VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toegegeven, met dat laatste heb je zeker een punt. Maar zoals al 10 keer gezegd is, wat rusland nu doet is niet goed te praten. Zeker omdat er niet direct een gevaar was. Als er letterlijk atoombommen werden geplaatst door de VS had ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, maar dit is gewoon een enorm onnodig loss of life. (en ja ook de VS moet ooit nog eens verantwoorden voor Irak)
Oh ik las het verkeerd om zie ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de wolken achter een vliegtuik.
Blijft een mooie taal, dat Portugees.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt hier nu nee tegen?
https://www.dumpert.nl/item/100023210_c01cbdb0
mini rateling gunquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
Kreeg net een filmpje via WhatsApp doorgestuurd waarin je een 1 of ander minigun ziet met een roze kogelregen op een vliegtuig in Oekraine.
Weet iemand wat voor wapen dit is?
Liggen gewoon op Volkel....quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.
De VS is weggekomen met Irak. Er ligt dan bijna niemand te kraaien over sancties. Sterker nog: een aantal van de fanatieke sanctieroepers (UK bijvoorbeeld) deden toen vrolijk mee op basis van wat photoshopwerk van Powell.
Het hele geopolitieke spel, waarbij geïntervenieerd wordt in landen, al dan niet openlijk, is soms best link en 'n garantie op conflicten. Die heb je nu.
Kan ook betekenen dat ze de tracers eruit hebben gehaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef luxerobots het volgende:
Schokkende beelden uit Donetsk.
Russia Today weer. Er is niets te zien. En de geluidseffecten klinken alsof ze er in de montage onder zijn gezet.
Lelijkste taal, samen met Hebreeuwsquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Blijft een mooie taal, dat Portugees.
Een inclusiviteitsgun.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
minigun met een roze kogelregen.
Weet iemand wat voor wapen dit is?
Ja, eens. Dit gaat ver. Maar als je 'n hond keer op keer blijft klieren en treiteren, bijt 'ie ook wel een keer. Als je er dan met je gezicht boven hangt, gaat 'n levenslang litteken op je gezicht ook ver. Maar het een heeft wel met het ander te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Toch gaat deze stap wel heel ver.
Dit had ik nooit verwacht maar ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Toch gaat deze stap wel heel ver.
Veelzeggend dat dit niet algemeen bekend isquote:
?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld tegen de ouders van een omgekomen Syrieganger.
Wat betreft Irak is ook vreselijk. Ik stond toen als puber ook naief te juichen toen de VS binnenviel en die Powell shit is lachwekkend achteraf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.
De VS is weggekomen met Irak. Er ligt dan bijna niemand te kraaien over sancties. Sterker nog: een aantal van de fanatieke sanctieroepers (UK bijvoorbeeld) deden toen vrolijk mee op basis van wat photoshopwerk van Powell.
Het hele geopolitieke spel, waarbij geïntervenieerd wordt in landen, al dan niet openlijk, is soms best link en 'n garantie op conflicten. Die heb je nu.
It giet oanquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland is ook dicht bij de Poolse grens actief
[ afbeelding ]
Dat is wel algemeen bekend hoor. Als je niet onder een steen ligt ten minste. Lubbers heeft het zelfs nog hardop gezegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Veelzeggend dat dit niet algemeen bekend is
Wij zijn ook maar een speelbal van de grote machten
Niet alleen weg gekomen met Irak maar de US zit ook nog steeds in Noord Syrie illegaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat had Sleepy Joe toch al dagen geleden aangekondigd? Hij verdedigt elke inch van de NAVO. Oekraïne =/= NAVO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
De NASDAQ net even in het groen.
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
+ tankvliegtuig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemenië staan. Dus 10 stuks
Die pijplijn was nog niet eens actief.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zij blokkeerde anders wel direct nordstream2.......
Ja dacht ik ook, maar misschien moet ik FOK! niet als graadmeter gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is wel algemeen bekend hoor. Als je niet onder een steen ligt ten minste. Lubbers heeft het zelfs nog hardop gezegd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit had ik nooit verwacht maar ik ben het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |