Ik heb alleen deze vd vierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Zijn deze camera's ook ergens los te bekijken?
Thnx!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Staat een link nota bene onder die stream
Putin zit niet eens daar volgens bronnen maar in een bunker 100 meter onder de grond.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:22 schreef TLC het volgende:
In een James Bond film zou 007 het Kremlin moeten binnendringen om putin te doden voordat hij nog gekkere dingen doet.
Helaas is het echte leven geen film.
Dat is wat overdreven, je kunt beter een platform hebben voor het gesprek dan het gesprek niet voeren. Bovendien ga je nooit een macht op kunnen tuigen dat dergelijke vergaande resoluties op kan leggen zonder dat er een VETO aan gekoppeld is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er "vetorechten" zijn kan je het beter opheffen en een beter iets neerzetten ja
De Olichargen zullen Medvedev en Lavrof ook dumpen. En dan zal Rusland zich voorlopig rustig houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste gedachte ook. Maar ik weet niet wat je ervoor terug krijgt. Medvedev? Zelfde verhaal, zelfde kliek.
Wat dan?
sowieso heb ik mij daar wel vaker over verbaasd: een opperrechter in US heeft veel macht en die worden niet omgelegd terwijl mensen daar voor een platte portemonnee al mensen omleggenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:22 schreef TLC het volgende:
In een James Bond film zou 007 het Kremlin moeten binnendringen om putin te doden voordat hij nog gekkere dingen doet.
Helaas is het echte leven geen film.
Is denk voor Isralische joden uit Oekranequote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:24 schreef slashdotter3 het volgende:
https://t.me/OSINTUkraine/987
Weet niet of dit echt is maar is wel erg verdacht: een oproep aan Israelische burgers om zich te melden als vrijwilliger om Ukraine te verdedigen. Je hoeft enkel AL JOUW prive gegevens zoals paspoortnr en geboortedatum naar dat email adres te sturen en daarna nemen ze contact met je op.
Een vervanger van Poetin lijkt me met 90% kans een vooruitgang voor Rusland en de rest van de wereld. Nattevingerwerk natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Olichargen zullen Medvedev en Lavrof ook dumpen. En dan zal Rusland zich voorlopig rustig houden.
Ik hoop wel een beetje op een scenario dat een of andere geheime dienst van welk land dan ook probeert om putin te pakken, het is ook bij Bin Laden en Saddam Hoessein gelukt, dus waarom niet bij Vladje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso heb ik mij daar wel vaker over verbaasd: een opperrechter in US heeft veel macht en die worden niet omgelegd terwijl mensen daar voor een platte portemonnee al mensen omleggen
ik was er wel hoor, alleen was ik te veel gefocust op al die nieuwskanalen en al die camera's in Kiev.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar was je vannacht dan joh? Met je stoere praat.
Hij was aan het bidden voor ons.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar was je vannacht dan joh? Met je stoere praat.
Vladje heeft integenstelling tot wat de VS bij Saddam beweerde, wel een rood knopje.quote:
Dat ook ja, gelukkig morgen kerk maatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij was aan het bidden voor ons.
Ze moeten dan ook uitgeleverd wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste gedachte ook. Maar ik weet niet wat je ervoor terug krijgt. Medvedev? Zelfde verhaal, zelfde kliek.
Wat dan?
Gewoon erheen sturen en de administratie doen ze later maar. Zo lastg is het niet lijkt me.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:17 schreef Breekfast het volgende:
De toezeggingen voor wapens stromen binnen vanuit het Westen. Zelfs vanuit Duitsland. De vraag is of die nog op tijd komen.
Als dat nog een hele bureaucratie door moet dan ben je te laat. Het moet eigenlijk morgen op transport zitten.
M.A.D.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:27 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vladje heeft integenstelling tot wat de VS bij Saddam beweerde, wel een rood knopje.
Bizar. Je ziet over het algemeen maar weinig van dat soort echte urban warfare in wat toch wel op een modern stadscentrum lijkt zo met die flats. Meeste oorlogsgeweld wat ik gewend ben om te zien is vaak ergens in bergdorpjes of suburbs van steden in Irak enzo.quote:
Dat lijkt me totale oorlog met Rusland. Die je dan wel wint, maar dan nog. Alsof de Russen dat over hun kant zouden laten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje op een scenario dat een of andere geheime dienst van welk land dan ook probeert om putin te pakken, het is ook bij Bin Laden en Saddam Hoessein gelukt, dus waarom niet bij Vladje.
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vertrouw de Amerikanen niet, maar Putin is een gevaarlijke (bewezen onbetrouwbare) gek en hij moet zo snel mogelijk dood.
Wel toch? Die stream had ik gisteren maar kon hem nergens meer vinden , dus thnx!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef Starhopper het volgende:
Dit is niet live toch? Even teruggespoeld en ik zie dezelfde auto's en politiewagen op dezelfde plek als gisteren stil staan
Nee hij is een lul.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar.
Gaat berhaupt niet uitgevoerd worden, tussen Vlad zijn rode knopje en het daadwerkelijk lanceren van een kernkop zit nog wel aardig wat uitvoerend personeel die dat botweg weigeren zolang de NAVO niet aan de poorten van het Kremlin staat te rammelen.quote:
Mocht het echt zijn dan is het wel een goede zet, bijna alle Israeliers hebben 3 jaar dienstplicht gehad dus weten wel met wapens en squad tactieken om te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is denk voor Isralische joden uit Oekrane
Hoezo morgen pas op transport?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:17 schreef Breekfast het volgende:
De toezeggingen voor wapens stromen binnen vanuit het Westen. Zelfs vanuit Duitsland. De vraag is of die nog op tijd komen.
Als dat nog een hele bureaucratie door moet dan ben je te laat. Het moet eigenlijk morgen op transport zitten.
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar.
Eerder als een soort Idi Amin/Bokassa figuur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Maar een gmail.account is wat raarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is denk voor Isralische joden uit Oekrane
Uiteindelijk bepaald de nieuwe Call of Duty/Battlefield hoe jonge generaties hem gaan herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.
Mwa, ook in Bagdad-centrum is het wel zo losgegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar. Je ziet over het algemeen maar weinig van dat soort echte urban warfare in wat toch wel op een modern stadscentrum lijkt zo met die flats. Meeste oorlogsgeweld wat ik gewend ben om te zien is vaak ergens in bergdorpjes of suburbs van steden in Irak enzo.
Dit lijkt exact op wat ik gisteren zag. Dus ik geloof niet dat het live isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel toch? Die stream had ik gisteren maar kon hem nergens meer vinden , dus thnx!!
Lekker danquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit lijkt exact op wat ik gisteren zag. Dus ik geloof niet dat het live is
Beter sturen we Hans Blix met een boze brief.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje op een scenario dat een of andere geheime dienst van welk land dan ook probeert om putin te pakken, het is ook bij Bin Laden en Saddam Hoessein gelukt, dus waarom niet bij Vladje.
Het is al een grof schandaal dat het gebruik van die dingen al niet een oorlogsmisdaad op zich is. Onmenselijk wapen, echt walgelijk.quote:
Hij heeft juist niks meer te verliezen, zijn goede jaren in gezondheid liggen achter hem. Hij is nu al 5 jaar ouder dan wat de gemiddelde Rus wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.
Dat zou het mooiste zijn. Ja. In Den Haag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook uitgeleverd worden
Je kan zo naar Oekraine om mee te vechten, het enige wat ze van je vragen is een paspoortquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier moet een grens getrokken worden. Tot hier en niet verder. Oprotten.
Ze hebben ook al van die dingen in de stad rijden:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is al een grof schandaal dat het gebruik van die dingen al niet een oorlogsmisdaad op zich is. Onmenselijk wapen, echt walgelijk.
Dat zou wel lekker zijn, dan verwelkomen we hem ook nog even met in herinnering MH17. Rot fruit en eieren toegestaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste zijn. Ja. In Den Haag.
Maar weinig kans helaas.
Ook oorlog is namelijk ook aan internationale regels gebonden (en niet a priori verboden, volgens mij).
ze tegen civiele doelen gebruiken, is al een oorlogsmisdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is al een grof schandaal dat het gebruik van die dingen al niet een oorlogsmisdaad op zich is.
het is voor putin ook vrij simpel gewoon te dreigen families enzo naar de strafkampen in siberie te sturen he..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat berhaupt niet uitgevoerd worden, tussen Vlad zijn rode knopje en het daadwerkelijk lanceren van een kernkop zit nog wel aardig wat uitvoerend personeel die dat botweg weigeren zolang de NAVO niet aan de poorten van het Kremlin staat te rammelen.
Handgranaat in zijn reet kan ie krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, dan verwelkomen we hem ook nog even met in herinnering MH17. Rot fruit en eieren toegestaan.
Zou je voorstander zijn dat NATO zich er echt mee gaat bemoeien?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier moet een grens getrokken worden. Tot hier en niet verder. Oprotten.
Dat krijg je vanzelf als het verzet toeneemt. De keuze voor de aanvallende partij is veel militaire doden of hele steden in puin. Hele steden in puin heeft dan de voorkeur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is al een grof schandaal dat het gebruik van die dingen al niet een oorlogsmisdaad op zich is. Onmenselijk wapen, echt walgelijk.
Ik denk ik hou het nog netjes, maar oke, ook een prima alternatiefquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Handgranaat in zijn reet kan ie krijgen.
Ja,putin kan dit niet ongestraft voortzettenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Moeten we nu eigenlijk enthousiast worden van wapenleveringen aan Oekrane?
Kans op escalatie richting NAVO blijft.
Klopt. Er gaat naast de stingers nog meer naar Oekraine.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Onze mevrouw op defensie tweet net dat we meer wapens gaan leveren.
Zit op telefoon.... misschien kan iemand dat ff checken
Correct, er stond nderdaad exact dezelfde situatie als gisteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef Starhopper het volgende:
Dit is niet live toch? Even teruggespoeld en ik zie dezelfde auto's en politiewagen op dezelfde plek als gisteren stil staan
Ja, dit is namelijk geen oorlog voeren meer. Dit is een slachtpartij aanrichten. En waarom? Omdat het een democratisch land is. De democratische wereld moet zijn verantwoordelijkheid nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou je voorstander zijn dat NATO zich er echt mee gaat bemoeien?
Ik vind dit heel heftig namelijk, en ben daar zelf nog niet uit.
Er is een tijd voor netjes en beschaafd, vandaag is niet zo'n dag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk ik hou het nog netjes, maar oke, ook een prima alternatief
Ik weet nog ergens in mijn herinnering dat je 24 uur van te voren of zo een oorlogsverklaring moet afgeven. In het oorlogsrecht. En burgers zo veel mogelijk moet sparen enzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, dan verwelkomen we hem ook nog even met in herinnering MH17. Rot fruit en eieren toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |