Klopt Hendrix of Toornstra voor Aursnes was goed geweest Ali Reza en Pedersen gewoon moeten laten staan Ali wel vaak balverlies maar probeert wel altijd wat te creëren en Pedersen onderschatten ze zwaar die moet altijd in de basis niet op de bank omdat Geertruida waarde moet houden ofzo.quote:
Zelfs Schelvis en R Rijnmond.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ook niemand dat. Enkel dat Higler (wederom) heel slecht is. Zelfs Schelvis zegt het net op RRijnmond. Higler is gewoon een hele slechte scheids.
Hij wordt met elke post slechter. Denk dat het ondertussen tijd wordt voor een psychologische interventie bij klaas.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was helemaal niets mis met het fluiten van higler
ik heb geen fout kunnen ontdekken
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit die Higler.2-0 achter door zo'n mierenneuker.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 2e is wel heel makkelijk gegeven imo, maar de eerste is natuurlijk 100% terecht.
Aan de andere kant is het niet de eerste keer dat Higler in het nadeel van Feyenoord fluit.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef H.FR het volgende:
Tja, niet voor het eerst dat zoiets ons overkomt met Higler als scheidsrechter. Wel te verwachten zo'n spelverloop.
Sterktequote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Zonde.
Linssen kan echt niet meer.
Hendrix ook verschrikkelijk.
Slechte tweede helft van de eerste helft. Redelijke tweede helft.
Kut Higler.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
maar het gevecht met PSV voor plek 2 gaat nog erg interessant en leuk worden.
Ik doelde meer op dat zelfs zij niet beweerden dat Higler tegen Feyenoord floot, enkel dat hij een hele slechte scheids isquote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Schelvis en R Rijnmond.
Nou dan hebben we wel een neutrale mening.
wat was dan een verkeerde beslissing van higglerquote:
we maken psv kapoetquote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
PSV heeft nog maar 1 lastige wedstrijd, en dat is Feyenoord uit.
Feyenoord verliest sowieso in Amsterdam wat het gat straks 7 punten maakt..
Jullie moeten gewoon weer om plekkie 3 vechten met AZ, zoals gewoonlijk
Klaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat was dan een verkeerde beslissing van higgler
die penalties waren gewoon terecht
hij had eigenlijk gewoon rood moeten geven bij die eerste penalty omdat een doorgebroken speler was
Je bent wel een beetje zuurquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga ook op jou in.
Zie hier uw antwoord
weer iemand die denkt dat hij het scheidrechtersboekje uit zijn hoofd kent en de ene flater na de andere flater maaktquote:Op zondag 27 februari 2022 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas.
Ze geven geen rood meer voor doorgebroken spelers in de 16. Want dubbele straf.
Je begrijpt er dus weer geen klote van enorme randmongool.
Laat zien dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer iemand die denkt dat hij het scheidrechtersboekje uit zijn kent en de ene flater na de andere flater maakt
ik ga even wat anders doen want hier krijg ik hoofdpijn van
zoveel onkunde bijelkaar heb ik nog in geen enkele topic op fok gezien
Klopt.quote:
ik vond hendriks niet een zo slecht voetballenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week godzijdank gewoon weer Aursnes.
Stuur Hendrix maar weer naar Moskou.
Komt wel goed P2 moet gewoon nog lukken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat zien dan.
[..]
Klopt.
Hendriks zat op de bank Klaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vond hendriks niet een zo slecht voetballen
toornstra en linssen waren echt verschrikkelijk
je speelt gewoon met 9 man
Die rechterkant sloeg echt nergens op de 1e helft
Deze man is zo debiel dat hij het woord kampioenschap nog in de mond durft te nemenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord wordt GEEN kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |