Je bent een beetje inconsequent met je memesquote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef DR898 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik flikker niet op naar een gebied waar het beter geregeld is.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent een beetje inconsequent met je memes. En wtf doe je hier in het westen als je zoveel te klagen hebt over de houding hier. Flikker dan als de wiedeweerga op naar een gebied waar het volgens jou beter is geregeld
.
Mijn god wat een domme shit zit hier weer tussen.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef DR898 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een inhoudelijk rijke reactie en vol met inhoud. Chapeau.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn god wat een domme shit zit hier weer tussen.
@miss_slyquote:Op maandag 14 maart 2022 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent een beetje inconsequent met je memes. En wtf doe je hier in het westen als je zoveel te klagen hebt over de houding hier. Flikker dan als de wiedeweerga op naar een gebied waar het volgens jou beter is geregeld
.
Zeer veel inhoud inderdaad. Bijna oneindig x meer dan in de door jou geposte memes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef DR898 het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijk rijke reactie en vol met inhoud. Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |