Deze held is levend en in vrijheid meer waard voor zijn land als symbool en spreekbuis dus hij moet gewoon slim zijn en wieberen naar een veilige plaats zodat de Russen hem niet gevangen kunnen nemen of doodmaken en misbruiken voor hun politieke agenda.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/adegrandpre/status/1497376211508465665[/twitter]
Deze man is held.

Wat mij betreft is de toekomst voor Rusland armoede en isolatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Plunderingen, hét symbool van een goed gedisciplineerde krijgsmacht.
Oh en een oorlogsmisdrijf

Hoe is die Un ze tot last dan? Hangt prima de buffer uit en doet geen gekke dingen (nou ja een kernwapen maar niet naar buiten). Putin daarentegen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:12 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens en zo denk ik ook. Ik dacht ook altijd dat China economisch zou denken ook omdat ze die smurf in Noord-Korea onderhand ook wel wouden lozen. Maar de laatste 72 uur ben ik redelijk vaak van de ene in de andere verbazing gevallen.

dat zijn geen vreemde geluiden maar ze zijn met 50cal aan het schietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:16 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoor vreemde geluiden op de live stream.

Eigenlijk niet te begrijpen dat de NSB-ers de Duitsers zelfs daarna bleven steunen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:14 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ben benieuwd of Kiev morgenochtend net zo verminkt is als Rotterdam dat was in de oorlog.

Wie is Steve?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:17 schreef hollandia02 het volgende:
Gaat los in Downtown kiev nu bij de Zoo volgens steve

ach de Rotterdammers vochten nog terug , de Amsterdammer kijken hun ogen uit naar de mooie auto's die de duisters haddenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te begrijpen dat de NSB-ers de Duitsers zelfs daarna bleven steunen.

quote:

Voor Trump dacht ik toen de Amerikanen er ook klaar mee waren en ook sancties tegen China wouden invoeren lieten ze hem vallen als een baksteen. Ook toen die met het ontwikkelen van kernwapens dreigede heeft China hem een paar keer gewaarschuwd. Trump heeft dat toen gewoon laten gebeuren. Want die was sowieso tegen China.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe is die Un ze tot last dan? Hangt prima de buffer uit en doet geen gekke dingen (nou ja een kernwapen maar niet naar buiten). Putin daarentegen...

Wat mij betreft ook. Totale boycot. Geen vluchten meer, geen visa meer, geen sporters of sporttoernooien meer, geen songfestivalachtige onzin, niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft gaan we over tot andere sancties dan financiele en economische.

Vind het vreselijk dat er hier niet ingegrepen word ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft gaan we over tot andere sancties dan financiele en economische.

Moet zeggen dat ik ook wel walg van vrouwen die daar met hun babies en kinderen gaan staan als schild. Zelfs bij de corona demo's is datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:15 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Vraag je je toch ook af wat die agent savonds thuis denkt…

Ja hallo covid topic is voorbij. Moeten toch ergens heenvluchten?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:24 schreef OllieA het volgende:
Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.

Ik moet zeggen dat ik mij vroeger afvroeg hoe de Tweede Wereldoorlog kon ontstaan. Wie waren die mensen die zoiets verschrikkelijks steunden. Tegenwoordig weet ik wie die mensen zijn en misschien moet ik mij ook geen illusies maken over hoe ver ze bereid zijn te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach de Rotterdammers vochten nog terug , de Amsterdammer kijken hun ogen uit naar de mooie auto's die de duisters hadden

Mwah, er wordt veel nieuws van uiteenlopende kanalen gepost, dat is dan vooral wel chill.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:24 schreef OllieA het volgende:
Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.

Dan rot je toch lekker op? ga lekker ergens anders zeikenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:24 schreef OllieA het volgende:

Das bij de ZOOquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ze zijn nu dus godverdomme een metrostation aan het aanvallen waar mensen zitten te schuilen.
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

Niet voldoende meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Totale boycot. Geen vluchten meer, geen visa meer, geen sporters of sporttoernooien meer, geen songfestivalachtige onzin, niets.

Daar is een mooie film over .... van en klas waarvan de kinderen ook dachten hoe en waarom de mensen zo waren ... later in die film zie je ook hoe die kinderen dus ook op die manier gehersenspoeld zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij vroeger afvroeg hoe de Tweede Wereldoorlog kon ontstaan. Wie waren die mensen die zoiets verschrikkelijks steunden. Tegenwoordig weet ik wie die mensen zijn en misschien moet ik mij ook geen illusies maken over hoe ver ze bereid zijn te gaan.

Het wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ze zijn nu dus godverdomme een metrostation aan het aanvallen waar mensen zitten te schuilen.
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

Ik beweeg ook steeds meer die kant op. Vooral ook door de manier waarop, burgers aanvallen, ziekenhuizen targeten. Kom op man, dat is geen oorlogvoeren dat is een strafexpeditie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet voldoende meer.
Oekraïne nog meer bewapenen wat mij betreft en nato-mogendheden in Oekraïne installeren waar nog geen Russen zijn.
Nato kan en mag zich niet laten gijzelen door de Russen door te dreigen met Nukes, uiteindelijk zijn de Russen daar het slechtst mee af.

The wavequote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daar is een mooie film over .... van en klas waarvan de kinderen ook dachten hoe en waarom de mensen zo waren ... later in die film zie je ook hoe die kinderen dus ook op die manier gehersenspoeld zijn
ging om een schoolvak ... weet even niet meer die naam van die film .. heb iets met Flag in mijn hoofd

Weet wel iets van een experiment over groepsvorming met hand opsteken etc die moest worden afgeblazen omdat ze al op de 4de dag (!) georganiseerd geweld toe gingen passen op andere leerlingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daar is een mooie film over .... van en klas waarvan de kinderen ook dachten hoe en waarom de mensen zo waren ... later in die film zie je ook hoe die kinderen dus ook op die manier gehersenspoeld zijn
ging om een schoolvak ... weet even niet meer die naam van die film .. heb iets met Flag in mijn hoofd

ja dat was dat wat op die flag stond toch ?quote:

Hij klaagt er niet over, maar doet een observatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op? ga lekker ergens anders zeiken

Best veel maar 2 staan wel boven aan dat oncologische centrum wat duidelijk was gemankeerd met rode kruizen en die kindercrèche.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker.
Hoeveel evidente oorlogsmisdrijven hebben we nu al?

Oh die ken ik! Dat vulde al een stukje in van mijn vraag vroeger. Die film heet iets met wave?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:28 schreef RAVW het volgende:
[..]

Inderdaad gebasseerd op https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Derde_Golf wat van die film isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Weet wel iets van een experiment over groepsvorming met hand opsteken etc die moest worden afgeblazen omdat ze al op de 4de dag (!) georganiseerd geweld toe gingen passen op andere leerlingen.

Zoiets ja. Is al een poosje geleden voor mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat was dat wat op die flag stond toch ?
er stond me iets van bij

deze film is het https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Wavequote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Weet wel iets van een experiment over groepsvorming met hand opsteken etc die moest worden afgeblazen omdat ze al op de 4de dag (!) georganiseerd geweld toe gingen passen op andere leerlingen.

quote:

Yup. En gewoon het Kremlin gaan destabiliseren zodat er dáár regime change plaatsvindt. De Russen zijn sinds 1945 een pain in the ass voor de veiligheid van het Westen terwijl ze economisch, financieel, en militair in de basis niet veel voorstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik beweeg ook steeds meer die kant op. Vooral ook door de manier waarop, burgers aanvallen, ziekenhuizen targeten. Kom op man, dat is geen oorlogvoeren dat is een strafexpeditie.

The wave. Klassieker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:28 schreef RAVW het volgende:
[..]

voor mij ook maar die film is me wel bij gebleven ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoiets ja. Is al een poosje geleden voor mij.

+1 tijd om gvd wat ballen te laten zien!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik beweeg ook steeds meer die kant op. Vooral ook door de manier waarop, burgers aanvallen, ziekenhuizen targeten. Kom op man, dat is geen oorlogvoeren dat is een strafexpeditie.

Voegt helemaal niks toe hier, dus vandaar mijn post.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hij klaagt er niet over, maar doet een observatie.
Niet zo haten, schiet je niks mee op.

Sorry dat ik het vraag maar jij bent volgens mij redelijk hard wakker geworden uit je Rusland droom. Een tijdje geleden had je nog een Poetin avatar en ik weet uit cor nog dat je speciaal het Spoetnik vaccin wou.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. En gewoon het Kremlin gaan destabiliseren zodat er dáár regime change plaatsvindt. De Russen zijn sinds 1945 een pain in the ass voor de veiligheid van het Westen terwijl ze economisch, financieel, en militair in de basis niet veel voorstellen.
Pentagon moét analyses hebben hoe risico's van nuclaire inslagen in het Westen gemitigeerd kunnen worden. Kan niet anders.

Je hebt half gelijk: ik vond Poetin een mooie tegenspeler t.o.v. het westen op bepaalde thema's. Maar dat is in ijltempo veranderd de afgelopen dagen. Poetin is een grote oorlogsmisdadiger die geestesziek is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag maar jij bent volgens mij redelijk hard wakker geworden uit je Rusland droom. Een tijdje geleden had je nog een Poetin avatar en ik weet uit cor nog dat je speciaal het Spoetnik vaccin wou.

Dat iedereen deze film ook kentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Inderdaad gebasseerd op https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Derde_Golf wat van die film is
 Ik weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat ze dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen.
  Ik weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat ze dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen. 

Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.quote:

Qua geluid wellicht, niet de ondertoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.

Hopelijk omdat de russen zich terugtrekken...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:40 schreef BMW1993 het volgende:
Het lijkt nu qua beschietingen weer wat rustiger te worden.

Ik ben nooit voorstander geweest van Poetin en hoe die dacht. Maar ik heb vrienden in Polen en die zeiden altijd al pas voor hem op. Ik dacht altijd die zijn gek Poetin doet zo iets niet. Dus zonder dat ik fan van hem was ben ik ook van de ene in de andere verbazing gevallen de laatste 72 uur. Dus waarschijnlijk zijn we allemaal naïeve geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt half gelijk: ik vond Poetin een mooie tegenspeler t.o.v. het westen op bepaalde thema's. Maar dat is in ijltempo veranderd de afgelopen dagen. Poetin is een grote oorlogsmisdadiger die geestesziek is.

Mensen in kiev zullen wel gaan klagen op de buurtwhatsapp groep dat hun kat en hond bang wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.

Moet je maar ens iemand blinddoeken ... of bij je zelf laten doen .. dan met je bovenlijf blood gaan staan ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat iedereen deze film ook kentIk weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat de dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen.
Oh, de arme Oekraïners. Ik hoor forse beschietingen

4 km van t Parlementquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:42 schreef KINGIEE het volgende:
[ twitter ]
Dat is al redelijk naar het centrum toe

Ah, dus dat ik vind datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe hier, dus vandaar mijn post.
Hij kan die observatie ergens anders posten.
Voegt dat niks toe? Kan ik het beter ergens anders posten? Waar dan?quote:Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.

en ik had bijna nog een relatie met iemand uit dat land ......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:45 schreef the-eye het volgende:
Wel mooi om die protesters in Georgie te zien die het aftreden van hun president eisen omdat hij niet wil mee doen met de sancties tegen Rusland
De wereld pikt dit gewoon niet

. Heel Kiev wordt met de grond gelijk gemaakt.
 . Heel Kiev wordt met de grond gelijk gemaakt.

quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Als ik het zo lees is Kiev inderdaad omsingeld en gaat Rusland all-in.

er gaan geruchten dat ze al in de metro gangen ook bezig zijn om die uit te kammenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Kunnen we niet illegaal vuurwerk op de Russische ambassade in Den Haag mikken? Gadverdamme wat een teringmongool die Poetin. Heel Kiev wordt met de grond gelijk gemaakt.

Hopelijk genoeg verrassingen voor de Russische lafaardsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Als ik het zo lees is Kiev inderdaad omsingeld en gaat Rusland all-in.

https://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experimentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat iedereen deze film ook kentIk weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat ze dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen.
Oh, de arme Oekraïners. Ik hoor forse beschietingen

De afgelopen twee jaar hebben dit natuurlijk bij uitstek laten zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:37 schreef Jojoke het volgende:
Dat iedereen deze film ook kentIk weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat ze dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen.

Bij de wappies met name inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaar hebben dit natuurlijk bij uitstek laten zien.

dat is Cam2 ja die ligt er uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:54 schreef Jojoke het volgende:
Uh bij mijn livestream is Kiev nu plots op zwart

Google maps data best wel data die veel gebruikt wordt. Dat is het voordeel dat tegenwoordig iedereen een telefoon heeft zeg maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:51 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Waar is die data in Maps eigenlijk op gebaseerd?

Doet het bij mij nu intussen weer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:54 schreef Jojoke het volgende:
Uh bij mijn livestream is Kiev nu plots op zwart

Mwoah.... op 4 mei zeggen we straks weer "Dit nooit meer"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:51 schreef Eviljane het volgende:
Ik begrijp niet zo veel van alle politiek hier omheen, ben mij druk aan het inlezen..
Maar is er ergens een mogelijkheid dat er militaire hulp komt van buitenaf? Of blijft het bij sancties en wat humanitaire hulp van buitenaf?

Ja de dokwerker in Amsterdam is daar bv nog een mooi voorbeeld vanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach de Rotterdammers vochten nog terug , de Amsterdammer kijken hun ogen uit naar de mooie auto's die de duisters hadden

Scaryquote:

dokwerken daar is al van 1716 geen schip meer geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:55 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja de dokwerker in Amsterdam is daar bv nog een mooi voorbeeld van

van mij mogen ze allemaal uit de lucht geschoten worden ... weg is wegquote:

militaire word aangegeven in de chatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:57 schreef Zwoerd het volgende:
Net op een andere cam, 2 dudes voor de camera en daarna camera op zwart.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |