Ik zou met Rusland naast me en Wit-Rusland boven me niet hengelen, maar smeken en eisen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zelensky hengelt al een tijdje naar lidmaatschap van de NAVO hè...
Dat denk ik niet, eerlijk gezegd, maar hoe dan ook hoeft de KNVB daar nu nog niets over te zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechië, Zweden en Polen weigeren te spelen doet Rusland mee.
Kan die Ursula-kut niet gewoon even stoppen met olie op het vuur gooien???quote:
Ik ben er niet tegen, maar als dit de lijn is, dan is in ieder het Oekraïnse volk binnenkort lid van de EU 🤓quote:
Opstaan tegen die communistische Stalinist is ruim voldoende...quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat wil, maar ze gaat er niet over en Oekraïne voldoet niet aan talloze voorwaarden.
Hehehe, dan zullen al die links-liberale figuren die nu zo graag Oekraïne bij de EU trekken nog kunnen lachen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah, verrassend. Zou toch niet gebeuren? Wel super dat er dan een land met 44 miljoen inwoners bij komt, waardoor ze direct de vijfde plek qua zetels in het EP krijgen, net onder Spanje. Meer dan twee keer zoveel als Nederland. Mogen landen als Polen en Oekraïne lekker gaan beslissen over onze toekomst en uitgaven. Zin in!
Nouja, dan maakt de FIFA toch wel een impliciete keuze.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, eerlijk gezegd, maar hoe dan ook hoeft de KNVB daar nu nog niets over te zeggen.
Want ? Of zit je nu geluid te maken ? Kijk straks nog maar even terug wat en hoe ze dat zei.quote:
Wie heeft het over kiezers worsten voorhouden? Ik zeg gewoon dat Oekraïne garanties zal willen hebben. En niet van Rusland, want die vertrouwen ze vast niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je kunt hier niet van twee walletjes eten..... daarom kies wat je democratisch wil kiezen en ga je kiezers geen worsten voorhouden dat al het er op aan komt ze toich wel worden geholpen.
Dan blijft nog steeds dat de KNVB er nu nog niets van hoeft te vinden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan maakt de FIFA toch wel een impliciete keuze.
Ah, de Baudeteska is gearriveerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan die Ursula-kut niet gewoon even stoppen met olie op het vuur gooien???![]()
![]()
We zitten met nucleaire wapens op scherp en een oorlog in Europa. Die _elk_ moment volledig, maar dan ook compleet èn totaal uit de hand kan lopen. Voor iedereen in Europa.
Omdat Oekraïne zo nodig bij de EU wil/moet.
Tief op vuige steuk-heks
Beter twitter je iets de-escalerends.
Ik wil geen oorlog hier en al helemaal niet omdat jij zo nodig Oekraïne bij de EU wil hebben. Stuk verdriet
Jij snapt er weinig vanquote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
We zitten met nucleaire wapens op scherp en een oorlog in Europa. Die _elk_ moment volledig, maar dan ook compleet èn totaal uit de hand kan lopen. Voor iedereen in Europa.
Tief op vuige steuk-heks
Ik wil geen oorlog hier en al helemaal niet omdat jij zo nodig Oekraïne bij de EU wil hebben. Stuk verdriet
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Zou Putin oprecht de verwachting hebben gehad dat de Oekraïners zich, wellicht uit angst, al snel zouden overgeven?
Vertaling klopt van geen kant.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Russische jochies die er ingeluisd zijn.
Had je opa soms een zwart uniform aan?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Walgelijke man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Jij snapt er ook weinig vanquote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Man man man, twee maanden geleden moest iedereen op slot en grendel (grondrechten incluis) omdat we een paar bejaarden wat extra dagen wilden geven en nu willen we alles en iedereen en al hun moeders opofferen om Oekraïne bij de EU te krijgen.
Angsthaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
Het is veel verstandiger om toe te geven als je bedreigd wordt he? Stuur meteen de sleutels van je huis naar het Kremlin dumbo.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
Tief op vuige steuk-heks
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Complotwappie het volgende:
Man man man, twee maanden geleden moest iedereen op slot en grendel (grondrechten incluis) omdat we een paar bejaarden wat extra dagen wilden geven en nu willen we alles en iedereen en al hun moeders opofferen om Oekraïne bij de EU te krijgen.
En hij heeft gelijk gehad. Getuige de huidige situatie.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat mag hij. En dat mag Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |