Hahhahaha zoals wel vakerquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klinkt toch niet helemaal agenda free steve
Volgens mij worden die ook aangepakt volgens de laatste berichtenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Anton91 het volgende:
Maar veel landen leggen sancties op aan Rusland... Wanneer is Wit-Rusland aan de beurt?
Aardappelhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Steve! Aardappelhoofd! En hij is erg kwaad op poetin
Agenda-free is niet hetzelfde als opinion-free.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klinkt toch niet helemaal agenda free steve
Rutte gaat echt geen beroep op naastenliefde doen hoor. Dat mag helemaal niet. Met die dubieuze aanbiedingen ben ik het wel eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Reken maar dat, als de stroom echt op gang komt en Rutte gaat een beroep doen op opvang en naastenliefde, er dubieuze aanbiedingen komen.
Zei BoJo net wel iig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Volgens mij worden die ook aangepakt volgens de laatste berichten
quote:
quote:'EU akkoord over tweede sanctiepakket'
De regeringsleiders van de EU hebben ingestemd met een tweede pakket strafmaatregelen gericht tegen Rusland, meldt persbureau Reuters. De exacte details zijn nog niet bekend, maar het gaat volgens een conceptversie om sancties die "enorme" gevolgen zullen hebben voor Moskou.
De Europese premiers en presidenten hebben ook opgeroepen om snel een volgend pakket met strafmaatregelen op te stellen. Daarin zou ook Belarus worden aangepakt, omdat Russische troepen vanuit dat buurland Oekraïne hebben aangevallen.
Toegegeven, met dat laatste heb je zeker een punt. Maar zoals al 10 keer gezegd is, wat rusland nu doet is niet goed te praten. Zeker omdat er niet direct een gevaar was. Als er letterlijk atoombommen werden geplaatst door de VS had ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, maar dit is gewoon een enorm onnodig loss of life. (en ja ook de VS moet ooit nog eens verantwoorden voor Irak)quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gestook en geklier is al jaren bezig. De VS loopt ook geregeld ergens te kloten als het regime ze niet aanstaat. En dat deden ze hier eigenlijk ook weer.
Ze kunnen het kinderachtig vinden dat Rusland niet kan lachen met 'n wapenarsenaal vlakbij hun tuinhekje, maar omgekeerd zou de VS daar ook niet mee kunnen lachen.
Wat Putin doet valt in het niet bij dit gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker moet je dit nou eens zien
Wie zegt hier nu nee tegen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker moet je dit nou eens zien
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemenië staan. Dus 10 stuksquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Nou Nederland heeft 2 vliegtuigjes ingezet.![]()
Of bijvoorbeeld tegen de ouders van een omgekomen Syrieganger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit zou je ook zeggen tegen Nederlandse ouders wiens zoon of dochter is omgekomen in Afghanistan?
Zouden ze die nou gaan neerknallen. Die russenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemenië staan. Dus 10 stuks
dat is dus oprecht onze hele operationele luchtmachtquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
8 stuks (6 F16's en 2 F35's) bovenop de 2 F35's die al in Roemenië staan. Dus 10 stuks
Je hebt gelijk. Ik ben om. Wir schaffen das.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt hier nu nee tegen?
https://www.dumpert.nl/item/100023210_c01cbdb0
Toch gaat deze stap wel heel ver.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gestook en geklier is al jaren bezig. De VS loopt ook geregeld ergens te kloten als het regime ze niet aanstaat. En dat deden ze hier eigenlijk ook weer.
Ze kunnen het kinderachtig vinden dat Rusland niet kan lachen met 'n wapenarsenaal vlakbij hun tuinhekje, maar omgekeerd zou de VS daar ook niet mee kunnen lachen.
Ga ‘s buitenspelen. Zuigertje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zouden ze die nou gaan neerknallen. Die russen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben om. Wir schwaffelen das.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |