Panzerfaust gok ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap dit bericht niet. Dus Duitsland blokkeerde dat 400 NLse rpgs naar Ukraine werden verstuurd? NL maakt voor zover ik weet niet eens rpgs
En de veluwequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zeggen toch ook niet de Groningen, of de Friesland, maar inderdaad wel de Drentse heide en de biesbos. Bedankt voor de uitleg
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:49 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hij verkijkt zich op Putin, maar hij is nagenoeg de enige geweest die voor de Nederlandse soevereiniteit en het overleven van haar etniciteit heeft gepleit.
Waar heb je het over? Ik heb helemaal niets met FVD. Nooit op gestemd en dat zal ik ook nooit doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ach knul toch doen ze lelijk tegen je vriendjes?
Baudet is een smerig fascistisch varken, altijd al geweest, nu wordt dat eindelijk 100% duidelijk. Baudet, de mussert van de 21e eeuw.
Om m'n eigen vraag te beantwoorden:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik me afvraag wat er achter de tegenstem van JA21 zit.
Onder wat voor steen heb jij geleefd sinds 2003? Je moet toch wel echt goed je best doen om helemaal niks van de hopen kritiek die daar op is gekomen mee te krijgenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Schompie het volgende:
Vreemd. Toen de VS Irak binnenviel onder valse voorwendselen heeft niemand gereageerd. Nu Rusland iets doet staat de wereld op zijn kop. Meten met twee maten. Ook Israël gaat niet vrijuit in Palestina.
Vlad@ussr.cccpquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
Heeft iemand het emailadres van Putin? (Wil hem een email zenden!)
Putin@Rusland.USSRquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:49 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hij verkijkt zich op Putin, maar hij is nagenoeg de enige geweest die voor de Nederlandse soevereiniteit en het overleven van haar etniciteit heeft gepleit.
Die is geen lid van JA21 zover ik weet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vrjiheidminnende Eva Vlaardingerbroek is overigens opvallend stil op Twitter.
Nope, niet waar. Dat is de leugen die door de verliezers wordt verspreidt om hun nederlagen goed te praten. In de 1948, 1967, 1973 oorlogen heeft Israel altijd tegen een veel groter leger gevochten. Maar moslim legers zijn altijd slecht georganiseerd en tevens moet de aanvaller minstens 3x groter zijn dan de verdediger om een kans te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:43 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nou, Israël had altijd een veel sterker leger dan al hun vijanden en werd bovendien ook nog 100% gesteund door Amerika.
Volgens Politico moet Duitsland ook leveranties goedkeuren als het gaat om wapens die zij (deels) gemaakt hebben of ooit in bezit hebben gehad. Estland wilde houwitsers leveren die het van Finland had gekocht, die het weer van Duitsland had gekocht. Duitsland kon het zo tegenhouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Panzerfaust gok ik
Is feitelijk ook een rocket propeller grensde meen ik
iets met Fuckyourself@Russia.ukrquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
400 rpgs klinkt als iets wat je in een transport vliegtuig kan vervoeren, waarom zou dat via boot of land perse langs Duitsland naar Ukraine moeten?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanuit haven Rotterdam naar Oekraïne bedoelen ze denk ik
Dit heb ik vaker gelezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Schompie het volgende:
Vreemd. Toen de VS Irak binnenviel onder valse voorwendselen heeft niemand gereageerd. Nu Rusland iets doet staat de wereld op zijn kop. Meten met twee maten. Ook Israël gaat niet vrijuit in Palestina.
Keb écht geen idee waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mwah als je een fascistische dictator steunt die uit is op de vernietiging van de NAVO dan ben je in mijn ogen inderdaad een landverrader. De NSBers van 2022.
Als het 1939 was geweest had Baudet ongetwijfeld de Duitse inval in Polen gesteund omdat Polen traditioneel tot het Duitse Rijk behoorde.
Ze vielen over "onvoorwaardelijk"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vrjiheidminnende Eva Vlaardingerbroek is overigens opvallend stil op Twitter.
Inderdaad. Maar dit komt dan ook van users die zelf aan de uiterste zijde van de andere kant van het politieke spectrum staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om m'n eigen vraag te beantwoorden:
[ twitter ]
Maar hé, het is natuurlijk makkelijker om mensen lukraak voor fascist uit te maken. Waar kennen we dat ook alweer van?
Klopt, ik nam een zijweggetje. Ik had een twitterronde gedaan om te kijken welke bekende lieden aan rechterzijde van het politieke spectrum zich achter Rusland scharen en vrijheid en nationale soevereiniteit klaarblijkelijk toch niet zo belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die is geen lid van JA21 zover ik weet.
quote:
Niet iets van 'Kameradsky.Putin@Kremlin.ru'quote:
Heeft te druk met rouwbrieven schrijven….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |