abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203825598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Kan me overigens niet voorstellen dat BA over de Ukraine vliegt.
Nee ik ook niet, weet ook niet hoe accuraat deze website is, maar zie hem vaak gebruikt worden door van die twitter intel accountjes
pi_203825599
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Kan me overigens niet voorstellen dat BA over de Ukraine vliegt.
Is ook niet zo. Toestel vliegt nu over Georgië.

https://www.flightradar24.com/BAW142/2aee31e4

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nee ik ook niet, weet ook niet hoe accuraat deze website is, maar zie hem vaak gebruikt worden door van die twitter intel accountjes
Stippellijntje geeft een geëxtrapoleerde route weer met de korte route naar de eindbestemming als er geen grondstations zijn die de transponder van het toestel oppikken.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 25 februari 2022 @ 04:27:35 #203
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203825600
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Is ook niet zo. Toestel vliegt nu over Georgië.
Klopt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203825602
In Moskou ruim duizend demonstranten gearresteerd blijkbaar en dat is wat ze zelf toegeven dus het zullen er wel meer zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203825603
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 04:30:52 #206
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203825604
ja er schijnt ook al met clusters in een woonwijk gegooid te zijn eerder op deze dag
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203825605
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203825612
Op CNN werd door de correspondent in Kiev gezegd dat die explosie volgens het Oekraïense Min. van BZK juist een Oekraïense Su-27 was, neergehaald door een Russische SAM.

Maargoed, informatie is altijd wat shady in deze situaties.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 25 februari 2022 @ 04:56:52 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203825616
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 04:51 schreef Tourniquet het volgende:
Op CNN werd door de correspondent in Kiev gezegd dat die explosie volgens het Oekraïense Min. van BZK juist een Oekraïense Su-27 was, neergehaald door een Russische SAM.

Maargoed, informatie is altijd wat shady in deze situaties.
In dit conflict lijkt er ook een gebrek aan informatie te zijn. Misschien zijn het de taalverschillen of bronnen die moeilijk toegankelijk zijn, of verbeeld ik me dit enkel?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203825617
Op het eerste gezicht lijken de sancties halfzacht te zijn. Nordstream 2 was nog niet in gebruik en kan tzt gewoon in gebruik genomen worden. De Russen kunnen nog steeds SWIFTen, en Putin wordt persoonlijk niet aangepakt. Dat zal niet veel indruk maken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 25 februari 2022 @ 05:05:11 #211
56749 BlaZ
pi_203825618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
Op het eerste gezicht lijken de sancties halfzacht te zijn. Nordstream 2 was nog niet in gebruik en kan tzt gewoon in gebruik genomen worden. De Russen kunnen nog steeds SWIFTen, en Putin wordt persoonlijk niet aangepakt. Dat zal niet veel indruk maken.
Men wil natuurlijk ook maatregelen achter de hand houden als het qua bombardementen en krijg volledig uit de hand loopt.
pi_203825619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Men wil natuurlijk ook maatregelen achter de hand houden als het qua bombardementen en krijg volledig uit de hand loopt.
Lijkt me dat dat punt al bereikt is.
pi_203825622
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Mwah het is nog maar net begonnen....
pi_203825624
twitter
pi_203825628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
Zolang half Europa afhankelijk is van Russisch gas zit er ooknweinig anders op.
Als Europa zijn we te afhankelijk van Rusland en China. China kunnen we nog missen omdat zij een maak industrie hebben. Kunnen we zelf ook wel opvangen het zij tegen hogere kosten. Een half continent in de kou zetten zal toch iets anders aan voelen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 05:28:06 #216
56749 BlaZ
pi_203825630
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wat mij betreft blijft men de opties tot diplomatie onderzoeken. Dat lijkt me preferabel boven een lange oorlog met vele slachtoffers.
pi_203825634
Rusland zal gezien het matige succes en relatief grote verliezen nu gaan inzetten op de extra criminele vormen van bombarderen zonder discriminatie.

Denk dat de eerste berichten erover nog niet helemaal kloppen.
Zoals hetzelfde bericht met plaatje van die kruisraket wat is neergeschoten boven kiev.
De een zag het als een vliegtuig, de ander als clusterbom etc.

Maar wat Oekraïne gaat doen is kiev als een soort Stalingrad maken, maar dit keer zijn de Russen de Duitsers zeg maar.
pi_203825636
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat mij betreft blijft men de opties tot diplomatie onderzoeken. Dat lijkt me preferabel boven een lange oorlog met vele slachtoffers.
We zijn ver voorbij diplomatie, hoewel je natuurlijk de deur open moet houden.

Sancties zijn erg mild vind ik, hele harde woorden maar vervolgens is het vooral verworden tot een debat.
Niet uit SWIFT, omdat Duitsland en Italië dwarsliggen.. uitgerekend die twee landen.
pi_203825637
En nu wordt weer bericht dat een Oekraiens vliegtuig zou zijn neergeschoten:

twitter

twitter
pi_203825639
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
We zijn ver voorbij diplomatie, hoewel je natuurlijk de deur open moet houden.

Sancties zijn erg mild vind ik, hele harde woorden maar vervolgens is het vooral verworden tot een debat.
Niet uit SWIFT, omdat Duitsland en Italië dwarsliggen.. uitgerekend die twee landen.
Je weet ook waarom die twee landen SWIFT willen behouden?
pi_203825641
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je weet ook waarom die twee landen SWIFT willen behouden?
Omdat ze zwak zijn.

Andere antwoorden doen er niet toe.
pi_203825643
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:33 schreef Kijkertje het volgende:
En nu wordt weer bericht dat een Oekraiens vliegtuig zou zijn neergeschoten:

[ twitter ]
[ twitter ]
CNN met die in scène gezette video’s van ze, had ze wel weer betrapt met die nep scène waar in ze waren vergeten 1 shot er uit te editten van vluchtende mensen uit een perfect schone auto.
pi_203825647
twitter
pi_203825648
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 05:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
CNN met die in scène gezette video’s van ze, had ze wel weer betrapt met die nep scène waar in ze waren vergeten 1 shot er uit te editten van vluchtende mensen uit een perfect schone auto.
Geen idee waar je het over hebt en lijkt me niet erg relevant hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')