Dat inderdaad, hij moet ook strength overhouden voor een veel meer vijandige wereld die nu ontstaat, en de Chinezen als buurland heb je ook reserves nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang en met hoeveel van zijn kracht Poetin er op in wil hakken.
Misschien ook een uitspraak om nog meer druk te zetten op enkele Europese landen qua sancties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot zover best onder de indruk ben van Bidens rol, of die van amerika. Qua bereidheid tot sancties, het leveren van intel, de toon etcquote:
Onzichtbaar boek.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het las als een goed boek niet?
niet zo gek als die Bush en Clintons gelukkigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien ook een uitspraak om nog meer druk te zetten op enkele Europese landen qua sancties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot zover best onder de indruk ben van Bidens rol, of die van amerika. Qua bereidheid tot sancties, het leveren van intel, de toon etc
Biden en Boris zijn de enige die leveren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien ook een uitspraak om nog meer druk te zetten op enkele Europese landen qua sancties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot zover best onder de indruk ben van Bidens rol, of die van amerika. Qua bereidheid tot sancties, het leveren van intel, de toon etc
Mijn ex werkgever zei altijd .. Slapen is ook een werkwoord .. en dat kun je dus ook onder werktijd doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef the-eye het volgende:
Maken jullie het niet te laat?
Kan best dat je van de week nog moet vechten
De kwaliteit van de intel is echt verbazingwekkend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe Oekrainse grondtroepen en de Russische soldaten zijn de enigen die leveren. Samen met de burgers zijn zij de dupe van deze complete waanzin!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Biden en Boris zijn de enige die leveren.
Op de livestreams zie ik nog weinig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
die gaan al als ik de live chats mag geloven, ze verwachten nog 2 a 3 min dat het dan los gaat
Nahquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef the-eye het volgende:
Maken jullie het niet te laat?
Kan best dat je van de week nog moet vechten
Evacuatie van de vrouwen tussen de 18 en 30 richting Nederland inmiddels in volle gangquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe zit het met Wit-Rusland qua nieuwe sancties, of zijn ze inmiddels al kapot gesanctioneerd?
kan ik me deur alvast open zetten , ik maak wel ruimte voor een 20 tal slaapplekken ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Evacuatie van de vrouwen tussen de 18 en 30 richting Nederland inmiddels in volle gang
Klein huis ja?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
kan ik me deur alvast open zetten , ik maak wel ruimte voor een 20 tal slaapplekken ..
en dan slapen ze nog niet eens bij mij in de kamer
4 kamersquote:
Ja en ook letterlijk "Fuck you" tegen de Russen zeggen bij vraag om overgavequote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat deze video al gepost is? Zie hem nu pas
https://twitter.com/ianbremmer/status/1497005877555077124
Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
Ik hoopte op een serieus antwoord in deze serieuze kwestiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Evacuatie van de vrouwen tussen de 18 en 30 richting Nederland inmiddels in volle gang
Dude het is 3 uur geweest, wat wil je? 1 of 2 Belarusski chicks?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik hoopte op een serieus antwoord in deze serieuze kwestie
kan zijn dat hoog geplaatste lui even een veilig heen komen zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie worden hier gevacueerd?
Welke live beelden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:07 schreef RAVW het volgende:
lekker die live belden , zit net zo veel spanning als toen de hele tijd mee kijken met het tahrirplein in egypte
toen , en de eerste golf oorlog
Man man .. was op van de zenuwen ..dagen lang kijken zeker naar die teostandne op het tahrirplein
Dan kun je er meer kwijt, ik heb ook nog een schuur die 12 meter lang is met zolder en helemaal kelder eronder. Kan denk ik wel half dorp kwijtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
4 kamers
waar van de woonkamer 7,40 bij 4,30 is
daar kun je wel aardig wat in kwijt hoor
Ja zo maak je jezelf wel tot een legende.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
Luister eventjes ouwe, ik wist niet dat de Belaruski chicks ook op de vlucht gingen. Jij hebt vast inside informatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude het is 3 uur geweest, wat wil je? 1 of 2 Belarusski chicks?
quote:
Aangezien veel reacties daar zegen zelensky, nee want die zit niet in Kiev maar in Lviv. Gezien het veel transportvliegtuigen zijn, hopelijk nieuwe supplies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie worden hier gevacueerd?
Jij noemt friet patat, wie is hier nu de fake news verspreiderquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Luister eventjes ouwe, ik wist niet dat de Belaruski chicks ook op de vlucht gingen. Jij hebt vast inside informatie.
Andersom bedoel je, hij zit in Kiev...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aangezien veel reacties daar zegen zelensky, nee want die zit niet in Kiev maar in Lviv. Gezien het veel transportvliegtuigen zijn, hopelijk nieuwe supplies.
Eh ja datquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Andersom bedoel je, hij zit in Kiev...
En friet maar geen patat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:17 schreef RAVW het volgende:
denk dat ik maar even een paar frikandellen gaat opwarmen
Wil toch wel alles mee krijgen straks dus Putin als je mee leest even wachten
nee gewoon op een broodje :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En friet maar geen patat?
Wensdromen moet je blijven houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
4 kamers
waar van de woonkamer 7,40 bij 4,30 is
daar kun je wel aardig wat in kwijt hoor
Naar onder in die tweetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
quote:Roman Abramovich's $590,000,000 yacht Eclipse is in Sint Maarten (Netherlands territory). It could be seized.
Hij kan natuurlijk wel zn laatste kans gepakt hebben, maar vooralsnog lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:
die kamer heb ik al nu de dames nogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wensdromen moet je blijven houden
Lijkt me ook niet, iets zegt me dat hij wel down fighting gaat, maar dat is puur speculatiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk wel zn laatste kans gepakt hebben, maar vooralsnog lijkt me dat onwaarschijnlijk.
En soms is beetje geouwehoer ook beste tijdens bullshit als dit die gaande isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wensdromen moet je blijven houden
Dat lijkt me ook wat voorbarig gezien de berichten van vandaag. Tsjernobyl is ingenomen maar dat is 130km van Kiev. De datavoorziening is wel erg beperkt, het is niet erg duidelijk tot waar de Russen opgerukt zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:55 schreef KINGIEE het volgende:
''Kyiv close to falling:'' lijkt me erg overdreven.
Ja, er is nu een en ander te horen.quote:
3 minuten nog dan zijn ze warmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:22 schreef RAVW het volgende:
het begint .. WTF .. KUT VENT IK ZEI WACHTEN !!!
quote:
10 min het zijn grill/ oven dingen en nog bevroren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
3 minuten nog dan zijn ze warm
Explosie lijkt in de lucht te zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Op 4:20:05 op deze stream echt een enorme explosie te zien in kiev (van 2 minuten geleden dus)
4/20/05 als de tijd in die op de video zelf staat
Dat is een behoorlijk explosief...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Op 4:20:05 op deze stream echt een enorme explosie te zien in kiev (van 2 minuten geleden dus)
Hopelijk intercepted danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Explosie lijkt in de lucht te zijn?
Daar lijkt het wel opquote:
En onze VRIJHEID dan!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:28 schreef superniger het volgende:
FOK! gaat over 10 minuten in lockdown.
Die was huge, maar lijkt inderdaad in de lucht te ontploffen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Vlak voor de explosie zie je rechts boven in beeld raketten van de grond de lucht in schieten.quote:
dadelijk een drone van de VS die hem te pakken heeft gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:30 schreef Uizichtloos het volgende:
[..]
Die was huge, maar lijkt inderdaad in de lucht te ontploffen.
Ik verwacht vrij weinig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ] Morgen/later vandaag wordt er heel wat verwacht blijkbaar...
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:22 schreef Rambolin het volgende:
Gaat Poetin de president van Oekrane vermoorden om een voorbeeld te stellen?
Of gaat de president van Oekrane net als de Afghaanse president Ghani het land uitvluchten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:34 schreef superniger het volgende:
Heeft Kiev een iron dome? Net als die Isralirs.
Waarschijnlijk luchtafweer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Explosie lijkt in de lucht te zijn?
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:34 schreef superniger het volgende:
Weet wel zeker 10 seconde voor de explosie in de lucht zie je rechtsboven in beeld 2 raketten de lucht in schieten.quote:
gewoon even wezen shoppen in de baas zijn tijd en oorlogstijd moet kunnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Spulletjes ophalen blijkbaar?
Iron Dome is totaal ongeschikt voor dit soort situaties. Het werkt alleen tegen voorspelbare langzame rockets, niet tegen veel snelle missiles die ook nog eens midflight van richting kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:34 schreef superniger het volgende:
Haha zou wel mooi zijn als de VS dat doen. Dan is er toch iets van hulp.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
dadelijk een drone van de VS die hem te pakken heeft gehad
die vliegen daar nu ook rond
quote:
Of het daadwerkelijk een vliegtuig was is lastig te verifiren natuurlijk. Gaf wel een flinke klap iig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:16 schreef skysherrif het volgende:
Was dus een vliegtuig, maar wat precies is nog de vraag
British Airways, knettergekquote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
India moet wel heel zeker van hun zaak zijn..
Zou ook een raket kunnen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk een vliegtuig was is lastig te verifiren natuurlijk. Gaf wel een flinke klap iig.
Wat heeft India met BA te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
India moet wel heel zeker van hun zaak zijn..
Ah ik keek naar de locatie waar het vandaan kwamquote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat heeft India met BA te maken?
Kan me overigens niet voorstellen dat BA over de Ukraine vliegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah ik keek naar de locatie waar het vandaan kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |