Zelfs The Simpsons doen eraan meequote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef 111210 het volgende:
Aan die eerste irriteer ik me mateloos, al die helden met hun vlaggetje op insta
ik maak jou kapoetquote:
Merkel was bondskanselier, Rutte premierquote:Op maandag 28 februari 2022 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Merkel ontbreekt. Rutte kan er in 2030 bij.
Rutte is geen gekozen leider, merkel ook niet. In NL stem je op zetels van de 2de kamer, in duitsland volgens mij die van hun kamer.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Merkel ontbreekt. Rutte kan er in 2030 bij.
Die mensen moet je bij een blokkade in Oekrane neerzetten en tegen de eerste de beste Rus in een T-72 zeggen "GAS".quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Starhopper het volgende:
Deze past het beste hier denk ik?
Met dank aan @:HSG in NWS
quote:
Hoe kun je dit rijmen met de realiteit?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe kun je dit rijmen met de realiteit?![]()
Hoe in godsnaam valt Oekrane de de jonge beertjes van Rusland aan?
Ik heb begrepen van een Russische collega met vrienden en familie aan beide zijden, dat Oekrane al jaren die twee gebiedjes die Rusland soeverein wilde verklaren plat bombardeert.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe kun je dit rijmen met de realiteit?![]()
Hoe in godsnaam valt Oekrane de de jonge beertjes van Rusland aan?
Verdiep je eens in de materie, in plaats van alleen naar een Rus luisteren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van een Russische collega met vrienden en familie aan beide zijden, dat Oekrane al jaren die twee gebiedjes die Rusland soeverein wilde verklaren plat bombardeert.
Maar hey, hear say... tis niet dat ik jaarlijks op vakantie in de Donbass ben geweest en nog steeds een matig argument om op deze manier een land binnen te vallen.
Ah, altijd fijn als iemand dit soort dingen post zonder zelf onderbouwing te verzorgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de materie, in plaats van alleen naar een Rus luisteren.
quote:
Komt door mij denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, de OP is niet echt duidelijk
En wat mij betreft mag het hier allebei.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:21 schreef Viv het volgende:
Leuk topic zo, memes zijn de spotprenten anno nu.
[ afbeelding ]
Daar is dit niet het topic voor. Kom maar naar het topic in NWS. Daar is het al 100x uitgelegd en dat willen we best nog een keer doen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, altijd fijn als iemand dit soort dingen post zonder zelf onderbouwing te verzorgen. Ik ben verre van pro-rusland in deze, maar wel altijd om in ieder geval te luisteren naar een andere kant van het verhaal als die gebaseerd op persoonlijke ervaringen gebaseerd lijkt te zijn ipv. Russische dan wel Westerse gekleurde berichten.
@bleiblei zei toch al dat het hear say was.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar is dit niet het topic voor. Kom maar naar het topic in NWS. Daar is het al 100x uitgelegd en dat willen we best nog een keer doen.
Fake news trouwens.quote:
Wat zeik je nu, hij legt die spotprent van aloa uit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de materie, in plaats van alleen naar een Rus luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Goed plan. Ik vraag me af of ze de grens overkomen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen de truckers in Europa met zijn allen naar Moskou rijden.
De voorste truck heeft even een A-Team makeover nodig denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed plan. Ik vraag me af of ze de grens overkomen.
Ja past heel erg hier. Dit is toch wel een tumor in de samenleving. De hang naar aandacht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Starhopper het volgende:
Tja je zou het bijna denken, maar dit is iets anders dan Saddam.quote:
Dit is dan ook een memes-topic. Memes hebben niet per se iets uit te staan met de werkelijkheidquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tja je zou het bijna denken, maar dit is iets anders dan Saddam.
Denk niet dat er een hit squad op weg is. Dan zouden ze evt. ook Kim en Xi moeten meenemen.
Heerlijke self own Starhopperquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Starhopper het volgende:
En daar ging mijn thee…quote:
Dit is zo waar.quote:
"Fighting for peace is like fucking for virginity"quote:
Toch is de meest rechte vrouw nu baas van de EU.quote:
Thierry heeft Waalse roots.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:57 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Thierry klinkt ook aardig frans.
Maar dit is Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Poutine is een beroemd gerecht uit Canada, ontstaan in de jaren '50.
Je bent een beetje inconsequent met je memesquote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef DR898 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik flikker niet op naar een gebied waar het beter geregeld is.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent een beetje inconsequent met je memes. En wtf doe je hier in het westen als je zoveel te klagen hebt over de houding hier. Flikker dan als de wiedeweerga op naar een gebied waar het volgens jou beter is geregeld
.
Mijn god wat een domme shit zit hier weer tussen.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef DR898 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een inhoudelijk rijke reactie en vol met inhoud. Chapeau.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn god wat een domme shit zit hier weer tussen.
@miss_slyquote:Op maandag 14 maart 2022 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent een beetje inconsequent met je memes. En wtf doe je hier in het westen als je zoveel te klagen hebt over de houding hier. Flikker dan als de wiedeweerga op naar een gebied waar het volgens jou beter is geregeld
.
Zeer veel inhoud inderdaad. Bijna oneindig x meer dan in de door jou geposte memes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef DR898 het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijk rijke reactie en vol met inhoud. Chapeau.
Voel je niets vanquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 04:59 schreef The_Emotion het volgende:
Zelf eentje gemaakt.Red Alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what you make it.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |