Nee ik ook niet, weet ook niet hoe accuraat deze website is, maar zie hem vaak gebruikt worden door van die twitter intel accountjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kan me overigens niet voorstellen dat BA over de Ukraine vliegt.
Is ook niet zo. Toestel vliegt nu over Georgië.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kan me overigens niet voorstellen dat BA over de Ukraine vliegt.
Stippellijntje geeft een geëxtrapoleerde route weer met de korte route naar de eindbestemming als er geen grondstations zijn die de transponder van het toestel oppikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, weet ook niet hoe accuraat deze website is, maar zie hem vaak gebruikt worden door van die twitter intel accountjes
Klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is ook niet zo. Toestel vliegt nu over Georgië.
In dit conflict lijkt er ook een gebrek aan informatie te zijn. Misschien zijn het de taalverschillen of bronnen die moeilijk toegankelijk zijn, of verbeeld ik me dit enkel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:51 schreef Tourniquet het volgende:
Op CNN werd door de correspondent in Kiev gezegd dat die explosie volgens het Oekraïense Min. van BZK juist een Oekraïense Su-27 was, neergehaald door een Russische SAM.
Maargoed, informatie is altijd wat shady in deze situaties.
Men wil natuurlijk ook maatregelen achter de hand houden als het qua bombardementen en krijg volledig uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
Op het eerste gezicht lijken de sancties halfzacht te zijn. Nordstream 2 was nog niet in gebruik en kan tzt gewoon in gebruik genomen worden. De Russen kunnen nog steeds SWIFTen, en Putin wordt persoonlijk niet aangepakt. Dat zal niet veel indruk maken.
Lijkt me dat dat punt al bereikt is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men wil natuurlijk ook maatregelen achter de hand houden als het qua bombardementen en krijg volledig uit de hand loopt.
Mwah het is nog maar net begonnen....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat punt al bereikt is.
Zolang half Europa afhankelijk is van Russisch gas zit er ooknweinig anders op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
Op het eerste gezicht lijken de sancties halfzacht te zijn. Nordstream 2 was nog niet in gebruik en kan tzt gewoon in gebruik genomen worden. De Russen kunnen nog steeds SWIFTen, en Putin wordt persoonlijk niet aangepakt. Dat zal niet veel indruk maken.
Wat mij betreft blijft men de opties tot diplomatie onderzoeken. Dat lijkt me preferabel boven een lange oorlog met vele slachtoffers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat punt al bereikt is.
We zijn ver voorbij diplomatie, hoewel je natuurlijk de deur open moet houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft men de opties tot diplomatie onderzoeken. Dat lijkt me preferabel boven een lange oorlog met vele slachtoffers.
Je weet ook waarom die twee landen SWIFT willen behouden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
We zijn ver voorbij diplomatie, hoewel je natuurlijk de deur open moet houden.
Sancties zijn erg mild vind ik, hele harde woorden maar vervolgens is het vooral verworden tot een debat.
Niet uit SWIFT, omdat Duitsland en Italië dwarsliggen.. uitgerekend die twee landen.
Omdat ze zwak zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je weet ook waarom die twee landen SWIFT willen behouden?
CNN met die in scène gezette video’s van ze, had ze wel weer betrapt met die nep scène waar in ze waren vergeten 1 shot er uit te editten van vluchtende mensen uit een perfect schone auto.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:33 schreef Kijkertje het volgende:
En nu wordt weer bericht dat een Oekraiens vliegtuig zou zijn neergeschoten:
[ twitter ]
[ twitter ]
Geen idee waar je het over hebt en lijkt me niet erg relevant hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
CNN met die in scène gezette video’s van ze, had ze wel weer betrapt met die nep scène waar in ze waren vergeten 1 shot er uit te editten van vluchtende mensen uit een perfect schone auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |