Waarom ga je in op die kneus?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ gelukkig wel.
Oh wacht.
Ja, gelijkspel had ik nog wel verwacht. Maar onze voorhoede was vandaag wel heel erg matig.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef H.FR het volgende:
Laatste 15min wel heel slap hoor. Uiteindelijk had je echt nog een punt moeten pakken, ondanks die rare eerste helft.
eerste helft is feyenoord kapot gespeeld , de tweede helft floot higler de wedstrijd kapotquote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ gelukkig wel.
Oh wacht.
Ik ga ook op jou in.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ga je in op die kneus?
knap dat je er nu pas achter komtquote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
Linssen kan er echt helemaal niks van he. Wat een waardeloze voetballer is dat toch.
gewoon een laffe trainerquote:
Dit is echt flauwekul. Er is nauwelijks iets gecreëerd over 90 minuten.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:17 schreef H.FR het volgende:
Deze wedstrijd win je in principe 9/10 keer.
er was helemaal niets mis met het fluiten van higlerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Higler niet goed fluiten, maar niet per se in het voordeel van AZ
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Higler niet goed fluiten, maar niet per se in het voordeel van AZ
Op elke wedstrijdquote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Maastoren het volgende:
Higler heeft met zijn onnavolgbare beslissingen teveel invloed op de wedstrijd.
schelvis ...hahahahaaha nou die heeft nog minders verstand van dan een zee egelquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.
Hahahhaahquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was helemaal niets mis met het fluiten van higler
ik heb geen fout kunnen ontdekken
Ik ben bang dat de race voor de tweede plek er niet van gaat komen. Eerder dat het een hele opgave gaat worden om de derde plaats vast te houden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
Met Ajax ga je uiteraard niet meekomen, maar het gevecht met PSV voor plek 2 gaat nog erg interessant en leuk worden. Al moet je nu ook weer rekening gaan houden met AZ die op 4 punten van Feyenoord staan. (incl doelsaldo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |