Ga jij het ze vertellen in Oekraïne?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal wij - zij denken. Die realiteit is voorbij. We zijn wereldburgers. Zowel Putin als jij voeren een achterhoedegevecht.
Handig zo tegen die kolonnes.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Nog meer beelden van Turkse drones
Nationale soevereiniteit is niet iets waar licht overheen wordt gestapt, vooral niet als er sprake is van een democratisch verkozen regering. Maar ik ben het met je eens dat de praktijk smeriger is. Al wil dat dan niet zeggen dat dat oké is, natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Amerika ook niet over Cuba - en toch werkt geopolitiek meer dan alleen soevereiniteit.
Putins achterhoedegevecht is in deze moderne wereldburgertijd onacceptabel. Dus hij moet dood.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal wij - zij denken. Die realiteit is voorbij. We zijn wereldburgers. Zowel Putin als jij voeren een achterhoedegevecht.
Neequote:Op zondag 27 februari 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar, het Europese en navo expansiedrift wat dit heeft doen escaleren.
Neequote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Straaljager nu boven Limburg. Zijn we de klos?
Dat doet niets af aan Putins gekut.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig zijn de Amerikanen altijd zeer beheerst.
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik een misvatting, Oekraïne heeft nooit iets te zoeken gehad bij de EU.
Het westen wist wat de consequenties zijn. Rusland heeft keer op keer aangegeven dat dat geen optie was.
Rusland is hier niet de grootmacht welke zijn grondgebied wil uitbreiden hè?
Hoezo achterhoede gevecht, volgens mij staat Rusland dus Poetin behoorlijk in de frontlinie.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Mexico bij China wil is dat hun keuze, nukes zijn dat dan weer niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat Rusland heel anders denkt dan het westen. Rusland is een teruggedrongen staat en voelt zich sinds 2014 aangevallen door het westen door ex USSR landen.
Wat mij betreft mag Oekraïne bij de EU / Navo whatever. Maar zo werkt geopolitiek niet.
Wat denk je als Mexico zegt we gaan bij China, want we zijn soverein. En China zeg zijn nukes richting newyork.
Denk je dat het westen dan zegt, tja ze zijn een soeverein land en hebben nu eenmaal zo gekozen.
Omdat het een kantelpunt is in Europa. Het zou goed zijn als Poetin vervangen zou worden, en die kans is groter als ze de oorlog verliezen. Daarnaast gun ik het Oekraïne niet, de keer dat ik er was heb ik op de corrupte politieagent alleen maar aardige mensen ontmoet. Maarja, als je naar Rusland gaat heb je dat ookquote:Op zondag 27 februari 2022 20:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee oke. Maar je hebt zo'n gedreven hoop in de nederlaag van de Russen. Waarom?
Eigenlijk is het geen eens heel vreemd.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
De russen lijken oekraine te willen slopen waardoor er een gunstig scenario ontstaat bij onderhandelingen
Een beetje de toxic ex Rusland die niet kan accepteren dat ze een nieuwe vriend heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]!
Een Europees land wil graag bij de EU, heel gek ja.
De EU heeft niets zeggen over Oekraïne en Rusland ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje Jip en Janneke denken zo.
De EU is ook niet de baas over Oekraïne.
Maar 2 grootmachten moeten zorgen voor balans in hun grenzen.
Nee natuurlijk niet. Maar het is toch niet wenselijk dat wij dankzij een mafkees met een veel te groot ego (Putin) nu Russen gaan haten?quote:
Denk je echt dat Mexico bij China werd geaccepteerd door NATO?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Mexico bij China wil is dat hun keuze, nukes zijn dat dan weer niet.
Doet je begeleiding zo de WIFI uit?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar, het Europese en navo expansiedrift wat dit heeft doen escaleren.
Het is precies dat jaquote:Op zondag 27 februari 2022 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Een beetje de toxic ex Rusland die niet kan accepteren dat ze een nieuwe vriend heeft.
gaat wel over .... vraag maar an de duitsers ... denk maar terug aan EK 1988quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het is toch niet wenselijk dat wij dankzij een mafkees met een veel te groot ego (Putin) nu Russen gaan haten?
De russen kunnen daar heel simpel iets aan doen. Kopje thee, en pleite.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het is toch niet wenselijk dat wij dankzij een mafkees met een veel te groot ego (Putin) nu Russen gaan haten?
Ik heb geen hekel aan Russen, ik schreef expliciet dat ik doelde op Russische soldaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt Einstein.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
De russen lijken oekraine te willen slopen waardoor er een gunstig scenario ontstaat bij onderhandelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |