Deze held is levend en in vrijheid meer waard voor zijn land als symbool en spreekbuis dus hij moet gewoon slim zijn en wieberen naar een veilige plaats zodat de Russen hem niet gevangen kunnen nemen of doodmaken en misbruiken voor hun politieke agenda.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/adegrandpre/status/1497376211508465665[/twitter]
Deze man is held.
Wat mij betreft is de toekomst voor Rusland armoede en isolatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Plunderingen, hét symbool van een goed gedisciplineerde krijgsmacht.
Oh en een oorlogsmisdrijf
Hoe is die Un ze tot last dan? Hangt prima de buffer uit en doet geen gekke dingen (nou ja een kernwapen maar niet naar buiten). Putin daarentegen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:12 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens en zo denk ik ook. Ik dacht ook altijd dat China economisch zou denken ook omdat ze die smurf in Noord-Korea onderhand ook wel wouden lozen. Maar de laatste 72 uur ben ik redelijk vaak van de ene in de andere verbazing gevallen.
dat zijn geen vreemde geluiden maar ze zijn met 50cal aan het schietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:16 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoor vreemde geluiden op de live stream.
Eigenlijk niet te begrijpen dat de NSB-ers de Duitsers zelfs daarna bleven steunen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:14 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ben benieuwd of Kiev morgenochtend net zo verminkt is als Rotterdam dat was in de oorlog.
Wie is Steve?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:17 schreef hollandia02 het volgende:
Gaat los in Downtown kiev nu bij de Zoo volgens steve
ach de Rotterdammers vochten nog terug , de Amsterdammer kijken hun ogen uit naar de mooie auto's die de duisters haddenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te begrijpen dat de NSB-ers de Duitsers zelfs daarna bleven steunen.
quote:
Voor Trump dacht ik toen de Amerikanen er ook klaar mee waren en ook sancties tegen China wouden invoeren lieten ze hem vallen als een baksteen. Ook toen die met het ontwikkelen van kernwapens dreigede heeft China hem een paar keer gewaarschuwd. Trump heeft dat toen gewoon laten gebeuren. Want die was sowieso tegen China.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe is die Un ze tot last dan? Hangt prima de buffer uit en doet geen gekke dingen (nou ja een kernwapen maar niet naar buiten). Putin daarentegen...
Wat mij betreft ook. Totale boycot. Geen vluchten meer, geen visa meer, geen sporters of sporttoernooien meer, geen songfestivalachtige onzin, niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft gaan we over tot andere sancties dan financiele en economische.
Vind het vreselijk dat er hier niet ingegrepen word ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft gaan we over tot andere sancties dan financiele en economische.
Moet zeggen dat ik ook wel walg van vrouwen die daar met hun babies en kinderen gaan staan als schild. Zelfs bij de corona demo's is datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:15 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Vraag je je toch ook af wat die agent savonds thuis denkt…
Ja hallo covid topic is voorbij. Moeten toch ergens heenvluchten?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:24 schreef OllieA het volgende:
Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.
Ik moet zeggen dat ik mij vroeger afvroeg hoe de Tweede Wereldoorlog kon ontstaan. Wie waren die mensen die zoiets verschrikkelijks steunden. Tegenwoordig weet ik wie die mensen zijn en misschien moet ik mij ook geen illusies maken over hoe ver ze bereid zijn te gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach de Rotterdammers vochten nog terug , de Amsterdammer kijken hun ogen uit naar de mooie auto's die de duisters hadden
Mwah, er wordt veel nieuws van uiteenlopende kanalen gepost, dat is dan vooral wel chill.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:24 schreef OllieA het volgende:
Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |