Nederland heeft al dienstplicht btwquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat met die jeugd van tegenwoordig hier![]()
![]()
Laf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:32 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Eens. Jarenlang is mij verteld dat de natie staat achterhaalt zou zijn. En nu verwacht men opeens vaderlandsliefde. Ik had het graag gedaan. Maar niet voor dit Nederland.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het land dat geen land wil zijn, waar nationalisme als een ziekte wordt gezien en waar de culturele/demografische transitie in alle lagen van het land tot de hoogste waarde is verheven? Mwoah.
Vooral de bejaarden kunnen daar slecht mee om gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Daar is niets van gelogen natuurlijk, daar hoef je geen FvD-stemmer voor te zijn om dat op te kunnen merken. Het is alleen compleet irrelevant voor dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heb ik in 50+ topics hier niet gezien.
Wel allerlei rechts FvD volk dat zégt dat iedereen in Nederland bezig is met woke, transgendertoiletten, regenboogzebrapaden etc.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Post het ook even. * Tengano heeft ook geen enkel idee.
Doe de NATO landen er ook maar gelijk bij.
Het is moeilijk en feitelijk onmogelijk om als het Westen (zelf) actie te nemen in de Oekraïne. Dat maakt ons anders tot agressor en zal alleen maar olie op het vuur gooien zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
De NASDAQ net even in het groen.
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
Vloggen vanuit de loopgraven en selfies met de tegenstanderquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
... Omdat de oude Latijnse benaming voor de Lage Landen, inclusief Nederland en België, Belgica was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Als je zo vaderlandslievend bent waarom hangt er dan Belgie achter je users naampje?
Zelfs mijn zoon van 18jr hier zegt dat dienstplicht invoeren juist nu zijn keuze zou zijn. Terwijl hij een hekel aan geweld/leger heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
We zijn geen Jappen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij zou altijd nog, na een korte training, op een kamikaze missie gestuurd kunnen worden
... ja, en dan? Dan besluit je maar niet meer van je vaderland te houden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Woke Links heeft hier niets mee te maken. De anti-nationalistische sentimenten in West-Europa zijn veel ouder en diepgewortelder.
Gelijk vragen waar de safe space isquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Het is niet laf. De loyaliteit is gewoon van de andere kant opgezegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laf.
Mijn vaderlandsliefde hangt niet af van wat anderen ervan vinden of over zeggen.
"realistisch"quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Ook common sense.
Dan weet dit land haar nationalistische inborst bijzonder slecht te vertalen naar politiek beleid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef -XOR- het volgende:
Je hebt een beetje een vertekend beeld van de werkelijkheid. Niet dat ik geloof dat Nederlanders erg bereid zijn om in de wapens te klimmen, maar er zijn weinig Europese landen nationalistischer dan Nederland. Als er een land een 'land' is, dan is het Nederland wel.
Veel Marokkanen en Turken die ik spreek die normaal nogal stoer doen zeggen wel te zullen vechten voor Nederland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nederland heeft al dienstplicht btw
Mijn overgrootopa zei altijd heel terecht:"Mijn vader had geen land.".quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, en dan? Dan besluit je maar niet meer van je vaderland te houden?
Laf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |