abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203849204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik babbel online ook wel eens met Oost-Europeanen, en die zijn af en toe best boos op westers gedachtengoed, maar nog steeds veel bevreesder voor Moskou. Niettemin vernam ik gisteren van een Roemeen dat velen toch wel verbijsterd waren toen ze hoorden over de inval in Oekraïne.

Het tweede gedeelte geeft mij ook wel hoop. Poetin zou wel eens het tegenovergestelde kunnen bereiken van wat hij al jaren hoopt: als Groot Rusland een Echte Wereldspeler worden, zoals vroeger de USSR.
Veel zal afhangen van China en India. En het valt te hopen dat Trump in 2024 niet opnieuw wordt gekozen. Die is in staat om iedere eenheid weer radicaal af te breken.
Vooral op de USA kunnen ze flink zeiken.
pi_203849210
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef HSG het volgende:

[..]

Waar de Russen wel om bekend staan dat ze ongeacht hun verliezen doorgaan tot het bittere einde. Dat zagen wij in het verleden al met de winteroorlog en de tweede wereldoorlog.
Finland is anders nog steeds onafhankelijk.
pi_203849212
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel een beetje selectieve verontwaardiging.
Jij weet helemaal niet waar ik over verontwaardig ben en waar niet over. Ik ben in ieder geval over deze oorlog verontwaardigd, en gelijk heb ik. En wie heeft er geen gelijk? Degenen die beginnen te nuilen over Irak en Syrië en Poetin geniaal vinden.
pi_203849214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef ludovico het volgende:
Weten ze waar Putin zich schuilhoudt?

Lijkt me de enige plek waar een Nuke te rectificeren valt. :') (defensief ingezet omdat Putin de weg kwijt is).
Legitimeren bedoel je
pi_203849215
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:15 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Finland is anders nog steeds onafhankelijk.
Finland verloor de oorlog in 1939 en moest hele stukken land inleveren.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203849219
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar is wel wat meer voor nodig dan een papiertje met van: "zo werkt het"...
Unpack-video'tje op youtube?
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:16:56 #208
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203849220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef Hexagon het volgende:
De verwachting is dat Kiev vrij lastig gaat worden nu
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/26/slag-om-kiev/

Die Russische soldaten zullen lekker wat kogels en brandbommen mogen gaan vangen.
Hun 2e Afghanistan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203849222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef Rambolin het volgende:
Maar mocht dit kloppen, dan wil Poetin dus Oekraïne, Wit-Rusland, Kazachstan nice to have, en hier komt het ergste: de Baltische NAVO-staten inlijven. Dat laatste vormt een probleem. Ik weet dan ook niet of het verstandig was om die landen bij de NAVO te voegen.
Dat vond Putin zelf in 2004 anders prima, dus dat argument van zijn kant lijkt nogal gezocht.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203849225
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jij weet helemaal niet waar ik over verontwaardig ben en waar niet over. Ik ben in ieder geval over deze oorlog verontwaardigd, en gelijk heb ik. En wie heeft er geen gelijk? Degenen die beginnen te nuilen over Irak en Syrië en Poetin geniaal vinden.
Ik bedoel ook niet jou persoonlijk ;)
Meer de publieke en politieke opinie.
pi_203849226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef Rambolin het volgende:

[..]
De woorden van leugenaar Halbe Zijlstra zijn wel relevant, Poetin zou gezegd hebben "Kazachstan, nice to have" :')

Maar mocht dit kloppen, dan wil Poetin dus Oekraïne, Wit-Rusland, Kazachstan nice to have, en hier komt het ergste: de Baltische NAVO-staten inlijven. Dat laatste vormt een probleem. Ik weet dan ook niet of het verstandig was om die landen bij de NAVO te voegen.
We kunnen die etterende wond wel open blijven houden, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer mis. Maar ergens lijkt het wel een beetje een opzetje om de Baltische staten te accepteren
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203849228
Oekraïense ambassade heeft een rekening geopend in Turkije voor hulp. Er is 150.000 TL op gestort. Omgerekend ¤10.000. Ze zijn er heel blij mee. Maar ik schaam me er een beetje voor.

Is in Nederland Giro 555 geopend?

twitter
pi_203849231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het is opvallend dat aardig wat mensen hier zeggen "Poetin wil het niet, dus kunnen we het maar beter niet doen."

Wtf?
Bange lafaards noemen we dat.
Zoals in WW2, beter Joden verraden, zodat wij wit voetje kunnen halen..

Walgelijk volk
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:18:13 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203849235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:17 schreef AchJa het volgende:
Overigens zijn de RPG's die Nederland levert Panzerfausts... Dan moet je best wel dichtbij komen. Niet te vergelijken met de Javelin en Gill...
Ik vermoed dat daar wel wat mannen rondlopen die dat gaan leffen.
pi_203849238
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:17 schreef polderturk het volgende:
Oekraïense ambassade heeft een rekening geopend voor hulp in Turkije. Er is 150.000 TL op gestort. Omgerekend ¤10.000. Ze zijn er heel blij mee. Maar ik schaam me er een beetje voor.

[ twitter ]
giro 999 https://www.nrc.nl/nieuws(...)uchtelingen-a4094269
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203849239
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef Ali_boo het volgende:
De Tsjetsjenen zijn in Oekraine gearriveerd

[ twitter ]
Dit is toch wel het meest mislukte stuk verdriet wat voor een mens door moet gaan hè :') nondeju wat een kneusje.
Dit, dus.
pi_203849241
quote:
Oekraïense ambassade heeft een rekening geopend voor hulp in Turkije. Er is 150.000 TL op gestort. Omgerekend ¤10.000. Ze zijn er heel blij mee. Maar ik schaam me er een beetje voor.

[ twitter ]
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er al 1,5m was op giro 999?
pi_203849242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar is wel wat meer voor nodig dan een papiertje met van: "zo werkt het"...
Niet zo bureaucratisch. Geel / groene sticker op de vleugel en besturen vanuit de VS of waar dan ook. En altijd ontkennen natuurlijk ;)
pi_203849243
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef HSG het volgende:

[..]
Finland verloor de oorlog in 1939 en moest hele stukken land inleveren.
Maar niet voor er (aan de Sovjet zijde) 170.000 doden vielen en 210.000 gewonden. Denk je werkelijk dat Poetin bereid is om meer een derde van zijn leger te verliezen om een ontzettend wankel regime in Oekraïne op te zetten?
pi_203849244
quote:

[ twitter ]
Giro 999 wel
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:19:23 #222
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203849247
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef HSG het volgende:

[..]
De cijfers over omgekomen Russen schijnt overdreven te zijn. De ene kanaal zegt 3700 terwijl de andere kanaal 500 zegt. Bovendien wordt "dood" snel als conclusie getrokken. Het kunnen b.v. ook zoveel doden en gewonden zijn. Verder lees ik amper tot geen berichten hoeveel Oekraïniers er nou daadwerkelijk omgekomen zijn want het zijn er echt veel meer dan 198. Bij de luchthaven van Antonov schijnen er al 200 omgekomen te zijn en 200 bij Vasylkiv wat de burgermeester daar zelf al toegaf. Dus dat is al meer dan 400.

Daarnaast....Oekraïne heeft een beroepsleger wat uit soldaten bestaan die vrijwillig het leger in zijn gegaan en daar al jaren werken. Bovendien heeft Oekraïne al jaren gevechtservaring opgedaan met de oorlog in het oosten van Oekraïne. Het Russische leger bestaat grotendeels uit dienstplichtigen die hooguit een aantal maanden training en nog nooit een oorlog hebben gezien en zou mij ook niet verbazen dat er een hoop tussen zitten die er helemaal geen zin in hebben om het leger in te gaan laat staat oorlog te voeren om niks.

Waar de Russen wel om bekend staan dat ze ongeacht hun verliezen doorgaan tot het bittere einde. Dat zagen wij in het verleden al met de winteroorlog en de tweede wereldoorlog.
Waarom zou je als Rus (of wie dan ook) in & voor een land gaan vechten waar je niet gewenst bent ?

Sindsdien zijn er wat inzichten verkregen en ik schat zo maar dat de gemiddelde Rus zeker ook niet achterlijk is dat alleen het vaderlandsbeeld van Putin telt. Oekraïne moet het 'zelf' doen en mag wmb rekenen op alle mogelijke steun om de de waarde(n) te verdedigen dat elk mens zelf mag kiezen om het eigen leven vorm te geven zonder een ander daartoe te gaan dwingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203849248
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:17 schreef polderturk het volgende:
Oekraïense ambassade heeft een rekening geopend in Turkije voor hulp. Er is 150.000 TL op gestort. Omgerekend ¤10.000. Ze zijn er heel blij mee. Maar ik schaam me er een beetje voor.

[ twitter ]
Ja maar Sylvana Simons gaat dit niet leuk vinden. Allemaal witte mensen en zo. Volgens haar hebben zij privileges en zijn ze schuldig aan de slavernij.

Ook aanhangers van BLM zien dit niet zitten want gekleurde mensen gaan voor.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203849250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:18 schreef snabbi het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er al 1,5m was op giro 999?
Wow.
Turen moeten zich schamen
pi_203849251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:17 schreef AchJa het volgende:
Overigens zijn de RPG's die Nederland levert Panzerfausts... Dan moet je best wel dichtbij komen. Niet te vergelijken met de Javelin en Gill...
Volgens de berichten zijn het Stingers. Hittezoekende raketten met een bereik tot 5km
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')