politici moeten het vechten aan de vechtersbazen overlatenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een echte leider vecht mee met zijn volk tot het bittere eind.
Je land ontvluchten als leider is laf. En ik spreek ook over België.
Poetin durft nog geen 5 meter binnen een ander mens te komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef Evenstar het volgende:
"Poetin geen reisverbod opleggen, want dan kan hij niet meer reizen en is een diplomatieke oplossing niet mogelijk?"
Is dat echt serieus bedoeld?
Volgens de extra uitzending op NPO1 is de landingsbaan in handen van de Russen, maar de complexen eromheen nog niet. Ik weet niet hoe 'live' de uitzending isquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Is er nog daadwerkelijk nieuws van de afgelopen twee uur?![]()
Iets over het vliegveld?
Omdat de opkomstplicht is opgeschort slimmerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog geen brief ontvangen van de overheid
verder ben ik voor de dienstplicht en ik zou zelf graag voor Nederland willen vechten
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Rutte gonna Rutte, dit is hetzelfde als 2 jaar geleden, dat ze geen ingrijpende coronamaatregelen wilden treffen tot de IC's al bijna vol lagen.
Over Kerona gesproken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Rutte gonna Rutte, dit is hetzelfde als 2 jaar geleden, dat ze geen ingrijpende coronamaatregelen wilden treffen tot de IC's al bijna vol lagen.
En nu doen ze dat nog steeds, alleen laat 'de gewone man' zich door allerhande charlatans van alles op de mouw spelden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Excuseer... ik haat politici. Maar vroeger stonden ze meer achter hun woorden en idealen dan nu.
De PvdA vocht nog voor de gewone man. En nu....
En toch was Nederland volgens een onderzoekje het land waar de meeste inwoners niet wouden vechten voor hun land als dat nodig was in heel Europa.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Je hebt een beetje een vertekend beeld van de werkelijkheid. Niet dat ik geloof dat Nederlanders erg bereid zijn om in de wapens te klimmen, maar er zijn weinig Europese landen nationalistischer dan Nederland. Als er een land een 'land' is, dan is het Nederland wel.
Zeg dan gewoon dat er te weinig draagvlak voor is. Niet dat je wacht op een volgend stadium. Die is er niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederland was voor het maximaal straffen dus als je dan weer negatief wilt doen, val dan niet Rutte hier op aan.
Of misschien heb je gewoon het verkeerde beeld van Rusland en de Russen. Ben je wel eens in Rusland geweest, en heb je wel eens met een Rus gepraat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:40 schreef Beathoven het volgende:
ik vind het wel dapper dat sommige Russen zich in Rusland op straat uitspreken tegen de oorlog en interviews geven met de BBC en CNN
Wat is the big Omar show?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Popcorn staat al klaar voor the Big Omar show
Gaat wmb sws niet meer om aantallen maar wat je daarmee qua macht en invloed voorstelt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heb je aan ongetrainde lui? Niet veel. 95% zal nog geen pistool vast kunnen houden. Denk dat dat soort lui alleen maar kunnen dienen als kanonnenvoer of om de beroepssoldaten in de weg te lopen.
En het is sowieso lafjes om als overheid jarenlang te beknibbelen op defensie en dan, als de stront in de ventilator dreigt te komen, de opkomstplicht weer in te voeren.
Dan moeten we de opkomstplicht toch terughalenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat debl opkomstplicht is opgeschort![]()
![]()
Ook altijd wel typisch iets over studenten en mensen die nog vrij onafhankelijk zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook wel van te kijken.
Dat klopt, daarom schreef ik er ook bij dat ik niet zo geloof dat nederlanders bereid zijn zich met wapens te verdedigen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En toch was Nederland volgens een onderzoekje het land waar de meeste inwoners niet wouden vechten voor hun land als dat nodig was in heel Europa.
Money talks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef Coelho het volgende:
We hebben het over banksancties, maar tegelijk lees ik op teletekst dat het Nederlands basketbalteam vanavond verloren heeft van Rusland, dat Zenit Sint Petersburg vanavond Europees voetbal speelt en dat Medvedev vandaag nummer 1 van de wereld bij tennis is geworden.
Buiten economische sancties, moeten we gewoon niet alle Russen tijdelijk uitsluiten van sportcompetities enz.? Al is het maar om de nodige binnenlandse onrust te creëren. Of is men juist bang dat het Russische volk zich (nog meer??) achter Putin en tegen de rest van de wereld zullen scharen?
Knap!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een open deur weer Momo, dat ben jij toch met mij eens?
@:yvonne kijk dit dan
Ik wacht wel tot ze op de stoep staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Of misschien heb je gewoon het verkeerde beeld van Rusland en de Russen. Ben je wel eens in Rusland geweest, en heb je wel eens met een Rus gepraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |