Nou hilarischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
Is gewoon een NRC redacteur![]()
KUTKRANT
Wat dit betreft zijn we het wel met elkaar eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achteraf, ja. Nu het al aan de gang is.
Waar was Nederland toen de Amerikanen voor de honderdste keer aangaven dat ze gemakkelijk dezelfde hoeveelheid vloeibaar gas konden leveren als Rusland wat 1) de afhankelijkheid van Rusland zou wegnemen en 2) de Russische economie zou raken waardoor hij moeilijker een oorlogspot zou kunnen opbouwen.
Nee nee, veel te duur en de Yanks zijn stokers en veel te duur, Putin is zo gek niet en het is veel te duur.
En nu zijn we allemaal geschokt en leven we mee met de Oekraïners.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het gas in Groningen is toch van Duitsland?
Ik ook hoor. Wat dat betreft ben ik aardig cynisch geworden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:52 schreef Halcon het volgende:
Ik help het je hopen, maar vraag het me oprecht af.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ach dat heb je in Rusland ook. De russische vrienden die ik heb zijn allemaal vegan
Da's nóg sneuerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grapje van Lubach geleend.
Ik sluit niks meer uit, maar denk dat ie het inderdaad eerst in Moldavie en Georgie gaat proberen om zijn keizerrijk uit te breiden. In Belarus, Kazachstan en Oezbekistan zitten natuurlijk al zijn vazallen, dus die kun je mooi als stroman gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Putin heeft het inmiddels zo hoog in z'n bol dat het me niet zou verbazen als hij toch nog wat Baltische staten inneemt
Hoe wil je het anders doen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
[..]
omdat het tactisch weinig voordeel bied om in open veld de russen te proberen te verslaan. Dan krijg je luchtmacht en artillerie op je kop voordat je de grondtroepen ook maar ziet
China heeft heel veel nodig om al die dingen voor ons te maken. Dus Rusland zal dan maar het gas indirekt aan ons verkopen: aan China, zodat die produkten voor ons kan maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Rusland kan dat inprincipe niet overleven op langer termijn.
Nu hebben ze nog een aardige pot reserve, maar als dit verder word opgevoerd qua sancties, wat nu op gas en dergelijke gebeurt, dan volgt olie.
https://nos.nl/collectie/(...)ovcocktails-te-makenquote:'Tsjernobyl wordt beschermd tegen terroristen'
Het Russische ministerie van Defensie zegt dat Russische militairen de kerncentrale in Tsjernobyl hebben bezet om die te beschermen tegen "nationalistische groepen en andere terroristen". De Russen zouden willen voorkomen dat de centrale gebruikt wordt voor een "nucleaire provocatie".
De Amerikanen meldden gisteren dat Russische militairen medewerkers van de kerncentrale in gijzeling houden, maar Rusland ontkent dat. Ook zegt Rusland dat het bericht niet klopt dat er meer radioactiviteit rond de centrale gemeten wordt. Volgens het Oekraïense atoomagentschap veroorzaken de militaire activiteiten rond de centrale een verhoogde concentratie radioactiviteit in de lucht.
De regering zo snel mogelijk omver werpen en er een Russische leider neerplempen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar willen de russen precies heen in Kiev? Is dat bekend? Gewoon alle overheids gebouwen gaan bezetten?
Klinkt misschien wat dom maar mensen denkem dat die ‘woke’ cultuur, vegan movement, LGBT etc niet bestaat in Rusland ofzo. Totale onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Wat dat betreft ben ik aardig cynisch geworden.
[..]
Yep. Nou dat kutvolk van de Britten nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het zal nu wel rustiger worden in de all-inclusive resorts in Turkije en Egypte zonder het kutvolk van de Russen
Wie zegt datquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom laat de Oekrainsche leger dit zomaar gebeuren
[ twitter ]
@sp3cquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef Alpha0 het volgende:
go f**k yourself
zeg ik ook altijd tegen de mods hier
Dit verbaasd mij ook. Putin had het over een soort Russische shock and awe maar heel eerlijk had ik dan niet een paar 100 doden verwacht maar eerder 1000den in een oorlog tussen twee zulke grote landen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vraag mij wel af, waar zijn de reserves van Oekraïne? Of sowieso het standaard leger?
Die hebben immers eveneens een goeie 100k man sowieso paraat staan.
Die lijken wel verdwenen te zijn, maar geen berichten van massale slachtpartijen of Bijv grote groepen omsingeld / geneutraliseerd etc. Ala ww2 stijl berichten.
Doden hebben we het over enkele honderden, wat toch uit tig duizenden wel meevalt als het ware.
Voelt alsof ze maar geen goeie strategie kunnen toepassen en ze het vooral moeten hebben van de zogenaamde Oekraïnse spetznaz.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef Alpha0 het volgende:
go f**k yourself
Die hebben daar net zo goed compleet schijt aanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef Alpha0 het volgende:
go f**k yourself
Ik vraag mij of er nog iemand ter wereld gelooft wat "de Russen" communiceren met hun "nee joh, we zijn aan het oefenen, oeps! Nu rijden we ineens de grens over".quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ovcocktails-te-makenDie Russen zijn de terroristen.
Al jaren roep ik dat we onze kennis en industrie etc niet naar China/Rusland moeten verplaatsen. Maar ja voor een grijpstuiver is het heerlijk om zaken te doen met deze technocratische/communistische dwazen. Nu gaan we langzaam de rekening betalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat dit betreft zijn we het wel met elkaar eens.
Schroder en Merkel mogen wat mij betreft best wel voor landverraad worden berecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |