door een gekozen joodse president aan te vallen. echt nazi hersengymnastiek, van Poetin en zijn buikspreek poppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
Alleen als het een heel langdurig slepende oorlog gaat worden. Maar kom op, Rusland heeft meer dan 1 miljoen soldaten en nog eens 2.5 miljoen reservisten. Hij heeft er nu iets van 100.000 ingezet? Dan heeft hij er dus nog 2.4 miljoen over om de oorlog uit het moeras te trekken. Het is duidelijk genoeg dat het Poetin niet gaat om het land in te nemen, maar dat hij er voor gaat om de regering te onttronen.
En ik geloof ook wel dat hij de macht van de nationalisten in dat land wil breken. Hij wil de nalatenschap van Yulia Tymoshenko en haar kliek definitief breken. Je weet wel, die voormalige premier met haar arische kapsel.
Die separatisten hebben de hulp van Rusland ingeroepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dus, dat bepaalt Oekraïne dan met die separatisten, niet met Stalin II.
Ik zou er niet teveel op vertrouwen dat ze een fatsoenlijk gesprek komen voeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
BREAKING!
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-positief~a169a24f/
Zeg niet dat het goed is he, maar het kan wel als het echt moet.quote:
Ik heb nog geen enkele Rus op straat zien zeggen dat hij hoopt dat Poetin Oekraïne ten val brengtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar blijkt dat toch uit dat hij weinig steun heeft,? Er staan 200k militairen aan de poorten daar.
Beetje als Frankrijk en het vreemdelingenlegioen. Als er een paar legionairs/Tsjetsenen sneuvelen is het minder gevoelig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed. Waarom Tsjetsjenen inhuren? Geeft Putin hier toe dat het Rode leger het alleen niet aankan? Denkt Putin dat als hij de Tsjetsjenen even flink huis laat houden dat ze Putin daar niet voor verantwoordlijk houden? Ik vind het een hele rare ontwikkeling
Oh wacht! Ik heb ook nog een account waar iedereen geld op kan storten, waarna ik het naar het Oekraïense leger over zal maken! Geef me even een minuutje om het op te zoeken...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:15 schreef J.B. het volgende:
Voor degenen die graag aan het Oekraïense leger willen doneren heeft de Oekraïense Centrale Bank een rekening opgezet:
NBU Opens Special Account to Raise Funds for Ukraine’s Armed Forces
https://bank.gov.ua/en/ne(...)iv-na-potrebi-armiyi
[..]
Kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed. Waarom Tsjetsjenen inhuren? Geeft Putin hier toe dat het Rode leger het alleen niet aankan? Denkt Putin dat als hij de Tsjetsjenen even flink huis laat houden dat ze Putin daar niet voor verantwoordlijk houden? Ik vind het een hele rare ontwikkeling
Die vinden het allemaal best zolang zij niet beschoten worden volgens mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele Rus op straat zien zeggen dat hij hoopt dat Poetin Oekraïne ten val brengt
De Russen gebruiken clustermunitie tegen burgers. Wie had dat verwacht...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:17 schreef NaturalScience het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)den-poetin-en-lavrov
Ugh..... dat tweede bericht (met foto) in de liveblog.....
Daar draait je maag toch van om.... een kinderdagverblijf......
was toch ook met die covid ziekenhuis binnen 1 week uit d e grond stampen ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeg niet dat het goed is he, maar het kan wel als het echt moet.
https://www.bbc.com/news/world-europe-isle-of-man-60526177quote:Ukraine: Isle of Man united with UK in support, chief minister says
..."We stand by freedom and democracy," he added...
Hoezo dan? Kom eens met goede argumenten ipv hysterie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Enkele reis gekkenhuis.
Om het 'broedervolk' in Groningen te helpen, neem ik aan?
Het moet helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeg niet dat het goed is he, maar het kan wel als het echt moet.
Isle of Man godenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-isle-of-man-60526177
Of politieke beslissingen hoeft te nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben wel blij dat Fok! geen militaire operaties hoeft te leiden als ik de berichten hier lees.
Mooi gebouw welquote:
Genoeg voorbeelden in de geschiedenis. Manhattan project, een fabriek zo groot als een kleine stad, werd binnen een jaar uit de grond gestampt en was nog allemaal experimenteel ook. Maanlanding, enorme voortgang in slechts enkele maanden. Etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
was toch ook met die covid ziekenhuis binnen 1 week uit d e grond stampen ..
die gasten kiiken niet naar geld of regels doen het gewoon ..
is het nodig .... dan gooien we het daar gewoon neer
Waar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:20 schreef Aadil het volgende:
Al de hele middag veel straaljagers in de lucht .
Ja ik bedoelde ook niet dat ze faliekant tegen zijn, maar meer dat ze niet dezelfde vijandigheid hebben jegens Oekraïne en haar burgers als Poetinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vinden het allemaal best zolang zij niet beschoten worden volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |