Voegt helemaal niks toe hier, dus vandaar mijn post.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hij klaagt er niet over, maar doet een observatie.
Niet zo haten, schiet je niks mee op.
Sorry dat ik het vraag maar jij bent volgens mij redelijk hard wakker geworden uit je Rusland droom. Een tijdje geleden had je nog een Poetin avatar en ik weet uit cor nog dat je speciaal het Spoetnik vaccin wou.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. En gewoon het Kremlin gaan destabiliseren zodat er dr regime change plaatsvindt. De Russen zijn sinds 1945 een pain in the ass voor de veiligheid van het Westen terwijl ze economisch, financieel, en militair in de basis niet veel voorstellen.
Pentagon mot analyses hebben hoe risico's van nuclaire inslagen in het Westen gemitigeerd kunnen worden. Kan niet anders.
Je hebt half gelijk: ik vond Poetin een mooie tegenspeler t.o.v. het westen op bepaalde thema's. Maar dat is in ijltempo veranderd de afgelopen dagen. Poetin is een grote oorlogsmisdadiger die geestesziek is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag maar jij bent volgens mij redelijk hard wakker geworden uit je Rusland droom. Een tijdje geleden had je nog een Poetin avatar en ik weet uit cor nog dat je speciaal het Spoetnik vaccin wou.
Dat iedereen deze film ook kentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Inderdaad gebasseerd op https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Derde_Golf wat van die film is
Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.quote:
Qua geluid wellicht, niet de ondertoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.
Hopelijk omdat de russen zich terugtrekken...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:40 schreef BMW1993 het volgende:
Het lijkt nu qua beschietingen weer wat rustiger te worden.
Ik ben nooit voorstander geweest van Poetin en hoe die dacht. Maar ik heb vrienden in Polen en die zeiden altijd al pas voor hem op. Ik dacht altijd die zijn gek Poetin doet zo iets niet. Dus zonder dat ik fan van hem was ben ik ook van de ene in de andere verbazing gevallen de laatste 72 uur. Dus waarschijnlijk zijn we allemaal naeve geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt half gelijk: ik vond Poetin een mooie tegenspeler t.o.v. het westen op bepaalde thema's. Maar dat is in ijltempo veranderd de afgelopen dagen. Poetin is een grote oorlogsmisdadiger die geestesziek is.
Mensen in kiev zullen wel gaan klagen op de buurtwhatsapp groep dat hun kat en hond bang wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oud en Nieuw in Nederland is qua geluid bijna identiek.
Moet je maar ens iemand blinddoeken ... of bij je zelf laten doen .. dan met je bovenlijf blood gaan staan ...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat iedereen deze film ook kentIk weet ook dat ik in een museum later nog tot een inzicht kwam. Daarin werd verteld over een experiment waarin mensen elektrische schokken konden geven aan andere mensen. En onder druk gingen sommigen zo ver dat de dodelijke schokken gaven bij iemand die ze helemaal niet kenden en ook zonder goede aanleiding. Fascinerend hoe ons brein een loopje met ons kan nemen.
Oh, de arme Oekraners. Ik hoor forse beschietingen
4 km van t Parlementquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:42 schreef KINGIEE het volgende:
[ twitter ]
Dat is al redelijk naar het centrum toe
Ah, dus dat ik vind datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe hier, dus vandaar mijn post.
Hij kan die observatie ergens anders posten.
Voegt dat niks toe? Kan ik het beter ergens anders posten? Waar dan?quote:Dit is zo langzamerhand toch echt het slowchat, lul maar wat, rampentoerisme-topic, van Fok! geworden.
en ik had bijna nog een relatie met iemand uit dat land ......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:45 schreef the-eye het volgende:
Wel mooi om die protesters in Georgie te zien die het aftreden van hun president eisen omdat hij niet wil mee doen met de sancties tegen Rusland
De wereld pikt dit gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |