Misschien wel. Taiwan gaan ze toch wel pakken. Zeker na dit fiasco, en er is niemand die daar wat aan kan doen. Maak de afspraak dat ze Taiwan mogen hebben als ze Rusland weer in de pas laten lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al gaat die niet helpen, die vinden dit prachtig en gaan binnenkort Taiwan annexeren nu het westen "druk" is.
Ja, een land dat, omringd door vijanden, al sinds haar bestaan vecht om te blijven kunnen bestaan, gaat een conflict met Rusland aan voor de Oekraïnequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Israël? Maar die zullen daar wel niet zo'n zin in hebben
Nee. Maar elders in het westen wel. Ik heb er nog geen verantwoording over gehoord. Problematic. Je can't discriminate nonbinair/transgender people als dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die onzin heb je daar denk ik niet.
Pestleijers, iederen de Chinees zondag boycottenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Die geven de VS de schuld en kopen aan groot hoeveelheid gas en tarwe in.
Omdat ze weten dat de beste stuurlui aan wal staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom laat de Oekrainsche leger dit zomaar gebeuren
[ twitter ]
Kern van waarheid kan er ergens wel in zitten, het is nooit zwart/witquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
As war breaks out in Europe, China blames the US
https://www.cnn.com/2022/(...)l-hnk-mic/index.html
Putin heeft het inmiddels zo hoog in z'n bol dat het me niet zou verbazen als hij toch nog wat Baltische staten inneemtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat er dan wel militair ingegrepen gaat worden.
Grapje van Lubach geleend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
Is gewoon een NRC redacteur![]()
KUTKRANT
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/vitaliy_skakun/?hl=en
Prima journalist is dat, gewoon een grapje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
KUTKRANT
Er zit volgens mij ook nog wel een behoorlijke groep Russische joden in Israel, dus da's ook nog wel een dingetje danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een land dat, omringd door vijanden, al sinds haar bestaan vecht om te blijven kunnen bestaan, gaat een conflict met Rusland aan voor de Oekraïne
Hier kon ik wel om lachen.quote:
Als we een regering hadden gehad die snel de schade en versterking hadden geregeld dan stond de gaskraan nog gewoon open. Helaas hebben we die lul van een Rutte die om een euro te sparen 10 euro door de plee spoelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef VacaLoca het volgende:
Laten we aub snel weer gas gaan pompen uit Groningen en tevens snel kijken hoe we als land versneld van het gas af kunnen.
Liever wat miljarden naar Groningers ter compensatie dan naar Gazprom.
Afspraken zijn slechts woorden en papier. Heb je niets aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien wel. Taiwan gaan ze toch wel pakken. Zeker na dit fiasco, en er is niemand die daar wat aan kan doen. Maak de afspraak dat ze Taiwan mogen hebben als ze Rusland weer in de pas laten lopen
Achteraf, ja. Nu het al aan de gang is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Vind je het gek? Belgen die hun diamanten willen blijven verkopen, Italianen die hun tasjes willen blijven verkopen en de Duitsers die hun kerncentrales hebben gesloten en een pact met de duivel zijn aangegaan.
Het gas in Groningen is toch van Duitsland?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als we een regering hadden gehad die snel de schade en versterking hadden geregeld dan stond de gaskraan nog gewoon open. Helaas hebben we die lul van een Rutte die om een euro te sparen 10 euro door de plee spoelt.
Jij bent zeker ook zo'n persoon die zegt dat 2+2 best wel eens 3,5 kan zijn als iemand volhoudt dat het 3 is?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kern van waarheid kan er ergens wel in zitten, het is nooit zwart/wit
Inderdaad onhaalbaar. Maargoed, dit zomaar laten gebeuren kan natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een land dat, omringd door vijanden, al sinds haar bestaan vecht om te blijven kunnen bestaan, gaat een conflict met Rusland aan voor de Oekraïne
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
omdat het tactisch weinig voordeel bied om in open veld de russen te proberen te verslaan. Dan krijg je luchtmacht en artillerie op je kop voordat je de grondtroepen ook maar zietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Nou hilarischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
KUTKRANT
Wat dit betreft zijn we het wel met elkaar eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achteraf, ja. Nu het al aan de gang is.
Waar was Nederland toen de Amerikanen voor de honderdste keer aangaven dat ze gemakkelijk dezelfde hoeveelheid vloeibaar gas konden leveren als Rusland wat 1) de afhankelijkheid van Rusland zou wegnemen en 2) de Russische economie zou raken waardoor hij moeilijker een oorlogspot zou kunnen opbouwen.
Nee nee, veel te duur en de Yanks zijn stokers en veel te duur, Putin is zo gek niet en het is veel te duur.
En nu zijn we allemaal geschokt en leven we mee met de Oekraïners.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het gas in Groningen is toch van Duitsland?
Ik ook hoor. Wat dat betreft ben ik aardig cynisch geworden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:52 schreef Halcon het volgende:
Ik help het je hopen, maar vraag het me oprecht af.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ach dat heb je in Rusland ook. De russische vrienden die ik heb zijn allemaal vegan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |