Consensus hier is dat we van rossum niet serieus nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:02 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuwe podcast van Van Rossemgod begint
Van de-escalatie is eigenlijk helemaal geen sprake. We sturen wapens naar Oekrane en lopen daar ook openlijk te koop mee. Eigenlijk kun je dit zien als een oorlogsverklaring richting Rusland plus dat we ze met zijn allen uit Swift willen gooien. Straks niet janken als we ook een paar nucleaire cadeautjes van Mother Russia via de lucht toegezonden krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eens hoor, maar Rusland is wel een kernmacht en ik schat Poetin wel zo gestoord om op de knop te drukken. Hij ziet er echt gestoord uit. Als ik mocht kiezen tussen iedereen op aarde dood of Oekrane geannexeerd als bufferzone dan weet ik het wel. Ik vind het te gevaarlijk om zo stoer te doen. Als het echt uit de klauwen loopt.... Ik heb niet het idee dat mensen doorhebben wat voor andere wereld het dan gaat zijn.
Laten we vooral niet t stoer doen, maar zo goed mogelijk de-escaleren.
@EndGameWW3quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
Willen we Putin ten koste van alles stoppen of niet ?
[ twitter ]
Ze proberen tegen te houden/ompratenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef RAVW het volgende:
Wat zou er gebeuren als Polen het nu zat wordt en denkt ik ga die Ukraieners even een handje helpen ?
hoe zullen andere landen daar mee omgaan en de NAVO NATO
Die hoeven dan niet te helpen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef RAVW het volgende:
Wat zou er gebeuren als Polen het nu zat wordt en denkt ik ga die Ukraieners even een handje helpen ?
Denk dat ze niet zo dom zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef RAVW het volgende:
Post al jaren dramatische shit. Ging ook los toen er gedoe was in Iran.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
@:EndGameWW3
Wat een naam voor een account...
We moeten precies doen wat de tiran wil, anders krijg je klappen van de tiran.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Van de-escalatie is eigenlijk helemaal geen sprake. We sturen wapens naar Oekrane en lopen daar ook openlijk te koop mee. Eigenlijk kun je dit zien als een oorlogsverklaring richting Rusland plus dat we ze met zijn allen uit Swift willen gooien. Straks niet janken als we ook een paar nucleaire cadeautjes van Mother Russia via de lucht toegezonden krijgen.
Alles op alles zetten om de beide partijen tegemoet laten komen en van Oekrane een neutrale staat maken zoals Rusland dat wil, dan hebben we weer een paar jaar rust.
?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
Willen we Putin ten koste van alles stoppen of niet ?
[ twitter ]
Ja. Mijn eerste gedachte ook. Maar ik weet niet wat je ervoor terug krijgt. Medvedev? Zelfde verhaal, zelfde kliek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:59 schreef quirina het volgende:
Ik hoop dat de Russen Putin af gaan zetten.
Het is de enige manier om deze kutzooi te stoppen.
Volgens mij wel ja. Ik kan hem even niet vinden. Of het is een zelfde soort raketaanval vanaf een plek gefilmd die lijkt op die van gisterenquote:
Wat niet wil zeggen dat er dan niet geholpen gaat worden als Polen zelf in de problemen komt te zitten. Zolang de vijandelijkheden tot Oekrane beperkt blijven zal het niet snel gebeuren. Maar als Russische troepen Warschau binnen trekken gaat dat echt niet geaccepteerd worden door de NAVO.quote:
Dat moet Polen zelf weten dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef RAVW het volgende:
Zelensky ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste gedachte ook. Maar ik weet niet wat je ervoor terug krijgt. Medvedev? Zelfde verhaal, zelfde kliek.
Wat dan?
Clickbait naar eigen zeggen neemt niet weg dat die er altijd snel bij is en het nieuws zo objectief mogelijk naar buiten brengtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
@:EndGameWW3
Wat een naam voor een account...
Dat denk ik niet. Putin heeft zijn naaste vertrouwelingen op TV in hun hemd gezet en de Olichargen gaan de sancties niet leuk vinden.quote:
Het zou mooi zijn als er een soort filter was waardoor tweets en filmpjes niet meer dan 15x gepost kunnen wordenquote:
Interessant!quote:
Zullen geen paspoort hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:13 schreef einzeinz het volgende:
Op tv zag ik Afrikaanse mannen in het station van LVIV. Moeten zij niet vechten?
Ik ben benieuwd wat de Poolse delegatie heeft gezegd daarquote:
En een beetje spoed graag, met dat SWIFT.quote:
Jawel toch? Jaren terug al dacht ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Interessant!
Want de NAVO was hier namelijk nog helemaal niet uit. Of cyberaanvallen ook art 5 triggeren.
Ik had die van gisteren ook al gezien hoor maar Elint is over het algemeen aardig accuraat. Ik betwijfel dus of hij flimpjes loopt te recyclen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef Starhopper het volgende:
Volgens mij wel ja. Ik kan hem even niet vinden. Of het is een zelfde soort raketaanval vanaf een plek gefilmd die lijkt op die van gisteren
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Consensus hier is dat we van rossum niet serieus nemen
Het is vervelend ja, maar ja, in zo'n snel lopend topic is het lastig voor iedereen die hier niet constant aanwezig is bij te houden wat er wel en niet geplaatst is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:13 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als er een soort filter was waardoor tweets en filmpjes niet meer dan 15x gepost kunnen worden
Dat is een mooie hoeveelheid. Samen helpen we al dat Russische materieel naar de schroothoop.quote:
Dan was het al talloze malen getriggered.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel toch? Jaren terug al dacht ik
Je kan er ook gewoon overheen lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:13 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als er een soort filter was waardoor tweets en filmpjes niet meer dan 15x gepost kunnen worden
Als hij betrouwbaar is, dan zal het wel enorm op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had die van gisteren ook al gezien hoor maar Elint is over het algemeen aardig accuraat. Ik betwijfel dus of hij flimpjes loopt te recyclen.
Jij bent misschien sucidaal, maar ik ben dat niet. Vormt Rusland nou echt een bedreiging voor het echte westen, of is het misschien beter om dit conflict te houden tussen het klassieke oostblok zodat wij ook nog door kunnen blijven leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
We moeten precies doen wat de tiran wil, anders krijg je klappen van de tiran.
Nee, de tiran moet dood en kapot.
Men zou alleen al even kunnen kijken van wanneer bepaald nieuws is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is vervelend ja, maar ja, in zo'n snel lopend topic is het lastig voor iedereen die hier niet constant aanwezig is bij te houden wat er wel en niet geplaatst is.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zullen geen paspoort hebben.
Of het waren Braziliaanse voetballers
Sorry, ik liet mij even gaan. Maar ook die specifieke tweet/info is al dagen oudquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon overheen lezen.
Niet iedereen leest 10 topics terug![]()
Gaat heel snel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |