Heb je deze post rechtstreeks vertaald uit het russisch? Want dit betekend helemaal niets.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij pleite wil, maar voor je dat kunt doen richt ik mijn geweer op je. Moet jij eens zien wie sneller is: de kogel of je benen.
Die obsessie met genderneutrale toiletten, daar zou ik me voor laten onderzoeken als ik jou was.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan straks weer zeiken dat ze niet genoeg genderneutrale toiletten hebben, niet veel doen aan klimaatbeheersing en niet bij het kruisje tekenen als links-liberale politici dat willen.
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat een soevereine staat iets beslist.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Want het maken van kernwapens is hetzelfde als lid worden van de EU?
Nee tuurlijk kan dat niet, dit is oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is prima.
Maar dat betekent niet dat je dan zomaar een ander land mag invallen. Daar gaat het om.
Kan je dat toegeven?
Zeker, maar ze dienen de belangen van Poetin. Als ze het zo erg vinden moeten ze maar deserteren/overlopen/zich overgeven. Daar zijn er aan de beelden te zien overigens ook genoeg van.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen? geen jonge jongens met dierbare?
Denk het ook niet nee, viel me gewoon opquote:Op zondag 27 februari 2022 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die gasten veel nachtrust krijgen.
Wow! Directe link naar het nieuwsbericht.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:08 schreef Aether het volgende:
NATO referendum goes on Finland's parliamentary agenda
https://redd.it/t2ne5q
Toen was de Koude Oorlog volop bezig dus toch een beetje een andere tijd, al stond Cuba toen natuurlijk ook in z'n recht.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Amerika ook niet over Cuba - en toch werkt geopolitiek meer dan alleen soevereiniteit.
Lijkt wel op Metro 2033, Metro 2034 en Metro 2035 de boeken en ook de games .. heb ze uitgespeeldquote:
Over dat laatste dachten de Amerikanen wel anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toen was de Koude Oorlog volop bezig dus toch een beetje een andere tijd, al stond Cuba toen natuurlijk ook in z'n recht.
Nee, ik gun iedereen vrijheid en welvaart. En een gestoorde Tsaar die denkt dat ie alles kan maken draagt daar niet aan bij. En als er iemand tegen drugs is, is het Putin wel, dus alleen daarom moet ie al dood.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n rationele kijk op de 'war on drugs', maar qua geopolitiek ben je helemaal NATO fanboy?
Luchtruim beschermen denk ik?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:10 schreef ZaZoe het volgende:
Volkel zojuist verscheidene F16s opgestegen
Ongewoon voor een Zondag
Het Westen heeft dat geprobeerd maar met Poetin viel niet te praten. Ik weet oprecht niet wat je dan verwacht.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk kan dat niet, dit is oorlog.
Bedoel alleen dit had het westen in 2014 kunnen zien te voorkomen.
Als Rusland zo landen invalt om hun grondgebied te expanderen dan nuke het hele land maar plat.
Maar dit moet het westen diplomatieker oplossen
Volgens mij zitten ze vooral in Poetins hoofd.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Meeste mensen snappen er niks van.
Het gaat over ouderwetse macht balansen.
Die zijn niet verdwenen.
Naar verluidt een S300 uitgeschakeld:quote:Op zondag 27 februari 2022 19:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Nog meer beelden van Turkse drones
Nederland had toen humanitaire hulp moeten sturen?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gebeurde in de Tweede Wereldoorlog ook. 3,5 miljoen Russische soldaten dood, 650.000 burgers dood. (En dan ook nog eens 580.000 Duitsers.) Ongekende aantallen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Leningrad
Russian bank Tinkoff now offering to exchange rubles for dollars at a rate of 171 rubles per dollar. It was 83 before the European/US announcement about targeting the Russian central bank. Currency market formally opens tomorrow. This is brutal.pic.twitter.com/NsTBI4tvTZquote:Op zondag 27 februari 2022 19:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoe laat gaan de financiële markten open morgen? Ben benieuwd naar de dip van de rubel
Ik stel dan ook niet dat je ze NIET moet uitschakelen. Natuurlijk moet dat. Je moet jezelf beschermen tegen de indringers. Maar ik blijf het een treurig tafereel vinden.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zeker, maar ze dienen de belangen van Poetin. Als ze het zo erg vinden moeten ze maar deserteren/overlopen/zich overgeven. Daar zijn er aan de beelden te zien overigens ook genoeg van.
Het gaat me mij @Lospedrosa meer dan om zijn kritische kijk op toetreding van Oekraïne bij de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
De volgende stap is dat iedereen met een afwijkende mening een landverrader is.
Ik zie zelf eigenlijk ook geen echt voordeel voor ons om Oekraine toe te laten tot de NAVO. Ik vind dat we absoluut handelsverdragen moeten afsluiten en zorgen dat we mensen naar een hogere levensstandaard moeten brengen, maar ik zie zelf niet zoveel heil om daar de westerse doctrine te lopen verspreiden. Wat hebben we daar echt te zoeken?
Dat mensen zelf tegen het russische regime in opstand willen gaan (zoals bijvoorbeeld ook in tsjechenie) moeten we niet gelijk ondersteunen.
Deze aanval moet afgeslagen worden - maar toetreding EU/NAVO zouden we niet moeten nastreven imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |