M.A.D.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:27 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vladje heeft integenstelling tot wat de VS bij Saddam beweerde, wel een rood knopje.
Bizar. Je ziet over het algemeen maar weinig van dat soort echte urban warfare in wat toch wel op een modern stadscentrum lijkt zo met die flats. Meeste oorlogsgeweld wat ik gewend ben om te zien is vaak ergens in bergdorpjes of suburbs van steden in Irak enzo.quote:
Dat lijkt me totale oorlog met Rusland. Die je dan wel wint, maar dan nog. Alsof de Russen dat over hun kant zouden laten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje op een scenario dat een of andere geheime dienst van welk land dan ook probeert om putin te pakken, het is ook bij Bin Laden en Saddam Hoessein gelukt, dus waarom niet bij Vladje.
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vertrouw de Amerikanen niet, maar Putin is een gevaarlijke (bewezen onbetrouwbare) gek en hij moet zo snel mogelijk dood.
Wel toch? Die stream had ik gisteren maar kon hem nergens meer vinden , dus thnx!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef Starhopper het volgende:
Dit is niet live toch? Even teruggespoeld en ik zie dezelfde auto's en politiewagen op dezelfde plek als gisteren stil staan
Nee hij is een lul.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar.
Gaat überhaupt niet uitgevoerd worden, tussen Vlad zijn rode knopje en het daadwerkelijk lanceren van een kernkop zit nog wel aardig wat uitvoerend personeel die dat botweg weigeren zolang de NAVO niet aan de poorten van het Kremlin staat te rammelen.quote:
Mocht het echt zijn dan is het wel een goede zet, bijna alle Israeliers hebben 3 jaar dienstplicht gehad dus weten wel met wapens en squad tactieken om te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is denk voor Israëlische joden uit Oekraïne
Hoezo morgen pas op transport?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:17 schreef Breekfast het volgende:
De toezeggingen voor wapens stromen binnen vanuit het Westen. Zelfs vanuit Duitsland. De vraag is of die nog op tijd komen.
Als dat nog een hele bureaucratie door moet dan ben je te laat. Het moet eigenlijk morgen op transport zitten.
Dat mocht ie willen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar.
Eerder als een soort Idi Amin/Bokassa figuur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Maar een gmail.account is wat raarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is denk voor Israëlische joden uit Oekraïne
Uiteindelijk bepaald de nieuwe Call of Duty/Battlefield hoe jonge generaties hem gaan herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.
Mwa, ook in Bagdad-centrum is het wel zo losgegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar. Je ziet over het algemeen maar weinig van dat soort echte urban warfare in wat toch wel op een modern stadscentrum lijkt zo met die flats. Meeste oorlogsgeweld wat ik gewend ben om te zien is vaak ergens in bergdorpjes of suburbs van steden in Irak enzo.
Dit lijkt exact op wat ik gisteren zag. Dus ik geloof niet dat het live isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel toch? Die stream had ik gisteren maar kon hem nergens meer vinden , dus thnx!!
Lekker danquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit lijkt exact op wat ik gisteren zag. Dus ik geloof niet dat het live is
Beter sturen we Hans Blix met een boze brief.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje op een scenario dat een of andere geheime dienst van welk land dan ook probeert om putin te pakken, het is ook bij Bin Laden en Saddam Hoessein gelukt, dus waarom niet bij Vladje.
Het is al een grof schandaal dat het gebruik van die dingen al niet een oorlogsmisdaad op zich is. Onmenselijk wapen, echt walgelijk.quote:
Hij heeft juist niks meer te verliezen, zijn goede jaren in gezondheid liggen achter hem. Hij is nu al 5 jaar ouder dan wat de gemiddelde Rus wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:29 schreef Peppert het volgende:
[..]
Poetin gaat de geschiedenisboeken in naast figuren als Stalin en Mao. Hij heeft cajones vandaar. Heel heel zeldzaam zeker op zijn leeftijd. Hoe ouder we zijn, hoe minder risico we durven te nemen.
Dat zou het mooiste zijn. Ja. In Den Haag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook uitgeleverd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |