abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:01:44 #101
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203825493
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hangt er vanaf hoe lang en met hoeveel van zijn kracht Poetin er op in wil hakken.
Dat inderdaad, hij moet ook strength overhouden voor een veel meer vijandige wereld die nu ontstaat, en de Chinezen als buurland heb je ook reserves nodig.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203825494
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Austin = VS minDef
Misschien ook een uitspraak om nog meer druk te zetten op enkele Europese landen qua sancties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot zover best onder de indruk ben van Bidens rol, of die van amerika. Qua bereidheid tot sancties, het leveren van intel, de toon etc
pi_203825495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

Het las als een goed boek niet?
Onzichtbaar boek. :{
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:03:38 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825496
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Misschien ook een uitspraak om nog meer druk te zetten op enkele Europese landen qua sancties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot zover best onder de indruk ben van Bidens rol, of die van amerika. Qua bereidheid tot sancties, het leveren van intel, de toon etc
niet zo gek als die Bush en Clintons gelukkig

die hadden al wat meer militaire druk gezet
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:03:51 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203825497
Maken jullie het niet te laat?
Kan best dat je van de week nog moet vechten
pi_203825498
quote:

[..]
Biden en Boris zijn de enige die leveren.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:04:53 #107
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825499
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef the-eye het volgende:
Mijn ex werkgever zei altijd .. Slapen is ook een werkwoord .. en dat kun je dus ook onder werktijd doen

_O_
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:05:08 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203825500
quote:

[..]
De kwaliteit van de intel is echt verbazingwekkend.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203825501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef KINGIEE het volgende:

[..]
Biden en Boris zijn de enige die leveren.
Doe Oekrainse grondtroepen en de Russische soldaten zijn de enigen die leveren. Samen met de burgers zijn zij de dupe van deze complete waanzin!
Lach met een schone bips
pi_203825503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 02:57 schreef RAVW het volgende:

[..]
die gaan al als ik de live chats mag geloven, ze verwachten nog 2 a 3 min dat het dan los gaat
Op de livestreams zie ik nog weinig.
pi_203825504
twitter

Als die airforce nog operationeel is kan dit vast even naar de eeuwige jachtvelden gebombardeerd worden. Mooie test.
zie email 27 oktober
pi_203825505
Hoe zit het met Wit-Rusland qua nieuwe sancties, of zijn ze inmiddels al kapot gesanctioneerd?
Leipe shit ouwe
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:07:34 #113
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825506
lekker die live belden , zit net zo veel spanning als toen de hele tijd mee kijken met het tahrirplein in egypte
toen , en de eerste golf oorlog
Man man .. was op van de zenuwen ..dagen lang kijken zeker naar die teostandne op het tahrirplein
pi_203825507
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:03 schreef the-eye het volgende:
Nah

Waarom de NAVO en Nederland vrijwel zeker geen leger naar Oekrane sturen

"Of Nederland en de NAVO Oekrane militair zal steunen? Nee, zeker niet. Of nou ja: in principe niet", zegt Peter Wijninga, strategisch analist bij het The Hague Center for Strategic Studies. "Oekrane maakt namelijk geen deel uit van de NAVO."

In dat bondgenootschap van onder andere de meeste EU-landen, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk geldt namelijk het zogeheten artikel 5: een aanval op n NAVO-land geldt als een aanval op alle NAVO-landen, die daarop moeten reageren. Wijninga: "Maar dat gaat dus niet gebeuren, hoe triest dat ook is voor Oekrane. Militair staan ze alleen."

In theorie kunnen landen los van de NAVO wel besluiten om Oekrane militair te steunen, maar Wijninga ziet dat niet gebeuren. Landen kijken wel uit. "Er is geen enkel verdrag dat ze daartoe verplicht. Ook de buurlanden van Oekrane niet." En ook Nederland niet. "Als jij als land, zonder consultatie met de andere NAVO-landen, een militair avontuur begint door bijvoorbeeld Oekrane te helpen, dan sta je er alleen voor. Dan schiet niemand je te hulp."

Er is slechts n uitzonderlijk (toekomst)scenario waarin Nederland (en bondgenoten) Oekrane wel militair te hulp zou kunnen schieten. Maar dat scenario is vooralsnog heel erg vergezocht, benadrukt Wijninga. "Als er in Oekrane cht een enorme humanitaire crisis ontstaat, met etnische zuiveringen en enorme vluchtelingenstromen, dan bestaat de kans dat de NAVO zich op een gegeven moment achter de oren gaat krabben en denkt: hier moeten we iets mee. Dat gebeurde ook eind jaren negentig tijdens de oorlog in Kosovo, maar er is nog steeds discussie of dat toen terecht en legaal was. Dus je kunt je voorstellen dat landen - en ook Nederland - niet echt staan te trappelen."

Bovendien: ls het al zover zou komen, dan zouden dat soevereine besluiten van landen zijn, dus geen verplichting. Nederland wordt dus nooit de Oekraneoorlog in getrokken 'omdat het moet'.

Een veel waarschijnlijker scenario is dat de NAVO (meer) militairen naar Polen en de Baltische staten stuurt, puur om Rusland af te schrikken. "Polen en de Baltische staten willen graag een heel duidelijk signaal van 'bondschappelijke solidariteit' afgeven", zegt Dick Zandee, hoofd van het veiligheidsdepartement van instituut Clingendael. Oftewel: Polen, Estland, Letland en Litouwen willen graag aan Rusland laten zien: blijf weg uit ons land, of wij nemen revanche met hulp van de NAVO. "Sommige individuele landen hebben al extra militairen naar die landen gestuurd, zoals Duitsland, de Britten en de Amerikanen. Maar concrete gesprekken over het inzetten van zo'n zogeheten NATO Response Force zijn er nog niet.

https://www.nu.nl/spannin(...)oekraine-sturen.html
pi_203825508
twitter

Ik bied Mark een gratis cursus aan over het verschil tussen kunnen en willen. (overigens is niet willen in deze volstrekt begrijpelijk, daar niet van)
zie email 27 oktober
pi_203825509
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe zit het met Wit-Rusland qua nieuwe sancties, of zijn ze inmiddels al kapot gesanctioneerd?
Evacuatie van de vrouwen tussen de 18 en 30 richting Nederland inmiddels in volle gang :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:10:40 #117
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Evacuatie van de vrouwen tussen de 18 en 30 richting Nederland inmiddels in volle gang :)
kan ik me deur alvast open zetten , ik maak wel ruimte voor een 20 tal slaapplekken ..
en dan slapen ze nog niet eens bij mij in de kamer
pi_203825512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
kan ik me deur alvast open zetten , ik maak wel ruimte voor een 20 tal slaapplekken ..
en dan slapen ze nog niet eens bij mij in de kamer
Klein huis ja? :D
Lach met een schone bips
pi_203825513
Neem aan dat deze video al gepost is? Zie hem nu pas

https://twitter.com/ianbremmer/status/1497005877555077124

Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 03:12:02 #120
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825515
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klein huis ja? :D
4 kamers
waar van de woonkamer 7,40 bij 4,30 is
daar kun je wel aardig wat in kwijt hoor
pi_203825516
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat deze video al gepost is? Zie hem nu pas

https://twitter.com/ianbremmer/status/1497005877555077124

Met de wetenschap dat alle oekraiense soldaten daar gesneuveld zijn wel kippenvel zeg.
Ja en ook letterlijk "Fuck you" tegen de Russen zeggen bij vraag om overgave _O_
Lach met een schone bips
pi_203825517
5 Ukraine air force vliegtuigen vluchten het land uit lol
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_203825518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik hoopte op een serieus antwoord in deze serieuze kwestie :(
Leipe shit ouwe
pi_203825519
twitter

Wie worden hier gevacueerd?
zie email 27 oktober
pi_203825520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 03:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]
Ik hoopte op een serieus antwoord in deze serieuze kwestie :(
Dude het is 3 uur geweest, wat wil je? 1 of 2 Belarusski chicks?
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')