Volgens mij melden ze geen enkel aantal, dus niet zozeer nul, maar ze zwijgen er gewoon overquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Melden ze echt 0 doden? Lijkt me zelfs voor propaganda doeleinden onrealistisch
Link 'm even naar me. Ik zit mobiel, maar wil 'm wel even toevoegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het start van zo'n nieuw topic lijkt het mij een mooie traditie om af te trappen met een tweet over de ernst van de gruweldaden van de Russen.
Hier zou bijvoorbeeld een ingesloten filmpje gebruikt kunnen worden, waarbij, ik zeg maar iets, een tank een botsing begaat met een personenauto.
Hij staat al onder de spoiler volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Link 'm even naar me. Ik zit mobiel, maar wil 'm wel even toevoegen
Een grapje over Oekraïnse dames aan het begin van elk topic zou de sfeer ook wel goed doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het start van zo'n nieuw topic lijkt het mij een mooie traditie om af te trappen met een tweet over de ernst van de gruweldaden van de Russen.
Hier zou bijvoorbeeld een ingesloten filmpje gebruikt kunnen worden, waarbij, ik zeg maar iets, een tank een botsing begaat met een personenauto.
Nee joh, als Kiev valt is dat niet het einde. De bevolking laat zich niet zomaar een door Poetin ingestelde regering welgevallen, zeker niet als er nog een rechtmatige regering paraat staat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is niets meer te claimen als het moraal dusdanig zakt waardoor Kiev zal vallen
Chantage, dat is geen onderhandeling, Putin heeft geen moer te zeggen over dat soevereine land.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ontwapening van Oekraïne. Iets regelen voor die twee republieken, eventueel uitgebreid met een corridor tot aan Transnistria.
Waar blijkt dat toch uit dat hij weinig steun heeft,? Er staan 200k militairen aan de poorten daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie deze militaire overrompeling überhaupt probeert (met welk einddoel?) is al totaal gekkenwerk.
Lijkt ook weinig steun van z'n eigen bevolking te hebben.
Ehhh, waar haal je deze fantasie vandaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Oekraïne heeft het zeer moeilijk. Vele verliezen vandaag en Rusland laat nog meer soldaten vanuit Belarus Ukraine binnenkomen. Kan heel snel gedaan zijn. Vandaar ook dat Zelenskyy ook de bui ziet hangen en nu ook bereid is om niet meer toe te treden tot de NATO maar een neutrale status aan te houden.
Dat klopt niet helemaal. Over die twee republieken is al eerder gezegd dat die meer zelfbestuur moeten krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Chantage, dat is geen onderhandeling, Putin heeft geen moer te zeggen over dat soevereine land.
Ze zijn juist toch erg afhankelijk van Rusland toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:08 schreef Halcon het volgende:
Moldavië verbiedt per 1 maart de export van tarwe en suiker.
Als ik Poetin was zou ik Kiev belegeren maar niet de stad in gaan. Dat is vragen om een enorm bloedbad, ook aan Russische zijde.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee joh, als Kiev valt is dat niet het einde. De bevolking laat zich niet zomaar een door Poetin ingestelde regering welgevallen, zeker niet als er nog een rechtmatige regering paraat staat.
Heb je wel wat oost-europeanen nodig die de boel komen installeren bij mensen thuis. Wacht even, volgens mij zijn er wel een aantal mensen daar die weg willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Het kost ¤60 mld om iedereen een warmtepomp cadeau te doen. Just sayin... Als we vanavond de geldpers aanzetten is het morgenvroeg geregeld
Ja oke, is wel geinig maar niet echt bewijs. Voor hetzelfde geld is hij bang voor een dolk tussen z'n ribbenkast.quote:
Dat zou ordinaire diefstal zijn en verlies je direct je status als stabiel en betrouwbaar westen. gaan ze dus niet doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan dat geld niet gewoon afgepakt worden direct in een fonds gestopt worden om europa van het gas af te helpen? Of denk ik nu te simpel
edit: maak maar nieuw deel
De FOK! generaals hadden vanmorgen al op het rode plein gestaan!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben wel blij dat Fok! geen militaire operaties hoeft te leiden als ik de berichten hier lees.
Kan dat juridisch gezien überhaupt? Het zou natuurlijk wel een PR flater van jewelste zijn als ie het succesvol bij een rechter zou aanvechten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan dat geld niet gewoon afgepakt worden direct in een fonds gestopt worden om europa van het gas af te helpen? Of denk ik nu te simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |