Ja dan gaan een paar duizend extra beperkt getrainde nederlandse dienstplichtigen het verschil maken ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat mag je nog eens vragen als Rusland perongeluk of expres een navo land binnenstapt.
Bruin volk?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij jou neigt het eerder naar ordinaire xenofobie waarschijnlijk... Zou niet verrassend zijn.
Hordes rechts volk dat denkt dat nationalisme en vaderlandsliefde niets anders is dan bruin volk buiten willen trappen.
Bij mij zijn familie, haard, huis en geboortegrond één.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mijn loyaliteit is aan degene die mijn peloton zal leiden langs alle gevaren en wiens plannen ons succesvol zullen maken ten opzichte van onze vijand, waarbij 'overleven' op de eerste plaats moet komen in de definitie van succesvol.
Want als ik tijdens gevechten doodgeschoten wordt, dan heb ik zelf alles verloren en heb ik helemaal niks bereikt met het meedoen met de gevechten.
Maar even serieus:
Zoals bij verreweg de meeste mensen ligt mijn loyaliteit bij mijn gezin.
Aha jij gelooft niet in het concept van autonome landen die zelf besluiten mogen nemen. Zeg dat danquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok jongen, jij je zin, ga ik jouw kant op.
We hebben dus al jaren Poetin expres in een hoek gedrukt, want de EU moet groot zijn, en Poetin is fout. Dat is het enige juiste, en wij staan daarvoor. En natuurlijk zouden daar consequenties uit voortkomen. Dus zijn we al jaren volledig voorbereid. We zouden bepaald dom zijn om zo'n supermacht te tergen zonder op zijn reactie voorbereid te zijn. En wij zijn natuurlijk niet dom, integendeel. We hebben op dit moment aangestuurd en hebben nu onze kans om voor eens en voor altijd van Rusland af te komen. Onze droom begint uit te komen.
Maar waarom ondernemen we nu dan geen actie?
Dat ook nog ja. Dan zou je vanuit het buitenverblijf van Trudeau succeswensen en morele steun krijgen van Rutte, Jetten en Kaag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
En diezelfde overheid zit in no time in een vliegtuig richting Canada...
Rutte gonna Rutte, dit is hetzelfde als 2 jaar geleden, dat ze geen ingrijpende coronamaatregelen wilden treffen tot de IC's al bijna vol lagen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Welk volgend stadium? Heeft Rutte gemist dat het een full scale invasie is?![]()
We wachten met SWIFT totdat de Russen aan de Oost-Duitse grens staan?
Hoe verder we ze van Nederland kunnen houden hoe minder er nodig zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dan gaan een paar duizend extra beperkt getrainde nederlandse dienstplichtigen het verschil maken ja?
Een echte leider vecht mee met zijn volk tot het bittere eind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Engeland
en dat was de juiste beslissing in 1940
Eerder vandaag waren er juist berichten dat ze Oekraïne aan het helpen waren. Zo'n filmpje met wat gebedjes zegt toch helemaal niks. Het is niet eens duidelijk of het van vandaag is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit dus. Die vechten liever tegen Russen dan er mee samen
ik heb nog geen brief ontvangen van de overheidquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dienstplicht is er gewoon nog steeds.
De opkomstplicht is opgeschort.
Ligt er aan hoe je ze inzet. Er is veeeeeeeel logistiek nodig om een nato leger te laten werken. Dus paar duizend extra in logistiek kan geen kwaadquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dan gaan een paar duizend extra beperkt getrainde nederlandse dienstplichtigen het verschil maken ja?
Nederland was voor het maximaal straffen dus als je dan weer negatief wilt doen, val dan niet Rutte hier op aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Welk volgend stadium? Heeft Rutte gemist dat het een full scale invasie is?![]()
We wachten met SWIFT totdat de Russen aan de Oost-Duitse grens staan?
Je woont in Kerkrade?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is natuurlijk dat ik maar een steen hoef te gooien en een buitenlander raak om dat aan te kunnen vragen.
Terwijl het juist informatie bevat welke elke Nederlander kan gaan gebruiken ergens de komende jarenquote:
Laten we ook niet vergeten dat meneer "I would like you to do us a favor though" het echt aan zijn reet kon roesten of Oekraine de door Congress bij wet toegezegde wapengerei tijdig kreeg ... nee, integendeel, dat werd ingezet als drukmiddel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetin kan het geen ruk schelen wie de stoelen in het Witte Huis opwarmt. Dat heeft toch geen invloed op 's mans Groot Rusland Gedachtengoed.
Als Trump nog president was geweest, had-ie Poetin waarschijnlijk aangeboden om dumppartijen helmen, vaseline, thermisch ondergoed, witte bonen in tomatensaus, condooms en andere hulppakketten richting diens invasieleger te sturen. Tegen betaling uiteraard. The Art of the Deal.
Excuseer... ik haat politici. Maar vroeger stonden ze meer achter hun woorden en idealen dan nu.quote:
Nou, inderdaad.. Wat een bijzondere gedachtengangquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daarnaast: hoe overleeft men überhaupt zonder kroketten!?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Nederland is mijn vaderland en daar leef ik en sterf ik.
Je hebt 2 groepen. De Kadyrovtsy dat zijn pro-Russische Tsjetsjenen, en je hebt andere zoals de terroristen die zijn anti-Russisch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eerder vandaag waren er juist berichten dat ze Oekraïne aan het helpen waren. Zo'n filmpje met wat gebedjes zegt toch helemaal niks. Het is niet eens duidelijk of het van vandaag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |