Het gebeurt ook niet, maar ik vraag me af of ze feitelijk onder NAVO-vleugels zouden vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie Oostenrijk aan gaan vallen? Finland lijkt me al onwaarschijnlijk, maar Oostenrijk...
Ik hoop het niet. Popcorn staat al klaar voor the Big Omar showquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is die aflevering niet geschrapt vanavond?
Ik ben je directe concurrent.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je land je roept kom je.
Geen enkele twijfel, terwijl ik zeker weet dat ik 1 van de eersten zou zijn om in mijn broek te plassen van angst.
Je vecht voor de vrije Westerse manier van leven. Je weet wel, het luxeprobleem dat je de hele dag kunt neuzelen over woke, transgendertoiletten, regenboogzebrapaden, etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het land dat geen land wil zijn, waar nationalisme als een ziekte wordt gezien en waar de culturele/demografische transitie in alle lagen van het land tot de hoogste waarde is verheven? Mwoah.
Is geannuleerd vanavond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Popcorn staat al klaar voor the Big Omar show
Het Russische perspectief heb ik in Nederland ook vaak voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Ook common sense.
Ok jongen, jij je zin, ga ik jouw kant op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar heb jij het inderdaad nogal moeilijk mee, das bekend.
Eens. Jarenlang is mij verteld dat de natie staat achterhaalt zou zijn. En nu verwacht men opeens vaderlandsliefde. Ik had het graag gedaan. Maar niet voor dit Nederland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
En hoe weet je wat je land is? Ik bedoel, grenzen hebben we niet dus dat wordt wat lastig verdedigen hè. Was allemaal niet belangrijk. De wereld was één grote punica oase waar grenzen maar een door mensen verzonnen streep op de kaart waren
Verschil met deze meneer en de Poetin vriendjes hier is dat hij Poetin wel de schuld geeft. Zie het verschil in reactie op Geert Wilders en die landverrader van een Baudet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Ook common sense.
Die heb ik in 50+ topics hier niet gezien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vecht voor de vrije Westerse manier van leven. Je weet wel, het luxeprobleem dat je de hele dag kunt neuzelen over woke, transgendertoiletten, regenboogzebrapaden, etc.
Ik heb eigenlijk heel weinig tot helemaal nix met nationaliteit, etniciteit, vlagvertoon, nationalisme, cultuursuperioriteit en wat niet al. (Behalve bij sport, maar dat is chauvinisme, vooruit maar weer.)quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je land wordt aangevallen dan verdedig je je land... of zeg ik nu iets heel geks?
Tja, jij valt dan ook binnen een andere categorie van Links.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Mijn vaderlandsliefde hangt niet af van wat anderen ervan vinden. Maar ook bij jou overduidelijk dat heel deze kwestie in wezen niets met Rusland te maken heeft, maar met Het Narratief van Woke Links.
Letlandquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen zoekt lijstje op welke landen lid zijn van de NAVO
Post het ook even. * Tengano heeft ook geen enkel idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen zoekt lijstje op welke landen lid zijn van de NAVO
Als je zo vaderlandslievend bent waarom hangt er dan Belgie achter je users naampje?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Mijn vaderlandsliefde hangt niet af van wat anderen ervan vinden. Maar ook bij jou overduidelijk dat heel deze kwestie in wezen niets met Rusland te maken heeft, maar met Het Narratief van Woke Links.
Jij zou altijd nog, na een korte training, op een kamikaze missie gestuurd kunnen wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel, maar mij een wapen en een uniform geven is echt verspilling van resources
Dat zou me onder Russisch heerschappij evengoed lukken. Juist met medestand van de Tsar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
Je vecht voor de vrije Westerse manier van leven. Je weet wel, het luxeprobleem dat je de hele dag kunt neuzelen over woke, transgendertoiletten, regenboogzebrapaden, etc.
Zihni Özdilquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Ook common sense.
Als dit waar is: nicequote:
In principe valt het niet onder "defend every inch of the NAVO". Wel zijn beide landen lid van de EU, dus mogelijk ligt dat iets anders dan Oekraïne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet, maar ik vraag me af of ze feitelijk onder NAVO-vleugels zouden vallen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |