Eens Klaas. Wat een gek.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze man is zo debiel dat hij het woord kampioenschap nog in de mond durft te nemen
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.quote:
Leg me uit hoe je kansen moet gaan krijgen met een voorhoede met Linssen en Toornstra...quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.
Maar onze kansen stelden ook niet veel voor
Ik wacht nog op je scheidsrechtercursus randmongoolquote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg me uit hoe je kansen moet gaan krijgen met een voorhoede met Linssen en Toornstra...
Ik heb vandaag tot een uur of 10 de tijd
dus neem je tijd want die zal je nodig hebben
Klaas mag lekker zijn middelvinger gaan opsteken op Slangeneiland.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef Scrummie het volgende:
klaas donder op naar Rusland en kop een atoombom.
PSV wordt tweede als ze Schmidt vandaag nog ontslaan, anders kunnen ze het vergeten..Feyenoord is te wisselvallig.quote:
Higler tegen Feyenoord dit seizoen: gemiddeld 1.33 penalty per wedstrijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even teruggekeken maar wtf, die twee penalty’s van AZ zijn echt enorm goedkoop gegeven. Hier zijn we goed genaaid
Kopbal op de paal is hierin niet meegenomen. (Bij de afgekeurde goal.)quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten die penalty's heeft AZ dus 1 fatsoenlijke kans gehad.
Maar onze kansen stelden ook niet veel voor
Dit zegt wel vrij veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Higler tegen Feyenoord dit seizoen: gemiddeld 1.33 penalty per wedstrijd.
Is meestal zo.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was echt heel lullig inderdaad. Bij Malacia was het wat lastig zien op de herhaling, maar bij Hendrix vond ik het echt heel weinig. Flauw om hem dan te geven.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit wel het verschil tussen plek 2 en 3 ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even teruggekeken maar wtf, die twee penalty’s van AZ zijn echt enorm goedkoop gegeven. Hier zijn we goed genaaid
Mwah, uiteindelijk kom je gewoon in teveel wedstrijden aanvallende kwaliteiten tekort. Dat zag je tegen FCG, FCT, Vitesse, Ajax en nu ook tegen AZ. Met Linssen in de spits word je gewoon geen tweede.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit wel het verschil tussen plek 2 en 3 ja.
HIGLERED.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat eerste deel ben ik zeker met je eens. Maar als je naar de virtual ranking kijkt dan zit het PSV echt flink mee, ze hebben meer punten dan je op basis van hun kansen mag verwachten. Vandaag pakt Sparta ongelukkig rood en dat is in dit geval echt het verschil tussen 0 punten of 3 punten want ze speelden dramatisch.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk kom je gewoon in teveel wedstrijden aanvallende kwaliteiten tekort. Dat zag je tegen FCG, FCT, Vitesse, Ajax en nu ook tegen AZ. Met Linssen in de spits word je gewoon geen tweede.
PSV speelt totaal niet indrukwekkend, maar heeft wel iedere keer een paar spelers die een doelpunt kunnen maken.
Ik snap wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik ook. Maar als het je zo vaak meezit en ons tegen dan is er wel sprake van trend.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat eerste deel ben ik zeker met je eens. Maar als je naar de virtual ranking kijkt dan zit het PSV echt flink mee, ze hebben meer punten dan je op basis van hun kansen mag verwachten. Vandaag pakt Sparta ongelukkig rood en dat is in dit geval echt het verschil tussen 0 punten of 3 punten want ze speelden dramatisch.
Vandaag scoren dan ook nog eens kutspelers als Mauro en Doan, Feyenoord heeft echt wel vergelijkbare spelers rondlopen.
Verder eens dat de aanval van Feyenoord momenteel zwaar ondermaats is, maar het veldspel is echt veel beter dan dat van PSV. Het lijkt daar allemaal net wat meer mee te zitten.
Uiteindelijk is een spits absoluut noodzakelijk maar dan nog had je PSV wellicht wel kunnen pakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik ook. Maar als het je zo vaak meezit en ons tegen dan is er wel sprake van trend.
Op de lange termijn maak ik mij ook geen zorgen, uiteindelijk gaat goed veldspel je ook gewoon punten opleveren, maar wat kwaliteit in spits erbij zo wel heel welkom zijn.
Hij heeft doorgegeven seizoen 7 penalties gegeven, 4 daarvan tegen Feyenoord (+ een afgekeurde).quote:Op zondag 27 februari 2022 19:43 schreef yats het volgende:
Leuk he zo'n arbiter die je gewoon naait met zijn beslissingen?
die eerste vond ik twijfelachtig maar die 2e hoe lullig ook was gewoon terecht en in beide gevallen een stukje heel dom verdedigenquote:Op maandag 28 februari 2022 07:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft doorgegeven seizoen 7 penalties gegeven, 4 daarvan tegen Feyenoord (+ een afgekeurde).
Feyenoord heeft dit seizoen alleen van hem penalties tegen gehad. Dat voelt wel een beetje lullig ja.
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die eerste vond ik twijfelachtig maar die 2e hoe lullig ook was gewoon terecht en in beide gevallen een stukje heel dom verdedigen
volgens mij was die 2e geen blok maar een duw in de rug dus hij stond ook verkeerd en verder de scheidsrechters, goed zijn ze niet maar over een heel seizoen zullen de verkeerde beslissingen voor en tegen ook wel aardig in balans zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.
Wat mij verder vooral stoort, als je deze pingels dan geeft om dat het binnen de regels past dan moet Higler ook een vent zijn en Martins Indi z'n tweede gele kaart geven. Dat laat hij dan weer na, dan heb je scheidsrechter wel een behoorlijk invloed op spelverloop.
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Alsof dat een soort natuurwet is.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij was die 2e geen blok maar een duw in de rug dus hij stond ook verkeerd en verder de scheidsrechters, goed zijn ze niet maar over een heel seizoen zullen de verkeerde beslissingen voor en tegen ook wel aardig in balans zijn.
Dat zal best maar veel uit elkaar liggen zal het niet en als Feyenoorder klagen over partijdigheid scheidsen mwa, ik heb niet de indruk dat er in de kuip vaak fouten ten nadele van Feyenoord worden gemaakt, dan zit je al op 50%.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Alsof dat een soort natuurwet is.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Het kan best dat je het ene seizoen meer mee of meer tegen hebt dan het andere seizoen.
In welke minuut was die (niet gegeven) tweede gele kaart van Martins Indi?quote:Op maandag 28 februari 2022 08:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond die tweede niet terecht. Aanvallers maken zich voortdurend breed in de 16 en dat wordt nooit bestraft. Van de Vaart omschreef het wel terecht. Doordat die speler van AZ door de lucht vliegt lijkt het heel wat, maar het was gewoon een blok met het lichaam.
Wat mij verder vooral stoort, als je deze pingels dan geeft om dat het binnen de regels past dan moet Higler ook een vent zijn en Martins Indi z'n tweede gele kaart geven. Dat laat hij dan weer na, dan heb je scheidsrechter wel een behoorlijk invloed op spelverloop.
Ergens tussen de 60e en 70e minuut. Het moment dat Til hem de bal afpakt, BMI naar de grond gaat en hij de bal met handen pakt. Feyenoord krijgt vervolgens de vrije trap waar Trauner recht op de keeper kopt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In welke minuut was die (niet gegeven) tweede gele kaart van Martins Indi?
Ah dat moment ja. Was dubieus. En kan zomaar het verschil tussen 0 en 3 punten zijn. Dat bedoelde ik dus gisteren een beetje met dat het allemaal net niet goed valt.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens in tussen de 60e en 70e minuut. Het moment dat Til hem de bal afpakt, BMI naar de grond gaat en hij de bal met handen pakt. Feyenoord krijgt vervolgens de vrije trap waar Trauner recht op de keeper kopt.
Maakt BMI de overtreding niet dan komen we gewoon in kansrijke positie + opzettelijk hands.
AZ had wat geluk met die penalties maar verdedigend klopte er ook weinig van op beide momentenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het allebei geen strafschoppen. Het contact is erg licht in beide gevallen, en zeker zo vroeg in een wedstrijd twee keer zo streng ingrijpen is gewoon totaal niet nodig. Bijna iedere andere scheidsrechter zou gewoon laten doorspelen en de VAR er naar laten kijken of het als een duidelijke overtreding beschouwd kan worden, nu drukt Higler direct zijn stempel op de wedstrijd en kan het ook niet meer teruggedraaid worden. Nu heeft Feyenoord nog een nette ploeg maar als je zulke pietluttige strafschoppen weggeeft heb je een goede kans dat je een wedstrijd compleet laat ontsporen, zeker in belangrijke wedstrijden waar veel spanning op staat.
Slot heeft zich ook een keer tactisch vergist denk ik. Als je op rechts met Toornstra speelt moet je ook Pedersen opstellen. Zeker met Linssen die totaal uit vorm is maak je jezelf aanvallend wel heel onmachtig.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Nou ja, ik zou het toch ook wat meer over het spel willen hebben. Die Hendrix doet dat gewoon heel dom en je wordt bovendien bij die eerste goal uit elkaar gespeeld. Snap dat je dan van slag bent, maar wat we daarna allemaal aan het doen waren sloeg nergens op. Dan komen we nog goed weg dat het bij rust ‘slechts’ 2-0 stond.
Tweede helft was ook gewoon mager. Verdedigend stond het toen goed, maar aanvallend was het niks.
Het moet echt 0 meespelen in welke minuut van een wedstrijd een penalty wordt gegeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het allebei geen strafschoppen. Het contact is erg licht in beide gevallen, en zeker zo vroeg in een wedstrijd twee keer zo streng ingrijpen is gewoon totaal niet nodig. Bijna iedere andere scheidsrechter zou gewoon laten doorspelen en de VAR er naar laten kijken of het als een duidelijke overtreding beschouwd kan worden, nu drukt Higler direct zijn stempel op de wedstrijd en kan het ook niet meer teruggedraaid worden. Nu heeft Feyenoord nog een nette ploeg maar als je zulke pietluttige strafschoppen weggeeft heb je een goede kans dat je een wedstrijd compleet laat ontsporen, zeker in belangrijke wedstrijden waar veel spanning op staat.
Het punt hierbij is een beetje dat een scheidsrechter de eerste tien a twintig minuten de toon zet voor de rest van de wedstrijd. Technisch gezien in welke minuut een penalty gegeven wordt moet geen rol spelen, iets is niet meer een overtreding in de tiende dan in de zestigste minuut, maar bij 'tussenin' gevallen die voor interpretatie vatbaar zijn moet je als scheidsrechter wel een bepaalde consistentie aanhouden. Door direct heel lichte overtredingen zwaar te bestraffen manoeuvreert een scheidsrechter zich al snel in een lastige positie, want dan moet je eigenlijk consistent heel lichte overtredingen zwaar blijven bestraffen, op die manier laat je wedstrijden ontsporen (en fluit je vervolgens inconsistent dan ontspoort het natuurlijk sowieso).quote:Op maandag 28 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het moet echt 0 meespelen in welke minuut van een wedstrijd een penalty wordt gegeven.
Het was niet zo geweldig nee. Vorige week benoemden we ook al dat Feyenoord afstandsschoten nodig had om de wedstrijd open te breken en dat er verder weinig kansen waren.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Nou ja, ik zou het toch ook wat meer over het spel willen hebben. Die Hendrix doet dat gewoon heel dom en je wordt bovendien bij die eerste goal uit elkaar gespeeld. Snap dat je dan van slag bent, maar wat we daarna allemaal aan het doen waren sloeg nergens op. Dan komen we nog goed weg dat het bij rust ‘slechts’ 2-0 stond.
Tweede helft was ook gewoon mager. Verdedigend stond het toen goed, maar aanvallend was het niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |