Allebei.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Aursnes zo goed of Hendrix zo slecht?
Het is een soort 5-3-2 of 3-5-2 zo. Erg behoudend ja. Op Hendrix na ziet het er wel stabiel uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu met een paar mooie momenten. Ontwikkelt zich goed.
Denk dat we dit AZ te veel respecteren door een rechtsbuiten op te offeren voor Toornstra.
Wilde net juist zeggen dat Hendrix het best aardig doet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is een soort 5-3-2 of 3-5-2 zo. Erg behoudend ja. Op Hendrix na ziet het er wel stabiel uit moet ik zeggen.
VAR vindt van welquote:Op zondag 27 februari 2022 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Hier lijkt op het eerste oog weinig te gebeuren.
Vanuit doeltrap kan je geen buitenspel staan. Maar verder een belachelijke beslissing. Raakt Hendrix hem wel?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef H.FR het volgende:
#1 er gebeurt vrij weinig #2 die eerste diepe pass was buitenspel.
Weet niet wat die VAR aan het doen is, maar die kijkt volgens mij die hele wedstrijd niet eens.
Was een doeltrap toch? Dan bestaat buitenspel niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef H.FR het volgende:
#1 er gebeurt vrij weinig #2 die eerste diepe pass was buitenspel.
Weet niet wat die VAR aan het doen is, maar die kijkt volgens mij die hele wedstrijd niet eens.
Gezien hoe de speler naar de grond ging, ga ik uit van contact. Bewust of niet, kan ik niet zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Vanuit doeltrap kan je geen buitenspel staan. Maar verder een belachelijke beslissing. Raakt Hendrix hem wel?
Oh, weer wat geleerd. In dat geval totaal niet goed opgelet door de verdediging. En #1 blijft nog staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was een doeltrap toch? Dan bestaat buitenspel niet.
Klopt, maar er gebeurt ook niet niks. Dus kan de VAR hier weinig aan veranderen en blijft de beslissing van de scheids staan. Net als dat wanneer die penal niet gegeven was dat wss ook gewoon was blijven staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd. In dat geval totaal niet goed opgelet door de verdediging. En #1 blijft nog staan.
Klopt, maarja. Higler. Die fluit altijd voor alles.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, maar er gebeurt ook niet niks. Dus kan de VAR hier weinig aan veranderen en blijft de beslissing van de scheids staan. Net als dat wanneer die penal niet gegeven was dat wss ook gewoon was blijven staan.
Was niks aan de hand. Schandalig.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, ook zwaar gestraft hoor.
Dit was gewoon een 100% pingel.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
In de rug gelopen bij een vrije kopkans voor praktisch open goal okquote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Die 2e is wel heel makkelijk gegeven imo, maar de eerste is natuurlijk 100% terecht.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:48 schreef Pistolero het volgende:
Totale implosie in de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen. Goh, wie had dat nou zien aankomen.![]()
Maar na afloop zal Higler wel weer de schuld krijgen van alle calimerotjes..
Denk het niet. Hands van ajax in de 16 van Feyenoord was volgens deze scheids ook geen pingel...quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef DaMart het volgende:
Slot moet zijn spelers maar instrueren om veel te gaan liggen in het strafschopgebied van AZ. Krijgen we ook makkelijke penalties.
Higler is een totaaldebiel, maar dit zijn gewoon 2 terechte penalty's joh.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2e is wel heel makkelijk gegeven imo, maar de eerste is natuurlijk 100% terecht.
Aan de andere kant is het niet de eerste keer dat Higler in het nadeel van Feyenoord fluit.
oneensquote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Higler is een totaaldebiel, maar dit zijn gewoon 2 terechte penalty's joh.
Nee en aan nog een andere kant is AZ slimmer en bewuster op de manier van fluiten in aan het spelen dan wij.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2e is wel heel makkelijk gegeven imo, maar de eerste is natuurlijk 100% terecht.
Aan de andere kant is het niet de eerste keer dat Higler in het nadeel van Feyenoord fluit.
Oh, ik jank niet over de scheids. Ik geef enkel aan dat de 2e heel makkelijk gegeven is. That's it.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee en aan nog een andere kant is AZ slimmer en bewuster op de manier van fluiten in aan het spelen dan wij.
Voetballend zijn we beter en dus wordt er niet gevoetbald. Dan kun je gaan janken dat de scheids doet wat ie altijd doet maar wij wisten net zo goed als zij dat hij zou fluiten.
Ben benieuwd hoeveel daarvan Feyenoord spelers zullen zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef Qarrad het volgende:
Deze wedstrijd gaat met 20 man eindigen.
9quote:Op zondag 27 februari 2022 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel daarvan Feyenoord spelers zullen zijn
Hoe zien jullie dat zo snel? Ze hebben 1 herhaling afgespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Higler is een totaaldebiel, maar dit zijn gewoon 2 terechte penalty's joh.
Ben er ook bang voor, zoals ze reageren op hoe de AZ spelers (slim) lopen te zuigen.quote:
Terugspoelen. Nog andere vragen?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat zo snel? Ze hebben 1 herhaling afgespeeld.
Zo frustrerend iddquote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er wordt door Feyenoord ook wel vreselijk slecht gespeeld. Tering.
Je telt Hendrix nog mee?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:00 schreef bbuddybb het volgende:
We spelen door Linssen en Toornstra met negen man.
Met haar op zijn hoofd zie ik hem als volwaardig mens.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je telt Hendrix nog mee?
1,5 xg is van de penalty's hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG eerste helft 2,19 versus 0,13. En dan telt die kopbal op de paal nog niet eens mee voor de xG. (Afgekeurde goal)
Nouja, dan moet je die niet weggeven. Gevoelsmatig wordt Feyenoord gewoon totaal overklast.quote:
Komen er niet aan te pas inderdaad, zeker in het 2e deelquote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je die niet weggeven. Gevoelsmatig wordt Feyenoord gewoon totaal overklast.
Dit is ook zo nietszeggend. Voor de eerste penal was Feyenoord beter, daarna inderdaad overklast.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je die niet weggeven. Gevoelsmatig wordt Feyenoord gewoon totaal overklast.
Inderdaad. Voor die penalties was er niet zoveel aan de hand. Erg dom allemaal zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo slecht was het tot die penalties nou toch ook weer niet?![]()
Daarna wel totaal de kluts kwijt natuurlijk.
Sterker nog, tot de pingels was Feyenoord beter. Daarna...quote:Op zondag 27 februari 2022 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo slecht was het tot die penalties nou toch ook weer niet?![]()
Daarna wel totaal de kluts kwijt natuurlijk.
betekendquote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag verliezen betekend ook wel dat je die 3e plek definitief op je buik kan schrijven.
Je bent nu wel overduidelijk aan het trollen hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag verliezen betekent ook wel dat je die 3e plek definitief op je buik kan schrijven.
Altijd joh, trieste lul is het.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent nu wel overduidelijk aan het trollen hè.
"Overduidelijk."quote:Op zondag 27 februari 2022 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet iets, als de begeleiding een weekendje vrij isquote:Op zondag 27 februari 2022 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag verliezen betekent ook wel dat je die 3e plek definitief op je buik kan schrijven.
Het is zeker wat als je de Nederlandse taal niet onder controle hebt inderdaad.quote:
Feyenoord staat weer eens een keer achter en dit teringjoch verschijnt weerquote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Ze happen niet zo Klaas, toch wat beter je best doenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
maakt niet uit
volgende week weer toornstra en linssen in de basis
wat een kut trainer
Volgens Schelvis op RRijnmond is het een boekhouders pingel. Volgens de regels in orde, bijna geen enkele scheids geeft hem.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het frustrerende bij die tweede penalty is dat je vanmiddag nog 4 van dit soort momenten krijgt die weggewuifd gaan worden door andere scheidsrechters.
ik post gewoon omdat ik dit vindquote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze happen niet zo Klaas, toch wat beter je best doen
Heeft Emile eens een keer gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Schelvis op RRijnmond is het een boekhouders pingel. Volgens de regels in orde, bijna geen enkele scheids geeft hem.
Iets met stilstaande klokken, dit, datquote:Op zondag 27 februari 2022 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Emile eens een keer gelijk.
Ongekend
Tot die eerste penalty ging het gelijk op, dat verandert de hele wedstrijd. Dus je kunt wel zeggen dat AZ terecht voor staat, maar dat komt m.n. door het spelbeeld wat door een tweetal penalty's die 80% van de scheidsrechters niet zouden geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:12 schreef fetX het volgende:
AZ is echt veel beter.
Die tweede pingel sloeg nergens op, maar de voorsprong is meer dan terecht.
hallo , hier ben ikquote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef Pistolero het volgende:
Ah ja, nu weet ik ook weer waarom ik hier zo weinig post. De eerste persoon in die topic die daadwerkelijk verstand van voetbal heeft moet ik nog tegenkomen. Open inrichting genot.
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Pistolero het volgende:
Leek mij een Feyenoord handquote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
1000 procent penal niet gegeven. Ok dan.
Welke wissels?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
pleur die toornstra eruit en breng alireza of walemark
slot is echt matig met zijn wissels
Zoveel kansen zijn er niet geweest. De voorhoede is echt enorm uit vorm. Linssen raakt geen bal meer, Alireza maakt ook niet het verschil en Sini laat vandaag ook weinig zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:03 schreef RvLaak het volgende:
Ik geloof het niet meerAZ verdedigt té goed en Feyenoord gaat te slordig met de kansen om
Dan nog, een paar hele goede kansen gehad die er best in hadden gekund.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoveel kansen zijn er niet geweest. De voorhoede is echt enorm uit vorm. Linssen raakt geen bal meer, Alireza maakt ook niet het verschil en Sini laat vandaag ook weinig zien.
Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef DaMart het volgende:
Onnodig verloren. Op basis van de 2e helft was minimaal een punt toch wel gerechtvaardigd geweest.
Eens ja. Puntje had wel gemogen maar al met al was het te slap.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef H.FR het volgende:
Laatste 15min wel heel slap hoor. Uiteindelijk had je echt nog een punt moeten pakken, ondanks die rare eerste helft.
Niks gecreerdquote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat kut om zo te verliezen tweede helft bijna alleen maar Feyenoord zien aanvallen ga je er toch zo af. En Pedersen er niet elke keer naast zetten om niks.
Waarom ga je in op die kneus?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ gelukkig wel.
Oh wacht.
Ja, gelijkspel had ik nog wel verwacht. Maar onze voorhoede was vandaag wel heel erg matig.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef H.FR het volgende:
Laatste 15min wel heel slap hoor. Uiteindelijk had je echt nog een punt moeten pakken, ondanks die rare eerste helft.
eerste helft is feyenoord kapot gespeeld , de tweede helft floot higler de wedstrijd kapotquote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ gelukkig wel.
Oh wacht.
Ik ga ook op jou in.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ga je in op die kneus?
knap dat je er nu pas achter komtquote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
Linssen kan er echt helemaal niks van he. Wat een waardeloze voetballer is dat toch.
gewoon een laffe trainerquote:
Dit is echt flauwekul. Er is nauwelijks iets gecreëerd over 90 minuten.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef H.FR het volgende:
Deze wedstrijd win je in principe 9/10 keer.
er was helemaal niets mis met het fluiten van higlerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Higler niet goed fluiten, maar niet per se in het voordeel van AZ
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Higler niet goed fluiten, maar niet per se in het voordeel van AZ
Op elke wedstrijdquote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Maastoren het volgende:
Higler heeft met zijn onnavolgbare beslissingen teveel invloed op de wedstrijd.
schelvis ...hahahahaaha nou die heeft nog minders verstand van dan een zee egelquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.
Hahahhaahquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was helemaal niets mis met het fluiten van higler
ik heb geen fout kunnen ontdekken
Ik ben bang dat de race voor de tweede plek er niet van gaat komen. Eerder dat het een hele opgave gaat worden om de derde plaats vast te houden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
Met Ajax ga je uiteraard niet meekomen, maar het gevecht met PSV voor plek 2 gaat nog erg interessant en leuk worden. Al moet je nu ook weer rekening gaan houden met AZ die op 4 punten van Feyenoord staan. (incl doelsaldo)
Klopt Hendrix of Toornstra voor Aursnes was goed geweest Ali Reza en Pedersen gewoon moeten laten staan Ali wel vaak balverlies maar probeert wel altijd wat te creëren en Pedersen onderschatten ze zwaar die moet altijd in de basis niet op de bank omdat Geertruida waarde moet houden ofzo.quote:
Zelfs Schelvis en R Rijnmond.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.
Hij wordt met elke post slechter. Denk dat het ondertussen tijd wordt voor een psychologische interventie bij klaas.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was helemaal niets mis met het fluiten van higler
ik heb geen fout kunnen ontdekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit die Higler.2-0 achter door zo'n mierenneuker.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef H.FR het volgende:
Tja, niet voor het eerst dat zoiets ons overkomt met Higler als scheidsrechter. Wel te verwachten zo'n spelverloop.
Sterktequote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Zonde.
Linssen kan echt niet meer.
Hendrix ook verschrikkelijk.
Slechte tweede helft van de eerste helft. Redelijke tweede helft.
Kut Higler.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
maar het gevecht met PSV voor plek 2 gaat nog erg interessant en leuk worden.
Ik doelde meer op dat zelfs zij niet beweerden dat Higler tegen Feyenoord floot, enkel dat hij een hele slechte scheids isquote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Schelvis en R Rijnmond.
Nou dan hebben we wel een neutrale mening.
wat was dan een verkeerde beslissing van higglerquote:
we maken psv kapoetquote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
PSV heeft nog maar 1 lastige wedstrijd, en dat is Feyenoord uit.
Feyenoord verliest sowieso in Amsterdam wat het gat straks 7 punten maakt..
Jullie moeten gewoon weer om plekkie 3 vechten met AZ, zoals gewoonlijk
Klaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat was dan een verkeerde beslissing van higgler
die penalties waren gewoon terecht
hij had eigenlijk gewoon rood moeten geven bij die eerste penalty omdat een doorgebroken speler was
Je bent wel een beetje zuurquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga ook op jou in.
Zie hier uw antwoord
weer iemand die denkt dat hij het scheidrechtersboekje uit zijn hoofd kent en de ene flater na de andere flater maaktquote:Op zondag 27 februari 2022 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas.
Ze geven geen rood meer voor doorgebroken spelers in de 16. Want dubbele straf.
Je begrijpt er dus weer geen klote van enorme randmongool.
Laat zien dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer iemand die denkt dat hij het scheidrechtersboekje uit zijn kent en de ene flater na de andere flater maakt
ik ga even wat anders doen want hier krijg ik hoofdpijn van
zoveel onkunde bijelkaar heb ik nog in geen enkele topic op fok gezien
Klopt.quote:
ik vond hendriks niet een zo slecht voetballenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week godzijdank gewoon weer Aursnes.
Stuur Hendrix maar weer naar Moskou.
Komt wel goed P2 moet gewoon nog lukken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat zien dan.
[..]
Klopt.
Hendriks zat op de bank Klaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vond hendriks niet een zo slecht voetballen
toornstra en linssen waren echt verschrikkelijk
je speelt gewoon met 9 man
Die rechterkant sloeg echt nergens op de 1e helft
Deze man is zo debiel dat hij het woord kampioenschap nog in de mond durft te nemenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord wordt GEEN kampioen.
Eens Klaas. Wat een gek.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze man is zo debiel dat hij het woord kampioenschap nog in de mond durft te nemen
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.quote:
Leg me uit hoe je kansen moet gaan krijgen met een voorhoede met Linssen en Toornstra...quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.
Maar onze kansen stelden ook niet veel voor
Ik wacht nog op je scheidsrechtercursus randmongoolquote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg me uit hoe je kansen moet gaan krijgen met een voorhoede met Linssen en Toornstra...
Ik heb vandaag tot een uur of 10 de tijd
dus neem je tijd want die zal je nodig hebben
Klaas mag lekker zijn middelvinger gaan opsteken op Slangeneiland.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef Scrummie het volgende:
klaas donder op naar Rusland en kop een atoombom.
PSV wordt tweede als ze Schmidt vandaag nog ontslaan, anders kunnen ze het vergeten..Feyenoord is te wisselvallig.quote:
Higler tegen Feyenoord dit seizoen: gemiddeld 1.33 penalty per wedstrijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even teruggekeken maar wtf, die twee penalty’s van AZ zijn echt enorm goedkoop gegeven. Hier zijn we goed genaaid
Kopbal op de paal is hierin niet meegenomen. (Bij de afgekeurde goal.)quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.
Maar onze kansen stelden ook niet veel voor
Dit zegt wel vrij veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Higler tegen Feyenoord dit seizoen: gemiddeld 1.33 penalty per wedstrijd.
Is meestal zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was echt heel lullig inderdaad. Bij Malacia was het wat lastig zien op de herhaling, maar bij Hendrix vond ik het echt heel weinig. Flauw om hem dan te geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit wel het verschil tussen plek 2 en 3 ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even teruggekeken maar wtf, die twee penalty’s van AZ zijn echt enorm goedkoop gegeven. Hier zijn we goed genaaid
Mwah, uiteindelijk kom je gewoon in teveel wedstrijden aanvallende kwaliteiten tekort. Dat zag je tegen FCG, FCT, Vitesse, Ajax en nu ook tegen AZ. Met Linssen in de spits word je gewoon geen tweede.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit wel het verschil tussen plek 2 en 3 ja.
HIGLERED.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat eerste deel ben ik zeker met je eens. Maar als je naar de virtual ranking kijkt dan zit het PSV echt flink mee, ze hebben meer punten dan je op basis van hun kansen mag verwachten. Vandaag pakt Sparta ongelukkig rood en dat is in dit geval echt het verschil tussen 0 punten of 3 punten want ze speelden dramatisch.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk kom je gewoon in teveel wedstrijden aanvallende kwaliteiten tekort. Dat zag je tegen FCG, FCT, Vitesse, Ajax en nu ook tegen AZ. Met Linssen in de spits word je gewoon geen tweede.
PSV speelt totaal niet indrukwekkend, maar heeft wel iedere keer een paar spelers die een doelpunt kunnen maken.
Ik snap wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik ook. Maar als het je zo vaak meezit en ons tegen dan is er wel sprake van trend.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat eerste deel ben ik zeker met je eens. Maar als je naar de virtual ranking kijkt dan zit het PSV echt flink mee, ze hebben meer punten dan je op basis van hun kansen mag verwachten. Vandaag pakt Sparta ongelukkig rood en dat is in dit geval echt het verschil tussen 0 punten of 3 punten want ze speelden dramatisch.
Vandaag scoren dan ook nog eens kutspelers als Mauro en Doan, Feyenoord heeft echt wel vergelijkbare spelers rondlopen.
Verder eens dat de aanval van Feyenoord momenteel zwaar ondermaats is, maar het veldspel is echt veel beter dan dat van PSV. Het lijkt daar allemaal net wat meer mee te zitten.
Uiteindelijk is een spits absoluut noodzakelijk maar dan nog had je PSV wellicht wel kunnen pakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik ook. Maar als het je zo vaak meezit en ons tegen dan is er wel sprake van trend.
Op de lange termijn maak ik mij ook geen zorgen, uiteindelijk gaat goed veldspel je ook gewoon punten opleveren, maar wat kwaliteit in spits erbij zo wel heel welkom zijn.
Hij heeft doorgegeven seizoen 7 penalties gegeven, 4 daarvan tegen Feyenoord (+ een afgekeurde).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef yats het volgende:
Leuk he zo'n arbiter die je gewoon naait met zijn beslissingen?
die eerste vond ik twijfelachtig maar die 2e hoe lullig ook was gewoon terecht en in beide gevallen een stukje heel dom verdedigenquote:Op maandag 28 februari 2022 07:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft doorgegeven seizoen 7 penalties gegeven, 4 daarvan tegen Feyenoord (+ een afgekeurde).
Feyenoord heeft dit seizoen alleen van hem penalties tegen gehad. Dat voelt wel een beetje lullig ja.
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die eerste vond ik twijfelachtig maar die 2e hoe lullig ook was gewoon terecht en in beide gevallen een stukje heel dom verdedigen
volgens mij was die 2e geen blok maar een duw in de rug dus hij stond ook verkeerd en verder de scheidsrechters, goed zijn ze niet maar over een heel seizoen zullen de verkeerde beslissingen voor en tegen ook wel aardig in balans zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.
Wat mij verder vooral stoort, als je deze pingels dan geeft om dat het binnen de regels past dan moet Higler ook een vent zijn en Martins Indi z'n tweede gele kaart geven. Dat laat hij dan weer na, dan heb je scheidsrechter wel een behoorlijk invloed op spelverloop.
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Alsof dat een soort natuurwet is.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij was die 2e geen blok maar een duw in de rug dus hij stond ook verkeerd en verder de scheidsrechters, goed zijn ze niet maar over een heel seizoen zullen de verkeerde beslissingen voor en tegen ook wel aardig in balans zijn.
Dat zal best maar veel uit elkaar liggen zal het niet en als Feyenoorder klagen over partijdigheid scheidsen mwa, ik heb niet de indruk dat er in de kuip vaak fouten ten nadele van Feyenoord worden gemaakt, dan zit je al op 50%.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Alsof dat een soort natuurwet is.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Het kan best dat je het ene seizoen meer mee of meer tegen hebt dan het andere seizoen.
In welke minuut was die (niet gegeven) tweede gele kaart van Martins Indi?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.
Wat mij verder vooral stoort, als je deze pingels dan geeft om dat het binnen de regels past dan moet Higler ook een vent zijn en Martins Indi z'n tweede gele kaart geven. Dat laat hij dan weer na, dan heb je scheidsrechter wel een behoorlijk invloed op spelverloop.
Ergens tussen de 60e en 70e minuut. Het moment dat Til hem de bal afpakt, BMI naar de grond gaat en hij de bal met handen pakt. Feyenoord krijgt vervolgens de vrije trap waar Trauner recht op de keeper kopt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In welke minuut was die (niet gegeven) tweede gele kaart van Martins Indi?
Ah dat moment ja. Was dubieus. En kan zomaar het verschil tussen 0 en 3 punten zijn. Dat bedoelde ik dus gisteren een beetje met dat het allemaal net niet goed valt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens in tussen de 60e en 70e minuut. Het moment dat Til hem de bal afpakt, BMI naar de grond gaat en hij de bal met handen pakt. Feyenoord krijgt vervolgens de vrije trap waar Trauner recht op de keeper kopt.
Maakt BMI de overtreding niet dan komen we gewoon in kansrijke positie + opzettelijk hands.
AZ had wat geluk met die penalties maar verdedigend klopte er ook weinig van op beide momentenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het allebei geen strafschoppen. Het contact is erg licht in beide gevallen, en zeker zo vroeg in een wedstrijd twee keer zo streng ingrijpen is gewoon totaal niet nodig. Bijna iedere andere scheidsrechter zou gewoon laten doorspelen en de VAR er naar laten kijken of het als een duidelijke overtreding beschouwd kan worden, nu drukt Higler direct zijn stempel op de wedstrijd en kan het ook niet meer teruggedraaid worden. Nu heeft Feyenoord nog een nette ploeg maar als je zulke pietluttige strafschoppen weggeeft heb je een goede kans dat je een wedstrijd compleet laat ontsporen, zeker in belangrijke wedstrijden waar veel spanning op staat.
Slot heeft zich ook een keer tactisch vergist denk ik. Als je op rechts met Toornstra speelt moet je ook Pedersen opstellen. Zeker met Linssen die totaal uit vorm is maak je jezelf aanvallend wel heel onmachtig.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Nou ja, ik zou het toch ook wat meer over het spel willen hebben. Die Hendrix doet dat gewoon heel dom en je wordt bovendien bij die eerste goal uit elkaar gespeeld. Snap dat je dan van slag bent, maar wat we daarna allemaal aan het doen waren sloeg nergens op. Dan komen we nog goed weg dat het bij rust ‘slechts’ 2-0 stond.
Tweede helft was ook gewoon mager. Verdedigend stond het toen goed, maar aanvallend was het niks.
Het moet echt 0 meespelen in welke minuut van een wedstrijd een penalty wordt gegeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het allebei geen strafschoppen. Het contact is erg licht in beide gevallen, en zeker zo vroeg in een wedstrijd twee keer zo streng ingrijpen is gewoon totaal niet nodig. Bijna iedere andere scheidsrechter zou gewoon laten doorspelen en de VAR er naar laten kijken of het als een duidelijke overtreding beschouwd kan worden, nu drukt Higler direct zijn stempel op de wedstrijd en kan het ook niet meer teruggedraaid worden. Nu heeft Feyenoord nog een nette ploeg maar als je zulke pietluttige strafschoppen weggeeft heb je een goede kans dat je een wedstrijd compleet laat ontsporen, zeker in belangrijke wedstrijden waar veel spanning op staat.
Het punt hierbij is een beetje dat een scheidsrechter de eerste tien a twintig minuten de toon zet voor de rest van de wedstrijd. Technisch gezien in welke minuut een penalty gegeven wordt moet geen rol spelen, iets is niet meer een overtreding in de tiende dan in de zestigste minuut, maar bij 'tussenin' gevallen die voor interpretatie vatbaar zijn moet je als scheidsrechter wel een bepaalde consistentie aanhouden. Door direct heel lichte overtredingen zwaar te bestraffen manoeuvreert een scheidsrechter zich al snel in een lastige positie, want dan moet je eigenlijk consistent heel lichte overtredingen zwaar blijven bestraffen, op die manier laat je wedstrijden ontsporen (en fluit je vervolgens inconsistent dan ontspoort het natuurlijk sowieso).quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het moet echt 0 meespelen in welke minuut van een wedstrijd een penalty wordt gegeven.
Het was niet zo geweldig nee. Vorige week benoemden we ook al dat Feyenoord afstandsschoten nodig had om de wedstrijd open te breken en dat er verder weinig kansen waren.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Nou ja, ik zou het toch ook wat meer over het spel willen hebben. Die Hendrix doet dat gewoon heel dom en je wordt bovendien bij die eerste goal uit elkaar gespeeld. Snap dat je dan van slag bent, maar wat we daarna allemaal aan het doen waren sloeg nergens op. Dan komen we nog goed weg dat het bij rust ‘slechts’ 2-0 stond.
Tweede helft was ook gewoon mager. Verdedigend stond het toen goed, maar aanvallend was het niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |