gaat Putin natuurlijk never nooit niet toestaan. Zeker niet onder de huidige omstandigheden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen, maar als dit de lijn is, dan is in ieder het Oekraïnse volk binnenkort lid van de EU 🤓
Ukraine is een enorm corrupt land. In hindsight hadden we zelfs een Italie en Griekenland er niet bij moeten nemen, maar Ukraine is momenteel nog een paar gradaties erger. Al neemt dat niet weg dat nu de hele wereld en facebook geel/blauw kleurt natuurlijk. Na de oorlog realiseert men hopelijk weer dat Ukraine nog heel wat moet verbeteren willen ze kunnen toetreden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hehehe, dan zullen al die links-liberale figuren die nu zo graag Oekraïne bij de EU trekken nog kunnen lachen.![]()
Ik ben wel voorstander van een EU-lidmaatschap van de Oekraïne, maar puur omdat er dan een flinke conservatieve stem bij komt.
De workforce kunnen de meeste EU-landen ook wel goed gebruiken. Maar andere kant van de medaille is dat Oekraïne zelf al een problematische demografische toestand heeft en het dan niet helpt als een groot deel van de beroepsbevolking naar het westen trekt.
Ik twijfel dan ook aan de authenticiteit, het heeft namelijk een hoog Pallywood gehalte.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Godshand het volgende:
Officieel mogen die tweets met krijgsgevangene Russische militairen die hun ouders bellen niet. Krijgsgevangenen mogen namelijk niet publiek worden tentoon gesteld aan het publiek van het land/landen waar ze niet vandaan komen, volgens het oorlogsrecht. Maar dat oorlogsrecht komt nog volgens mij uit de tijd van voor mobieltjes en apps...
Zal helemaal van de omstandigheden afhangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.
Het boeit hem geen reet, Oekraïne moet gewoon onder Russische invloedssfeer. Hoe maakt hem niet uit, al duurt het maanden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of hij geloofde gewoon in zijn eigen sprookje dat hij door de bevolking als een bevrijder gezien zou worden? Geen idee ....
Rutte, hij was nog niet begonnen over dat Rutte verantwoordelijk was.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, de Baudeteska is gearriveerd.
Allemaal de schuld van de EU/NAVO/Biden/Kaag... mis ik nog iemand? Hebben we dat maar vast gehad.
Meneer wil geen oorlog... Die is er al, Trump fanboy...
Ik was in 2009 zelf op de krimquote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
8 Jaar geleden lieverd. De tijd vliegt....
Oekraïne als land komt natuurlijk te vervallen na een eventuele Russische regeringsovername.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.
Ja ik zit hier natuurlijk DE HELE DAG te kijken wat Pietje en Jantje hier voor rotzooi spuien.quote:
Lezen?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat gaat Putin natuurlijk never nooit niet toestaan. Zeker niet onder de huidige omstandigheden.
Ze voldoen niet aan de voorwaarden. Maar mooie incentive voor ze om na te streven. Toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ukraine is een enorm corrupt land. In hindsight hadden we zelfs een Italie en Griekenland er niet bij moeten nemen, maar Ukraine is momenteel nog een paar gradaties erger. Al neemt dat niet weg dat nu de hele wereld en facebook geel/blauw kleurt natuurlijk. Na de oorlog realiseert men hopelijk weer dat Ukraine nog heel wat moet verbeteren willen ze kunnen toetreden.
Wat klopt er allemaal niet aan dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vertaling klopt van geen kant.
Denk nog steeds dat dat heel lastig gaat zijn. Je kan daar een puppet installeren, maar dan moet je er ook nog voor zorgen dat je de bevolking onder controle blijft houden. Dat gaat veel geld en moeite kosten. Geld raakt straks een keer op en als de sancties aanblijven dan zie ik de bevolking in Rusland ook echt wel langzaam maar zeker in actie komen. Het piept en kraakt nu al.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het boeit hem geen reet, Oekraïne moet gewoon onder Russische invloedssfeer. Hoe maakt hem niet uit, al duurt het maanden.
Ja. Is goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Turkije bevindt zich in een zeer lastige situatie.
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Economie van Turkije is in elk geval makkelijk te slopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Wtf staat hier allemaal?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Bedankt Thierry.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Ben jij niet Russisch?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Wablief.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Je glazen bol is kapot.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Dat deden ze al, maar ze zijn nog ver verwijderd. (bron: Mijn Ukrainse collega, wiens ouders momenteel in een schuilkelder in Kiev overnachten)quote:Op zondag 27 februari 2022 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze voldoen niet aan de voorwaarden. Maar mooie incentive voor ze om na te streven. Toch?
Dat doet Erdo zelf aan heel vakkundigquote:Op zondag 27 februari 2022 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Economie van Turkije is in elk geval makkelijk te slopen.
Hoezo dit dan ineens?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Dat lidstaten dat bereid zijn is iets anders of dat de Oekraïners er iets aan zullen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:13 schreef SoldMayor het volgende:.. Enkele lidstaten van de Europese Unie zijn bereid gevechtsvliegtuigen te leveren aan de Oekraïense luchtmacht, zei hoofd Josep Borrell van het buitenlands beleid van de Europese Unie zondagavond.....
Ze hebben wel snel Nederlands geleerdquote:Op zondag 27 februari 2022 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Je zou zeggen dat Fok! totaal niet belangrijk is voor Rusland, maar als ik het zo bekijk hebben ze hier ook het trollenleger op af gestuurd
laat dat maar aan ome Erdo zelf overquote:Op zondag 27 februari 2022 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Economie van Turkije is in elk geval makkelijk te slopen.
Ga naar bed psychopaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Oh nouja zelfde niveau trollquote:
Heb je weer je medicijnronde gemist?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Ik heb niet het idee dat deze user ze allemaal op een rijtje heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Om tot die conclusie te komen hoef ik niet naar Kaag in dat nare programma te kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want ? Of zit je nu geluid te maken ? Kijk straks nog maar even terug wat en hoe ze dat zei.
Kaag is wmb al MinFin & VicPM helder bezig en doet duidelijke uitspraken door samenhevat duidelijk te maken dat Putin knetter is geworden en zelfs Duitsland een paar dagen tijd 180° qua beleid is gedraaid etc.etc.
Precies, lekker laten zitten daar.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
laat dat maar aan ome Erdo zelf over
En captain planet.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bent een bluffer je blijft een bluffer.
Wel grappig dat er vroeger zoveel kinderseries over het milieu gingen.. of nouja zoveel de bluffers en seabert sowieso wel.
Op tweakers worden ze gebandquote:Op zondag 27 februari 2022 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Je zou zeggen dat Fok! totaal niet belangrijk is voor Rusland, maar als ik het zo bekijk hebben ze hier ook het trollenleger op af gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |