kan zijn dat hoog geplaatste lui even een veilig heen komen zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie worden hier geëvacueerd?
Welke live beelden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:07 schreef RAVW het volgende:
lekker die live belden , zit net zo veel spanning als toen de hele tijd mee kijken met het tahrirplein in egypte
toen , en de eerste golf oorlog
Man man .. was op van de zenuwen ..dagen lang kijken zeker naar die teostandne op het tahrirplein
Dan kun je er meer kwijt, ik heb ook nog een schuur die 12 meter lang is met zolder en helemaal kelder eronder. Kan denk ik wel half dorp kwijtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
4 kamers
waar van de woonkamer 7,40 bij 4,30 is
daar kun je wel aardig wat in kwijt hoor
Ja zo maak je jezelf wel tot een legende.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat deze video al gepost is? Zie hem nu pas
https://twitter.com/ianbremmer/status/1497005877555077124
Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
Luister eventjes ouwe, ik wist niet dat de Belaruski chicks ook op de vlucht gingen. Jij hebt vast inside informatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude het is 3 uur geweest, wat wil je? 1 of 2 Belarusski chicks?
quote:
Aangezien veel reacties daar zegen zelensky, nee want die zit niet in Kiev maar in Lviv. Gezien het veel transportvliegtuigen zijn, hopelijk nieuwe supplies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie worden hier geëvacueerd?
Jij noemt friet patat, wie is hier nu de fake news verspreiderquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Luister eventjes ouwe, ik wist niet dat de Belaruski chicks ook op de vlucht gingen. Jij hebt vast inside informatie.
Andersom bedoel je, hij zit in Kiev...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aangezien veel reacties daar zegen zelensky, nee want die zit niet in Kiev maar in Lviv. Gezien het veel transportvliegtuigen zijn, hopelijk nieuwe supplies.
Eh ja datquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Andersom bedoel je, hij zit in Kiev...
En friet maar geen patat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:17 schreef RAVW het volgende:
denk dat ik maar even een paar frikandellen gaat opwarmen
Wil toch wel alles mee krijgen straks dus Putin als je mee leest even wachten
nee gewoon op een broodje :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En friet maar geen patat?
Wensdromen moet je blijven houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
4 kamers
waar van de woonkamer 7,40 bij 4,30 is
daar kun je wel aardig wat in kwijt hoor
Naar onder in die tweetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat deze video al gepost is? Zie hem nu pas
https://twitter.com/ianbremmer/status/1497005877555077124
Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
quote:Roman Abramovich's $590,000,000 yacht Eclipse is in Sint Maarten (Netherlands territory). It could be seized.
Hij kan natuurlijk wel zn laatste kans gepakt hebben, maar vooralsnog lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:
die kamer heb ik al nu de dames nogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wensdromen moet je blijven houden
Lijkt me ook niet, iets zegt me dat hij wel down fighting gaat, maar dat is puur speculatiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk wel zn laatste kans gepakt hebben, maar vooralsnog lijkt me dat onwaarschijnlijk.
En soms is beetje geouwehoer ook beste tijdens bullshit als dit die gaande isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 03:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wensdromen moet je blijven houden
Dat lijkt me ook wat voorbarig gezien de berichten van vandaag. Tsjernobyl is ingenomen maar dat is 130km van Kiev. De datavoorziening is wel erg beperkt, het is niet erg duidelijk tot waar de Russen opgerukt zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:55 schreef KINGIEE het volgende:
''Kyiv close to falling:'' lijkt me erg overdreven.
Ja, er is nu een en ander te horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |