Funky hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Cyka blyat*
Schrijf het dan goed Ali
Rusland zit nog maar in de 1e versnelling.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef TLC het volgende:
Zal Vladje al een beetje gefrustreerd zijn omdat het voor de Russen blijkbaar niet zo soepel gaat als verwacht ?
Ja, eindelijk... Terwijl de F16 al in 1999 (20 jaar gebruik) vervangen had moeten worden... Maar toen was het weer janken om geld, dit dat alles... En nu gaan we hier net doen alsof een fighter uit 1996 stokoud is??? Laat me niet lachen, het Nederlandse leger loopt in een pak van 1993 rond...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:03 schreef LethalNinja het volgende:
Wij hebben nu toch Joint strik efighters oid das redelijk nieuw spul (hoe goed het is dat is een andere discussie)
Maar kunnen ze niet beter ondergronds gaan oid, ze zijn nu een erg makkelijk doelwitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef Simmertje het volgende:
Ontzettend veel respect trouwens voor die Russen die in eigen land te straat op gaan.
Waarom zou je die in Oekraïne neerzetten?quote:
Ja, dat weet ik. Ik lees wel eens mee in het subforum. Maar je weet wel op wie ik doelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zitten meer militairen op Fok! hoor.
Dat denk ik ook wel iddquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat Amerikaan wel wat hier heen kan versturen
quote:It is no secret that the United States has the largest number of guns of all developed countries, with some estimates stating there are in fact more guns than people in the US (the source used in this article gives a somewhat more conservative estimate of 0.89 guns per capita). But which country is “the US of Europe” when it comes to guns?
Somewhat paradoxically, it turns out to be Switzerland, a country that has never waged war in its modern history. According to this table by The Washington Post (which serves as the basis for the the following map), the Swiss have, on average, almost half a gun each (0.46 guns per capita) and are closely followed by the Finns and Serbs.
Een inrichting, en verander functie in client.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die functie elders is perfect voor Baudet.
Hoe triest ook: dit is op het moment een hele belangrijke ontwikkeling. Rusland heeft via Facebook een enorme sturende werking gehad in de verkiezingsoverwinning van Trump. Dat ze nu niet via Facebook de jongere generatie Russen kunnen aanspreken werkt heel nadelig voor de propagandamachine.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:45 schreef RAVW het volgende:
De russen gaan nu oorlog zoeken met facebook :-)
Ook Rusland en Facebook met elkaar in conflict
Russische autoriteiten hebben socialmediaplatform Facebook opgedragen om te stoppen met onafhankelijke feitenchecks en het toevoegen van labels aan berichten van staatsmedia van Rusland. "We hebben dat geweigerd. Daarop kondigden ze aan het gebruik van onze diensten te beperken", schrijft het bedrijf in een reactie die Meta-vicepresident Nick Clegg op Twitter publiceerde.
De Russische toezichthouder heeft vervolgens beperkingen aangekondigd aan de toegang tot Facebook.
Jij denkt dat Baudet aan de kant van Oekraine zou staan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die functie elders is perfect voor Baudet.
11000 km range, die schiet je de halve wereld overquote:
maar die weten ook hoe langer dit gaat duren hoe meer er aan wapens komt bij de tegenstanders.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Rusland zit nog maar in de 1e versnelling.
Number of guns.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar over wat voor wapens heb je het dan?
Hoe weet je dat het in Oekraine was? (kan ook de Yars zijn btw)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je die in Oekraïne neerzetten?
Idi Nahuiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Cyka blyat*
Schrijf het dan goed Ali
Ja, dus die rij je inderdaad niet een land binnen waar je mee in oorlog bent, maar hou je lekker op afstand.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
11000 km range, die schiet je de halve wereld over
Die weet het verschil toch niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Baudet aan de kant van Oekraine zou staan?
Je komt in de war met Cambridge analytica.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe triest ook: dit is op het moment een hele belangrijke ontwikkeling. Rusland heeft via Facebook een enorme sturende werking gehad in de verkiezingsoverwinning van Trump. Dat ze nu niet via Facebook de jongere generatie Russen kunnen aanspreken werkt heel nadelig voor de propagandamachine.
Wat voor muziek luister je dan ? Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt . De reden dat ik het vraag is omdat ik zelf een grote liefhebber van Russische muziek benquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat heb jij een slecht beeld van mij
Maar nee, Russische vrienden en Russische muziek is waar ik mijn beperkte Russisch heb geleerd.
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Number of guns.
https://jakubmarian.com/number-of-guns-per-capita-in-europe/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |