Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.quote:
Of hij geloofde gewoon in zijn eigen sprookje dat hij door de bevolking als een bevrijder gezien zou worden? Geen idee ....quote:Op zondag 27 februari 2022 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Zou Putin oprecht de verwachting hebben gehad dat de Oekraïners zich, wellicht uit angst, al snel zouden overgeven?
Is al besproken man.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechië, Zweden en Polen weigeren te spelen doet Rusland mee.
Denk niet dat überhaupt een van de voorwaarden is, anders was Turkije decennia terug al toegelaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opstaan tegen die communistische Stalinist is ruim voldoende...
Dat gaat Putin natuurlijk never nooit niet toestaan. Zeker niet onder de huidige omstandigheden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen, maar als dit de lijn is, dan is in ieder het Oekraïnse volk binnenkort lid van de EU 🤓
Ukraine is een enorm corrupt land. In hindsight hadden we zelfs een Italie en Griekenland er niet bij moeten nemen, maar Ukraine is momenteel nog een paar gradaties erger. Al neemt dat niet weg dat nu de hele wereld en facebook geel/blauw kleurt natuurlijk. Na de oorlog realiseert men hopelijk weer dat Ukraine nog heel wat moet verbeteren willen ze kunnen toetreden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hehehe, dan zullen al die links-liberale figuren die nu zo graag Oekraïne bij de EU trekken nog kunnen lachen.![]()
Ik ben wel voorstander van een EU-lidmaatschap van de Oekraïne, maar puur omdat er dan een flinke conservatieve stem bij komt.
De workforce kunnen de meeste EU-landen ook wel goed gebruiken. Maar andere kant van de medaille is dat Oekraïne zelf al een problematische demografische toestand heeft en het dan niet helpt als een groot deel van de beroepsbevolking naar het westen trekt.
Ik twijfel dan ook aan de authenticiteit, het heeft namelijk een hoog Pallywood gehalte.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef Godshand het volgende:
Officieel mogen die tweets met krijgsgevangene Russische militairen die hun ouders bellen niet. Krijgsgevangenen mogen namelijk niet publiek worden tentoon gesteld aan het publiek van het land/landen waar ze niet vandaan komen, volgens het oorlogsrecht. Maar dat oorlogsrecht komt nog volgens mij uit de tijd van voor mobieltjes en apps...
Zal helemaal van de omstandigheden afhangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.
Het boeit hem geen reet, Oekraïne moet gewoon onder Russische invloedssfeer. Hoe maakt hem niet uit, al duurt het maanden.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of hij geloofde gewoon in zijn eigen sprookje dat hij door de bevolking als een bevrijder gezien zou worden? Geen idee ....
Rutte, hij was nog niet begonnen over dat Rutte verantwoordelijk was.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, de Baudeteska is gearriveerd.
Allemaal de schuld van de EU/NAVO/Biden/Kaag... mis ik nog iemand? Hebben we dat maar vast gehad.
Meneer wil geen oorlog... Die is er al, Trump fanboy...
Ik was in 2009 zelf op de krimquote:Op zondag 27 februari 2022 23:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
8 Jaar geleden lieverd. De tijd vliegt....
Oekraïne als land komt natuurlijk te vervallen na een eventuele Russische regeringsovername.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen populaire mening maar ik vraag me toch af of we straks vergunningen moeten uitdelen als in Oekraine een autoritair regime wordt geïnstalleerd dat wel stabiliteit kan bieden. Dit zijn serieuze aantallen vluchtelingen.
Ja ik zit hier natuurlijk DE HELE DAG te kijken wat Pietje en Jantje hier voor rotzooi spuien.quote:
Lezen?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat gaat Putin natuurlijk never nooit niet toestaan. Zeker niet onder de huidige omstandigheden.
Ze voldoen niet aan de voorwaarden. Maar mooie incentive voor ze om na te streven. Toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ukraine is een enorm corrupt land. In hindsight hadden we zelfs een Italie en Griekenland er niet bij moeten nemen, maar Ukraine is momenteel nog een paar gradaties erger. Al neemt dat niet weg dat nu de hele wereld en facebook geel/blauw kleurt natuurlijk. Na de oorlog realiseert men hopelijk weer dat Ukraine nog heel wat moet verbeteren willen ze kunnen toetreden.
Wat klopt er allemaal niet aan dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vertaling klopt van geen kant.
Denk nog steeds dat dat heel lastig gaat zijn. Je kan daar een puppet installeren, maar dan moet je er ook nog voor zorgen dat je de bevolking onder controle blijft houden. Dat gaat veel geld en moeite kosten. Geld raakt straks een keer op en als de sancties aanblijven dan zie ik de bevolking in Rusland ook echt wel langzaam maar zeker in actie komen. Het piept en kraakt nu al.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het boeit hem geen reet, Oekraïne moet gewoon onder Russische invloedssfeer. Hoe maakt hem niet uit, al duurt het maanden.
Ja. Is goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Turkije bevindt zich in een zeer lastige situatie.
quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft een smerige plan dat lopende is. Ze hebben Rusland geprovoceerd met Oekraine. Resultaat is oorlog.
Het volgende doelwit is Turkije. Ze gaan Turkije provoceren via Griekenland en zo een nieuwe oorlog uitlokken.
Economie van Turkije is in elk geval makkelijk te slopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Wtf staat hier allemaal?quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
Bedankt Thierry.quote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Werkperd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |