quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Dunnevandale het volgende:
Zijn er al voetballers met een mening over deze kwestie?
https://www.fcupdate.nl/v(...)-pijnlijke-dood-toe/quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Dunnevandale het volgende:
Zijn er al voetballers met een mening over deze kwestie?
Je zou ze hier nogal tekeer zijn gegaan als er destijds op video een Nederlander in Irak of zo onthoofd zou zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit zou je ook zeggen tegen Nederlandse ouders wiens zoon of dochter is omgekomen in Afghanistan?
Snap je dat werkelijk niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Toch fijn zo'n daadkrachtige NAVO. Lekker niks doen en "het erg vinden". Die slappe politici van ons voorop.
Waarom staat er geen internationale legermacht aan de grens in Oekrane die terugslaat?
Omdat we dan WOIII hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Toch fijn zo'n daadkrachtige NAVO. Lekker niks doen en "het erg vinden". Die slappe politici van ons voorop.
Waarom staat er geen internationale legermacht aan de grens in Oekrane die terugslaat?
Omdat er dan risico op een kernoorlog isquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Voorlopig nog wel een aankomende vlucht van Aeroflot op het programma morgenochtend op Schiphol in ONS landquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kunnen de olicharchen niet meer naar hun huizen in Londen
Ik weet niet wie nu wie gaat boycotten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Aeroflot niet meer welkom in de UKDat zal ze leren!
Nja kan wel, maar dan moeten alle landen dus de dienstplicht activeren. En aanzienlijke kans op WW3.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, en nu?quote:
Als dat zo zou zijn, zou je nooit meer op FOK! kunnen posten. U zult dan niet meer bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
Avondklok gaat pas om 22.00 in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog steeds druk op straat in Kiev. Allemaal Russen die niets te vrezen hebben?
Eigenlijk wel, ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het alternatief dat landen zo maar andere gebieden kunnen claimen is beter?
Dat is minder ergquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen goed alternatief, maar wel beter dan WO3 jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me ook wel heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
China pakt Taiwan volgende week er ff bij. Goed voorbeeld doet volgen.
Zou het na 'n dikke kernoorlog nog heel veel uitmaken van wie de Donbass is?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zou uiteraard kunnen maar daar heb ik mij toen helemaal niet mee bezig gehouden en dus verder ook geen mening over dus is ook niet relevant.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit zou je ook zeggen tegen Nederlandse ouders wiens zoon of dochter is omgekomen in Afghanistan?
En dan doet er ook niemand wat, want...quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me ook wel heel waarschijnlijk.
Aeroflot was leuk. Altijd vracht op die dingen. En vis. Veeeel vis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel een aankomende vlucht van Aeroflot op het programma morgenochtend op Schiphol in ONS land
[ afbeelding ]
Nee, dat ligt natuurlijk weer compleet anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou ze hier nogal tekeer zijn gegaan als er destijds op video een Nederlander in Irak of zo onthoofd zou zijn.
Ingehuurde demonstranten.quote:
Ja ook veel mee gevlogen. Maar ook vage dingen soms. Zoals dat mn entertainment scherm steeds uitviel bij een bepaald moment in een film, en de stewardess achterin het vliegtuig telkens mijn systeem moest resettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aeroflot was leuk. Altijd vracht op die dingen. En vis. Veeeel vis.
Leuke dingen meegemaakt dat we ze afhandelde.
Maar nu? Krijgen ze de tyfus maar.
Het is #MeToo kleutergedrag van dickpics. Ook wat nu plaatsvindt door olie ophet vuur te gooien en dingen continu (ook selectief) te herhalen zodat het gelijk, een soort van alternatieve waarheid wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stoken kan leiden tot steken. Dat weet de stoker vaak zelf ook wel.
Ja die kennen we nu wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat we best wat Oekrainse dames kunnen opvangen van max 30 jaar oud.
Al behandeldquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
Totale nonsens maar je slikt het voor zoete koek?quote:
Valt me nog mee dat ie een 0 achter de 3 zet.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-giro-5125~af377cf2/quote:De Britse premier Boris Johnson heeft zojuist nieuwe sancties van het Verenigd Koninkrijk tegen Rusland afgekondigd. Hij noemt het 'het grootste en zwaarste pakket van economische sancties dat Rusland ooit gezien heeft'. ,,We gaan Rusland helemaal uit het internationale economische systeem weren.''
De nieuwe sancties treffen meer dan 100 Russen en Russische organisaties zoals banken en luchtvaartmaatschappijen. Alle handel van het VK met Rusland wordt geblokkeerd.
Moet hij weten. Wtf is Lookner? Vast niet belangrijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING: Lookner vindt Putin zijn president
Dat valt me toch weer tegen, na al die krijgshaftige taal van de Oekrainers.quote:
Tja zal Poetin natuurlijk ingecalculeerd hebben. Alsof dat het gaat stoppen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-giro-5125~af377cf2/
Steve! Aardappelhoofd! En hij is erg kwaad op poetinquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet hij weten. Wtf is Lookner? Vast niet belangrijk
zulke vreemdzame landenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
China pakt Taiwan volgende week er ff bij. Goed voorbeeld doet volgen.
Vond het vooral grappig dat als ik weer even moest wachten om de vrachtpapieren om te wisselen in de slurf en de cockpit zelf niet in mocht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ook veel mee gevlogen. Maar ook vage dingen soms. Zoals dat mn entertainment scherm steeds uitviel bij een bepaald moment in een film, en de stewardess achterin het vliegtuig telkens mijn systeem moest resetten
Wiequote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING: Lookner vindt Putin zijn president
Het gestook en geklier is al jaren bezig. De VS loopt ook geregeld ergens te kloten als het regime ze niet aanstaat. En dat deden ze hier eigenlijk ook weer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is #MeToo kleutergedrag van dickpics. Ook wat nu plaatsvindt door olie ophet vuur te gooien en dingen continu (ook selectief) te herhalen zodat het gelijk, een soort van alternatieve waarheid wordt.
//--//
Het is makkelijk om iemand te tergen maar dat iemand zich laat tergen is evenzozeer kwalijk te noemen en vaak een gebrek aan beheersing/inzicht/kennis omtrent wat er nu werkelijk gaande is.
De wereld wordt een stuk eenvoudiger als iemand zich niet laat leiden door (ook vermeend en aangedaan) lijden.
Rusland is hier toch de agressor die hier een onacceptabele grens oversteekt door een land aan te vallen en feitelijk (ook eerder) te bezetten.
"Toen"? De ouders van gesneuvelde Nederlanders leven gewoon nog hoor. Als iets 10 of 20 jaar geleden is en je hebt je er destijds "niet mee bezig gehouden", dan kun je er nu geen mening over hebben? Wat is dit voor onzin?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zou uiteraard kunnen maar daar heb ik mij toen helemaal niet mee bezig gehouden en dus verder ook geen mening over dus is ook niet relevant.
Klootzak. Dan kijk ik voetbal.quote:
Dat is die Steve, versprak zich even, hij zei President Putin ipv Biden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WieEn op wat voor manier is dat relevant?
TR gezetquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Of toch niet?quote:
Maar heb je ze wel eens gezien als ze over de 40 gaan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef zoekeenleven het volgende:
BNW is nog steeds een deurtje verder hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gestook en geklier is al jaren bezig. De VS loopt ook geregeld ergens te kloten als het regime ze niet aanstaat. En dat deden ze hier eigenlijk ook weer.
Ze kunnen het kinderachtig vinden dat Rusland niet kan lachen met 'n wapenarsenaal vlakbij hun tuinhekje, maar omgekeerd zou de VS daar ook niet mee kunnen lachen.
Reken maar dat, als de stroom echt op gang komt en Rutte gaat een beroep doen op opvang en naastenliefde, er dubieuze aanbiedingen komen.quote:
Dan mogen ze weer terug.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar heb je ze wel eens gezien als ze over de 40 gaan?
@Mexicanobakker moet je dit nou eens zienquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Goed argument, Henkquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BNW is nog steeds een deurtje verder hoor
Die oostblokkerts veranderen dan in heksen yeap.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet in de chat, dan krijg je me toch een rant van Stevequote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klinkt toch niet helemaal agenda free steve
Die zijn al lam gelegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Anton91 het volgende:
Maar veel landen leggen sancties op aan Rusland... Wanneer is Wit-Rusland aan de beurt?
Hahhahaha zoals wel vakerquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij worden die ook aangepakt volgens de laatste berichtenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Anton91 het volgende:
Maar veel landen leggen sancties op aan Rusland... Wanneer is Wit-Rusland aan de beurt?
Aardappelhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Steve! Aardappelhoofd! En hij is erg kwaad op poetin
Agenda-free is niet hetzelfde als opinion-free.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rutte gaat echt geen beroep op naastenliefde doen hoor. Dat mag helemaal niet. Met die dubieuze aanbiedingen ben ik het wel eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Reken maar dat, als de stroom echt op gang komt en Rutte gaat een beroep doen op opvang en naastenliefde, er dubieuze aanbiedingen komen.
Zei BoJo net wel iig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Volgens mij worden die ook aangepakt volgens de laatste berichten
quote:
quote:'EU akkoord over tweede sanctiepakket'
De regeringsleiders van de EU hebben ingestemd met een tweede pakket strafmaatregelen gericht tegen Rusland, meldt persbureau Reuters. De exacte details zijn nog niet bekend, maar het gaat volgens een conceptversie om sancties die "enorme" gevolgen zullen hebben voor Moskou.
De Europese premiers en presidenten hebben ook opgeroepen om snel een volgend pakket met strafmaatregelen op te stellen. Daarin zou ook Belarus worden aangepakt, omdat Russische troepen vanuit dat buurland Oekrane hebben aangevallen.
Toegegeven, met dat laatste heb je zeker een punt. Maar zoals al 10 keer gezegd is, wat rusland nu doet is niet goed te praten. Zeker omdat er niet direct een gevaar was. Als er letterlijk atoombommen werden geplaatst door de VS had ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, maar dit is gewoon een enorm onnodig loss of life. (en ja ook de VS moet ooit nog eens verantwoorden voor Irak)quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gestook en geklier is al jaren bezig. De VS loopt ook geregeld ergens te kloten als het regime ze niet aanstaat. En dat deden ze hier eigenlijk ook weer.
Ze kunnen het kinderachtig vinden dat Rusland niet kan lachen met 'n wapenarsenaal vlakbij hun tuinhekje, maar omgekeerd zou de VS daar ook niet mee kunnen lachen.
Wat Putin doet valt in het niet bij dit gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker moet je dit nou eens zien
Wie zegt hier nu nee tegen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker moet je dit nou eens zien
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemeni staan. Dus 10 stuksquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Nou Nederland heeft 2 vliegtuigjes ingezet.![]()
Of bijvoorbeeld tegen de ouders van een omgekomen Syrieganger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zouden ze die nou gaan neerknallen. Die russenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemeni staan. Dus 10 stuks
dat is dus oprecht onze hele operationele luchtmachtquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemeni staan. Dus 10 stuks
Je hebt gelijk. Ik ben om. Wir schaffen das.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt hier nu nee tegen?
https://www.dumpert.nl/item/100023210_c01cbdb0
Toch gaat deze stap wel heel ver.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga ‘s buitenspelen. Zuigertje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zouden ze die nou gaan neerknallen. Die russen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben om. Wir schwaffelen das.
Ik hoor de Apaches hier nog rond vliegen dus niet alles.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat is dus oprecht onze hele operationele luchtmacht
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
De NASDAQ net even in het groen.
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
Zij blokkeerde anders wel direct nordstream2.......quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Confetti het volgende:
SWIFT staat niet op agenda want de moffen willen het niet.
Duitsland staat weer aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Aard van het beestje.
Nee, de FED gaat nu langer wachten met het verhogen van de rente. En dus goed nieuws.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
Tijd om in te stappen nuquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Chemtrails.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
Kreeg net een filmpje via WhatsApp doorgestuurd waarin je een 1 of ander minigun ziet met een roze kogelregen op een vliegtuig in Oekraine.
Weet iemand wat voor wapen dit is?
is ie van de wiet af?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet in de chat, dan krijg je me toch een rant van Steve![]()
DailyMirror weet het altijd bijzonder te draaien.quote:
Zo naef jij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een opruiing van de NOS, die nitwits aan het woord laten dat wij als Nederland bij deze oorlog betrokken raken en er een koude oorlog dreigt![]()
Wellicht ja, maar stond ook wel heel laag en zat ook net te denken om bij te kopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Nee dat zijn de wolken achter een vliegtuik.quote:
quote:
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toegegeven, met dat laatste heb je zeker een punt. Maar zoals al 10 keer gezegd is, wat rusland nu doet is niet goed te praten. Zeker omdat er niet direct een gevaar was. Als er letterlijk atoombommen werden geplaatst door de VS had ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, maar dit is gewoon een enorm onnodig loss of life. (en ja ook de VS moet ooit nog eens verantwoorden voor Irak)
Oh ik las het verkeerd om zie ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de wolken achter een vliegtuik.
Blijft een mooie taal, dat Portugees.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt hier nu nee tegen?
https://www.dumpert.nl/item/100023210_c01cbdb0
mini rateling gunquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
Kreeg net een filmpje via WhatsApp doorgestuurd waarin je een 1 of ander minigun ziet met een roze kogelregen op een vliegtuig in Oekraine.
Liggen gewoon op Volkel....quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.
De VS is weggekomen met Irak. Er ligt dan bijna niemand te kraaien over sancties. Sterker nog: een aantal van de fanatieke sanctieroepers (UK bijvoorbeeld) deden toen vrolijk mee op basis van wat photoshopwerk van Powell.
Het hele geopolitieke spel, waarbij gentervenieerd wordt in landen, al dan niet openlijk, is soms best link en 'n garantie op conflicten. Die heb je nu.
Kan ook betekenen dat ze de tracers eruit hebben gehaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef luxerobots het volgende:
Schokkende beelden uit Donetsk.
Russia Today weer. Er is niets te zien. En de geluidseffecten klinken alsof ze er in de montage onder zijn gezet.
Lelijkste taal, samen met Hebreeuwsquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Blijft een mooie taal, dat Portugees.
Een inclusiviteitsgun.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
minigun met een roze kogelregen.
Ja, eens. Dit gaat ver. Maar als je 'n hond keer op keer blijft klieren en treiteren, bijt 'ie ook wel een keer. Als je er dan met je gezicht boven hangt, gaat 'n levenslang litteken op je gezicht ook ver. Maar het een heeft wel met het ander te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Toch gaat deze stap wel heel ver.
Dit had ik nooit verwacht maar ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Toch gaat deze stap wel heel ver.
Veelzeggend dat dit niet algemeen bekend isquote:
?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld tegen de ouders van een omgekomen Syrieganger.
Wat betreft Irak is ook vreselijk. Ik stond toen als puber ook naief te juichen toen de VS binnenviel en die Powell shit is lachwekkend achteraf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.
De VS is weggekomen met Irak. Er ligt dan bijna niemand te kraaien over sancties. Sterker nog: een aantal van de fanatieke sanctieroepers (UK bijvoorbeeld) deden toen vrolijk mee op basis van wat photoshopwerk van Powell.
Het hele geopolitieke spel, waarbij gentervenieerd wordt in landen, al dan niet openlijk, is soms best link en 'n garantie op conflicten. Die heb je nu.
It giet oanquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland is ook dicht bij de Poolse grens actief
[ afbeelding ]
Dat is wel algemeen bekend hoor. Als je niet onder een steen ligt ten minste. Lubbers heeft het zelfs nog hardop gezegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Veelzeggend dat dit niet algemeen bekend is
Wij zijn ook maar een speelbal van de grote machten
Niet alleen weg gekomen met Irak maar de US zit ook nog steeds in Noord Syrie illegaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat had Sleepy Joe toch al dagen geleden aangekondigd? Hij verdedigt elke inch van de NAVO. Oekrane =/= NAVO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
+ tankvliegtuig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die pijplijn was nog niet eens actief.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zij blokkeerde anders wel direct nordstream2.......
Ja dacht ik ook, maar misschien moet ik FOK! niet als graadmeter gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is wel algemeen bekend hoor. Als je niet onder een steen ligt ten minste. Lubbers heeft het zelfs nog hardop gezegd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit had ik nooit verwacht maar ik ben het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |