Het is niet logisch, maar gaat hun niks aan.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk je echt dat Mexico bij China werd geaccepteerd door NATO?
Nee johquote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putins achterhoedegevecht is in deze moderne wereldburgertijd onacceptabel. Dus hij moet dood.
Ik ga het ook zeker niet goedpraten. Want het is niet oke.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nationale soevereiniteit is niet iets waar licht overheen wordt gestapt, vooral niet als er sprake is van een democratisch verkozen regering. Maar ik ben het met je eens dat de praktijk smeriger is. Al wil dat dan niet zeggen dat dat oké is, natuurlijk.
Dat zijn geen mensen? geen jonge jongens met dierbare?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Russen, ik schreef expliciet dat ik doelde op Russische soldaten.
Of wat als Iran bijvoorbeeld ook kernwapens wil... Of Noord-Korea een paar prutsraketten uit wil proberen...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat Rusland heel anders denkt dan het westen. Rusland is een teruggedrongen staat en voelt zich sinds 2014 aangevallen door het westen door ex USSR landen.
Wat mij betreft mag Oekraïne bij de EU / Navo whatever. Maar zo werkt geopolitiek niet.
Wat denk je als Mexico zegt we gaan bij China, want we zijn soverein. En China zet zijn nukes richting newyork en basissen op Mexico.
Denk je dat het westen dan zegt, tja ze zijn een soeverein land en hebben nu eenmaal zo gekozen.
Echt.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk je echt dat Mexico bij China werd geaccepteerd door NATO?
Jawel joh. Hij heeft niet alleen een berg dooien op z'n geweten, maar hij bedrijgt nu gewoon rechtstreeks de EU en NATO. Ja zo erg is het wel.quote:
Dat is prima.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Meeste mensen snappen er niks van.
Het gaat over ouderwetse macht balansen.
Die zijn niet verdwenen.
Dat is niet anders dan met Hitler en de Duitsers, die werden/ worden ook nog steeds gehaat door de daden van Hitler.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het is toch niet wenselijk dat wij dankzij een mafkees met een veel te groot ego (Putin) nu Russen gaan haten?
Want het maken van kernwapens is hetzelfde als lid worden van de EU?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of wat als Iran bijvoorbeeld ook kernwapens wil... Of Noord-Korea een paar prutsraketten uit wil proberen...
Als jij pleite wil, maar voor je dat kunt doen richt ik mijn geweer op je. Moet jij eens zien wie sneller is: de kogel of je benen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De russen kunnen daar heel simpel iets aan doen. Kopje thee, en pleite.
En dan straks weer zeiken dat ze niet genoeg genderneutrale toiletten hebben, niet veel doen aan klimaatbeheersing en niet bij het kruisje tekenen als links-liberale politici dat willen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]!
Een Europees land wil graag bij de EU, heel gek ja.
Poetin lijdt aan grootheidswaanzin en de rest van de wereld pikt het niet. Dat lijk jij niet te begrijpen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Meeste mensen snappen er niks van.
Het gaat over ouderwetse macht balansen.
Die zijn niet verdwenen.
Lijkt wel zwaar onder invloedquote:
Ah leuk stokpaardjesquote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan straks weer zeiken dat ze niet genoeg genderneutrale toiletten hebben, niet veel doen aan klimaatbeheersing en niet bij het kruisje tekenen als links-liberale politici dat willen.
Jij hebt zo'n rationele kijk op de 'war on drugs', maar qua geopolitiek ben je helemaal NATO fanboy?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jawel joh. Hij heeft niet alleen een berg dooien op z'n geweten, maar hij bedrijgt nu gewoon rechtstreeks de EU en NATO. Ja zo erg is het wel.
gelul zo een persoon kan nooit generaal zijn, heb je gezien hoe hij eruit ziet?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan straks weer zeiken dat ze niet genoeg genderneutrale toiletten hebben, niet veel doen aan klimaatbeheersing en niet bij het kruisje tekenen als links-liberale politici dat willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |