Hij had wel op verschillende dagen dezelfde kleding aan. Dat schijnt niet zijn gewoonte te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou dit waar zijn?
[ afbeelding ]
Gisteren ging alle crypto -15 / -20%quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef PicoMMP het volgende:
Elon Musk twittert iets, Bitcoin crasht. Oorlog in Europa, Bitcoin reageert amper.
world of tanks aan het spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik dacht al...ik zag boven de Russische tank ook +XP200 staan.
A.u.b in de juiste context lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oekraïne een kut land? Het is een prachtig land, met hele lieve en gastvrije mensen. Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Mijn hart huilt voor de mensen daar.
Wat heeft ene Vladislav hiermee te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Kunnen we Tsjetsjenië wel platgooien met de NAVO of wordt ome Vlad dan ook boos?
En daarna weer 20%-25% omhoog. En nu stabielquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren ging alle crypto -15 / -20%
Tja ga zelf desnoods naar NOS.nl ik deel niet van dat soort beelden onder het bloedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je dat niet in spoilertags doen? Dan kan een ieder voor zich bepalen wat hij of zij wel of niet wil zien. Laten we alles tonen van deze oorlog, is noodzakelijk.
De zomertijd is nog niet ingegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef PicoMMP het volgende:
Elon Musk twittert iets, Bitcoin crasht. Oorlog in Europa, Bitcoin reageert amper.
En wat vinden de Groningers daarvan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook op alle gebieden de beste oplossing voorlopig.
Ik zelf kwam ze ook wel door me werk vaak tegen die okrainese mensen .. en vind ze heel vrij en open ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oekraïne een kut land? Het is een prachtig land, met hele lieve en gastvrije mensen. Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Mijn hart huilt voor de mensen daar.
Met crypto (BTC iig) is nu aan de hand dat er bijna geen gewone mensen meer zijn die geld erin pompen. Iedereen die erin wil zitten zit er nu al een tijdje in. En tijdens corona hadden mensen door oa stimulus checks geld over om erin te pompen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En daarna weer 20%-25% omhoog. En nu stabiel
Die verhuizen we naar Overijssel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En wat vinden de Groningers daarvan?
Maar het enige dat nog erger is dan dat ze afgeknald worden is als ze wel 'succesvol' zouden zijn. Er lijkt nu al niet zo heel veel trek in Rusland te zijn in de oorlog tegen het broedervolk, hoe gaat zich dat ontwikkelen als daar uit zou komen dat (even vol op de PVV tour, maar dat is in Rusland ook nogal een dingetje) een bataljon moslims plunderend en verkrachtend door Oekraïne aan het trekken is? Zelfs als dat niet waar is en ze zich keurig aan alle rules of engagement houden is dat wel de propaganda die in de ether geslingerd wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien maakte dat wel onderdeel uit van het plan.
Dat die haatbaarden afgeknald worden zal Poetin zelf vermoedelijk ook geen reet kunnen schelen.
Beter in het begin dan aan het eind. Dan ben je ze maar vast kwijt. Een echt broedervolk is het immers toch niet.
Rusland zal Zelensky verdrijven of hem een kleine rompstaat geven (en misschien later vergiftigen), een normaal neutraal Oekraïne zit er na alle taal en acties van Poetin echt niet meer in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als Rusland echt okee is met een neutraal oekraine lijkt het me best een goede deal, alleen hoe vetrouw je de russen nog hierna?
of ze in Overijssel zitten te wachten op een Annexatie van en door Groningersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die verhuizen we naar Overijssel.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die verhuizen we naar Overijssel.
Ja, en het zou ook makkelijker zijn als ze gewoon shirts met clubkleuren aan deden. Nu zie je niet wie er bij welk team hoort...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het groene levensbalkje is weg boven de tank
Ow wacht... Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij vraagt of Putin boos wordt wanneer de NAVO Rusland bombardeert?
Dat eenzame mondkapje in de autoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:36 schreef myShizzle het volgende:
Vluchtende burgers in auto filmen hoe ze beschoten worden
[ twitter ]
Begin er dan niet over.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja ga zelf desnoods naar NOS.nl ik deel niet van dat soort beelden onder het bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |